Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autosalon Ženeva

Autosalon Ženeva

První výstava v Ženevě se konala už v roce 1905. Více než sto let stará tradice ženevského autosalonu řadí tuto výstavu mezi nejvýznamnější v Evropě i na světě.

Výjimečná je i svou neutralitou, protože Švýcarsko nemá žádnou vlastní velkou automobilovou značku.

Ženevský autosalon se koná na výstavišti Palexpo, jednom z největších výstavních středisek na světě. V sedmi propojených halách tu nové modely, facelifty a novinky automobilového průmyslu prezentuje pár stovek vystavujících a dění se nenechá ujít na několik set tisíc lidí.

Pro rok 2020 byl autosalon zrušen kvůli prevenci před dalším šířením koronaviru. Finanční potíže organizátorů a malý zájem vystavovatelů pak neumožní pořádat výstavu ani v roce 2021.

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Autosalon Ženeva 2020

Autosalon Ženeva 2019

 

Autosalon Ženeva 2018Autosalon Ženeva 2017
Autosalon Ženeva 2016Autosalon Ženeva 2015
Zpět na článek

Ženeva živě: Audi TT RS plus je nejsilnější TT všech dob (autosalonové video)

38 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
akoby klasicke TT nestacilo

mame TT
mame TT RS
mame TT RS plus
este by to chcelo TT RS plus minus >😁

cista parodia ti nemci :yes😒br />
zhovadia vsetko

pamatam si casy nie je tak davno tomu co bola len audina R4 a R6 potom nemcom uz oznacenie R akosi nestacilo tak prisla RS4 a RS6, ocakavam ze v dalsej generacii nam pribude po terajsej RS4 a RS6 nova RS4 plus a RS6 plus, ved nech je sranda - cim dlshi a stupidnejsi a nezrozumitelnejsi nazov tym je to auto predsa viac cool, mnohi na to letia dnes je to v mode

:yes:
jossalito
Němci už neví, jak to pojmenovávat a korejci nemají vůbec nic, co? >😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
za par rokov budeme mat audi TT RS plus GT ultra edition 500 hybrid blue

to bude sleha potom >😁

:yes😒br />
takze nazov TT RS plus je este trapny, casom sa viacej nasmejeme u nemcov

uz teraz sa tesim na novu RS 4 plus hybrid blue emotion vo verzii ultra light edition vo farbe gordon blue s novym tdi blue motion eco dieslom, to bude frajerina vsetkych vytrem potom ked si taketo auto kupim to budu korejci cucat rejzaci na ten nazov sa do.seru

:yes:
Avatar - CHerokee
CHerokee
Souhlasím. A navíc bych ho nechtěl, SLK 55 AMG...10x hezčí, stylovější auto navíc s atmosférickým motorem! 😄
Avatar - white label
white label
Zatím jsou ti korejci "do.sraní" z podobných parametrů bez ohledu na jakýkoli název... :😉 >😒]
Avatar - iudex
iudex
Tvoje problémy na moju hlavu...
Keď to má 265 kW a na stovku zrýchli za 4,1s (!), môže sa edícia volať aj Rýchly zajko edition.
Kia zatiaľ stále len rozpráva o turbomotore 1,6, ktorý nechodí a nechodí... >😒]
Mig_35
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
poruchove turba nikomu nechybaju 😉 snad len tebe :yes😒br />
japonci tiez moc turba nemaju a co ma byt? :yes😒br />
kia nerozprava to len taki e😜erti ako ty kecaju, kia maka a jej vysledky su vidiet na celom svete co sa o niektorych europskych znackach mimo europy neda povedat 😉

a neboj to turbo pride dockas sa :yes: este budes plakat za klasickymi atmosferami
ryccardo
Přesně Japonci turba vůbec nepoužívali. Třeba Mici 3000 GT nemělo ani jedno a všechny EVO nebo Subaru jsou asi atmosféry >😁 A navíc kde by je Japonci vůbec turba brali když je ani nevyrábí, že? Třeba takový IHI. Čoveče snad radši už mlč. Jinak ta Audina je podle mě super pecka auto. Kdybych ho měl bylo by mi úplně šuma fuk jak se jmenuje. Na jméno to auto totiž nejezdí. To může řešit jen nějakej internetovej tlučhuba. Normálnímu člověku je to úplně jedno.
_MT_
Nebo třeba Godzilla, to je také atmosféra jak vyšitá. >😒]
blowiik
"poruchove turba nikomu nechybaju 😉 snad len tebe :yes: "

