Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
wolff
1
Krásný auto. Moc. :yes:
cuoresportivo
1
:yes:
jeteem
0
Podle mě je to auto naprosto šeredný. Krása je subjektivní 😄
miromen
Opravdu krasne auto ktere ale neni pro řidiče kteři si radi občas vyhodi z kopitka diky nastaveni podvozku. Navic horši řizeni,řazeni a sedadla. No a Multiairy teda nic moc minimalně co se spotřeby tyče.
D.U.K.E.
v clanku se zminuje, jak je tento model silne individualni....ale kdyz se pak podivam na fotky zejmena interieru, tak proste vsude vidim ruzne modely Fiatu, chapu, firemni politika, ale pak teda at to nenazyvaji individualitou..... :no:
Individualita to bezpochyby je. Naprosto nezaměnitelný design. Nechápu proč někdo řeší interier... Já si Deltu koupil proto jak vypadá, ne kvůli palubovce. Že vychází z Brava mě celkem nezajímalo, protože jsem palubovku v Bravu neviděl.
jirka1203
pocit luxusu neluxusu.. ten interier je proste otrasne okozenkovane Bravo.
(exterier je samozrejme super.)
(exterier je samozrejme super.)
Ten interier je jedina vec, ktera tohle auto posunuje tam, kde ho chce Sergio Velkohuby mit - tedy smerem k premii. A to nejen materialy a zpracovanim, ale i moznostmi kustomizace (ne vsak v CR). Zbytek auta je opravdu jen Bravo.
Mike_C
Nevěřím tomu, že by spotřeba paliva dosahovala takových hodnot. Nehledě na to, že podle zkušeností jezdí italská auta za méně, než je udáváno, 1.4ka nemůže při daných otáčkách mít takovou spotřebu. Ledaže by bylo měření prováděno v prudkém kopci, nebo na autě byla nějaká porucha.
Bravo 1.4 atm. se stejným převodováním si vezme cca 8,5 - 9 l/100km při 160km/h dokopce. Průměr při cestovní rychlosti kolem 130 km/h se pohybuje okolo 6 - 6,5 l/100km
Bravo 1.4 atm. se stejným převodováním si vezme cca 8,5 - 9 l/100km při 160km/h dokopce. Průměr při cestovní rychlosti kolem 130 km/h se pohybuje okolo 6 - 6,5 l/100km
a) Delta má větší čelní plochu = větší aerodynamický odpor
b) Delta má širší kola = větší valivý odpor
c) Přeplňované motory od Fiatu jsou docela užrané, stačí si přečít jiné testy. Přeplňovaný motor může mít při stejných otáčkách o hodně vyšší spotřebu něž atmosferický o stejném objemu - záleží na přeplňovacím tlaku.
Suma sumárum - dnes už těžko koupíte benzínový Fiat, který by při 160 km/h zřal jen 8,5-9 litrů.
b) Delta má širší kola = větší valivý odpor
c) Přeplňované motory od Fiatu jsou docela užrané, stačí si přečít jiné testy. Přeplňovaný motor může mít při stejných otáčkách o hodně vyšší spotřebu něž atmosferický o stejném objemu - záleží na přeplňovacím tlaku.
Suma sumárum - dnes už těžko koupíte benzínový Fiat, který by při 160 km/h zřal jen 8,5-9 litrů.
Já mám Bravo 1,4T-jet a v průměru jezdím za 8,2l/100km. Na to, že autu dávám docela zabrat, tak bych řekl, že je to velice slušná hodnota....
Slušná možná jo, ale skvělá nikoliv.
nerieš testy...spýtaj sa užívateľa..ja som naopak veľmi milo prekvapený spotrebou 1,8TBi/235cv..čakal som reálne spotrebu v meste 10-11l...a teraz sa dlhodobo pohybuje medzi 8,5-9l...mimo mesta, naposledy BA-Prievidza 7,5l...rovnakú spotrebu som mal predtým na 1,6/120cv Twinspark....ale ten mal o 115 koní menej...a zase hádam tu nikto nečaká, že motory s takýmto výkonom budú brať 6 litrov...
Ja mam zas Bravo s Multiairom a priemernu spotrebu mam medzi 6,7 - 7,2 a to jazdim najma po Bratislave a dialnici. Nemyslim, ze by Delta mala o tolko vyssiu spotrebu (najma ak papierovu maju rovnaku).
