Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
peitr
RS5ka na M3ku nemá! BMW je rychlejší zábavnější má příjemnější zvuk je možno i v manuálu a hlavně má pohon zadních kol!!!
Ne každý si myslí totéž.
[odkaz]
[odkaz]
Na topm videu je jasně vidět jak je Audi nechutně nedotáčivý. A proboha proč pohon všech kol, když si koupim auto přes 400 koní tak chci, abyy si hodila trošku zadkem ne??!!......Motor BMW je sice starší, ale v žádném případě neztrácí jeho zvuk je impozantní a dá se hodně hodně točit, ikdyž podle mě nejhezčí zvuk na světě má M5 V10 minulé generace.
Jo jo na vlající prcku má málo koní...
Myslím ale, že to mají němčouři super rozdělené a nevěřím tomu, že si mají vyloženě konkurovat. V každém z těch aut vidím úplně jiného chlapa :-!
Myslím ale, že to mají němčouři super rozdělené a nevěřím tomu, že si mají vyloženě konkurovat. V každém z těch aut vidím úplně jiného chlapa :-!
Na tom videu je vidět jak je Audi neutrální (najdi jediný okamžik kdy sune předkem ven, ani jeden nenajdeš, v extrému je to vždy power slide všech kol zároveň) a jak v extrémním nasazení M3 za ním občas vlaje, což je možné na okruhu ale ne v běžném provozu (třeba 16s nebo 34s videa kdy M3 je přes celou silnici). Co se týče zvuku tak ano V10tky obecně a V10 v M5 zvláště jsou hodně zajímavé. No a pohon všech kol prostě proto, že s těmito auty chce majitel jezdil za každých podmínek a za jakýchkoliv zhoršených adhezních podmínek zvláště při tak vysokých výkonech je 4x4 určitě výhoda (ne ve smyslu trhání rekordů na mokré silnici ale ve smyslu vyšší míry bezpečí v běžném provozu). Konec konců podívej se třeba na GT-R nebo Aventadora nebo dnes na Ferrari FF, proč asi preferují 4x4, jednak kvůli rychlosti na jakémkoliv povrchu a jednak kvůli každodenní použitelnosti
Ferrari FF bych do toho NE"zatahovala" - jednak to není permanentní 4kolka a i MNOHEM silnější Ferrari byly jsou a budou ZADOkolky :yes: 😄
(to měl být hlavně "šťouch" do jedné /skor👋 sousední "vesnice" 😉
PS: Tak miliony (všech prémiových a LUXUSních) vozů jsou "každodenně NEpoužitelné" - TO jsou věci (a to to jsou ta nejDRAŽŠí auta na světě.. 😄
PPS: O kolik se představujete tu "vyšší míru bezpečí v běžném provozu" - já myslím že ze silnice STEJNĚ "snadno" odlétne... audi Q7 jako Citroën C5 nebo MB SL - abych zmínila auta která alespoň "maličko znám" 😉
(že reálné rozdíly jsou spíš někde v úrovni rozdílů naměřených v testech pneu například..
(to měl být hlavně "šťouch" do jedné /skor👋 sousední "vesnice" 😉
PS: Tak miliony (všech prémiových a LUXUSních) vozů jsou "každodenně NEpoužitelné" - TO jsou věci (a to to jsou ta nejDRAŽŠí auta na světě.. 😄
PPS: O kolik se představujete tu "vyšší míru bezpečí v běžném provozu" - já myslím že ze silnice STEJNĚ "snadno" odlétne... audi Q7 jako Citroën C5 nebo MB SL - abych zmínila auta která alespoň "maličko znám" 😉
(že reálné rozdíly jsou spíš někde v úrovni rozdílů naměřených v testech pneu například..
To, že FF nemá permanentní pohon ale elektronický řízené lamelové spojky jej nijak nevylučuje z rodiny 4x4.
Neřekl jsem nepoužitelné, řekl jsem vyšší míra bezpečí, konec konců podívej se na to video, slova confidence a traction advantage tam zaznívají opakovaně.
Ze silnice odlétne každý hňup který si myslí, že auto je k silnici přišroubované.
Neřekl jsem nepoužitelné, řekl jsem vyšší míra bezpečí, konec konců podívej se na to video, slova confidence a traction advantage tam zaznívají opakovaně.