ano proto jsou v půlce sportovních aut po celym světě, včetně japonska >😁 ¨

jinak turb👋turba jsem měl v posledních 3 autech a už bych nechtěl jinak, výkon dostupnej pod pedálem kdykoli je návykovej :yes:
_MT_
>😁 Ty jsi neviděl Japonsko snad ani z letadla. Téměř všechno výkonné je tam přeplňované.
oldrt11
spravne! ale je na miste se ptat: prijde po tt hanulka!!!
p.s. kdyz vidi fabii, tak bych to tipnul na h0e...
jsjunior
cituji: "pamatam si casy nie je tak davno tomu co bola len audina R4 a R6..."

Ty ses taky R4 a R6 >😁 >😁 Tak schvalne....najdi mi aspon jednu z tech tvych R4 a R6 >😁
omg (ó moje gatě) >😁
Avatar - kari.laz
kari.laz
Asi nějaké studie. Já znám akorát R8 >😁
jsjunior
Taky nechapu...nevim, co topper1982 papa za prasky, ale asi by s tim mel prestat...ale treba nas prekvapi a ja porad cekam ze ano, a ze nam tu uvede ty Audi R4 a R6.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Neuvede nic. On je odborník akorát na "rozjíždění" korejců.
Avatar - Carlos Santana
Carlos Santana
Nevidím na názvu nic směšného, ani na autě, je tam jen TT RS. Němci nestaví parodie vozů, to si pleteš s korejskejma značkama. Myslím, že dodatek "plus" má svůj význam 😉
Avatar - white label
white label
Změň si nick na "tuppec1982"!
Čím větší houno o tom víš, tím zasvěceněji o tom píšeš, podobně jako pod Golfem GTI Cabrio.
Už pět let před první RS4, byla RS2 (Audi R4/R6 leda tak ve tvé pomatené hlavě s extrémně šikmými a řídkými mozkovými závity). Nepočítám li veterán Audi typ R (1928-1932), případně "filmové robotické" Audi RSQ, nebo monoposty R..TDI pro LeMans, tak zatím jediné sériové Audi R, byla až R8ička v roce 2006, tedy celých 12 let po RS2, takže se buď prober, nebo piš jen o svých "supervýkonných" korejských image modlách... >😒]
P.S. Nebýt Němců a dalších, tak Korejci v autech neví kam dál, protože by najednou neměli koho kopírovat a ke komu vzhlížet... :😉
_MT_
Těch R je víc a nejsou jen pro Le Mans. Třeba R17 je A5 pro DTM. Zkrátka je to ta nejsportovnější řada značky a R8 je aktuálně jediný silniční zástupce.
Avatar - white label
white label
Ano , ale u žádného RS/R v reakci neuvádím pouhé interní označení, což označení R17 je, konkrétně pro "A5 DTM", jak sám píšeš...
[odkaz]
_MT_
Trochu mi to ujelo. Audi má dvoje R a já je spojil dohromady. Jednak je to značení pro jejich závodní vozy (třeba R16 je R8 GT3), a pak je to modelová řada. Jde o interní označení u všech modelů, jen R8 (teď myslím prototyp pro Le Mans, ne silniční), R10, R15 a R18 (a možná i další) nemají jiné jméno, protože jde o samostatné modely, nikoli o přestavbu. Zato R16 a R17 jsou přestavby.

