Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
3_diamanty
a ten stredovy maglajz pod vyduchmi ventilacie vyzera ako z r 77. , Skutocne audi ma skutocne ine interiery, toto je len taky vyplod z nudze 😉 , kto kupi polo dostane krajsi interier a lacnejsie auto s rovnakou kvalitou uzitkovou hodnotou aj parametrami. Dovod kupovat si toto neprave audi nevidim....a pri tej cene aku ma uz vobec....ked imidzovk mala tak mini alebo MiTo...
toto je skutocne premiovka😒br /> [odkaz]
to by som tipoval tak na daciu a ono je to audi....sila
toto je skutocne premiovka😒br /> [odkaz]
to by som tipoval tak na daciu a ono je to audi....sila
Někdy se do toho auta aspoň posaď. Ve třídě není lepšího interiéru. 😉
PS: Dochází ti, že jsi tam dal fotku rádia, že? >😁
PS: Dochází ti, že jsi tam dal fotku rádia, že? >😁
ved to radio som aj myslel, ved nic ine audi tam ani nema......holota nuda :yes😒br />
ja netvrdim ze je to nekvalitne 😉
ja netvrdim ze je to nekvalitne 😉
Je to tak to auto je dobré. Zvolený motor sice průměr mezi ostatními (jezdil jsem s mím u jiných aut koncernu), ale to nic nemění na tom že A1 je povedená. Kdo na ní má (fakt je to drahé), ať nepřemýšlí užívá si ji. Jedno z nej audi (pro mě).
Pocit vnímané kvality ale není jen o tom, jak auto vypadá na obrázcích. Tím nechci říct, že bych byl okouzlen designem A1, ale kvalitativně je to prostě špička svého segmentu. Staticky i za jízdy.
o kvalite nepochybujem to pisem aj v nadpise prispevku ale vzhlad je bez debaty nudny - ja netvrdim ze interier je kvalitou na urovni dacie, kvalitou nie ale vzhladom a nudou ano 😉
No nevim jestli je to skutecne premiovka, ale o trochu toho lacineho plastu, nez tady, tam mene je. Sice jen o chlup, ale asi to nez ten Ceed je. Nechapu proc tam je ale okolo radia takova velke mezera oproti Ceedu. To jsou spary jak na Sade 120 😉
[odkaz]
Uz jsem si vsiml jak treba na Fabii dela vyrobce u ruznych plastu ruzna odskoceni, aby nemel problem s licovanim a nebylo to tak videt. Tam se to da prekousnout, ale pusobi to trochu divne a lacine.
[odkaz]
Uz jsem si vsiml jak treba na Fabii dela vyrobce u ruznych plastu ruzna odskoceni, aby nemel problem s licovanim a nebylo to tak videt. Tam se to da prekousnout, ale pusobi to trochu divne a lacine.
A1 a srovnávat s Cedníkem?
Zksu si ty auta na živo. Ať tu ze sebe zase neděláš plakáta. 😉
Zksu si ty auta na živo. Ať tu ze sebe zase neděláš plakáta. 😉
Nemam cas objizdet kdejakeho mrzaka, ktery me nicim nezaujal. 😉 Ja chapu, ze Ceed je jina liga, Rio mi ale prislo uz moc male >😁
Nebavim se o aute, ale o radiu. 😉
Nebavim se o aute, ale o radiu. 😉
No právě, zkus to rádio, chod talčítek, povrch, jistý stisk, ovládání, citlivost a reprodukci. Rozdíl poznáš velmi rychle. 😉
Přesně tak. Na fotkách to kolikrát nevypadá tak, ale když to člověk pozná na vlastní kůži...
I stará B5 mě překvapila v hodně věcech, třeba tapec dvěří není jen prachobyčejný měkčený plastový výlisek, ale plast je ještě potažený nějakou (rádoby) kůží . A i tak je to znát, dojem to naživo dělá úplně jiný.
I stará B5 mě překvapila v hodně věcech, třeba tapec dvěří není jen prachobyčejný měkčený plastový výlisek, ale plast je ještě potažený nějakou (rádoby) kůží . A i tak je to znát, dojem to naživo dělá úplně jiný.