Ze silnice odlétne každý hňup který si myslí, že auto je k silnici přišroubované.
Auta jako Lamborghiny mají pohon věech kol kvůli tomu, že mají velkej výkon kterej by nebyli schopni převéct na vozovku. Jistě Audi je všestranější, ale pravý fanda, který si kupuje tak silné auto si musí koupit BMW M3!!! RS5 vzniko podle mě úplně zbytečně je to jako nějaká kratší verze jiného Audi nevidim v nich rozdíl. Audi s vývojem tohoto auta vydalo spoustu peněz na to, aby nebylo nedotáčivé jako některé jiné modely, ale bohužel je to pořád stejný!!! Když už jsem člověk, který má na to koupit si tak drahé auto, tak si rovnou koupim dvě a to M3ku a nějaký jiný normální auto!
RS5 je coupé od A4, stejně jako je sedan M3 a coupé M3.
Tato auta si nekupují fandové ale lidé kteří mají 2,5 mega na auto a další prostředky na provoz.
Když mám dost peněz tak si koupím něco na běžné ježdění a něco na okruh, to něco na okruh ale nebude ani M3 ani RS5 protože ty dnes mají daleko blíže k cestovnímu GT než k okruhovým speciálům, pokud někomu jde o skutečné zážitky na okruhu tak míří někam do oblasti Radical, Donkenvoort, KTM X-Bow atp. protože sedany s hmotností 17-18 metráků o sportování moc nejsou už z titulu své obtloustlosti i kdyby měli 700hp.
Tato auta si nekupují fandové ale lidé kteří mají 2,5 mega na auto a další prostředky na provoz.
Když mám dost peněz tak si koupím něco na běžné ježdění a něco na okruh, to něco na okruh ale nebude ani M3 ani RS5 protože ty dnes mají daleko blíže k cestovnímu GT než k okruhovým speciálům, pokud někomu jde o skutečné zážitky na okruhu tak míří někam do oblasti Radical, Donkenvoort, KTM X-Bow atp. protože sedany s hmotností 17-18 metráků o sportování moc nejsou už z titulu své obtloustlosti i kdyby měli 700hp.
Nic proti fandům jízdy na okruzích, ale v reálu znám (násobně) VÍCE lidí co si koupí (např.) k BMW M3 další (jiné, jinak laděné, ale) "normální silniční" vozy - než nějakou "specialitku" na okruh..
PS: No kdyby to M3 mělo 700 PS - možná by (i při té váze) docela "sportovní" BYLO 😄
PS: No kdyby to M3 mělo 700 PS - možná by (i při té váze) docela "sportovní" BYLO 😄
Jistě že to FF ne"vylučuje" z kategorie aut 4x4, ale v portfoliu značky je to výjímka (stejně jako California). Možná to nakonec nebude jediná 4kolka, ale nic to nemění na tom že Ferrari byla jsou a budou vozy se ZADNíM pohonem.. 😉
Každá čtyřkolka která je první u dané značky je výjimka. BMW také zavedlo 4x4 u X5 a všichni se dušovali, že je to výjimka a ostatní modely never.
