Autosalon Ženeva
První výstava v Ženevě se konala už v roce 1905. Více než sto let stará tradice ženevského autosalonu řadí tuto výstavu mezi nejvýznamnější v Evropě i na světě.
Výjimečná je i svou neutralitou, protože Švýcarsko nemá žádnou vlastní velkou automobilovou značku.
Ženevský autosalon se koná na výstavišti Palexpo, jednom z největších výstavních středisek na světě. V sedmi propojených halách tu nové modely, facelifty a novinky automobilového průmyslu prezentuje pár stovek vystavujících a dění se nenechá ujít na několik set tisíc lidí.
Pro rok 2020 byl autosalon zrušen kvůli prevenci před dalším šířením koronaviru. Finanční potíže organizátorů a malý zájem vystavovatelů pak neumožní pořádat výstavu ani v roce 2021.
Autosalon Ženeva 2020 |
|
Autosalon Ženeva 2018 | Autosalon Ženeva 2017 |
Autosalon Ženeva 2016 | Autosalon Ženeva 2015 |
mame TT
mame TT RS
mame TT RS plus
este by to chcelo TT RS plus minus >😁
cista parodia ti nemci :yes😒br />
zhovadia vsetko
pamatam si casy nie je tak davno tomu co bola len audina R4 a R6 potom nemcom uz oznacenie R akosi nestacilo tak prisla RS4 a RS6, ocakavam ze v dalsej generacii nam pribude po terajsej RS4 a RS6 nova RS4 plus a RS6 plus, ved nech je sranda - cim dlshi a stupidnejsi a nezrozumitelnejsi nazov tym je to auto predsa viac cool, mnohi na to letia dnes je to v mode
:yes:
to bude sleha potom >😁
:yes😒br />
takze nazov TT RS plus je este trapny, casom sa viacej nasmejeme u nemcov
uz teraz sa tesim na novu RS 4 plus hybrid blue emotion vo verzii ultra light edition vo farbe gordon blue s novym tdi blue motion eco dieslom, to bude frajerina vsetkych vytrem potom ked si taketo auto kupim to budu korejci cucat rejzaci na ten nazov sa do.seru
:yes:
Keď to má 265 kW a na stovku zrýchli za 4,1s (!), môže sa edícia volať aj Rýchly zajko edition.
Kia zatiaľ stále len rozpráva o turbomotore 1,6, ktorý nechodí a nechodí... >😒]
japonci tiez moc turba nemaju a co ma byt? :yes😒br />
kia nerozprava to len taki e😜erti ako ty kecaju, kia maka a jej vysledky su vidiet na celom svete co sa o niektorych europskych znackach mimo europy neda povedat 😉
a neboj to turbo pride dockas sa :yes: este budes plakat za klasickymi atmosferami
ano proto jsou v půlce sportovních aut po celym světě, včetně japonska >😁 ¨
jinak turb👋turba jsem měl v posledních 3 autech a už bych nechtěl jinak, výkon dostupnej pod pedálem kdykoli je návykovej :yes:
p.s. kdyz vidi fabii, tak bych to tipnul na h0e...
Ty ses taky R4 a R6 >😁 >😁 Tak schvalne....najdi mi aspon jednu z tech tvych R4 a R6 >😁
omg (ó moje gatě) >😁
Čím větší houno o tom víš, tím zasvěceněji o tom píšeš, podobně jako pod Golfem GTI Cabrio.
Už pět let před první RS4, byla RS2 (Audi R4/R6 leda tak ve tvé pomatené hlavě s extrémně šikmými a řídkými mozkovými závity). Nepočítám li veterán Audi typ R (1928-1932), případně "filmové robotické" Audi RSQ, nebo monoposty R..TDI pro LeMans, tak zatím jediné sériové Audi R, byla až R8ička v roce 2006, tedy celých 12 let po RS2, takže se buď prober, nebo piš jen o svých "supervýkonných" korejských image modlách... >😒]
P.S. Nebýt Němců a dalších, tak Korejci v autech neví kam dál, protože by najednou neměli koho kopírovat a ke komu vzhlížet... :😉
[odkaz]
Nicméně původní sentiment zůstává. Je víc "R" a jezdí i v jiných soutěžích. Jen ta poslední věta neplatí - jablka a hrušky.
takže ano, "cista parodia ti nemci :yes: "...