Vim co myslis, jako kdyz clovek vezme do ruky tocitko ventilace u Fabie a hned se mu chce zvrac.t 😉 O lepsim zpracovani nepochybuji, design mohli jeste trochu doladit.
lamal
Interier ok, motor ok, docela ideal ako male usporne priblizovadlo, co sa nestrati ani pri troche chuti si zajazdit... ale len 5 kvalt ? za tu cenu ? a ten zadok je vazne spatny, bachraty divny ... nieco ako Q3, kt je tiez dobre auto, ale spatne nevyrazne a designovo neiste... ale je docela prijemne citat, ze audi na novych modeloch konecne zdarne vyladuje podvozky
blowiik
Čtyřdvéřovou A1 si nedávno pořídil kolega z práce, místo 1.6 TDI mu ale v motorovém prostoru bije 1.4TFSI se 136 kW, a každej den přichází do kanceláře s banánoidním úsměvem na ústech.... 😄 Dokonce jsme v něm už i podnikali jednu delší cestu do Varšavy a byl jsem docela překvapenej, že i delší trasa v něm byla docela příjemná (ale větší auto je větší auto, že?). Jinak jízdně parádní a když mu dá člověk za uši na okresce, dost solidně se pobaví. Mimochodem, dojem z interiéru naživo je naprosto odlišný od dojmu z fotek... uvnitř je vážně příjemně, kvalita zpracování je perfektní :yes:
Měl jsem půjčenou 1,4tsi 90kW s DSG při pojížďkách po Turecku a musím říct, že mě to auto velmi mile překvapilo. Na tom kluzském asfaltu používaném ve slunečných zemích se mi dařilo dostat ji v ostřejších zatáčkách i do přetáčivého smyku. Docela zábavné auto, a vnitřek v dané třídě naprosto bez konkurence, jako zmenšená A6, a to i celkovým dojmem, totiž posaz i při mé výšce bez problémů, na dálnici kultura, ticho. B a C segment většinou vyzkouším jen jako auta z půjčovny, ale musím říct, že v téhle třídě jsem zatím nejel jiným autem, které by dokázalo tolik navodit dojem dospělého auta. 😉
RS
Karoserie elegantní, interiér pěkný, motor dobrý, kvalita špičková, výbava slušná, cena dechberoucí ...
Když se najde kupující, proč by ne... jen si nemohu odpustit jednu rejpavou ... Za 636tisíc tam nedají loketní opěrku? Hlavně, že to má přihrádku na pití 8-s [odkaz]
Když se najde kupující, proč by ne... jen si nemohu odpustit jednu rejpavou ... Za 636tisíc tam nedají loketní opěrku? Hlavně, že to má přihrádku na pití 8-s [odkaz]
rohYpnol
Nad kvalitami tohoto vozu nemůže být pochyb. Materiály v interiéru, zpracování, možnosti výbav, na segment velmi výkonné motory, atp.
Jenže i přesto podle mě postrádá auto to nejdůležitější - osobitost. Jistě - je tu možnost individualizace co se barevných tónů týká, litých kol, sportovních paketů atp... Jenže tohle nabízí i Fabia 8-s
Jestliže střední třída má být usedlá a e😜erimenty se nevyplácejí, pak u malých vozů je naopak prostor k vytvoření osobnosti. A tou podle mě je MiTo, DS3, Mini, ale ne A1.
Přestože cena není tím, čím bych chtěl A1 usvětčit na šibenici, tak mi příliš smyslu nedává. Stále tu je Ibiza Cupra, Polo GTI, popř. Fabia RS. Audi není, resp. nemusí být prvoplánovitě sportovní, jenže já nevím, co by mě mělo přesvědčit místo Pola GTI s charakterem vzít sterilní A1.
Je sice fajn, že auto má ceník obsáhlejší než katalog Ikea, ale na druhou stranu - kdo bude malé auto nadívat výbavou?
Bezpochyby si troufnu napsat, že tohle je nejlepší Audi A1, které kdy vyrobili. Přesto si moje sympatie nezískalo. Jednoduše nevím, proč bych jej vlastně měl chtít.
Při pohledu na reálné ceny tu ale jedna možnost, proč chtít A1 přeci jen zůstává. Je to jediné Audi, na které vám stačí 300 tis...