Btw. vloni ve střední třídě mělo BMW 3 o pár desetin procenta dokonce vyšší podíl vozů se 4x4 (39,8😖 než Audi A4 (39,6😖 >😒]
Btw. vloni ve střední třídě mělo BMW 3 o pár desetin procenta dokonce vyšší podíl vozů se 4x4 (39,8😖 než Audi A4 (39,6😖 >😒]
No u Lamborghini se také dušovali že jejich (nejlépe ovladatelné auto) ZADOkolka Gallardo Balboni je výjímka, tak "uvidíme".. 😄
PS: Ta procenta jsou DĚS BĚS 8-s
(tipuji že VĚTŠINA těch lidí pohon všech kol v reálu nikdy nepoužije.. 😉
U BMW je to ukázka schopnosti "přizpůsobit se" (požadavkům trhu) - což já zas tak "nechválim", ale BUDIŽ; ale u audi to znamená že přes 60% majitelů jezdí "tou tuctofffkou" kterou jsem měla možnost vyzkoušet a ještě si myslí že jezdí "prémiovým" vozem >😒]
(abych vám "vrátila" ten smajlík 😄
PS: Ta procenta jsou DĚS BĚS 8-s
(tipuji že VĚTŠINA těch lidí pohon všech kol v reálu nikdy nepoužije.. 😉
U BMW je to ukázka schopnosti "přizpůsobit se" (požadavkům trhu) - což já zas tak "nechválim", ale BUDIŽ; ale u audi to znamená že přes 60% majitelů jezdí "tou tuctofffkou" kterou jsem měla možnost vyzkoušet a ještě si myslí že jezdí "prémiovým" vozem >😒]
(abych vám "vrátila" ten smajlík 😄
Většina lidí nikdy nevyužije airbagy, nevyužije ESP. Ale 4x4 minulý týden využili i lidé z Prahy a okolí protože byly silnice přímo na hranici Prahy, které zvláště po ránu byly pro jednu nápravu nesjízdné, byl jsem svědkem situace kdy předo a zadohraby zůstaly stát ve vánici na silničce mezi Chrášťany a Chýní (kousek za Zličínem), na silnici bylo cca 20 cm navátého sněhu a kamion který to první nezvládl silnici zablokoval. No a čtyřkolkáři to místo bez problému objeli po poli. Jestli tam ostatní stáli 30 min. nebo 2 hodiny než přijeli silničáři nevím, ale myslím, že si tam postáli déle než jim bylo příjemné. To ale není hlavní důvod pro 4x4 protože taková situace je 2x do roka (na Šumavě asi častěji). Hlavní důvod je vidět z toho videa M3xRS5, jistota i na suché silnici je vyšší notabene za zhoršených podmínek (čímž nemyslím sněhovou vánici ale třeba jen vlhko v zatáčce).
Jo Kylie ma neuveritelny problem pochopit ze nie kazdy chce zakruty vyberat smykom. Pre vacsinu ludi je jazda autom len nutne zlo a ked si chcu riadne uzit hupsnu radsej s niekym do postele. >😁
Pokud je pro někoho jízda autem nutným zlem, tak na 99% nejsou cílovou skupinou RS5, M3, IS-F, 63AMG atd....
Myslene to bolo na jej vseobecny odpor k 4x4 vid.2 prispevky nad mojim. 😉
Vseobecne plati, kazdemu sa paci nieco ine a najma v tych vyssich triedach je to uz len o prioritach.
Vseobecne plati, kazdemu sa paci nieco ine a najma v tych vyssich triedach je to uz len o prioritach.
To jste ŠPATNĚ pochopil - 4kolky tu "vždy byla" a viz i můj text v počátku diskuze, jsou místa kde "není o čem" (když budu bydlet v Krkonoších, NEbudu si kupovat BMW M3 - ale asi také 4kolku!
Jde mi jen o to, že v posledních letech se 4kolky staly "OBROVSKOU" módou a kupuje si je (řekněme "zbytečně") spousta lidí, která je doslova NE-potřebuje.
VÍM že se s předním i zadním pohonem dá jezdit NAPROSTO BEZ problémů - v "normálním" světě je 4kolka vhodná JEN pro překonávání nějakého většího převýšení řekněme. Že by v reálu byla "bezpečnější" při běžné jízdě na silnici - to je hlavně PŘEDSTAVA 😉
Aneb lepší špičkové pneu na voze s jednou hnanou nápravou než "nijaké" na 4kolkce, nebo-li pneu mají v reálu VĚTŠí vliv, než kolik kol umí zabrat, aneb jak se píše v teorii: "Kde je málo trakce, pomůže se záběrem více kol" 😄
Jde mi jen o to, že v posledních letech se 4kolky staly "OBROVSKOU" módou a kupuje si je (řekněme "zbytečně") spousta lidí, která je doslova NE-potřebuje.
VÍM že se s předním i zadním pohonem dá jezdit NAPROSTO BEZ problémů - v "normálním" světě je 4kolka vhodná JEN pro překonávání nějakého většího převýšení řekněme. Že by v reálu byla "bezpečnější" při běžné jízdě na silnici - to je hlavně PŘEDSTAVA 😉
Aneb lepší špičkové pneu na voze s jednou hnanou nápravou než "nijaké" na 4kolkce, nebo-li pneu mají v reálu VĚTŠí vliv, než kolik kol umí zabrat, aneb jak se píše v teorii: "Kde je málo trakce, pomůže se záběrem více kol" 😄
Kylie, netvrdim ze 4x4 je spasa ludstva ale moze pomoct. Niekomu castejsie, niekomu menej. Podla mna je to uzitocnejsia vec v aute ako napriklad night vision + kopec dalsich systemov. To ze niekomu to moze kradnut zazitok z jazdy s tym suhlasim, ale dnes si predsa mozeme chvalabohu vyberat zo sirokej ponuky. Ja volim radsej bezproblemovy prejazd na snehu a blate (a tyka sa to aj roviniek) ako efektne vynasanie v zakrutach.
