Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Bristol
tento typ aut je stále o tom stejném: vyrábí je automobilky které mají na pořadu dne koráby vyšší střední a královské třídy, kombinují do nich to nejlepších co jejich koncernový mecenáš má k dispozici a přesně dělají to co dnešní moderní, konzumní a taky asi značně movitý zákazník požaduje
nemá smysl si namlouvat že takové auto někdo koupí jako jediné do rodiny, utratí za něj s úsměvem přes mega a pojede domů pochlubit se manželce a svým 2-3 dětem...ne...takoví lidé co mají podobné finance na auto půjdou a posadí se v showroomu fordu, VW nebo PSA a objednají si pěkně vybavený Sharan nebo S-Max
podobná auta...nebo spíš jejich prodejní úspěchy nadále ukazují, že i přes recesi která u nás a potažmo v celé eurozóně panuje je stále mnoho dostatečně úspěšných/movitých lidí kterým nedělá problém utratit kolem milionu za auto velikosti nissanu qasqai pro manželku, dcerušku, synáčka a nemít z toho žádný větší bolehlav...
nebudu tu ze sebe dělat somráka a hořekovat nad tím co bych si za ten mega koupil já, když zatím žádný nemám >😁 a ani těmto lidem nezávidím...každej ať kupuje to na co má a co dokáže uživit, protože investice do auta koupí teprve začiná...a o premiovkách to platí dvojnásob... :yes: hloupý ten co závidí, hloupější ten kdo koupí něco co je na něj moc drahé... 😉
nemá smysl si namlouvat že takové auto někdo koupí jako jediné do rodiny, utratí za něj s úsměvem přes mega a pojede domů pochlubit se manželce a svým 2-3 dětem...ne...takoví lidé co mají podobné finance na auto půjdou a posadí se v showroomu fordu, VW nebo PSA a objednají si pěkně vybavený Sharan nebo S-Max
podobná auta...nebo spíš jejich prodejní úspěchy nadále ukazují, že i přes recesi která u nás a potažmo v celé eurozóně panuje je stále mnoho dostatečně úspěšných/movitých lidí kterým nedělá problém utratit kolem milionu za auto velikosti nissanu qasqai pro manželku, dcerušku, synáčka a nemít z toho žádný větší bolehlav...
nebudu tu ze sebe dělat somráka a hořekovat nad tím co bych si za ten mega koupil já, když zatím žádný nemám >😁 a ani těmto lidem nezávidím...každej ať kupuje to na co má a co dokáže uživit, protože investice do auta koupí teprve začiná...a o premiovkách to platí dvojnásob... :yes: hloupý ten co závidí, hloupější ten kdo koupí něco co je na něj moc drahé... 😉
😄 Dobře jsi to napsal. Zajímavý aspekt je v daných souvislostech to, že těm závistivcům ani tak nevadí ta vlajková loď, ale děsně je žere to, že v "jejich" třídě se dokonale předvádí prémiový model. Je to proto, že se jich nikdo nikdy samozřejmě nezeptá, proč, že si nepořídili tu vlajkovou loď, ale každý se jich zeptá proč si proboha koupili to a to a nepořídili si jedno Q3...
Jinak, Q3 velmi, velmi překvapil i na tomto videu - [odkaz] Nahoře to testér taktéž výborně popsal, velmi cením v této souvislosti dokonalé zatřídění modelu v rámci koncernu.
Jinak, Q3 velmi, velmi překvapil i na tomto videu - [odkaz] Nahoře to testér taktéž výborně popsal, velmi cením v této souvislosti dokonalé zatřídění modelu v rámci koncernu.
