Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
jozephko
0
Avantgardnosť sa v tejto triede moc nenosí - čím luxusnejšie auto, tým má byť viac konzervatívne (viď Rolls-Royce). Posledným pekným S-kovým Mercesom je pre mňa W-140 Mamut spred 20 rokov.
MAP2009
0
Rolls je kapitola sama pro sebe. S vrcholnou produkcí audi, MB nebo BMW nemá nic společného.
positivemind
0
Právě naopak, s BMW má společnýho až dost 😄 třeba baby Rolls je 7er
Hammunasakra
0
Ale kdybyste si to NEpřečelt, tak NEmáte šanci to poznat - i motor je HODNĚ jiný - o odpružení vozu, kabině apod NEmluvě 😉
Bubáq
Pád Lexusu je pozoruhodný. Leader hybridních technologií - a jen 8 prodaných vozů! Navíc kdysi tak elegatní vůz s naprosto špičkovou výbavou za rozumnou cenu své přednosti úplně prohospodařil. Traduje se, že japonskou kulturu Evropané mohou jen těžko chápat... Lexus (a Toyota také) jsou toho dokladem. Změny v designu v posledních letech vedou k poklesu prodejů, atraktivita je fuč. Honda už si omyly veřejně přiznala; jak dlouho to bude trvat lidem z Toyoty?
Možná že jsi Mexicano, ale nejsi pako. Problém je v tom, že Toyota vnímá Evropu jako celek a hlavně vnímá západní Evropu - a ty výsledky tam tak zlé nejsou, respektive sešup je téměř neznatelný.
3 roky jim trvalo, než jim došlo, že hybrid diesely nepobije, alespoň ne v Evropě. Takže se teď spojují s BMW aby se zapomoci berličky "máme diesely od BMW" vrátili do povědomí kupujících.
Teď bude trvat nejspíše další 3 roky, než pochopí, že bez 6válcových dieselů se také neobejdou. Ne, pokud všichni konkurenti mají 6válec diesel. A někteří mají dokonce diesel-hybrid (Mercedes).
Ty řečičky o tom, jak vlastně Evropa není důležitým trhem, spláchly vlny cunami v Japonsku a krize odbytu v USA (před 2 lety) - tehdy se ukázalo, že Evropa se svými 16 miliony prodaných vozidel je stále velmi důležitá a odbyt v USA případně Číně (kde se rozlezl VW a GM) to nezachrání.
Takže Toyota se bude muset Evropě přizpůsobit, ale není v takové krizi, aby to DOKÁZALA RYCHLE. Je těžce zkostnatělá, a japonské konzervativní principy, dávající v minulosti konkurenční výhodu, se přežily, a stávají se zátěží.
3 roky jim trvalo, než jim došlo, že hybrid diesely nepobije, alespoň ne v Evropě. Takže se teď spojují s BMW aby se zapomoci berličky "máme diesely od BMW" vrátili do povědomí kupujících.
Teď bude trvat nejspíše další 3 roky, než pochopí, že bez 6válcových dieselů se také neobejdou. Ne, pokud všichni konkurenti mají 6válec diesel. A někteří mají dokonce diesel-hybrid (Mercedes).
Ty řečičky o tom, jak vlastně Evropa není důležitým trhem, spláchly vlny cunami v Japonsku a krize odbytu v USA (před 2 lety) - tehdy se ukázalo, že Evropa se svými 16 miliony prodaných vozidel je stále velmi důležitá a odbyt v USA případně Číně (kde se rozlezl VW a GM) to nezachrání.
Takže Toyota se bude muset Evropě přizpůsobit, ale není v takové krizi, aby to DOKÁZALA RYCHLE. Je těžce zkostnatělá, a japonské konzervativní principy, dávající v minulosti konkurenční výhodu, se přežily, a stávají se zátěží.
KOnzervatismus jak v čem, například odraz na spolehlivosti těch aut je stále hodně výrazný. Dieselhybrid osobně nechápu, když hybrid tak tichý kultivovaný a nesmrdící tedy benzínový. Alespoň za mě...
K přispěvku před tebou... Že s LSkem to jde skopce se může divit málokdo, to auto už má zkrátka svý roky což ruku v ruce s daným segmentem a tím, že Lexus v Evropě není příliš populární vše celkem vysvětluje. U nás už vůbec není o čem mluvit, dvě dealerství z toho to Brněnské napováženou... Pár prodaných kusů za rok a o propagaci nemůže být řeč... Otázkou je jak se chytí nové GS, to auto vykročilo správným směrem, i když zvenku to stále není evropan, nevypadá špatně a interiér má rozhodně co nabídnout. Diesel ten je v Evropě pochopitelně kamenem úrazu, ale i kdyby ho Lexus měl a auta dělal na výbornou bude se v Evropě prosazovat jen velmi obtížně a hodně pozvolna. Což je škoda.... Mám ta auta rád a řada z nich se mi velmi líbí i designově. RAV4 je sice vobyč SUVíčko ale vždy se za ním otočím... 😉 Auris, Yaris, CT200h nové GS, GT86... Tyhle auta potkávám rád... Nový Hilux jde mimo mě a a vidím to jako krok zpátky...