Tak já teď o víkendu byla v hlavním městě (to kousek je) a včera něco vyzvednout ve firmě a ... jezdila jsem zado-kolkou a zatáček po cestě potkala .... MNOHO ... a "zakruty som nevyberala smykom" - myslím že "ani jednu" 😉
PS: S (mým) Buřtíkem je to zábava "tam i tam" - přiznávám že řídí LÉPE než já - v zatáčce by kolem uměl krájet plátky sýra 😄 - a jestli ti co tak "volají po 4kolkách" jsou ti co "je pro ně jízda autem nutné zlo" - ANO, to by mi pak možná DÁVALO SMYSL 😉
PS: S (mým) Buřtíkem je to zábava "tam i tam" - přiznávám že řídí LÉPE než já - v zatáčce by kolem uměl krájet plátky sýra 😄 - a jestli ti co tak "volají po 4kolkách" jsou ti co "je pro ně jízda autem nutné zlo" - ANO, to by mi pak možná DÁVALO SMYSL 😉
Myslíte že (až) VĚTŠINĚ lidí nikdy "neproblikne" ESP? 😉
PS: Že by ve vozech v kterých jezdím bylo AŽ TAK "citlivě" nastavené? 😄
PS: Že by ve vozech v kterých jezdím bylo AŽ TAK "citlivě" nastavené? 😄
Já bych řekl, že ve vztahu Ferrari vs. Lamborghini je to celkem jasné. Lambo má 4x4 jako jeden z definujících atributů novodobé historie. U Ferrari přesně naopak. Stejně tak i zaměření, kdy Ferrari přenáší technologie F1 na silnice, kdežto Lambo je pořád ještě ze straré školy (byť i se 4x4) a hraje i na efekt.
Mimochodem, o víkendu jsem četl test Gallarda Super Trofeo Stradale a testér ho v hodně aspektech staví nad 458. Na druhou stranu, je to to nejlepší z rodu a oslava konce modelu. Nedělám si iluze jaká bude už tak hvězdná 458 v nějaké Stradale verzi.
Mimochodem, o víkendu jsem četl test Gallarda Super Trofeo Stradale a testér ho v hodně aspektech staví nad 458. Na druhou stranu, je to to nejlepší z rodu a oslava konce modelu. Nedělám si iluze jaká bude už tak hvězdná 458 v nějaké Stradale verzi.
A jaký (vždy) byl a je "hlavní" rozdíl mezi Ferrari a Lamborghini?
Jedno z nich se VŽDY lépe řídil👋ovládalo 😄
Které to asi tak bylo? 😉
Jedno z nich se VŽDY lépe řídil👋ovládalo 😄
Které to asi tak bylo? 😉
BMW zavedlo 😁rive u 3er v roce 1985.
Ano, máš pravdu, nicméně referoval jsem na diskuze při zavedení X5. SUV bylo zpočátku kritizované jednak za celkové pojetí, BMW je přece nízké, široké a přilepené k silnici a za "povinný" pohon 4x4 a řada lidí prorokovala, že je to výjimka, která se stejně nechytí a BMW se vrátí ke klasice (myšleno sedan, zadní pohon). No a dnes je 4x4 všude včetně třeba toho vrcholu v podobě 650ix na který odkazuješ dole a mimoto BMW "jede" i v dalších příšernostech z tehdejšího pohledu jako je třeba 5er GT, to kdyby viděl jen z venku tehdejší fanda tak jej klepne (opět zvýšená stavba) a ani by mu nemuseli říkat, že to má 4x4.
Nedávno testoval Rasťo Chvála 650xi na sněhu. Na tom je krásně vidět, jaká zábava je v zimě se čtyřkolkou. Nakonec možná ideální situace by byla mít M6 (650i) na léto a 650xi na zimu. 😉 Nebo mít tlačítko, které by natvrdo posílalo 100% na zadek a "vyřadilo" by diferenciál. Vím, že tohle už Audi pár novinářů radilo. 😄
Sysoj Psojič
To se vážně zvuk staré dvouválcové motorky někomu líbí? >😁
Dynamicky mě popravdě taky nepřesvědčila...