závistivce neodsuzuji...prostě někdo má a jezdí...někdo nemá kouká a tiše nebo nahlas závidí...je to prostě princip který se obzvlášť zde v čechách uplatňuje velmi...proto si také často s úsměvem čtu některé politické debaty třeba na novinkách.cz je to docela legrační jaká sorta lidí se tam vykreslila a pravidelně a stále stejně příspívá...že politici kradou, zpronevěřují, lajdají a tak dále...ano dělají to..ale ruku na srdce a to každý z nás kdo na to občas nadává...skutečně by měl do sebe nahlédnout a představit si sám sebe tam s pravomocí toto dělat a jak by se zachoval...i oni byli kdysi obyčejní lidé jako já nebo ty nebo kdokoli jiný co tu spolu tlacháme o autech nebo o sobě podle toho jak a čím jezdíme 😉
nesouhlasím s tvou koncepcí že auto vykresluje tvou osobnost... 😉 instalatér-živnostník nemůže jezdit v limuzíně stejně jako otec se 3 dětmi nebude jezdit ve dvoumístném kabriu jen proto že mu to vykresluje jeho osobnost...souhlasím však s tím že věci které člověk kupuje svědčí minimálně o jeho životní úrovni a vkusu který má
a nakonec k tomu srovnávacímu testu: nepřekvapuje mě že je Q3 na tom tak dobře, však je to taky audi takže je technicky na výši, mezitímco Range Rover je prostě range...anglán kterej se moc nestará o lidi okolo ani o trendy na kontinentální evropě...a proto taky je jaký je: svůj, originální, nepodbízivý a prostě úžasný
jak jistě víš nejsem fanouškem koncernu: dokážu však uznat jejich um udělat dobré auto...a marketingově z něj udělat ještě lepší auto a podat ho lidem tak že si ho prostě oblíbí... 😉
nesouhlasím s tvou koncepcí že auto vykresluje tvou osobnost... 😉 instalatér-živnostník nemůže jezdit v limuzíně stejně jako otec se 3 dětmi nebude jezdit ve dvoumístném kabriu jen proto že mu to vykresluje jeho osobnost...souhlasím však s tím že věci které člověk kupuje svědčí minimálně o jeho životní úrovni a vkusu který má
a nakonec k tomu srovnávacímu testu: nepřekvapuje mě že je Q3 na tom tak dobře, však je to taky audi takže je technicky na výši, mezitímco Range Rover je prostě range...anglán kterej se moc nestará o lidi okolo ani o trendy na kontinentální evropě...a proto taky je jaký je: svůj, originální, nepodbízivý a prostě úžasný
jak jistě víš nejsem fanouškem koncernu: dokážu však uznat jejich um udělat dobré auto...a marketingově z něj udělat ještě lepší auto a podat ho lidem tak že si ho prostě oblíbí... 😉
😄 Neznám žádného prodejce, který by se ti snažil vemluvit s reklamou, že jeho auto je horší než se zdá... 😄 Já byl popravdě srovnáním S Evoquem mile překvapený, a taktéž přiznám, že mě některé vlastnosti Evoque (jízda na ledovce) překvapily nemile.
já ano...zkus si přečíst web CS Autolada...názorná otázka mizerného marketingu: od designu po to co se tam o těch autech píše...stručně řečeno...ten web je ještě mizernější než to co prodávají...a to už je popravdě co říct... >😁 co jsem slyšel stejně laxní přístup mají i "naživo" když už nějaký odvážlivec k nim zavítá zakoupít nějakou novou, nadčasovou a hypermoderní Ladu... 😉
o to ale nejde...samožrejmě že každý výrobce čehokoli se snaží své zákazníky přesvědčit že právě ten jeho výrobek je super, nejlepší, lepší než jiný a že je prostě ideální právě pro tvé potřeby...u VW jsem měl na mysli to že je to evropská značka, perfetkně zná potřeby evropského zákazníka a dokáže se mu přizpůsobit tak že je v tomto prostě evropská jednička...a za toto thumb up, gratulace míří k renaultu který svá auta nabízí za působivé ceny a stále jsou to relativně dobrá auta-tady marketing funguje taky velmi dobře...hlavně na chudších trzích, a na konec bych taky rád vysekl poklonu fordu který jako jediný výrobce dokázal skutečně dlouhodobě bodovat krásnými prodejními výsledky jak na evropském tak na americkém trhu...a to se skutečně jen tak nevidí...strefit se do vkusu amerického a evropského zákazníka je velmi těžké...a podle mě to ford zvládá na výbornou...o něco podobného se relativně úspěšně pokouší i chevrolet se svými globálními modely...a až čas ukáže zda bude úspěšný