Já neřekl, že je skvělá, ale na to, jak je motor docela silný a jezdím víceméně každý den po městě, často se vyskituji na dálnici, kde srovna auto nešetřím a když najedu na okresku, tak si jízdu náležitě užívám....Takže na to, jaký zápřah auto dostává, je to dobrá spotřeba.
Probud se ze snu - Bravo 1,4 atmosfera do kopce 160 jede s nohou na podlaze a pritom zpomaluje. Na 8,5 - 9 litru pri tom zapomen (tedy pokud si pod pojmem kopec predstavujem oba to same). To by ukazoval pocitac tak maximalne v nejake turbodieselu.
Nebo jsi nechtel napsat Bravo, ale Bavo - to bych pak chapal, ale pak mi tam nesedi ta 1,4 atmo...Nebo ze by: [odkaz]
Nebo jsi nechtel napsat Bravo, ale Bavo - to bych pak chapal, ale pak mi tam nesedi ta 1,4 atmo...Nebo ze by: [odkaz]
Mr.Murphy
.... upřímně řečeno nevěřím tomu, že to auto při 130kmh žere 8,8.... Bravo se stejným motorem a stejnýma pneu bralo 7,3l (viz tady: [odkaz] ) a podobnou hodnotu mám ověřenou i z praxe s T-jet 150k.... (přitom Bravo při stejné rychlosti točí víc otáček....)
Neříkám, že testeři nemohli těch 8,8 naměřit, ale musely se tam projevit i nějaké další faktory (počasí? profil trati? zimní pneu?), protože jinak jaksi nechápu, kde by se litr a půl spotřeby navíc vzal.... Aerodynamika tohle asi neudělá....
Jinak auto je parádní, kdyby ho dělali i jako kombi, asi bych ho už měl.... 😢
PS: ceníkové ceny neřešte, v reálu se dá dostat mnohem níže....
Neříkám, že testeři nemohli těch 8,8 naměřit, ale musely se tam projevit i nějaké další faktory (počasí? profil trati? zimní pneu?), protože jinak jaksi nechápu, kde by se litr a půl spotřeby navíc vzal.... Aerodynamika tohle asi neudělá....
Jinak auto je parádní, kdyby ho dělali i jako kombi, asi bych ho už měl.... 😢
PS: ceníkové ceny neřešte, v reálu se dá dostat mnohem níže....
IMHO nezajetý motor + rozptyl v povětrnostních podmínkách.
Mne spiše zaraží proč některé automobilky nevyladí podvozek dobře hned napoprvé. :no:
Mne spiše zaraží proč některé automobilky nevyladí podvozek dobře hned napoprvé. :no:
já jsem s Deltou na 17" jel před rokem a s ohledem na charakter auta byl podvozek naprosto OK....
v podvozku Delty není žádný problém, dokonce i ten interiér (ač převzatý s Brava) má určitou noblesu a punc luxusu. Problém je spíše v cenové politice...
přesně tak... kdyby Bravo stálo to co Megan a Delta to co Bravo, pak by to bylo zajímavé.... 😉 Za současných cen u Brava a Delty nezbývá než čekat na skladovky, které bývají VELMI výhodné.... Jinak ale to auto je podle mě velice povedené - kdo chce prostor pro posádku a kompaktní rozměry, je tady na dobré adrese, jen ta cena....
presne...mám 1.8TBi/235 cv a teraz meste mám spotrebu 8,6-8,8l...viem si však predstaviť štýl novinárskej jazdy...čo sa týka toho podvozku neviem si dosť dobre predstaviť ani nikde som sa nedočítal, že by sa na Delte nejako "dolaďoval" podvozok...tie hodnotenia podvozkov sú veľmi subjektívne a ani si dosť dobre neviem predstaviť ako sa to dá objektivizovať...aj kritika riadenia...prečo by robili do tohto auta nejaké nemožné riadenie, keď ho napríklad v Alfách vedia tak vynikajúco doladiť..týmto testom vôbec nedôverujem pokiaľ si auto sám neodskúšam.