Ale pěkná je. Takže asi Audi jak má být... :yes:
Dynamicky mě popravdě taky nepřesvědčila...
Ale pěkná je. Takže asi Audi jak má být... :yes:
Mně osobně se (také) víc líbí zvuk (postaršího - končícího) LEXUSu IS-F (například :yes: 😉
figurka
Trochu překvapivě během času zjišťuji, že RS5 nijak extra "nemusím". K té elegantní karoserii mi ta agresivita nesedí. Mnohem více preferuji uhlazenější S5 (která ku překvapení novinářů není v reálných podmínkách o mnoho pomalejší).
Agresivita? Kdyby měla RS5 třeba zadní křídlo ve stylu M3 GTS, tak nic neřeknu, ale takhle?
Jediná agresivnější věc je asi body kit. Podvozek je celkem komfortní, motor není uřvaný (pokud ho nevytočíš), řízení příjemné. Tedy to platilo pro RS5 před faceliftem. Takže mne zajímá ujasnění, co je na ní agresivního.
[odkaz]
treba me vubec nejaka zabavnost u takovehoto auta nezajima, koukam na to jak se me libi interier, sak nanej budu koukat a drzet pokazdy kdyz to budu ridit, jak se v nem budu citit, jak se me auto libi jako celek a jakej zvuk budu poslouchat pri jizde, a v mich koncinach (jsem z Krkonos) jeste budu prihlizet k tomu jak si povede na zasnezenych silnicich (tam by to BMW M3 projelo na cele care, soused ma predchozi M3 a prez zimu jezdi Felinou >😁 )
Mít více ("různých" = různě "pojatých") aut = to mi DÁVÁ smysl..
Koupit si k BMW M3 škodu Felicia (dekóduji-li správně to "Felinou") = to mi..
😉
PS: Ne až tak o mnoho méně, konkrétně 386 kW ("jen") na ZADNÍCH kolech (naprosto BEZ problémů) zvládají i blondýny.. 😄
PPS: A točivý moment mají ty vozy dokonce "skorostejný" (no 20 Nm ve prospěch toho vozu co "nemá moc rád zatáčky" - to cituji z místního testu 😉
nepocitaje zazitky ktere se daji zazit kuprikladu na lehce zasnezenych parkovistich kde cokoliv s jednou pohanenou napravou sotva jede, natos aby s tim byla jeste zabava 😄
A jinak, TopGear mi připadá velmi validní. I když zaměřují se jen na určitou oblast u aut. Čtu i jejich časopis, teď knížku Clarksona. Velmi si ho vážím.
Jinak proti TG a JC nic nemám, ale co si pamatuji, v té epizodě RS5 jezdila uboze. Tak nejezdila snad ani S5. Leda by to bylo úhlem pohledu.
Ale ono to není jen tato třída...roadster... Z4 nebo SLK. TT technicistní studentý moderní čumák se špatnýma jízdníma vlastnostma, navíc není CC.
RS6 - to byl V10 ne? S šílenou váhou na předním nárazníku, jelikož motor byl daleko za nápravou. Silné, moderní, pohodlné ano....ale sportovní ne. M5 i E 63 AMG v sportovnosti úplně jinde.
Tady ale píšu o velmi úzkém segmentu. Pokud člověk hledá 3,0 V6 v dieselu, nebo 2,0 V4, tak je to úplně jedno a jen otázka osobní preference.
SLK a Z4 také nejsou žádné echt roadstery. Pevná střecha je otázka komfortu, což je u roadsteru trochu paradox, ale zvláště u SLK ji beru - je to pomalu tradice a líbí se mi to. Ale mám trochu problém tomu říkat roadster. Z4 M byl skutečný roadster. To auto mělo koule jak pomeranče. 35is je spíš parodie. Tu naleštěnou plechovku TT sem radši vůbec netahej. Jo, TT RS mezi malými kupé, to je jiná. Koncepčně pro mne nic moc, ale ten motor... ten já žeru. Promiň ten výraz, ale to je další z opravdu skvělých motorů.