o to ale nejde...samožrejmě že každý výrobce čehokoli se snaží své zákazníky přesvědčit že právě ten jeho výrobek je super, nejlepší, lepší než jiný a že je prostě ideální právě pro tvé potřeby...u VW jsem měl na mysli to že je to evropská značka, perfetkně zná potřeby evropského zákazníka a dokáže se mu přizpůsobit tak že je v tomto prostě evropská jednička...a za toto thumb up, gratulace míří k renaultu který svá auta nabízí za působivé ceny a stále jsou to relativně dobrá auta-tady marketing funguje taky velmi dobře...hlavně na chudších trzích, a na konec bych taky rád vysekl poklonu fordu který jako jediný výrobce dokázal skutečně dlouhodobě bodovat krásnými prodejními výsledky jak na evropském tak na americkém trhu...a to se skutečně jen tak nevidí...strefit se do vkusu amerického a evropského zákazníka je velmi těžké...a podle mě to ford zvládá na výbornou...o něco podobného se relativně úspěšně pokouší i chevrolet se svými globálními modely...a až čas ukáže zda bude úspěšný
Jo, Ford je také světová legenda. Na ladu se podívám 😄
stojí to za to...obzvlášť ta modelová řada :yes: marketingový bonbon...pro lidi co toto studují je to vyloženě do očí bijící... >😁
>😁
úvodní strana cituji: NVENTURY
Od 27.12.2011 budou probíhat inventury,na prodejně ND v Praze do 6.1.2012,na centrálním skladu ND Mělník do 10.1.2012 včetně Po dobu inventur budou provozovny uzavřeny
o kus dál😒br /> Ekologická likvidace vozidel LADA
Majitelé vozidel LADA - VAZ, májí možnost bezplatně odevzdat úplné vozidlo s ukončenou dobou životnosti dané značky v celé České republice a to na pobočkách společnosti Metalšrot Tlumačov a.s. a na dalších jeho smluvních sběrných místech po celé ČR, kde bude zákazníkovi vystaveno potvrzení o převzetí autovraku do zařízení ke sběru autovraků ZDARMA. [odkaz]
nevím ale mám pocit jako když jsem vstoupil na stránky nějakého autovrakoviště a ne oficialního dealera evropské automobilky...kde je nějak super-efektní video, nějak slogan typu tody-tomorrow, das auto, simply clever...místo toho čteme o ekologické likvidiaci a inventuře... >😁
Od 27.12.2011 budou probíhat inventury,na prodejně ND v Praze do 6.1.2012,na centrálním skladu ND Mělník do 10.1.2012 včetně Po dobu inventur budou provozovny uzavřeny
o kus dál😒br /> Ekologická likvidace vozidel LADA
Majitelé vozidel LADA - VAZ, májí možnost bezplatně odevzdat úplné vozidlo s ukončenou dobou životnosti dané značky v celé České republice a to na pobočkách společnosti Metalšrot Tlumačov a.s. a na dalších jeho smluvních sběrných místech po celé ČR, kde bude zákazníkovi vystaveno potvrzení o převzetí autovraku do zařízení ke sběru autovraků ZDARMA. [odkaz]
nevím ale mám pocit jako když jsem vstoupil na stránky nějakého autovrakoviště a ne oficialního dealera evropské automobilky...kde je nějak super-efektní video, nějak slogan typu tody-tomorrow, das auto, simply clever...místo toho čteme o ekologické likvidiaci a inventuře... >😁
Tu poslední větu si budu muset nechat zarámovat >😁 Taky už jsem párkrát koketoval s myšlenkou půjčky a koupě něčeho "reprezentativnějšího". Naštěstí zatím vždycky zvítězil zdravý rozum :-!
mezi náma ono je hračka si jít teď koupit "mírně" jetou A6 za 120 tisíc...člověk se řekné...jéé supr audi za cenu levnější než dacia logan...ale jak jsem řekl: investice do auta koupí teprve začíná...a u premie to platí dvojnásob...to je prostě zákonitost na kterou spousta lidí...většinou mladýc nebo těch co se v autech moc nevyznaj...zapomínají...a pak na to velmi draze doplatí...tím nechci nikoho odrazovat od koupi ojetiny i kdyby prémiové...ale od toho aby si člověk koupil auto a zůstal na suchu...jak to spousta lidí dělá...a pak brečí při výměně pneumatik na začátku zimy... :yes:
Jo, tohle je hluboká pravda, koupit auto si umí každej moula, ovšem provozovat auto s elegancí a stylem, to už žádá jistou majetkovou vyspělost.