K přispěvku před tebou... Že s LSkem to jde skopce se může divit málokdo, to auto už má zkrátka svý roky což ruku v ruce s daným segmentem a tím, že Lexus v Evropě není příliš populární vše celkem vysvětluje. U nás už vůbec není o čem mluvit, dvě dealerství z toho to Brněnské napováženou... Pár prodaných kusů za rok a o propagaci nemůže být řeč... Otázkou je jak se chytí nové GS, to auto vykročilo správným směrem, i když zvenku to stále není evropan, nevypadá špatně a interiér má rozhodně co nabídnout. Diesel ten je v Evropě pochopitelně kamenem úrazu, ale i kdyby ho Lexus měl a auta dělal na výbornou bude se v Evropě prosazovat jen velmi obtížně a hodně pozvolna. Což je škoda.... Mám ta auta rád a řada z nich se mi velmi líbí i designově. RAV4 je sice vobyč SUVíčko ale vždy se za ním otočím... 😉 Auris, Yaris, CT200h nové GS, GT86... Tyhle auta potkávám rád... Nový Hilux jde mimo mě a a vidím to jako krok zpátky...
3_diamanty
uz bude uplne jasnym lidrom, tato generacia bola vyvijana po boku maybacha ktory mal hrat prve husle a byt ultra moderny a uplny top model, nasledujuca generacia S-ka vsak uz bude vrcholom kedze maybach konci a tak predpokladam ze mercedes vlozi do novej triedy S viac umenia a este viac luxusu, vieme ze sa ocakava aj velke kupe od novej triedy S ktore by malo nahradit kupe CL a malo by mat oznacenie S kupe cim sa zjednotia oznacenia pre modely kupe v jedlotlivych triedach a vieme aj to ze mercedes planuje ultraluxusny kabriolet vychadzajuci z novej S triedy. Maybach teda skonci ale pridu 3 nove luxusne verzie S triedy a to bude na nudne audi s prapodivnym BMW prisilne kafeeeeeee :yes😒br />
stejne je medak najlepsi a pravidlo najpredavanejsi nemusi byt najlepsi v tejto tabulke plati dokonale 😉 , ak vsak zratame znacku ako taku a priratame CL k Sku tak je medak uz aj najpredavanejsi ale takto sa to nerobi, kazdy model sa rata zvlast a Sko bolo je a aj bude vzdy nemecky kral luxusu a pojem mercedes je viac ako bmw a audi dokopy to je v luxusnej triede kazdemu jasne :yes:
stejne je medak najlepsi a pravidlo najpredavanejsi nemusi byt najlepsi v tejto tabulke plati dokonale 😉 , ak vsak zratame znacku ako taku a priratame CL k Sku tak je medak uz aj najpredavanejsi ale takto sa to nerobi, kazdy model sa rata zvlast a Sko bolo je a aj bude vzdy nemecky kral luxusu a pojem mercedes je viac ako bmw a audi dokopy to je v luxusnej triede kazdemu jasne :yes:
Samozřejmě S je dobrá volba pro lepší lidi, tam jsem já ještě nedorostl 😉 ... Tuhle třídu nějak moc nechápu .... i éčko nebo pětka BMW je dost velká a pohodlí/izolovanost od vnějšího prostředí je myslím více než dostatečné (před týdnem jsem řídil 525d). Už se to tu mnohokrát diskutovalo, že tady jde asi o cestování vzadu a ne o řízení auta, takže žádný div, že se toho v ČR moc neprodává ...
V krátké verzi je to dobrá volba i pro rodinu s většími potomky. Jinak ta logika je taková, jak naznačuješ. Vyšší střední existuje od toho, aby nabídla techniku luxusní se zaměřením na řidiče. Luxusní přidává hlavně vzadu.
Mireon
Kde je Rapid? Je v této kategorii ne? Jednoho už jsem potkal. Jsem rád že nafta nemá úspěch v Panameře oproti Cayennu kde vidím skoro všechny auta s nápisem diesel na blatníku.