Další "sportovní" auta. RS6 bylo hlavně praštěné auto, jak člověk od RS čekal. V10 z Lamba a ještě přeplňovaná. Nesmyslná brutalita, ale sranda to byla. Opět, žádné z těhle aut bych nenazval sportovním. Ano, M5 mi dávala větší smysl, E 63 možná ještě větší, ale to auto mi nikdy nesedlo. A protože tu byla M6, tak mne ani M5 moc nezajímala. M6 bylo "víc já." RS6 vůbec nebyla moje krevní skupina, ale jeho ztřeštěnost člověka pobavila.
V4? Po pravdě, moc nechápu, o čem tu píšeš. Nejdřív o fajnšmekrech a velkých atmosférách, pak o eko turbech a teď o dieselové V4. Jsem trochu zmaten.
PS: Máte nějakou "myšlenku" proč zrovna TENTO motor (která vám "za to stojí") si třeba v Engine of the Year během let "skoro ani neškrtl"?
Nevím, jestli o tom víš, ale EotY vyhrál i V10 TDI z Touaregu a Phaetonu. Pro mne ta anketa nemá žádnou hodnotu. Lidi, kteří dají přednost přeplňované V8 BMW před atmosférickou V8 Porsche, nechápu. 2.0 TFSI vyhrál několikrát a také jsem si ho kvůli tomu nekoupil.
PS: Tak jako vloni a předloni a před ..ti lety a ... 😄
PPS: ...a jestli vám to "ustřelí" na svodidla nebo mimo silnici - s tím pohon až tak moc NEmá souvislost (viz i zdejší letní video mimo silnici "ustřeleného" audi Q7 😉
Pohon všech kol vám REÁLNĚ pomůže při zdolávání nějakého většího převýšení, tam ANO, na normálních silnicích - to až tak moc vliv (narozdíl od "představ") NEmá.. 😄
PS: Jak se to píše v teorii?: "kdo nemá (díky konstrukci vozu) dostatečnou trakci, pomůže si pohonem všech kol" 😉
..což budou asi "důsledky" dlouhodobné reklamní masírky (hlavně) JEDNÉ automobilky (a já si myslím že "by za to zasloužili za uši"! 😉
..kterou jsem tři-krát "použila" jako argument "proti motoru vwaudi" a z těch tří případů jsem se tři-krát dozvěděla ..."že ta anketa nemá žádnou hodnotu" (apod. 😉
Já bych si 2.0 TFSi také nekoupila - ale protože mne motory okolo 2 litrů NEzajímají - jinak to roky (s BMW 20d a jeho "klony") byla VELMi zajímavá motorizace (asi OPRAVDU NEJlepší) - že si místo ní lidé kupují (slušně řečeno průměrné 2.0 Tdi je fakt.. 8-s
V10 Tdi vyhrál?? To je opravdu k NEvíře (a fakt si NEvzpomínám.. 😄
PS: Jinak ale krom drobných úletů s výsledky "desetiletí nazpět" docela SOUHLASÍM 😉
V10 od BMW jsem měl hodně rád. Hodně. Ale jsou tu drobný problém - BMW ho opustilo. M6 bylo skvělé auto - pro mne právě díky motoru.
Tohle auto mi připadá tak dobré, že mu odpustím i to, že nemá odvětrávaná křesla. A to je u mne velké gesto. 😉
(a to že NEjen měří, ale popisují i "pocity" dojmy z řízení/jízdy.. 😉
PS: Ale to nic nemění na tom, že zrovna motor 4.2 od audi mi NEpříjde nějak zvlášť výjímečný - našla bych MNOHO "zajímavějších" (chcete-li zůstat u audi, tak V10 v R8 má konečně (!) dostat "normální" převodovku = to se mi, když audi, zdá jako "násobně" lepší řešení, například.. 😄
PS: Zajímavě vypadá Lexus LF-Lc (kdyby zůstal takový jaký je + zajímavé byly i oba poslední V8 od LEXUSu.. no uvidíme 😉
PS: Snad by mohla zůstat ještě chvíli v nabídce ta 6.3 AMG..
PPS: A když C-Coupe (není mezi nimi velký rozdíl, ale E se mi zamlouvá tak nějak "víc") tak s jakým motorem?
PPPS: Vzpomínám na dobu (už to je docela dáááávno), kdy XK bylo také "mým snem" 😉
Tenkrát, docela dávno, XKR mělo ještě 4.2, ne? 😉