o to víc mě pak bolí když vidím na silnicích rozdrbané pár let staré E46, E39, W210 a podobná auta ve vlastnictví pochybných hochů a v ještě pochybnějším domácím tuningu...kde na tom autě je nejcennější subáč v kufru...ale to že předkem drhnou o retardér a že jim chybí kus vejfuku je jedno...aspoň to pěkně řve že... >😁 :yes:
>😁
nepopírám po jednom krátkém svezení s W210 320CDi jsem také zatoužil...onn už jsou dnes tyto mercedes až na neuvěřitelně lákavě levné...ale jako student...?? nejsem blázen... >😁 >😁
😄 K životu patří též představy, člověk prostě má umět i kvalitně snít. Současně pak má umět nalézat balanci mezi reálným životem a sny. Zní to banálně, ale poznal jsem pár jedinců, kteří tuhle hranici měli nezřetelnou.
...ovšem pak takové představy se vrací ve chvíli kdy člověk už vydělává dost peněz na to aby takové auto kupoval a důstojně živil...a potom přichází dilema v tom že ačkoli jsou mercedesy W210/W211 hodně stará auta...kdo však seděl tak ví že kvalitou zpracování, komfortem, výkony motoru a hlavně výbavou ještě hravě strčí do kapsy mnoho aut dnešního B a C segmentu... 😉
Plně tě chápu.. a připomněl jsi mi jednoho kamaráda. Docela dlouho se proháněl v asi 10 let starém Focusu a pořád nebyl spokojen.. Jednoho dne ho prodal a za ty peníze koupil tenhle koráb silnic a od té doby je neskutečně spokojen. Když si vezmu, že když jsem se zbavoval Ka z roku 1999, tak bylo skoro na odpis, tak tenhle meďour z bůhvíjakého roku tu bude brázdit silnice ještě hodně dlouho.. :yes: :yes:
Jo, taky mám kolem sebe pár lidí, co si koupili zbytečně drahé auto a teď jen poslouchám, jak jim leasing a provoz auta sežerou podstatnou část příjmů.. To se radši ještě na pár let uskromním a budu jezdit průměrným autem... A pak, razím teorii "na co drahé auto, když nemáš kam složit zadek". Takže nejdřív barák, pak třeba jednou auto.. opravdu nechci dopadnout jak soused, který sice jezdí v krásné A8, ale bydlí v malém hnusném bytě.. a čert ví, jestli je vůbec jeho..
to je tím že spouta lidí se snaží vypadat že maj více než doopravdy maj...pak to často končí tak že vlastně nemaj nic...auto na komisní prodej, na nájem nemají...hlavně že se stále vytahujou hodinkama a drahejma hadrama na který si pujčili u providenta... :no:
Jo, tohle je tragedie, týká se to většinou ale intelektuálně dušnějších jedinců, na nichž je ta snaha znát na sto metrů...
Kupodivu občas tenhle problém mají i inteligentní a relativně úspěšní lidé.. prostě přecení své možnosti.. Což samozřejmě trochu zpochybňuje výrok o jejich inteligenci, ale je to tak 😉
inteligentní lidé pokud netrpí nějakým komplexem méněcennosti obvykle nemají potřeb ukazovat co všecko "mají" nbebo spíš trefněji: na co všecko si pujčili... 😉 a o úspěšných to platí dvojnásob...skutečně úspěšné lidi(nepočítám omezené rychlozbohatlíky odněkud z východu) často na první pohled ani nepoznáš...a o tom to je...ten kdo má a umí...se nemusí na každýho vytahovat...pokud teda není hovado nemá sklon všem dokazovat že já jsem šéf a ty jsi sra*ka 😉
jednoho takového příbuzného mám...proto mě to tak trochu iritují podobní jedinci...čas od času se jeho rodiče naštvou a dluhy za něj splatěj, a pak to začne nanovo: jezdí v alfě romeo, drahé hadry, každej den kalba pro něj a kamarády a je nezaměstnanej...jak říkal feldkurát Katz: to se nám to hoduje...když nám lidé pujčují peníze...velmi poučná věta...