"LJ"
vcera jsem videl na porici RR Ghost a za nim stalo MB S,dlouho jsem se tak nezasmal,to S je naprosta hruza,bez designu,bez napadu,mrnavy jak prase,to byl rozdil jako kdybych postavil HUMMER a vedle Trabanta >😁,nechapu jak si je jeste nekdo muze kupovat,vzdyt to vypada,jako kdyz jsou vedle sebe v satelitu 20 popelnic a vyznat se ktera je moje s zabrat >😁
A cena je taky stejna? Nebo jsi prave objevil Ameriku?
urazet umi kazdej,nejde o cenu,tak treba maybach a Phantom ,nooo ???? to samy,takze bud zticha
O cenu jde vzdy az na prvním miste. Nebo myslis, ze kupsi RR plati mnohem vic a stacil by jim vlasnte MB??? Priste muzes srovnavat M3 a I30, tam taky vlastne o nic nejde.
A kdo te urazi? To neni potreba, ty ses odrovnal sam ti prispevkem.
A kdo te urazi? To neni potreba, ty ses odrovnal sam ti prispevkem.
chytrej jak radio,porovnaval jsem dve auta co staly za sebou,a jestli se budeme bavit o tom,ze S v AMG stoji 6 mil,tak to je teda rozdil v cene jako krava,kdyz Ghost je za 7 mil. >😁 a pak zacni porovnavat auta,ne ze si vezmes S v 2litrovy nafte >😁
Ajaj, to zas budou příspěvky na úrovni :no:
Postavit vedle Ghostu nebo Hummera COKOLIV, tak to bude malé. Jenže každý nutně nepotřebuje jezdit v oplácaném monstru. Nehledě na zcela rozdílnou cenu a zákazníka Ghostu a S-class/7er/A8...
Postavit vedle Ghostu nebo Hummera COKOLIV, tak to bude malé. Jenže každý nutně nepotřebuje jezdit v oplácaném monstru. Nehledě na zcela rozdílnou cenu a zákazníka Ghostu a S-class/7er/A8...
Že na takového tlučhubu, chlapi, vůbec reagujete...
dalsi velkej fanousek nemeckych aut,kterych jezdi u nas tolik ze clovek nevi ktery je vlatsne jeho,velka originalita na silnici dela svoje,to mas pravdu >😁 a ta image,kdyz jedu a jsem ve meste podstate jedinej co to auto ma a nebo vidim stejny jednou za 3 mesice,pak se zamyslim a reknu si,ano, chci splyvat s davem >😁 >😁
Kdybys měl S, nic z toho bys tu zde nevyblil 😄
K tomu abys nám dokázal, že o autech víš kulové snad nebylo tolik zbytečných slov vůbec zapotřebí. To každý normální člověk pozná už po tvé první větě...
to samy muzu rict o tobe,ale rikat to nebudu,vzdycky muze byt nekdo lepsi nez ja a mozna mas pravdu ze nejsem normalni,ptz auta o kterych pisete ze byste jednou radi meli,tak ja si je uz muzu kupovat,ale jestli si je uz kupovat muzes taky,tak ti to jenom preju a jsem rad ze se nase skupina bohatych lidi zvetsuje..
Anonym
na třídu luxusních aut a na počty prodaných ks u nás docela solidní pokles....
Co je zajímavé je opravdu ta S Class. Tak staré auto a pořád se drží. Jak přijde nová, nikdo ji nesmete z trůnu.
Pozice A8 dlouhodobě u nás není z nejslabších takže s tím smetáním bych ještě počkal...
Jo tak na to si počkám >😁 Koukni na čísla to auto i když doslova dožívá drží krok s novou A8... Nové S-ko poletí na vrchol - pokud ho budou stačit vyrábět >😁
To ovšem platí i o zbytku D3, že drží krok i když má starý model. A Sko má být představeno až v druhé polovině roku, takže reálnými prodeji u nás letos nezamíchá.
Takže i v této (jako ve VŠECH ostatních?) zůstane KONCERNoooový vůz NEJprodávanějším modelem v česku - šťasten? Nebo je to "stále málo" 😉
Ne, jsem z toho zoufalý, protože ve vyšší střední je pořadí 5er, a6, mb-e. Ale utěšuje mě, že ČR se v ničem neliší třeba od AT, tam je situace na chlup stejná, (malá polo, nižší střední golf, střední passat, SUV tigi, vyšší st. 5er, a6, mb-e...., čili jak přes kopírák) a protože v AT je předpověď na letošek a6, 5er, mb-e tak je dané jak to bude i v ČR, pak už zbývá poslední úkol pro koncern v našem regionu, a sice přesvědčit tebe abys vyhodila starý křáp a přesedla do něčeho fajnového třeba do pašíka. >😒]
Takže JE to "stále málo" 😉
Myslela jsem si to 😄
PS: A máte v portvwoliu něco tak pohodlného, tichého (dobře odhlučněného), s takovými (pohodlnými masážními) sedadly, výbornými NEvadnoucími (340ti mm) brzdami a s motorem s VELMi dobrou pružností a celkem slušnou spotřebou? 😉
Myslela jsem si to 😄
PS: A máte v portvwoliu něco tak pohodlného, tichého (dobře odhlučněného), s takovými (pohodlnými masážními) sedadly, výbornými NEvadnoucími (340ti mm) brzdami a s motorem s VELMi dobrou pružností a celkem slušnou spotřebou? 😉
Nevadnouce nebrzdící, 39,5 m to nemají ani pidiauta s kotoučky velikosti CD, cpát ti nějaké jedovky 345mm o výšce činné plochy 49,9 mm a šíři 30mmm v supu by asi bylo zbytečné. Je dobré, že nejsi moc náročná, vidím to na VW Up.