Jenže i přesto podle mě postrádá auto to nejdůležitější - osobitost. Jistě - je tu možnost individualizace co se barevných tónů týká, litých kol, sportovních paketů atp... Jenže tohle nabízí i Fabia 8-s
Jestliže střední třída má být usedlá a e😜erimenty se nevyplácejí, pak u malých vozů je naopak prostor k vytvoření osobnosti. A tou podle mě je MiTo, DS3, Mini, ale ne A1.
Přestože cena není tím, čím bych chtěl A1 usvětčit na šibenici, tak mi příliš smyslu nedává. Stále tu je Ibiza Cupra, Polo GTI, popř. Fabia RS. Audi není, resp. nemusí být prvoplánovitě sportovní, jenže já nevím, co by mě mělo přesvědčit místo Pola GTI s charakterem vzít sterilní A1.
Je sice fajn, že auto má ceník obsáhlejší než katalog Ikea, ale na druhou stranu - kdo bude malé auto nadívat výbavou?
Bezpochyby si troufnu napsat, že tohle je nejlepší Audi A1, které kdy vyrobili. Přesto si moje sympatie nezískalo. Jednoduše nevím, proč bych jej vlastně měl chtít.
Při pohledu na reálné ceny tu ale jedna možnost, proč chtít A1 přeci jen zůstává. Je to jediné Audi, na které vám stačí 300 tis...
Audi je dražší, ale dokáže si to do značné míry obhájit. Vyšperkovaná 1,4 TFSI/136 kW může stát klidně přes milion, ale taky je to i přes společný tehcnický základ o dost lepší auto než sesterské modely. Jednoduše je to jiná kategorie, i když velikost a velká část techniky je stejná jako u těch zbývajících koncernových HH
Jistě, naprosto bez pochyb.
Jenže vždycky je to s ohledem na cenu. Těžko lze sehnat adekvátního konkurenta k vyšperkované A1 s 1,4 TFSI/136 kW, nejlépe ještě s haldexem... Tedy pokud se budu striktně držet požadavku malého vozu.
Jenže pokud půjdu níž, tak zjistím, že za 450 tis. tu mám mnohem zajímavější alternativy než jen "nějak" vybavená A1.
A1 je bezpochyby výborné, jenže je to jen další Audi. Někdy podle mě méně znamená více. A1 mi přijde jak kdybych si bral na lov lišky FLAK - mám nejvíc, 1 střelím a liščí populace v lese vyřízena... ale nebude to tak nějak ono.
Jenže vždycky je to s ohledem na cenu. Těžko lze sehnat adekvátního konkurenta k vyšperkované A1 s 1,4 TFSI/136 kW, nejlépe ještě s haldexem... Tedy pokud se budu striktně držet požadavku malého vozu.
Jenže pokud půjdu níž, tak zjistím, že za 450 tis. tu mám mnohem zajímavější alternativy než jen "nějak" vybavená A1.
A1 je bezpochyby výborné, jenže je to jen další Audi. Někdy podle mě méně znamená více. A1 mi přijde jak kdybych si bral na lov lišky FLAK - mám nejvíc, 1 střelím a liščí populace v lese vyřízena... ale nebude to tak nějak ono.
Pro asi tak 95 % je A1 zbytečně drahé auto a nic "tak malého" by za požadovaný obnos nekoupili. Ale z celkového pohledu je jedině dobře, že někdo udělal malé auto, které není ošizené jako (skoro) všechny ostatní. Je to především Audi a až druhou méně podstatnou vlastností je čtyřmetrová karoserie. Za to ode mě jasné :yes:
No je právě otázka, jestli to je správná taktika. Přesně tudy už jednou A1 šlo a úspěch se nekonal... Podle mě měli u Audi zapracovat a vytvořit osobitý model, ne jen technicky dokonalou Fabii zabalenou do unifikovaného balicího papíru Audi 8-s
37. místo v evropských prodejích ale určitě není špatné, koneckonců to říká jediné - Audi A1 se prodává lépe než Hyundai i30.
Otázkou ale je, jaké verze jsou ty nejprodávaější. Ona totiž A1 dokáže být i poměrně překvapivě levná. A tam není od věci uvažovat o A1 jako o technicky dokonalejší Fabii.