Nicméně původní sentiment zůstává. Je víc "R" a jezdí i v jiných soutěžích. Jen ta poslední věta neplatí - jablka a hrušky.
blowiik
Tak u tohoto příspěvku veřejně přísahám, že to je naposledy, co na tebe reaguju... Toto je čistá tragedie. Tam nahoře máš, toppere, auto, co z 265kW vymáčkne 0-100 za 4,1s, auto, který ti při zrychlení vmáčkne oční bulvy do toho prostoru, kde maj normálně lidi mozek, auto, při jehož proklatě nasupenym hromobití pětiválce zažije poluci i eunuch...

takže ano, "cista parodia ti nemci :yes: "...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
nove

AUDI RS4 plus hybrid blue edition tdi high performance sport packet :yes: najlepsie vo verzii unlimited 500

urcite sa za par rokov dockam >😁 a potom budem frajer jak oci kua >😁 vsetc isa po.seru z toho auta
ryccardo
Až ho budeš mít tak nám ho vyfoť ty tlučhubo >😁 Ale v jednom máš pravdu, pokud by si ho hypoteticky měl, tak se z toho fakt všichni poserou, protože to auto je úžasná střela, kterou by ti každej záviděl.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Upřímně, s těma názvama má Topper pravdu. 😉
Avatar - white label
white label
Taky upřímně, ty bys podobnou změnu nicku (jakou doporučuji jemu) taky zřejmě potřeboval, nebo jsi jeho druhý nick? 😉
ryccardo
jo a jen kvůli tomu názvu by si takový auto určitě nechtěl, že >😁
Adams
Topper ještě jsi zapoměl na TT-S ty odborníku. Další ukázka zarytého odpůrce německých aut. Nevidím na těch názvech nic tak složitého. A na název to přece nejezdí. Já osobně bych si, kdybych měl na výběr, koupil "standard" RS a hotovo..
To auto je nehorázný kladivo, s S-tronicem dokonce jezdí i pod 4 vteřiny a pro zajímavost ma hned po Bugatti Veyron největší přetížení při zrychlení(tuším nějakých 1,1G)
Ondris
Zrychlenim pod ctyri vteriny si nejsem jist, to je v dimenzi aut typu Ferrari FF a 911 Turbo...
Jeste me napada, jak muze vytvaret auto se zrychlenim na stovku za ctyri vteriny vetsi pretizeni nez treba Aventador nebo 599 GTO. Leda bys do toho pocital kopanec od turba, pak je to mozny. 😄
Adams
Nevím jak tobě, ale mně název tvého auta snů co máš v profilu nepřijde o moc jednodušší: Mercedes-Benz SLS AMG červený 😉
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
To se jedná o jiného Trotla82, tento nemá rád přemotorované beštie, Tento rád ***nto.
Avatar - white label
white label
Dát si do auta snů důraz na červenou barvu, může jen "blondýna" a "ztopper"... >😁
Okys
Nezasírej,pod každým článkem o koncernovým autě,diskuzi těma svejma splínama.Stejně ty tvoje breky nikoho nezajímají a děláš tady ze sebe akorát ***a..
Avatar - kari.laz
kari.laz
Jen doplním (pro Toppera), že když už musíš plevelit diskuze nicneříkajícíma nesmyslama, tak si to plevel v jednom vlákně a netvoř na to, aby jsi řekl desetkrát úplně to samé "nic" deset vláken. A to se pokus držet i pod diskuzema o korejcích, kde jak všichni víme, máš krev odlitou do jiné části těla a věřím že i jednu ruku pod stolem, tak se ti hůř manipujule na webu. Nikoho nezajímá patnáct stejných příspěvků, kde žádný nemá žádnou přidanou hodnotu od toho tvého první (ten většinou nemá hodnotu taky žádnou).

PS: Toppere, nemusíš být nutně pod každým článkem první. Radši napíšeš jakoukoliv volovinu, jen aby jsi byl první.
Adams
Dobře vy! 😉 >😁
Okys
Ten motůrek mě fascinuje,vůbec bych se nezlobil kdyby ho koncern dával do vrcholné verze budoucího Golfu VII.Ale toho se asi nedočkáme.S dvouspojkou a haldexem to musí být pecka :yes:
Avatar - Carlos Santana
Carlos Santana
Kdo ví, třeba nový Golf R dostane něco unikátnějšího 😄