Proto je mi vždycky zle, když si otevřu noviny na straně "inzerce" a polovina inzerátů je typu : Půjčíme Vám peníze, nevyžadujeme žádné doklady příjmů, i záznam v registru dlužníků není problém atd. Život je boj, ale vydělávat na cizím neštěstí bych tedy nemohl..
tak já to moc nechápu ani ze strany těch poskytovatelů...ono když si vemeš tuty pofidérní společnosti co pujčej pomalu i bezďákovi se životním minimem...je to sice hezký páč uzavřou spoustu kšeftů ale spousta z nich se jim vůbec nevrátí a když dotyčnej vyhlásí bankrot tak už jsou ty pohledávky na odpis... 😉
Až potkáš jejich ukrajinské vymahače tak pochopíš resp. ty ne když si nepůjčuješ ale pochopí ti co dluží.
chudého může zmlátit do krve...prachy z něj ale nevytřískáš když žadný nemá... 😉
aby ten dlužník pak nešel žebrat o peníze k přátelům nebo rodině.. v horším případě jim tam rovnou pošle vymahače..
Nebuď naivka, tak si podají rodiče, manželku, děti, prarodiče, sourozence, dokud nejsi s celým příbuzenstvem pod mostem, tak mají stále co brát, on to není nadarmo pro ně výhodný obchod....A vedle úvěrových firem se náramně daří vymahačským firmám, také pěkný business.... A když nemáš opravdu žádný majetek, nic se neděje, o život se bojíš, tak půjdeš krást, drogy dealovat, ženu dáme do bordelu, však ty si na své dluhy vyděláš...
Tak tenhle problém naštěstí opravdu nemám. Auto nesplácím, na "značkový" hadry jsem alergickej a hodinky na ruce nesnesu >😁 Ne vážně, je to o prioritách.. mně je úplně ukradený, co si o mě kdo myslí, takže tohle nemám zapotřebí. Ať si každej dělá co chce, ale ať pak v důchodu nebrečí, že nemá na nájem, když všechno, co během života vydělal, vyházel za kraviny..
Jinak s tebou samozřejmě souhlasím, dát za auto 1,1 miliónu může výhradně ten kdo si to může... dovolit. To je ale tvrzení, které je snad pochopitelné bez toho tvého dlouhého úvodu, ne?
Q3 velmi, velmi překvapila, zejména poté, co jsme shlédli na monitorech porovnávačku s RR EVOQUE. AUDI je v podstatě ve všem co člověk oceňuje na jízdě lepší, doslova drtící byla převaha Q3 na ledovce (simulované zimním stadionem), a započteme-li příkladnou pověst AUDI ve vztahu ke kvalitě, ke spolehlivosti, vychází Q3 jako jasná volba v prémiovém (prémiovém, jetsi) segmentu.
Horní, špičkový test, pak uvedené skutečnosti jen potvrzuje. Na velkou pochvalu je konfigurace modelu, který, cituji test - "...kde Tiguan končí, Q3 začíná". A takhle přesně se to má i s jezdci - kde (super)mainstreamoví jezdci končí, prémioví jezdci začínají. A toto je dokonalá pravda dní. Však to znáš sám, prémioví lidé, prémiová auta...
Testér špičkově popsal charakter vozu, dokonale vyhmátl jeho kvality a důsledně poukázal na skutečnosti k zamyšlení (vyšší nákladová hrana apod.).
Q3 nejen nezklamal, on potvrdil, že koncern Volkswagen ví přesně, jak tvořit auta, jak tvořit jejich koncernovou hierarchii, jak osazovat světovou techniku a světové materiály. Q3 potvrzuje koneckonců i postavení AUDI samotného v prémiovém světě, ano AUDI je i ve svém světě na prémiovém místě.
BRAVO Q3 :yes:
Akorát podle tvého textu bych tipoval že jezdíš minimálně v Q7. Jen pro informaci, Q3 má stejný podvozek, stejný Haldex, stejný motor (jen úprava sw na 130kW). Jiná je jen slupka. To je ta "prémie" o které píšeš???