Resumé - mě A1 neoslovuje, ale evropského zákazníka si A1 najít dokáže poměrně bez potíží.
37. místo v evropských prodejích ale určitě není špatné, koneckonců to říká jediné - Audi A1 se prodává lépe než Hyundai i30.
Otázkou ale je, jaké verze jsou ty nejprodávaější. Ona totiž A1 dokáže být i poměrně překvapivě levná. A tam není od věci uvažovat o A1 jako o technicky dokonalejší Fabii.
Resumé - mě A1 neoslovuje, ale evropského zákazníka si A1 najít dokáže poměrně bez potíží.
A1 nesoutěží s Hyundai protože při cenách/maržích, které má mu stačí soutěžit s Mini, DS3 nebo MiTo a když si porovnáš prodeje těchto "předražených" prcků, což je jediné porovnání které dává smysl, tak zjistíš, že A1 je trefa do černého, protože A1 se začíná fest dotahovat na Mini.
přirovnání k i30 jsem dal proto, že i30 je považován mnohými za dobyvatele evropského trhu 😉
Otázka DS3 je, jestli je zahrnut do čísel C3 nebo ne. Mini je na tom stále o něco lépe.
A jak jsem psal - úspěch nebo neúspěch... Otázkou je, která verze A1 je tou prodávanou. Pokud je z většiny prodej tvořen základními verzemi, tak bych z toho moc nadšen nebyl. Audi má velkou přidanou hodnotu v příplatcích a dražších verzích. Takže prodeje A1 coby lepší Fabie bych asi nenazýval úspěchem.
Otázka DS3 je, jestli je zahrnut do čísel C3 nebo ne. Mini je na tom stále o něco lépe.
A jak jsem psal - úspěch nebo neúspěch... Otázkou je, která verze A1 je tou prodávanou. Pokud je z většiny prodej tvořen základními verzemi, tak bych z toho moc nadšen nebyl. Audi má velkou přidanou hodnotu v příplatcích a dražších verzích. Takže prodeje A1 coby lepší Fabie bych asi nenazýval úspěchem.
Já si myslím, že to auto se zaplatí/oplatí tak i tak.
Minulý rok se ho prodalo tuším necelých 120 tis. kusů, což je jen o něco méně, než celá roční produkce Alfy Romeo.
Minulý rok se ho prodalo tuším necelých 120 tis. kusů, což je jen o něco méně, než celá roční produkce Alfy Romeo.
A1, Mini, DS3 i MiTo jsou vykazovány všude samostatně.
Třeba ČR letos A1 122 ks, Mini 90 Ks, DS3 16 ks, MiTo 2ks.
Evropa 1Q Mini 26 tis., A1 24tis., DS3 18tis., MiTo 8 tis.
Třeba ČR letos A1 122 ks, Mini 90 Ks, DS3 16 ks, MiTo 2ks.
Evropa 1Q Mini 26 tis., A1 24tis., DS3 18tis., MiTo 8 tis.
Lukáši, přečti si znovu co jsi napsal! Opravdu to myslíš vážně? Doufám, že to bylo ve formě vtipu a nebudu si tě muset přestat vážit!!
Přesně jsi vystihl můj rozpačitý pocit z A1. Nevěděl jsem jak přesně to vyjádřit, dík 😉
Ano - naprosto chápu a i osobně bych si dokázal obhájit dát přes 3/4 milionu za nádherné, nabušené MINI. U A1 si to představit neumím...
Ano - naprosto chápu a i osobně bych si dokázal obhájit dát přes 3/4 milionu za nádherné, nabušené MINI. U A1 si to představit neumím...
Jenže Audi chtělo vytvořit dospělé malé auto. Na hrátky s designem mají Ibizu. Tohle má být velké Audi v malých šatech. A podle mne se jim to povedlo. Nevím, jestli dosáhli svých cílů, ale rozhodně působí dospěle. To je jeho hlavní deviza. A má to i logiku, když se konkurence zaměřuje na hravá auta, která nenabídnou pocit velkého a solidního.
Kromě doplnění nabídky jde hlavně o oslovení lidí, kteří si chtějí koupit první Audi, a pokud možno z nich vytvořit loajální zákazníky. Takže by měla nabízet hodnoty větších modelů.
