I čeští zákazníci si mohou objednávat nové kompaktní MPV od Fordu, díky zaváděcímu bonusu startují ceny pod 300 tisíci Kč. První vozy dorazí k dealerům v srpnu.
Tak ten petikvalt tam bude proto aby to bylo levnejsi a asi na tenhle typ motoru staci:) jinak souhlasím moc pekné auto. S cím byste ho tak srovnali?? jako velikostně? se scenicem? roomster? ?
Tak urco staci....a pravda bude levnejsi...jen nevim jeslti do FOFO3 nedavaji u te vykonejsi verze maleho ecoboostu 6ti kvalt..nejak se me to nechce hledat :-) Velikostne asi s roomstrem..Scenic odpovida spise C-Maxu. Bude to trosku atyp neco jako Meriva
B-Max je konkurentem Roomsteru, Merivy, dvojčat ix20/Venga... atd. Osobně mi ceny na to, jakou praktičnost auto oproti soupeřům nabízí, přijdou velmi solidní. Klimatizaci a rádio bych ovšem přivítal už v základu. Pokud už bych volil prostřední výbavu, oželel bych pro změnu "volovinky" typu koženého volantu. (Zatím) ovšem takové auto nepotřebuji :-)
Všechny mají podobný výkon, atmosféra nejdražší, ale je fakt že člověk spíš vnímá to že je tam jen 1.0 motor, ale přitom může být v konečném důsledku použitelný. Diesly prozatím žádné, ale je fakt že se v malých autech tolik neosvědčují.
Nu ta atmosfera je nejlevnejsi...1,4 nekomu bude stacit jako zaklad..pak mas 1,0 ecoboosty. jel jsem s tim fe FOFO a prekvapil me az az. Tady to bude hodne zajimave. 1,6 atmosfera je s automatem....proto se ti zda nejdrahsi :-)
A u dieslu jak jsi rekl, nikdo je moc nekupuje...tak ze nabidka staci.
Na to jak je to male auto..tak to ma prijemne vykone motory :-)
alespoň podle fotek... Z venku se určitě povedlo a szstem integrovaných B sloupků do dveří je i dle výsledku nárazových testů bez problému.
Jen sem se tedy vyděsil při pohledu na tu asi ozdobnou lištu na volantu. To je jako nějaký rádoby luxus? Hrůza...
Skladba motorů je samostatná kapitola, každý z nich dle mě představuje kompromis, chtělo bz to alespon silnější 1.6 Ecoboost... Diesel nezajímavý žádný.
Nejde o velikost, ale o hmotnost, "nejvýkonější" motor v nabídce tak zrychluje za 11,2 s což si nemyslím že uspokojí širší spektrum potencionálních zákazníků...
cena je sice fajn, ale to řešení dvěří je díky krátkému C-sloupku a tím pádem nemožnosti zadní dveře pořádně odsunout úplně na nic. Je to jen manýra jejíž výsledek bude, že si budou cestující při nastupování zavazet a na zadní sedadla bude horší přístup. :no:
presne to prvni ceho jsem si vsiml, je videt polovina sedaku a to teda asi musi byt luxusni nastupovani. Proste lezes do auta po hlave a tam otacis a sedas 8-s
Co bys ale chtel je to moderni, ikdyz asi neee dobre reseni ;-)
Krásný exteriér, ale z vnitřku by člověk blil. Milion, chaoticky uspořádaných tlačítek, rádoby, ale lacině vyhlížející, prvky v interiéru. Posaďte do toho normálniho řidiče a po měsíci si stále nebude schopen ovládat rádio, aniž by se na to nemusel soustředit. V tomhle musím chválit VW, kde méně je více. Ale zase u VW se uzívá nudou při pohledu na jejich krabice. Těžký rozhodování...
Píšete, že Power Shift je spojen s nejsilnějším motorem. V tabulce je ale PowerShift u 1.6 77 kw. Přitom 1.0 EcoBoost má 88 kw. Jinak z vnějšku celkem solidní vozítko s velmi příjemnou cenou ve všech výbavách. Jen nechápu u nejnižší výbavy věci typu hlídání tlaku v pneu, ale chybějící klimu a rádio. Bohužel interiér je pro mě opravdový hnus. Takovou slátaninu a chaos jsem dlouho neviděl.
Na snimani tlaku se da vyuzit ESP s porovnanim otacek jednotlivych kol, pouziva to spousta vyrobcu, tedy jen uprava softu, nic nakladneho. Klima a radio je dalsi drahy zarizeni ;-)
Tak abys mohl nový model auta začít prodávat v evropě musí mít mimo jiné to hlídání tlaku v pneu a ESP již v základu povině od ledna.Proto se uvádělo honem na trh třeba citigo,tuším asi v listopadu,jiný automobilky třeba udělají facelift u svého úspěšného modelu a na ten se ta povinost taky nevztahuje a ušetří náklady :-)