Kotouče velikosti CD má možná SUPerb (většinou je v brzdách nejslabší.. 😉 ), MÉ kotouče mají 340 mm (a myslela jsem že se dávají i do verze 2.2 HDi, ale asi holt NEee
Co s vw UP?? Aneb v portvwoliu jste NIC co může nabídnou podobné pocity NEnašel, že? Já VÍM - podobné odpružení může nabídnout snad až A8. Podobnou elasticitu a zátah až nové bi-Tdi, sedadla, NEjsem si jistá jestli ta v A6 stačí (ta v A4 tedy FAKT NE - fakt Fakt FakT fAKt FAKT ne 😄 ) - no snad možná ta A6 Bi-Tdi 😉
Co s vw UP?? Aneb v portvwoliu jste NIC co může nabídnou podobné pocity NEnašel, že? Já VÍM - podobné odpružení může nabídnout snad až A8. Podobnou elasticitu a zátah až nové bi-Tdi, sedadla, NEjsem si jistá jestli ta v A6 stačí (ta v A4 tedy FAKT NE - fakt Fakt FakT fAKt FAKT ne 😄 ) - no snad možná ta A6 Bi-Tdi 😉
Která sedadla jsi zkoušela? (Nabízí snad troje.) U mne A4 vypadne, protože nemá odvětrávání. A podvozek A6 je opravdu povedený. Mě sedí.
Přiznám že to NEmám "nastudované" (prostě "ta co tam byla" :😉 - šlo o motor 2.0 Tdi 105 kW) a ta (slušně řečeno) NEbyla nic moc..
PS: Ale s tím že variantou C5 V6 by případně bylo A6 Bi-Tdi - to se asi shodneme 😉
PS: Ale s tím že variantou C5 V6 by případně bylo A6 Bi-Tdi - to se asi shodneme 😉
Tak to byla nejspíš ta základní, tedy žádná výhra. Můžeš se podívat do konfigurátoru/ katalogu, možná je poznáš.
mecha2020
Opravdu mě zaráží jak jsou ti namyšlení lidé ale hloupí, a nevkusný!!!!!!!! Vždyť Porsche je katastrofální desingový úlet, protě paskvil, svědčí to o tom že němci opravdu nic neumí vyrobit,přidat 911 jetě další dveře je prostě ***ismus, vše je zastaralé a desing vozů je hnusný, nic nového pod sluncem, je zajímavé že ostatní firmy, stále dělají jiné a jiné tvary, a jdeto,
presne,jedinej kterej me tady chape,nic jinyho tady neprezentuju
Ok tak co bys teda navrhoval jako alternativy?
no co asi voe, jako kazdej americkej redneck rizek, prebouchanej chevrolet, se znackou cadillac na kapote, neee... >😁
Volvo, Jaguar, Maserati- nejkrásnější vůz v této kategoriji
Volvo v teto tride nema zadny model. Jaguar s XJ sice muze zamichat kartama, ale mam pocit, ze zastupce v tride o stupinek niz, teda XF je jim vic povedl, detaily XJ jsou sice perfektni, ale jako celek to uz neni tak uplne ono.
Maserati je zas na thu uz dost dlouho a je to znat, i kdyz porad je to unikatni a krasne auto, ale i oproti S-Klasse zastarale, a co se interieru tyce, i o cislo mensi. Navic, ne kazdy potrebuje k premiovemu vrcholu mit pod kapotou i x stovek benzinovych koni, a Quattroporte stredne usporny diesel nenabidne. ( A doufam, ze i kdyby v budoucnu planoval podobne motory do svych sedanu, tak se objevi jen o tridu niz. )
Maserati je zas na thu uz dost dlouho a je to znat, i kdyz porad je to unikatni a krasne auto, ale i oproti S-Klasse zastarale, a co se interieru tyce, i o cislo mensi. Navic, ne kazdy potrebuje k premiovemu vrcholu mit pod kapotou i x stovek benzinovych koni, a Quattroporte stredne usporny diesel nenabidne. ( A doufam, ze i kdyby v budoucnu planoval podobne motory do svych sedanu, tak se objevi jen o tridu niz. )