Ekonomika
Zpět na článek
Nové motory pro Audi TT: TDI za 1.031.200,- Kč a 1,8 TFSI za 869.500,- Kč
22 komentářů
white label
Konečně, první řádek by prošel,...zbytek jsem už raději ani nečetl...
😉
😉
Hammunasakra
Dle mne a VĚTŠINY odborníků je 2.0 T(F)Si.. 😉
PS: A do TT opravdu a FAKT "jednoznačně" 😄
PPS: Věta o "..současně nabízených motorizacích k tomuto modelu" mi příjde poněkud DOST "zbytečná" 😉
Z hlediska VÝKONu, KULTIVOVANOSTi, POŘIZOVACÍch a PROVOZNích NÁKLADů, stejně jako z pohledu jízdní dynamiky a zatížení přední nápravy a vůbec VŠEHO je pro TT NEJlepší/NEJvhodnější MOTORizací právě 2.0 T(F)Si ... proto jsem použila slůvko "JEDNOZNAČNĚ" 😄
PS: A do TT opravdu a FAKT "jednoznačně" 😄
PPS: Věta o "..současně nabízených motorizacích k tomuto modelu" mi příjde poněkud DOST "zbytečná" 😉
Z hlediska VÝKONu, KULTIVOVANOSTi, POŘIZOVACÍch a PROVOZNích NÁKLADů, stejně jako z pohledu jízdní dynamiky a zatížení přední nápravy a vůbec VŠEHO je pro TT NEJlepší/NEJvhodnější MOTORizací právě 2.0 T(F)Si ... proto jsem použila slůvko "JEDNOZNAČNĚ" 😄
white label
To už je lepší, ještě aspoň přidej jasně vymezující podmínky jako např.: ze současně nabízených motorizací k tomuto modelu...
Samozřejmě záleží také na hledisku a jeho osobní preferenci...
Každý má žebříček hodnot hledisek při nákupu auta sestaven jinak...
Takže je třeba hledisko výkonu, kultivovanosti, pořizovacích nákladů, provozních nákladů (spotřeba) atd.
Které hledisko chceš obecně (pro věechny) brát jako absolutně nejpodstatnější, nebo nejdůležitější?
Jen podle sebe, nebo "většiny", nebo podle většiny "odborníků"?
:-! 😉
Samozřejmě záleží také na hledisku a jeho osobní preferenci...
Každý má žebříček hodnot hledisek při nákupu auta sestaven jinak...
Takže je třeba hledisko výkonu, kultivovanosti, pořizovacích nákladů, provozních nákladů (spotřeba) atd.
Které hledisko chceš obecně (pro věechny) brát jako absolutně nejpodstatnější, nebo nejdůležitější?
Jen podle sebe, nebo "většiny", nebo podle většiny "odborníků"?
:-! 😉
Hammunasakra
Ano, určitě se dá říci že "stačí", ale já se VŽDY (i u "obyč/levných" aut) snažím hledat "optimum" (to jsem asi "zbublá" z těch katalogů/přehledů které to dělají 😄 ) a když už si někdo kupuje vůz jako je TT, tak by si MĚL (dle mne) koupit "ten pravý" motor, tady se to už opravdu VYPLATí (a přiznám že NEchápu/NEpochopím toho kdo SEM zvolí 2.0 TDi :no: 8-s
PS: A jak píše "zlysoused", já sice "teoreticky" raději V6, ale v tomto případě je myslím tím PRAVÝM tou SPRÁVNOU (jednoznačně) nejsprávnější volbou je 2.0 T(F)Si :yes: 😉
PS: A jak píše "zlysoused", já sice "teoreticky" raději V6, ale v tomto případě je myslím tím PRAVÝM tou SPRÁVNOU (jednoznačně) nejsprávnější volbou je 2.0 T(F)Si :yes: 😉
iudex
Máte pravdu, ako optimum tam vskutku najlepsie pasuje dvojliter TFSI. Ja len poznamenávam, ze k charakteru auta, akým TT je (pekné, stýlové, ale nie naozaj sportové auto) sa mi hodí v pohode i tá 1,8ka. 118 kW dokáze slusne rozhýbat i Superba a s malým a ovela lahsím TT si poradí k spokojnosti 99% kupujúcich (ktorí nepresedlali z Porsche). 😉
zlysoused
Taky se mi ten dvoulitr jeví jako optimum. Ten šestiválec už bude asi přece jenom trošku na úkor jízdních vlastností(ve srovnání s tím 2,0 tfsi)
Hammunasakra
Já bych si URČITĚ připlatila a já jako OPTIMUM a "nejvhodnější" pro "muňavé" audi TT vidím (skvělý) 2.0 T(F)Si - TO je ten VYVOLENÝ - "ten pravý" :yes: 😄