Ta spotřeba není novinárská jazda, ale jízda konstantní rychlostí 130km/h. Předpokládám, že redakce má nějakou rovinku (nikoliv nakloněnou), na které to měří a odečítá z palubního počítače.
otázne je akú spotrebu odčítali...poznáš fiaťácke koncernové palubné počítače? ja ano....na dosiahnutie priemernej spotreby je potrebný dlhší časový úsek jazdy autom konštatnou rýchlosťou..fiaťácky palubný počítač neviem prečo ale potrebuje dlhšiu dobu na zmenu.. často sa mi spotreba napriek rôznym štýlom jazdy dlhšie nemení, dokonca som sa snažil ju umelo znížiť keď som išiel konštatnou rýchlosťou a okamžitá spotreba bola na dialnici napríklad 6,5l..napriek tomu sa priemerná spotreba dlhšiu dobu na počítači vôbec nemenila...toto je asi tiež ten prípad...napríklad pri jazde vo Fábii sa mi priemerná spotreba menila ovela rýchlejšie..ono ťažko sa mi uverí, že je mám s motorom o 70kw silnejším menšiu spotrebu ako v teste...jednoducho je to absurdné...
8,8 sem měl průměrnou spotřebu za 15 000 km taky.
Problémem je, že s V6 2,7 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Jasně nebyla to spotřeba při 130ce nadálnici, ale dlouhodobý průměr - nicméně stejně to ve mně vzbuzuje hluboký úsměv nebo tohle je 1,4ka 4hrnek 😄))
Problémem je, že s V6 2,7 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Jasně nebyla to spotřeba při 130ce nadálnici, ale dlouhodobý průměr - nicméně stejně to ve mně vzbuzuje hluboký úsměv nebo tohle je 1,4ka 4hrnek 😄))
všicni víme, že jezdíš jak kloboučník, taky ty bys s tou 1.4 jezdil za 6 😉
A navíc jak tady zaznělo od REÁLNÝCH majitelů motorů 1.4T, těch 8,8 je velmi nestandardních.....
Ale samozřejmě ti nikdo nezabrání spustit tady kanonádu smajlíků a argumentů.... :yes:
A navíc jak tady zaznělo od REÁLNÝCH majitelů motorů 1.4T, těch 8,8 je velmi nestandardních.....
Ale samozřejmě ti nikdo nezabrání spustit tady kanonádu smajlíků a argumentů.... :yes:
Jo to bych asi jezdil za 6.
Nicméně 6 na sto a 1,4 R4 a 9 na sto a 2,7 V6 ve mě pořád vzbuzuje úsměv....
Nicméně 6 na sto a 1,4 R4 a 9 na sto a 2,7 V6 ve mě pořád vzbuzuje úsměv....
M6-MZR
toto auto sa mi vobec nepaci, dizajn je subjektivna zalezitost, musim povedat, ze toto nevyslo 😒 ale kolko ludi, tolko chuti samozrejme... mne to zvnutra pripada take lacne...
webpaja
O Deltě jsem uvažoval jako o druhém autě, ale ještě než jsem nechal manželku zamilovat se, přesvědčil jsem se, že největším nepřítelem prodejů tohoto vozu není technika, vzhled atd, ale prodejci sami. Ostravský prodejce nezklame 😉
Jinak při posazení do vozu 90% lidí příbuznost s Bravem nenapadne (resp. nikoho, kdo se o auta nezajímá a tuto skutečnost neví). K jízdě jsem se jaksi nedostal, neboť jsem i přes 3x dražší vůz, kterým jsem přijel nedostal od cca 20-ti letého chlapce důvěru k řízení předváděcího vozu. To je však moje hloupost, protože jsem z této firmy již 2x znechucen odcházel a stejně jsem loajalitě k italským vozů neodolal tam nevkročit potřetí.
Zase mi to nějakou chvíli bude trvat a Lancii, ani AR a Fiatu rozhodně podobné zacházení nepřeju.
Jinak při posazení do vozu 90% lidí příbuznost s Bravem nenapadne (resp. nikoho, kdo se o auta nezajímá a tuto skutečnost neví). K jízdě jsem se jaksi nedostal, neboť jsem i přes 3x dražší vůz, kterým jsem přijel nedostal od cca 20-ti letého chlapce důvěru k řízení předváděcího vozu. To je však moje hloupost, protože jsem z této firmy již 2x znechucen odcházel a stejně jsem loajalitě k italským vozů neodolal tam nevkročit potřetí.