Mimochodem, já nikomu nebral aby za takové auto dal přes mega, je to každého věc, já psal jen za sebe.
Q3 začíná tam kde tiguan končí - 😄, ano, cenově určitě ano. Technologicky má určitě Q3 některé věci lepší, pokud se teda nebavíme o podvozku, motoru a Haldexu, ale PODLE MNĚ to za ty prachy nestojí. Tím samozřejmě neříkám že se nebude prodávat, bude a dobře...
Možná, že já jezdím ve starém žigulovi. A co to má společného s tím, že ty nemáš na Touarega? Tomuhle nerozumím. Ty napíšeš, že na touarega nemáš a když ti to někdo připomene ve chvíli, kdy se kasáš, že by sis přihodil a vzal ho, napadáš ho za to, že snad jezdí ve stoletém Golfu.
Dopouštíš se klasického diskusního kýče - svůj vůz považuješ za nejlepší letadlo na světě. Předmětem diskuse však není tvá představa o miliónu korun, nýbrž AUDI Q3. Zapamatuj větu mistra testéra - kde Tiguan končí, Q3 začíná. Až tohle všechno pochopíš, pochopíš sebe, svou garáž a svět aut ve své hierarchii.
On píše, že by za auto 1,1 mega nedal. To ovsem neznamená, že ty peníze nemá. Jen to, že není ochotný je zaplatit. Nemyslíš, že člověk, který si koupí 2 Tiguany patrně nebude trpět finanční nouzí?
Nevím jak chápeš psaný text ty, ale mně z toho vychází, že chtěl světu sdělit, že Touareg je pro něho vysněným vozem a že na něho (stále) nemá, že se zajímal o Passata a Superba a že nakonec koupil Tiguana. Ale uznávám, že v případě hlav na tvé úrovni, tedy hlav, které považují majitele mercedesů CL za neslušné lidi, neb jsi pod testem MB CL - Panský kočár napsal, že tohle auto by si slušný člověk nekoupil, je výklad předmětných vět třeba složitým oříškem.
Jinak nerozjižděj diskuze, které nemůžeš vyhrát. Zrovna ty, člověk, který se považuje za automobilového odborníka a nemá ani tušení, jak souvisí točivý moment motoru se stálým převodem auta. Buď soudný
nu což, máš pravdu náčelníku, jsem proti tobě nula...
nikde jsem nepsal že tiguan je super nej na světě, jen píšu že já bych za auto této ntřídy 1,1mega nedal - jestli je to tak hrozný názor tak mě ukamenuj...
Já též nepřekrucuji - ty jsi napsal, že CL by si slušný člověk nepořídil. Cejchu otřesné úvahy se těžko můžeš zbavit.
Napsal jsi, že auto se pozná jen na rovince. Je to blábol , který můžeš okecávat, jak chceš. Stále to bude blábol. Kvalita auta, respektive jízdních vlastností se prostě nikdy a to zdůrazňuji "NIKDY" nepozná na rovince. Snad kromě zrychlení 0-100. Vůbec nezáleží na tom, jaký je kdo řidič, protože pod pojmem jízdní vlastnosti se skrývá celý soubor aspektů, které se prostě na rovince poznat nedají. Tohle bys jako milovník aut (jak o sobě prohlašuješ) mohl vědět.
A jestli tu chceš někoho cejchovat, začni u sebe. Již v mnoha diskuzích jsi se projevil jako technický analfabet. Ať už to byla diskuze pod Renault Megane RS nebo třeba Toyota GT 86
nene, gti. Svou tupost a nadutost nezakryješ. Ty, který dělíš lidi na prémiové a neprémiové? Ty si vůbec troufáš někoho poučovat? Máš pocit, že padesátka na krku ti dává patent na rozum? Omyl. Žádná přímá úměra mezi věkem a IQ neexistuje. Něco ti řeknu, gti. Člověka poznáš podle skutků, nikoliv podle jeho mobilu či auta. To si pamatuj. Je mi z tebe na blití. Jen doufám, ano jsem optimista, že takových jako jsi ty je v tomto národě menšina. Protože jinak by to byla doslova tragedie.