PS: A i když 7,2 s opravdu JE "pěkná" hodnota, obecně je 0-100 km/h strašně Strašně STRAŠNĚ MOC přeceňovaný "parametr" (o motoru toho moc neřekne, někteří výrobci kvůli tomu - kvůli této TAK "sledované" hodnotě "změní/upraví" zpřevodování z "optimálního" na NEJ pro zrychlení na 100 km/h - no TUPOST nesmírná/vesmírná 😉
PPS: Prostě Audi TT asi zcela určitě s 2.0 T(F)Si a zcela určitě NE s 2.0 TDi ... asi tak nějak 😄
PS: A i když 7,2 s opravdu JE "pěkná" hodnota, obecně je 0-100 km/h strašně Strašně STRAŠNĚ MOC přeceňovaný "parametr" (o motoru toho moc neřekne, někteří výrobci kvůli tomu - kvůli této TAK "sledované" hodnotě "změní/upraví" zpřevodování z "optimálního" na NEJ pro zrychlení na 100 km/h - no TUPOST nesmírná/vesmírná 😉
PPS: Prostě Audi TT asi zcela určitě s 2.0 T(F)Si a zcela určitě NE s 2.0 TDi ... asi tak nějak 😄
iudex
Vidím, ze hore je polemika o význame TDI v sportovom kupé. Mna sa to moc nedotýka, nakolko by som o tento motor pri výbere TT ani nezavadil pohladom. Ze ho tam dali, má asi nejaký dovod a marketing pren iste nájde cielovú skupinu. Co si o takých ludoch s TDI v kupátku pomyslím, je z pohladu Audi vedlajsie. A ja by som sa naopak zameral na druhý predstavený motor, a to TFSI. Takýto "základ", ktorý dá stovku za 7,2 sekundy, beriem bez otálania. :yes:
Hammunasakra
ZASE máte PRAVDU!
2.0 TDi je nejnevhodnější motor pro Audi TT...
... to zní MNOHEM "líp" 😉
2.0 TDi je nejnevhodnější motor pro Audi TT...
... to zní MNOHEM "líp" 😉
white label
Tak takhle právě vůbec ne...
S použitím pojmů jako obecně, nebo absolutně bych byl právě v těchto případech velmi "opatrný" a to i pouze "samostatně"..., ovšem podmiňovat nimi něco takového dokonce současně, už je opravdu do nebe volající... :-! 😉
S použitím pojmů jako obecně, nebo absolutně bych byl právě v těchto případech velmi "opatrný" a to i pouze "samostatně"..., ovšem podmiňovat nimi něco takového dokonce současně, už je opravdu do nebe volající... :-! 😉
Hammunasakra
😄 pro Audi TT je "obecně" a ABSOLUTNĚ nejHORŠí motor 2.0 TDi 😉
PS: Takhle nějak? 😄
PS: Takhle nějak? 😄
white label
Jen jestli to netvrdí především tzv. samozvaní odborníci, tedy běžní lidé, tvářící se jako skuteční "odborníci"..., kteří jsou schopni tvrdit také to, že "něco" může být absolutně nejlepší i obecně...
😉
😉
Hammunasakra
Máte PRAVDU!
PS: Na tabulkách prodejů a výběru MOTORizací to "je poznat" 😉
PS: Na tabulkách prodejů a výběru MOTORizací to "je poznat" 😉
white label
Odborníci na co přesně?
Auta určená do běžného provozu se vyrábějí pro běžné lidi, nikoli (primárně) pro nějaké "odborníky"... :-!
Auta určená do běžného provozu se vyrábějí pro běžné lidi, nikoli (primárně) pro nějaké "odborníky"... :-!
Hammunasakra
U takovéhoto vozu jde JEDINĚ (nebo alespoň HLAVNĚ) o "pocity" a dvoulitrový diesel je ....je dvoulitrový diesel (z MÉHO pohledu si ho do TAKovéhoto vozu pořídí jen "*" 😉
PS: Ale u té nafty bude URČITĚ nižší spotřeba 😄
PPS: A najít "číslíčkové" porovnání se asi celkem SNADNO dá dohledat v ostatních vw modelech - to už VĚTŠí smysl by mi dávalo R8 V12 TDi 😉
PS: Ale u té nafty bude URČITĚ nižší spotřeba 😄
PPS: A najít "číslíčkové" porovnání se asi celkem SNADNO dá dohledat v ostatních vw modelech - to už VĚTŠí smysl by mi dávalo R8 V12 TDi 😉
zlysoused
Docela by mě zajímalo, jak by dopadl srovnávací test těchto dvou aut při stejné motorizaci.
white label
Jen proto, že ty si to neumíš představit si to fuckt určitě nikdo nekoupí... 8-s :😉 >😒]
roumnak
Navíc tohle auto je vyloženě sporťák a opravdu si neumím představit, že by si to někdo koupil s chrochtákem.
1,2by do toho taky šla ne?ať je to úpornej ale ve městě dravej sporťák😄😄..