Kromě doplnění nabídky jde hlavně o oslovení lidí, kteří si chtějí koupit první Audi, a pokud možno z nich vytvořit loajální zákazníky. Takže by měla nabízet hodnoty větších modelů.
Presne. Spojiť dizajn Audi s malými rozmermi nieje nič ľahké a nemyslím si, že by som to dokázal lepšie... 😉
vosovčelák
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Fabia 1.6 TDI 77 kW Elegance 426 tis.
Tato A1 bez příplatků 527 tis.
Podle mě naprosto rozumný příplatek za hodnotnější provedení Audi :-!
Tato A1 bez příplatků 527 tis.
Podle mě naprosto rozumný příplatek za hodnotnější provedení Audi :-!
GTI
Dokonalé péro pro ty, co mají jasno jak ve své hlavě, tak ve své bance. Nahoře ti to pan testér napsal přesně - jednička třídy. Víš co to znamená? Znamená to, že je to nejlepší auto, jaké si můžeš ve třídě pořídit. A tohle ber ve své bezuzdné diskusní kritice laskavě na vědomí.
Jo... mít tak vatu, děngy, škeble, chechtáky, love, škváru, to by se to "audilo" co? Když se člověk zahledí na snímky, tak i to logo na zádi je parádní. Estetika jako zákon. Nenajdeš chybku, uvnitř, zvenku, všechno nastavené pro lidi, kterým harmonizuje styl AUDI - technika jako základní markanta a jemně uhrančivá, špičkově vybalancovaná krása jako prémiový bonus, a to i v této třídě!
P.S. Pokud se ti zdá, že cena je nějak moc vysoko, podívej se, jestli právě ty naopak nesedíš tak nějak moc... nízko. Tuhle chybu totiž nikdy nehledej kolem, tuhle chybu hledej vždy a jenom u sebe.
BRAVOOOO :yes:
Jo... mít tak vatu, děngy, škeble, chechtáky, love, škváru, to by se to "audilo" co? Když se člověk zahledí na snímky, tak i to logo na zádi je parádní. Estetika jako zákon. Nenajdeš chybku, uvnitř, zvenku, všechno nastavené pro lidi, kterým harmonizuje styl AUDI - technika jako základní markanta a jemně uhrančivá, špičkově vybalancovaná krása jako prémiový bonus, a to i v této třídě!
P.S. Pokud se ti zdá, že cena je nějak moc vysoko, podívej se, jestli právě ty naopak nesedíš tak nějak moc... nízko. Tuhle chybu totiž nikdy nehledej kolem, tuhle chybu hledej vždy a jenom u sebe.
BRAVOOOO :yes:
Technicky nejdokonalejší? Vcelku bez pochyby.
Jenže budeš chtít dokonale inteligentní vrhačku koulí z Bundeswehru, co dá na bench 150, ale spleteš si ji s dopravním policistou nebo dáš přednost modelce o ideálních mírách, jejíž rozumové schopnosti končí s větou "ahoj, jmenuji se Eva, všechny vás miluji a prosazuji světový mír..."? Nebo raději něco mezi?
Audi A1 je dobré. Je výborné. Zároveň ale není nic víc než jen nejmenší Audi. TO je jeho přednost, ale zároveň největší slabost.
Takže já můžu chechtáky klidně počítat na krabice od vína, ale tah na A1 nikdy nezvolím... Technická dokonalost není vše :-!
Ale ano, Audi A1 je "NEJvíc auto" ve své třídě...
Jenže budeš chtít dokonale inteligentní vrhačku koulí z Bundeswehru, co dá na bench 150, ale spleteš si ji s dopravním policistou nebo dáš přednost modelce o ideálních mírách, jejíž rozumové schopnosti končí s větou "ahoj, jmenuji se Eva, všechny vás miluji a prosazuji světový mír..."? Nebo raději něco mezi?
Audi A1 je dobré. Je výborné. Zároveň ale není nic víc než jen nejmenší Audi. TO je jeho přednost, ale zároveň největší slabost.
Takže já můžu chechtáky klidně počítat na krabice od vína, ale tah na A1 nikdy nezvolím... Technická dokonalost není vše :-!
Ale ano, Audi A1 je "NEJvíc auto" ve své třídě...
GTI, tvoje príspevky mám rád, v kladnom slova zmysle...