Je to sice trapné, ale otázka stále visí ve vzduchu - jak souvisí točivý moment motoru se stálým převodem auta. Jedno slovo, gti, jedno slovo.
Co se týká korespondence hmotného světa, věcí a jejich vlastníka, nechoď nikam moc daleko, běž se podívat do své garáže, pak se podívej do zrcadla, a pak si odpověz, to je přece prosté, ne. Všechno, čím se obklopuješ, od parfému po ponožky o tobě dokonale vypovídá. Nebo ty snad nosíš ponožky souseda? Ty snad použiváš parfém svého souseda?
Nepochopil jsi to nejdůležitější, lidé si kupováním věcí nekupují svůj status, oni si věci kupují právě podle jejich statusu, ale tohle je pro tebe natolik složitá úvaha, že se jí zatím netrap, postačí, když si dáš dnes svou garáž a zrcadlo.
Možná, že neznám, ale... Stefiči, možná, že znám... 😉
Jednoduchá poučka zní, pokud obdobný lowend stojí 500, mainstream 700 a prémie milión, pak o tyto částky získáváš v komplexu vždy lepší vůz.
Ani podvozek kvé-trojky v ničem nepřekvapí – využívá osvědčenou čtyřprvkovou zadní nápravu
S ohledem na velmi důkladné sdílení mechanických skupin a platforem, v němž koncern VW Group již řadu let vyniká, nás snad ani nepřekvapí, že novinka z Ingolstadtu vychází po technické stránce z Volkswagenu Tiguan.
Unifikace je v případě Audi Q3 po německém způsobu skutečně důsledná. Nejen že jde o platformu převzatou z VW Tiguanu, ale k dispozici má být také čtveřice motorů, půl napůl zážehových a vznětových
ty jsi mi psal že si myslím že moje auto je nej letadlo na světě, nikde jsem nic takového nepsal, ani si to nemyslím. Tiguan je normální auto se svými plusy a mínusy. Rozhodně jsem tu nepsal jako někdo "diamantů apod. nejdřív si to srovnej u sebe draku.
jestli jsem to správně pochopil tak na rozdíl od tebe já píšu z vlastní zkušenosti a ne jen z informací z pár článků (které taky nejsou zcela objektivní, každé hodnocení od člověka je do jisté míry subjektivní). Jezdil jsem s Touaregem, Q7 is Q5 a ne jen pár desítek km s předváděčkou...
nikomu jeho názor neberu, můj je pořád stejný, ale proto ještě nemusím považovat autora jiného názoru za troubu... sry, ale do osobní roviny jsi to postavil už v první reakci...
tigouš je nepřijatelný, ale jiné názvy pro těbe přijatelné viditelně jsou, když někoho kritizuješ tak aspoň nekaž vodu a nechlastej při tom víno 😉
Co se týká velikostních kategorií, myslím jako mini, subkompakt, kompakt atd, pak i tohle samozřejmě na zdejších diskusích koresponduje s lidmi, tedy - vyšší střední člověk, subkompaktní člověk atd...
Když už tu diskutuješ, začni u sebe, zaklasifikuj sebe, nemyslím jako veřejně, myslím jako vnitřně. O to jde, znát sebe, vědět co jsem. Od toho se pak odvine i vědomí o vlastní garáži...
V sociologickém, společenském rozměru lze tak třeba dospět k tomu, že daný jedinec je prémiovým člověkem v subkompaktní velikostní třídě. Brnkačka. Zkus to na sobě.
tímto končím, slovy klasika - hádat se na netu je jako jet závod postižených, i když vyhraješ pořád jsi *. Už si nepamatuju kde jsem to četl, ale tak nějak to bude.
A hádat se s někým jako jsi ty to mi opravdu za ten čas nestojí...amen
jen me zajimalo jestli u tebe plati rovnice premiove auto=premiovy clovek.
Možná proto však též příznačně hledáš u druhých jen odpovědi. Lámej si hlavu, na všechno se odpovědi nenacházejí jen vně tebe. A ty přece potřebuješ odpověď především pro sebe.
