Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
jary72
Korejci H a KIA pochopili, že jediná možnost jak ukousnout alespoň kousek evropského trhu je pracovat s designem a zárukou, neříkám že se to každému musí líbit, ale prodeje napovídají že to funguje, tohle auto je sice za relativně málo peněz, ale vedle třeba WV Tiguanu apod. vypadá jako deset let staré :no😒br />
PS: ty zadní svítilny bomba, český tuner před deseti lety 😄 😄
PS: ty zadní svítilny bomba, český tuner před deseti lety 😄 😄
No, nevím, je to Váš názor a neberu Vám ho, ale zrovna Tinguan vypadá strašně, takový bezpohlavní auto - velké rovné plochy plechu bez nápadu a jiskry do života, dostávám z něj depresi.
Samozřejmě Captiva není auto bez chyby, není to ani klasická amerika, taková rádobyamerická imitace. Škoda, že se nedováží Equinox, to by bylo jiný "kafe".
Samozřejmě Captiva není auto bez chyby, není to ani klasická amerika, taková rádobyamerická imitace. Škoda, že se nedováží Equinox, to by bylo jiný "kafe".
Equinox se dováží, ale ne pod ofiko sítí....nicméně na výběr jich je
[odkaz]
[odkaz]
a i starší kousky tu sou
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
a i starší kousky tu sou
[odkaz]
[odkaz]
Zadni svetla ala cesky tuner pred deseti lety ma i Toyota Verso, coz je velice dustojne auto. Chevrolety jsou dle meho nejprijatelnejsi korejci, at uz pro sdileni soucastek s koncernem GM, nebo pro svuj dospely design.
Mr.Murphy
..... v tom autě je dle článku "italský diesel".... Můžu vědět kdo je jeho dodavatel? Fiat? VM Motori?
Jinak Freemont se zdá bude ve všem lepší a to včetně ceny..... (ikdyž je to jen crossover a ne SUV, tak v tomhle případě s ohledem na ten zmiňovaný přední nárazník je to asi jedno....)
Jinak Freemont se zdá bude ve všem lepší a to včetně ceny..... (ikdyž je to jen crossover a ne SUV, tak v tomhle případě s ohledem na ten zmiňovaný přední nárazník je to asi jedno....)
Je fakt, že ten nárazník mi v případě velkého SUV přijde jako aprílový žert ;-\
Mimochodem, počet příspěvků v této diskuzi tak nějak naznačuje, co si většina veřejnosti o Captivě myslí - nic.
Mimochodem, počet příspěvků v této diskuzi tak nějak naznačuje, co si většina veřejnosti o Captivě myslí - nic.
Taky jsem uvažoval o Captivě, ale pak jsem zvolil Freemonta. V Captivě, no to jak je to velké auto, mi nepřipadalo tolik prostoru, třeba to byl subjektivní dojem, ale na první sednutí jsem byl ve Freemontu jako doma, Capt. mi nesedla.
Je od VM Motori
díky.... a vstřikování je tam multijet od Fiatu? (když už jste přiznal, že o tom něco víte.... 😉 )
Tak v tom případě to chce vzít nohy na ramnea a hodně, opravdu hodně rychle utíkat....
Jinak test Lancie Thema v Auto7: konktruktérům VM Motori se nepodařilo odstranit hluk za studena motor klepe....
Hehe, takže zas kadla kadla dehet
Zlatej Mercedes, ten narozdíl od VM motori už ty V6 CRD pár let vyrábí a narozdíl od VM nejen pro traktory >😁
Jinak test Lancie Thema v Auto7: konktruktérům VM Motori se nepodařilo odstranit hluk za studena motor klepe....
Hehe, takže zas kadla kadla dehet
Zlatej Mercedes, ten narozdíl od VM motori už ty V6 CRD pár let vyrábí a narozdíl od VM nejen pro traktory >😁
Nehledě že dneska se rozdíly mezi americkými interiéry a evropskými už začínají dost stírat.