Sú osviežením, pretože tak ako ti nepíše nik iný : "Víš co to znamená?"
Tvoje názory večšinou nezdieľam, ale tvoje príspevky sú osviežujúce :yes😒br />
PS : Niesi náhodou zamestnancom VW, či niakim dílerom Volkswagenu?
Sú osviežením, pretože tak ako ti nepíše nik iný : "Víš co to znamená?"
Tvoje názory večšinou nezdieľam, ale tvoje príspevky sú osviežujúce :yes😒br />
PS : Niesi náhodou zamestnancom VW, či niakim dílerom Volkswagenu?
Díky, to je milé :yes😒br />
P.S. Ne 😉 Znám ovšem jeho kvality a samozřejmě kvality konkurence. Je-li vůbec dnes jaká...
P.S. Ne 😉 Znám ovšem jeho kvality a samozřejmě kvality konkurence. Je-li vůbec dnes jaká...
Znáš samozřejmě kvality, ale neznáš všechny souvislosti a některé modely které vyháníš do nebe (Citi-Up) jasně dokazují, že jsi tak trochu katalogový chlapec. Opravdu Citi znám velmi dobře (i když jen s 44 kw) a tento anti-motor je nebezpečný v běžném provozu. I to porovnání papírových údajů silnějšího motoru Up s nejslabším Pandy...Jako ze SŠ. Ale jinak se některé příspěvky dají i číst, když máš dobrý den😄 . Jak jsi napsal je mi 28, ale dvacet let jsem v rodině koncernového prodejce (dnes už i jiné značky). Uznávám kvality, ale i neduhy....Do profilu se nebojím uvest věk i oblíbeny vůz. Za nick GTI se schová kde kdo...
Není zaměstnancem VW, neboť kdyby byl, tak ví jak to chodí na servise a neměl na očích růžové brýle😄. Jinak toto Audi jsem psal super. I když je pro mě v globélu stále nej BMW, tak A1 je super to je fakt.
Zase tak drahý není...ale odůvodnit si koupi Pola s Audi palubkou za 600 mi nejde. A že by to byla stylovka, kterou člověk musí mí (stejně předraženej Evoque)t...to taky ne.
Takže...za mě chyba u Audi. To auto je nezajímavý, A3 je rozhodně pohlednější a nemusí vyškrabovat ve sklepě poslední zbytky před zimou složený hromady stylu, aby se prodávala jako housky na krámě. Tenhle model je zbytečnost, je prima se v něm svézt, ale na co ho chtít, to nevím.
A1 je pro mě opravdu lichá modelová řada...
Takže...za mě chyba u Audi. To auto je nezajímavý, A3 je rozhodně pohlednější a nemusí vyškrabovat ve sklepě poslední zbytky před zimou složený hromady stylu, aby se prodávala jako housky na krámě. Tenhle model je zbytečnost, je prima se v něm svézt, ale na co ho chtít, to nevím.
A1 je pro mě opravdu lichá modelová řada...
Nepočítám-li MINI od BMW, A1 nemá v této prémiové třídě konkurenci a své zákazníky si našlo a určitě ještě najde. Pokud nejsi žena, něčí milenka, dcera nebo metrosexuální stylař s potřebou ukázat své peníze, nejsi cílovka. S cenou souhlas, odpovídá značce, kvalitě a výbavě. Vždyť i s blbou Fóbií je možné dostat se na 3/4 mega (a toho blázna bych chtěl vidět), tedy OK. Za mě u A1, i Q3 trochu zklamání v interiéru. Není to Audi na které jsem zvyklý, moc plastů, málo funkcí ... navíc obrazovku si musíš vyklopit ručně, to mi u prémiové třídy přijde laciné.
S cenou souhlas, odpovídá značce, kvalitě a výbavě. Vždyť i s blbou Fóbií je možné dostat se na 3/4 mega (a toho blázna bych chtěl vidět), tedy OK...
Tak je vidět, že svou klientelu si najde...gratuluju 😄
Tak je vidět, že svou klientelu si najde...gratuluju 😄
gld
"Vadou" tohto auta na trhoch východne od nemecka je absencia cieľovej skupiny. Po lopate- kto si kúpi malú drahú ***ku? U nás nikto. V nemecku sa pár kusov uživí, ale na rozširovanie výroby to asi nebude. A počet dverí s tým nemá nič spoločné.