Mili gti ve statech koupim Q5 a to je uz docela trochu vetsi vuz od nejakych 34 000 dolaru a v plne vybave s motorem 3.2 V6 normalne kolem 40 000..
Takze je to v prepoctu 700 tis. za zaklad a 800 rekneme 850 vasich za vybavene auto vcelku stredni vuz.
Je to k smichu a pobaveni co tady si dokaze rict lidem automobilka audi s naftovym motorem za malou nakupni tasku 4 metrovou za ceny v CR a tim snad se stava nejakou premii >😁 u koho??
A tady v testu za nakupni tasku Q3 pres milion vasich??
Pekne vas tady holi >😒] A nekdo jako gti si mysli ze to necemu dava vstupenku do premie..
Jake ?
Mimo A8 je to jen clas. automobilovy prumer i v cenach a i kvalitou aspon v zemich kde berou lide auto jako beznou obyc spotreb, vec. >😁
Ale kdyz jim nektere zeme ty ceny basti i s navijakem proc jim nenahodit poradnou peckou cenovou ze.
Vid no Gti a mas hned tu svoji premii >😒]
Proc ji nedat Q3 za 1.9 mil napr >😒] treba si to ti blbci koupi >😒]
Ani se nedivim se ze jsou prodeje v Cr tam kde jsou.....
V téhle zemi je strašně moc lidí, maloměšťáckých ubožáků, kteří auto a věci obecně považují za měřítko úspěchu. GTI je jeden z těch ubohých lidí, kteří žijí v bludu, že auto a věci, kterými se obklopuje o něm říkají všechno. A tohle je bohužel hluboce zakořeněno. A proto jsme tam, kde jsme. Všichni nás okrádají. Boty, které v USA stojí pár dolarů (třeba Dr. Martens) stojí v ČR 3x více, oblečení Nike, Adidas to samé. A proč by ne. Vždycky se najde zástup cocotů, kteří nakupují předraženou veteš a ještě mají pocit, že jsou něco víc. S auty je to naprosto stejné.
Jinak mě udivuje, že Q3 se v USA neprodává a základní verze Q5 je 300k levnější (sice bez DPH, ale stejně...). Vždyť už jen příplatkový lak stojí v USA 475 USD (cca 9.000,-) a v ČR 22.000,-
Dokud nezměníme naše myšlení a bude mezi námi stále tolik GTI, tak budeme stále tam, kde jsme. Tedy 100 let za opicema.
Tohle mi hlava nebere. Koupím si obrovskou káru, kterou vůbec nepotřebuji, hlavně, že je to drahé. A všichni okolo koukejte, jakej jsem borec... Ono strašně moc lidí oprvavdu žije tímto názorem ;-\
V daných souvislostech, když tu prezentuješ ty své krysopsí představy o životě, ti nějak ujíždí znalost rozdílu mezi loganem a astonem... Mimochodem, tvoje ústřední myšlénka je to, že si lidé kupují věci které potřebují... 😄 Probuď se, tohle není diskuse "z pohádky do pohádky."
A dph je okrajova zalezitost v nekterych statech se urcite dny neplati vubec
Dobre suv s normalni cenou kolem 43-45 tis. a o zadne premii a super auře kolem audi jsem nikdy neslysel..
Jen me zarazi ta zakladni cena u te Q3 u vas..
JInak gti na premii v normalnim svete mimo poskomunist zeme by sis musel kapku penez pridat ..bentley,rolls royce atd .....................
Audi slusny normalni vuz nevim co vidis vic..
To lexus je o dost o dost dal napr...
jen taková otázka na závěr...v čem konkrétně si myslíš že je lexus dál? nic krom hybridních systémů mě nenapadá...a pokud mi snad nějaká prémiovka trošku irituje...tak je to lexus...pěkná auta...ale moc voní toyotou na to kolik si za ně účtuje...pokud nebudu chtít němce a budu chtít prémiový vůz asi bych se zašel podívat k infiniti, jaguáru a možná bych i trochu zariskoval a mrkl se do showroomu ke cadillacu... 😉
Problém tady máš očividně ty. Pokud podobné záchvaty dostáváš vždy, když vidíš Audi, či VW, tak se v tom záchvatu musíš potácet stále.