Zase mi to nějakou chvíli bude trvat a Lancii, ani AR a Fiatu rozhodně podobné zacházení nepřeju.
... o kvalitě prodejců italských aut nepochybuji, taky už jsem pár funglovek kupoval.... :😉 Na druhou stranu prodejce si pokud vím s sebou s autem nepovezeš a tak ikdyž je to trotl, tak pokud auto opravdu chceš, tak si ho buď koupíš jinde nebo si holt tu službu vydupeš....
Samozřejmě, pokud auto kupuješ jak ledničku, tak se prostě otočíš a jdeš jinam....
Jinak já jsem v Ostravě v AF centru kupoval Bravo (jel jsem si pro tu skladovku z Prahy) a byl jsem s jejich přístupem maximálně spokojený. Po mailu nabídli dobrou cenu, předváděčka nebyla problém a za týden se podepisovaly papíry....
Samozřejmě, pokud auto kupuješ jak ledničku, tak se prostě otočíš a jdeš jinam....
Jinak já jsem v Ostravě v AF centru kupoval Bravo (jel jsem si pro tu skladovku z Prahy) a byl jsem s jejich přístupem maximálně spokojený. Po mailu nabídli dobrou cenu, předváděčka nebyla problém a za týden se podepisovaly papíry....
Není problém auto koupit, ale servisovat ho. Ti lidé se v autech nevyznají, nemají je rádi. To není partner...
A to mi Ostrava přijde jako jedna z lepších...
Jinak se prostě musíš smířit s tím, že obraty jako u škodovky nejsou, tedy na ty auta jsou taky mnohem víc opatrnější... A pokud tam byl nový..., pak se ani nedivím... Ale to se může stát opravdu skoro všude... Ona ta Lancie úplně laciná není..., no...
P.S Ten Bavorák co máš má hodnotu 1,5 milionu? >😒]
Jinak se prostě musíš smířit s tím, že obraty jako u škodovky nejsou, tedy na ty auta jsou taky mnohem víc opatrnější... A pokud tam byl nový..., pak se ani nedivím... Ale to se může stát opravdu skoro všude... Ona ta Lancie úplně laciná není..., no...
P.S Ten Bavorák co máš má hodnotu 1,5 milionu? >😒]
Nemám vrtuli 😉 😉 😉
Hmmm, že u RR za 2mio problém není. Ne, je to jen a jen hloupostí, neodborností, neznalostí, amaterismem a ***stvím!
Jestli je Ova jedna z lepších, pak si hledejte prodejce v A a D... Tohle je děs!
Hmmm, že u RR za 2mio problém není. Ne, je to jen a jen hloupostí, neodborností, neznalostí, amaterismem a ***stvím!
Jestli je Ova jedna z lepších, pak si hledejte prodejce v A a D... Tohle je děs!
No děs to možná je...
Na druhou stranu je taky faktem to, že když už máš italský auto, tak si schopný se etablovat tak, že nějaký ten svůj servis tě veme za svého...
Mimoto, a teť ta nejlepší zpráva na závěr....
V podstatě ten servis nepotřebuješ....
V mým případě (dva nový Fiaty) jezdíme jen na "povinné" prohlídky, přičemž vOLEJ zdarma si na jednom autě v polovině intervalu vyměním sám, na druhém to jistí garážník...
Jinak špatné to je, ale vzhledem k tomu, že znám dost dobře poměry i jinde..., češi bohužel pracují i u jiných značek
Na druhou stranu je taky faktem to, že když už máš italský auto, tak si schopný se etablovat tak, že nějaký ten svůj servis tě veme za svého...
Mimoto, a teť ta nejlepší zpráva na závěr....
V podstatě ten servis nepotřebuješ....
V mým případě (dva nový Fiaty) jezdíme jen na "povinné" prohlídky, přičemž vOLEJ zdarma si na jednom autě v polovině intervalu vyměním sám, na druhém to jistí garážník...
Jinak špatné to je, ale vzhledem k tomu, že znám dost dobře poměry i jinde..., češi bohužel pracují i u jiných značek
Za základní cenu od 400k nemíním dělat kompromisy. Na to nemá ani luxusnější ani základní fiat nárok.