V ČR se jich za rok prodá několik set. V Německu to byl v listopadu 19. nejprodávanější automobil a každý měsíc jich prodají tisíce. Nebo kam si myslíš, že se minulý rok ztratilo těch necelých 120 tisíc kusů?
Jen drobná polemika s testérem - domnívám se, že zájemci o Mini jsou jiným druhem zákazníka než zájemci o A1 - rozhodování A1 vs. Mini asi moc časté nebude.
A možná ještě dotaz na pana Vaverku - ten display navigace je sklopný, nebo je napevno?
Ale mít ty peníze, tak bych nad A1 s třemi dveřmi vážně přemýšlel 😉
A ten interiér se mi naopak líbí :yes:
Interiéry Audi nikdy nebyly mým šálkem čaje, ale to je věc názoru. Jen dvě věci, soudím dle fotek - ta spára mezi rádiem a palubní deskou do prémie nepatří (a materiál použitý na rádiu také ne) a ovládání automatické klimy pomocí otočných ovladačů, tzn. velmi podobné ovládání manuální klimy, je možná ergonomické, ale na mě působí lacině.
Z designového hlediska pro mne také není A1 žádný zázrak, Polo se mi líbí, ale zase bych řekl, že šikovně vybraná barva dokáže u A1 dost. Interiér je opravdu dobrý. Není to A6, ale ve své třídě jen těžko bude hledat přemožitele. A také se mi ze začátku moc nelíbil, hlavně prostor rádia (přišlo mi, že je tam moc plastu). Ale podle fotek a na vlastní bulvy a pracky je velký rozdíl.
První generace je vždy takový krok do tmy, takže si počkám na druhou.
Barva u A1 bude hrát zásadní roli, s tím absolutně souhlasím. Ten interiér - přesně to rádio mě okamžite "praštilo" do očí. Ta spára se mi velmi nelíbí. Ale jak jsem psal výše, soudím dle fotek a na živo může být vše jinak, v tom máš pravdu.
"Spára" je tam hlavně kvůli tomu, že je rádio vsazené do palubní desky. Mně spíš vadila ta velká tmavá plocha. Při pohledu na fotku jsem si říkal, že by to možná chtělo kovová tlačítka, nebo jim dát pokovené lemování, něco takového, prostě tu plochu rozbít.
Rádio - no jo, tak ho tam měli vsadit nějak jinak 😉 Stále trvám na tom, že to do prémiového interiéru nepatří. Apropos - stejná spára je i okolo ovládání klimy. Řešení té velké tmavé plochy mě napadlo stejné - potažmo když ovladače klimatizace pochromované rámečky mají. Tady skutečně neměli šetřit, zejména když v tom budou primárně jezdit dobře situované, usedlejší ženy (A1 by se velmi líbilo mé matce, bez ironie)... - Ale obecně, to jsou výtky někoho, kdy by do A1 nešel, takže hochům v Ingolstadtu to může být putna 😉
Ináč u nás na Slovensku máme aj trojdevrák aj peťdverák.
PS : displej je sklopný, ako už niekto predomnou napísal.
Ako som už spomenul, bral by som DS3 1.6 THP, Sport chic, tmavočervená farba, biela strecha...
Já bych asi šel do MINI nebo MiTo. Každopádně i DS3 má své (nemalé) kouzlo...
Přítelkyni se MINI a MiTo hodně líbí a protože teď laškujeme s myšlenkou, že druhé auto bychom potřebovali, trochu po nich pomrkáváme. A přítelkyně je typ holky, které tato auta vyloženě sluší. A já bych si občas o víkendu také rád zablbnul, o tom žádná 😉
Tohle auto je taková obdoba Géčkových Canonů, kde dostaneš zpracování a ovládání větší zrcadlovky v těle kompaktu.
Teď se rozloučím, zítra je výstava psů v Litoměřicích a musím toho našeho prevíta trošku upravit, abychom zítra domů dovezli další nevkusný pohár 😉
To je rádio, čo? A ten stredový panel... :yes:
V A1 jezdi jen ty, co by chtely, ale nemohou. :-!