Musíš vybrat přístě jiný autosalon. V Praze mám například velmi dobré zkušenosti s Imofou, naopak Dojáčka nemůžu ani vystát. S oběma autosalony mám zkušenosti jak z doby, kdy jsem tam jezdil na servis se Stilem (nejdřív k Dojáčkovi a když třikrát po sobě nedokázali vyřešit únik oleje z převodovky, tak přišla na řadu Imofa a tam vše ok), tak i jako člověk, který přišel na předváděčku. Musím říct, že se sám divím, že si u Dojáčka majitel drží ve firmě takový diletanty, který jsem musel sám poučovat o tom, co auto má a co ne. :-! Pokud jsi z Ostravy, tak máš nevýhodu, že nejbližší další salon Lancie je v Brně. Ale zase lepší si udělat jednou menší výlet, než pořád jednat s volem - můj názor. Ale máš pravdu, že špatný prodejce dokáže zkazit běžnému člověku názor i na sebelepší auto. V tomhle směru by s tím mělo asi něco dělat zastoupení automobilky pro ČR a těmto salónům zakázat prodávat jejich auta.
A tohle ti předvedou i jinde, třeba u Renaultu v Havířově mě pro změnu poslali si prohlédnout Clio Grandtour do místního obchodního domu, kde jej mají vystavené... idiocie... jak vypadá mě nezajímá, ale jak jezdí... inu, šlo se jinam...
Lancie by měla být luxusní výrobek s luxusním vystupováním prodejce. Tedy nechápu proč stejně jako u německého trojlístku, nebo anglických šlechticů není možné se nejen projet při projevení zájmu, ale například dát vůz na víkend.
Tak si rikam (jak to tady ctu), ze za tu auto-krizi asi muzou hlavne prodejci, kteri proste nechteji prodavat >😁
Myslis ten magasalon u byvale (nebo asi jeste soucasne) dopravky?
Tam jsou za znechucovani zakazniku asi placeni...
Tam jsou za znechucovani zakazniku asi placeni...
_Teddy_
"...kdy do tmy zari prouzky horizontalni prouzky LED..."
Odhliadnem od toho ze tie pruzku su tam dva krat, ale... fakt su horizontalne? Ked sa pozriem na tie svedla zozadu, tak su podla mna skor vertikalne. Ale mozno ze mam sikmo monitor...
Odhliadnem od toho ze tie pruzku su tam dva krat, ale... fakt su horizontalne? Ked sa pozriem na tie svedla zozadu, tak su podla mna skor vertikalne. Ale mozno ze mam sikmo monitor...
gld
Ako si mám predstaviť "presné" ale zároveň "kostrbaté" radenie? Nie sú to náhodou protichodné termíny?
Keď popisujete pekne nasvietený interiér a zaujímavú grafiku svetiel v tme- čo takto ich v tej tme odfotiť? Neprekonateľný problém? Však momentálne je dostatočná tma už po 5 hodine poobede.
Hranatá radiaca páka nebude skôr vec zvyku ako objektívne zlé riešenie? Čo spomínam z favoritu, hranatá hlavica radiačky sa držala vcelku dobre.
Keď popisujete pekne nasvietený interiér a zaujímavú grafiku svetiel v tme- čo takto ich v tej tme odfotiť? Neprekonateľný problém? Však momentálne je dostatočná tma už po 5 hodine poobede.
Hranatá radiaca páka nebude skôr vec zvyku ako objektívne zlé riešenie? Čo spomínam z favoritu, hranatá hlavica radiačky sa držala vcelku dobre.
co si pamatuju, tak ta řadička je fakt na prd.... ;-\
A co vím, tak převodovky u T-jetů (u multiairů to bude asi to samé) jsou nové trošku tuhé, ale časem se rozchodí a běhají bez připomínek....
A co vím, tak převodovky u T-jetů (u multiairů to bude asi to samé) jsou nové trošku tuhé, ale časem se rozchodí a běhají bez připomínek....
jeteem
Jak může někdo jmenovat čistě subjektivní kategorii jako hlavní klad auta. Podle mě je to auto naprosto otřesně obludný, zvláště palubní deska a karoserie zezadu, především zadní světla. Ale nikomu neberu, pokud se mu to auto líbí. Jen se mi nezdá, aby subjektivní kategorie byla jmenována jako hlavní pozitivum. :no: