Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
kubas93
0
Ypsilon je krásná, ale až absurdně na mě působí ta velká plocha nad zadníma kolama, i šestnátky tam vypadají hrozně miniautrně
MariAchi
0
Takze vlastne tak krasna neni, ze?
kubas93
0
no dobře >😁 ale tak nějak mi to sedí k Y
_MT_
0
Když si vedle toho člověk postaví původní Grande Punto od Giugiara, tak se musí divit, jak někdo mohl takovouhle zrůdu nakreslit, vyrobit a ještě nabízet jako luxusní a stylový produkt.
MariAchi
0
Asi tak. :yes:
Tuky
Tohle auto je pro mě promarněná šance, designově neohrabanej šnek s ulitou, vysokej jak Petřín a celkově nic nového nepřinášející(kromě zadních dveří)... Zaujala mě také kritika twinairu, vždyť je to motor roku? Jako příznivce bazalka klubu mě to celkem mrzí. Ale snad je to jen můj názor a zákazníci to auto ocení😄
Ten popis designu je trefný. Proti Delte je tohle auto doslova šeredný....
No ale nic jinýho už lancia nemá, teda krom chryslerů s jejím logem >😒]
No ale nic jinýho už lancia nemá, teda krom chryslerů s jejím logem >😒]
To auto je, jako mnoho jiných dnes, tříčtvrteční. Zepředu, z předobočních pohledů vypadá dobře. Jakmile však dostane prostor záď, je to bída. Tohle zabili maličkým oknem, které pak vytváří mohutnou hmotu nad zadním kolem.
TwinAir je přesně to, co dnešní doba vynutila - malý motor s dobrým výkonem, teoretickou nízkou spotřebou a všemi vlastnostmi dvouválce. Motor roku získal za technická řešení, to ale neznamená, že je nekritizovatelný.
TwinAir je přesně to, co dnešní doba vynutila - malý motor s dobrým výkonem, teoretickou nízkou spotřebou a všemi vlastnostmi dvouválce. Motor roku získal za technická řešení, to ale neznamená, že je nekritizovatelný.
Tak ten tvuj popis motoru a vysvetleni zisku ceny sedi. Jsem zvedavy, jestli si tohle a ten test prectou i ti hadalci, kteri se do mne pustili, kdyz jsem napsal, ze Twinair nejede, vibruje a zere...
ankety typu motor roku jsou velmi tendenci, ne-li primo zmanipulovane. tim se zasadne neridit.
Ale blbost...
Motor roku je anketa, která hodnotí kvalitu motoru, ne jeho aplikaci do konkrétního auta. Motor sám o sobě může být velice kvalitní, pokud ho ale blbě uloží v autě, budou s ním jen problémy. Stejně tak může dobrý motor zabít špatné zpřevodování nebo použití do nevhodného auta.
Zmanipulovaný jsi ty, když všude vidíš jen samé konspirace.
Motor roku je anketa, která hodnotí kvalitu motoru, ne jeho aplikaci do konkrétního auta. Motor sám o sobě může být velice kvalitní, pokud ho ale blbě uloží v autě, budou s ním jen problémy. Stejně tak může dobrý motor zabít špatné zpřevodování nebo použití do nevhodného auta.
Zmanipulovaný jsi ty, když všude vidíš jen samé konspirace.
dokud vše bralo BMW, byla to "jediná odborná anketa v motobranži" a jakmile jednou vyhrál Fiat, je to eko-lobistické spiknutí, co? 😉
že Twin air vibruje je pravda (u F500 by mi to nevadilo, u Lancie je to otázka, nejel jsem v ní....). že nejede je totální hovadina, jede naopak líp než například Fiaťácká 1.4 16v 100k v F500 (je určitě pružnější a hodnoty zrychlení bude mít podobné). Že žere nedovedu posoudit, protože test spotřeby jsem si s ním nedělal.
Se spotřebou je to složité - ten motor si libuje v otáčkách a pak asi papá, nicméně kdyby se někdo umravnil, asi by šlo ho donutit jezdit fakt za málo....
Se spotřebou je to složité - ten motor si libuje v otáčkách a pak asi papá, nicméně kdyby se někdo umravnil, asi by šlo ho donutit jezdit fakt za málo....
Já s ní jel. TwinAir vibruje asi jako TDI, resp. všechny 4válcové dýzly, velmi ochotně se vytáčí, pravda, při zatížení v nízkých nebo naopak vysokých otáčkách je hlučnější, ale na 5°, při ustálené rychlosti, je průměrně tichý jako jiné motory. A pocitově jede fantasticky, což je asi dáno také nízkou hmotností. A jeden vlastník v Praze, co vím, s ní jezdí v průměru cca 5,6-5,8 l, což se nadrženým cacným novinářům samozřejmě nemůže logicky ani náhodou nikdy podařit.
Je to o tom, že tenhle twinair není stavěný na dálniční sprintování, ale každý to tam bude samozřejmě zkoušet a pak tady plácat, jak to nejede a žere...
.... a tak u našeho milého multiairu "na dálnici ale ve 130 km/h roste odběr strmě nahoru. Konkrétně 3500 min-1 v tomto jízdním režimu odpovídá odběru 7,3 l ", zatímco legendární citigo: "Na dálnici ve 130 km/h žádá pořád velmi slušných 6,5 l/100 km".... No, tomu říkám rozdíl třídy.... 😉
Zdroj: ACZ
Zdroj: ACZ
Ať ti kritici taky napíšou něco o pružným zrychlení. HTP nemůže ani náhodou konkurovat...
Tak to je postreh roku.
HTP, ktery po deseti (??) letech odchazi proti Twinairu, ktery BY mel nasledujicich nekolik let vladnout...
Nejvic mne dokaze vzdy dojmout, jak vy italofilove (a to se sam pocitam taky za italofila, akorat ne jen na hube s olitanou herkou pred barakem) dokazete z hromady blbych argumentu vytahnout ten uplne nejblbejsi. Pritom pro Twinair je tolik smysluplnych argumentu, kteryma muzete rozsekat ty tvoje kritiky na maderu...
HTP, ktery po deseti (??) letech odchazi proti Twinairu, ktery BY mel nasledujicich nekolik let vladnout...
Nejvic mne dokaze vzdy dojmout, jak vy italofilove (a to se sam pocitam taky za italofila, akorat ne jen na hube s olitanou herkou pred barakem) dokazete z hromady blbych argumentu vytahnout ten uplne nejblbejsi. Pritom pro Twinair je tolik smysluplnych argumentu, kteryma muzete rozsekat ty tvoje kritiky na maderu...
Tu dálnici zvládá s přehledem, zrychlení naprosto dostačující (ať si kritici šáhnou do svědomí nebo se podívají do techničáku vlasního auta), a spotřeba je adekvání způsobu jízdy jako u každého jiného auta.
Problém je v tom, že atmosférický motor není TAK výrazně citlivý na zacházení, jako malé turbomotory. Sám mám motor nedálničního typu ve svém autě, přesto zvládá jízdu kolem 130-140 km/h a neřekne si o více jak sedm litrů. V běžném provozu mám průměr 5,8 s asi 40% dálničního podílu. Ale můj motor se aspoň nikde nechlubí spotřebou těsně nad čtyři litry, aby ji vzápětí běžný provoz popřel...
No, radši dost s diskusí, je vidět, že jsem vám hodně šlápl na bolístku, italští fandové, a jakákoli sebemenší kritika vás vytočí stejně jak ten twinair.
No, radši dost s diskusí, je vidět, že jsem vám hodně šlápl na bolístku, italští fandové, a jakákoli sebemenší kritika vás vytočí stejně jak ten twinair.
Jestli se tohle tykalo mne, tak na dalnici jsem s tim ujel jen asi 3 km. Jinak italske vesnicky a kopecky a ponekud preplneny Rim. Tedy lokace, pro ktere byl Twinair stvoren. A mimochodem na te dalnici byla zrovna zacpa...
Tohle je přesně paradoxem současné doby. Navrhnout motor, který na papíře vypadá úžasně, polovina součástek oproti čtyřválci, papírově nízká spotřeba, teoreticky poloviční náklady na výrobu, jenže...
to zmenšovaní má smysl pouze pokud pokud se vezme v úvahu i hmotnost vozu. Mnohdy s motor o větším objemu dosáhnete snadněji nižší spotřeby, protože ten motor se "netrápí" na hranici svých možností, zatímco papírově nízká spotřeba malého motoru letí raketově vzhůru.
takže co dostanete za pěkný 30ti tisícový příplatek u Lancie ?nekultivovaný motor s polovičním počtem válců s projevem sekačky na trávu, spotřebou 9 litrů a který je potřeba držet nad 2.500 otáček, aby se s ním dalo jezdit >😒] :no: ( zlatý 2.0HDi s automatem )
Ano, ten dvouválec by se tak hodil třeba do Smartu coupé nebo nějaké motokáry s hmotností do 650kg,dokonce si ho dovedu představit i jako levnou pohonnou jednotku Fiatu 500 (což bohužel také není) ale do čtyřmístného auta charakteru Lancie, která by měla být jakýmsi "luxusnějším" zbožím ???
za mě :no:
to zmenšovaní má smysl pouze pokud pokud se vezme v úvahu i hmotnost vozu. Mnohdy s motor o větším objemu dosáhnete snadněji nižší spotřeby, protože ten motor se "netrápí" na hranici svých možností, zatímco papírově nízká spotřeba malého motoru letí raketově vzhůru.
takže co dostanete za pěkný 30ti tisícový příplatek u Lancie ?nekultivovaný motor s polovičním počtem válců s projevem sekačky na trávu, spotřebou 9 litrů a který je potřeba držet nad 2.500 otáček, aby se s ním dalo jezdit >😒] :no: ( zlatý 2.0HDi s automatem )
Ano, ten dvouválec by se tak hodil třeba do Smartu coupé nebo nějaké motokáry s hmotností do 650kg,dokonce si ho dovedu představit i jako levnou pohonnou jednotku Fiatu 500 (což bohužel také není) ale do čtyřmístného auta charakteru Lancie, která by měla být jakýmsi "luxusnějším" zbožím ???
za mě :no:
Cara Binieri
Nepamatujete si, které auto mělo absolutně nejnižší bodový zisk?
Je to fakt nářez, tak málo bodů si také nepamatuji! Jen namátkou - prostor na zadních sedadlech - hlava: 3 nebo snadnost řazení: 4. Je to auto opravdu tak strašné? Podle testu to tak vypadá.
tak ono třeba za "zpracování" má 7, přitom v textu není jediná zmíňka o jeho problematičnosti....
Navíc jak se v textu píše, že to auto je na dolní hranici třídy malých vozů, takže je logické, že v bodovém srovnání s nimi musí v kategorii prostor ztrácet. Ale to není jeho chyba, tam nebyl záměr konkurovat v prostornosti Puntu a spol. (naopak kdyby tu Lancii dali o třídu níž, musela by logicky mít skóre úplně jiné, protože by v otázce prostornosti bojovala s Pandou, Picantem a spol).
Nejzajímavější údaj je ta čtyřka za řazení - to vypadá, jak kdyby to řadilo pokaždé "přes zuby"... Zas tak hrozné to asi nebude.... 😉
Ještě větší tragéd je tady😒br /> [odkaz]
Náhodou to je taky "malá stylovka", která prostě ztrácí v prostornosti, praktičnosti, je drahá.... jenže má charisma a tak se o prodejnost bát nemusí.... U Lancie věří v to samé....
Navíc jak se v textu píše, že to auto je na dolní hranici třídy malých vozů, takže je logické, že v bodovém srovnání s nimi musí v kategorii prostor ztrácet. Ale to není jeho chyba, tam nebyl záměr konkurovat v prostornosti Puntu a spol. (naopak kdyby tu Lancii dali o třídu níž, musela by logicky mít skóre úplně jiné, protože by v otázce prostornosti bojovala s Pandou, Picantem a spol).
Nejzajímavější údaj je ta čtyřka za řazení - to vypadá, jak kdyby to řadilo pokaždé "přes zuby"... Zas tak hrozné to asi nebude.... 😉
Ještě větší tragéd je tady😒br /> [odkaz]
Náhodou to je taky "malá stylovka", která prostě ztrácí v prostornosti, praktičnosti, je drahá.... jenže má charisma a tak se o prodejnost bát nemusí.... U Lancie věří v to samé....
Ono to auto je stejně dobré jako všechny ostatní, ne-li lepší. Jenže je to fiat, tak přeci nemůže mít dobré ohodnocení...Celý tento test mi přijde na hlavu padlý. Testuje motor, který je primárně určený na co nejnižší spotřebu, ale redaktor s ním jezdí v "libujících se otáčkách" a potom uvede, že spotřeba není až tak dobrá jak výrobce slibuje...krom toho, že vzadu je méně místa(kdo by to byl čekal že), tak jsem se nic nedověděl ani o tom, jaký je ve voze hluk, jak tlumiče žehlí nerovnosti kromě informace komfortního naladění(tak je naladěn i peugeot 207,ale na nerovnostech skáče jak koza). Mě to přijde, že tento test napsal zarytý antifiatista jen tak, aby se neřeklo a nazdar. Pak mě iritují údaje jako je zpracování interieru, když i německé magazíny lancii chválily ve všech ohledech, ale nejhorší je kritika ohledně řazení. Co chce od tohoto prdítka řazení jako ve formuli nebo co? Tento vůz je určený převážně pro naše drahé polovičky a těm je opravdu ukradené, jestli auto zařadí za tolik, či tolik milisekund, hlavně že nemusí řadit. Tak mi připadá, že pan redaktor silně nepochopil smysl tohoto vozu a test napsal se snahou lancii co nejvíce zkritizovat... :no:
Kritiku zpracování také nechápu, ale ohledně řazení tam je celý odstavec problémů, které je provázely... z nichž zjevná vada režimů řazení je teda na pováženou. Za to si ty body dolů asi zaslouží. Pokud chci řadit automaticky a převodovka mi bude zatvrzele cpát, že mám řadit ručně, není něco v pořádku. Zbytek kritiky vzniká jasně z nepochopení smyslu auta...
tak ono je otázka jestli je ta převodovka vážně tak blbá, nebo jestli ji prostě testér zmátl tím, že párkrát v kratším úseku změnil řazení "automat / manuál" a chudinka to asi nepobrala.... 😉 Nedovedu si představit, že by to auto standardně fungovalo tak, že si vyberu režim automat a po pár kilometrech by si najednou řeklo, ať si řidič řadí sám.... Nevim nevim, takhle špatné to asi není....
Asi tak nějak. Podle toho, že autor už vůbec nepochopil podstatu existence ypsilonky, tak bych tipoval i špatné pochopení ovládání konkrétního automatu... :no:
Což ale taky o lecčem svědčí... Možná je opravdu špatně programovaná převodovka, možná udělal blbost testující. Výsledek je takový, jak je popsaný a to nevyznělo pro ypsilonku vůbec dobře...
Osobně bych se nijak nepokoušel diskreditovat pana testéra. Jemu prošlo rukama podstatně více vozů, než mnohým zde v diskuzi.
A že napsal co napsal? Nemá smysl lhát ani si nic nalhávat. Ypsilonka nijak úžasné auto není a TwinAir už vůbec ne.
A že napsal co napsal? Nemá smysl lhát ani si nic nalhávat. Ypsilonka nijak úžasné auto není a TwinAir už vůbec ne.
Nikdo se nesnaží nikoho diskreditovat. Ale i odborník může udělat chybu (nejsou to bohové), třeba právě proto, že mu rukama prošlo mnoho vozů a ten konkrétní je něčím výrazně odlišný. Stereotyp je docela svinstvo v každém povolání a může se projevit všelijak. Dokud nám sám Ondřej Láník nenapíše, co konkrétně udělal, že to vedlo k uvedenému výsledku, jsou všechno jen spekulace.
Já za tohle auto nebojuju, zatím se snažím vidět věci objektivně... stát se může leccos.
Já za tohle auto nebojuju, zatím se snažím vidět věci objektivně... stát se může leccos.
Přemýšlet nad vysoce nepravděpodobnými variantami, mi přijde jako ztráta času. Není sebemenší důvod si myslet, že testér se zásadně spletl.
Pravda bude ležet právě kolem jím popsané skutečnosti.
Pravda bude ležet právě kolem jím popsané skutečnosti.
blowiik
ten zadek je fakt špatnej... hlavně ta zvyšující se linie na úkor okna za B sloupkem... :no:
endroo25
Tohle auto je prostě škaredé, ať si řká co chce kdo chce něco o vyjímečnosti. Za tohle bych nedal ani 199 900, natož tak víc jak 200 000. >😁
navyse je to auto vrcholne neprakticke, naco mi je 5 dverove auto ked dozadu sa neda fakticky sadnut len ak by som si odfikol hlavu? To auto mi pripomina gycovu DS3ku a moze si s nou podat ruky je rovnako gycove neprakticke ci uz zvonka tak aj zvnutra 😉
o rachotiacich dvojvalcoch co pri turovani zeru ako stvorvalce je zbytocne uz pisat
o rachotiacich dvojvalcoch co pri turovani zeru ako stvorvalce je zbytocne uz pisat
a viděl jsi snad reklamu na ypsilonku, kde by upozorňovali na praktičnost? Mě se zdá, že se prezentuje jako stylové vozítko do města pro křehčí pohlaví a opravdu silně pochybuju, že budou přemýšlet o praktičnosti 😉
DS3 je ty blbče prodejní hit 😉
Ne každý je na tom v životě tak, že musí neustále maximalizovat poměr cena/výkon, aby jakžtakž přežil.... Jsou i lidi, kteří si prostě něco koupí, protože se jim to líbí....
Ovšem vysvětlovat to ortodoxnímu fandovi korejců je házením rýže na stěnu.... že?
Ne každý je na tom v životě tak, že musí neustále maximalizovat poměr cena/výkon, aby jakžtakž přežil.... Jsou i lidi, kteří si prostě něco koupí, protože se jim to líbí....
Ovšem vysvětlovat to ortodoxnímu fandovi korejců je házením rýže na stěnu.... že?
GTI
No... co na tohle napsat? Polykám naprázdno... prostor na zadních sedadlech... 3 body, snadnost řazení... 4 body, takhle tu snad nedopadla ani aerovka cililink...
P.S. Sraz je v 18:00 před hlavním vchodem strašnického krematoria, tryzna se bude odehrávat v důstojném prostředí, na katafalku bude vystaven model ve velikosti 1:24, k němu zády pak bude připojena busta Vincenza. Po tvářích mu budou kanout voskové slzy. Hudební doprovod obstará mistr Brázda hrou na akordeon. Ústředním hudebním motivem bude známá píseň skupiny Beatles - Yesterday. Ctění hosté nechť nezapomenou na čtyřvrstvé Zewa softis, náhradní balíčky pro zapomětlivé jsou hned vlevo u vchodu na podstavci s truhlou pro milodary...
BRAVO... 8-s
P.S. Sraz je v 18:00 před hlavním vchodem strašnického krematoria, tryzna se bude odehrávat v důstojném prostředí, na katafalku bude vystaven model ve velikosti 1:24, k němu zády pak bude připojena busta Vincenza. Po tvářích mu budou kanout voskové slzy. Hudební doprovod obstará mistr Brázda hrou na akordeon. Ústředním hudebním motivem bude známá píseň skupiny Beatles - Yesterday. Ctění hosté nechť nezapomenou na čtyřvrstvé Zewa softis, náhradní balíčky pro zapomětlivé jsou hned vlevo u vchodu na podstavci s truhlou pro milodary...
BRAVO... 8-s
??
Dneska jsi sehnal fakt dobrej matroš...
Tak jestli tomu nahoře říkáš dobrej matroš, nejspíše jezdíš zatím jen za barákem na skejtu. Vizuálně se ani nechce věřit, že to mohla stvořit Itálie, ty chvalitebné dílčí nahodilosti bohužel zanikají ve velmi obtížně přijatelném celku. A, že tu budou bazalkáři jásat nad dvouhrnkem v "prémii"... to bych si netipnul ani já. Holt, není prémie jako "prémie", viď.
Zezadu utíkající veverka, zepředu miniRobur, děkuji, pro ty, co maji vkus voko a vatu je tu nebetyčně krásná AUDI A1 :-! No jen si přiznej, že kdyby ti dali na výběr tuhle Lancii nebo AUDI, ani ve snu by tě nenapadlo vzít lancii.
BRAVO AUDI A1 :yes: [odkaz] :yes: [odkaz] :yes:
Zezadu utíkající veverka, zepředu miniRobur, děkuji, pro ty, co maji vkus voko a vatu je tu nebetyčně krásná AUDI A1 :-! No jen si přiznej, že kdyby ti dali na výběr tuhle Lancii nebo AUDI, ani ve snu by tě nenapadlo vzít lancii.
BRAVO AUDI A1 :yes: [odkaz] :yes: [odkaz] :yes:
A1 je jiná třída.
Nechci chytat za péro, ale za tenhle příspěvek si dej obrazně facku.
Neboť ještě v zimě jsi Ypsilonku obdivoval...
Cituji😒br /> "Verdikt - jedna z nepovedenějších malých karoserií, kterou za posledních deset let bylo lze spatřit u italské produkce. Mám-li to nyní vrátit na začátek svého příspěvku, pak snad jen sloganem - Můžeš se plakátem udávit, můžeš si lepidlem svět z papíru lepit, málo platné, jsi než to, co tvůj vůz. A bude-li tvým vozem LANCIA YPSILON, pak tvůj garážový status získá nádech toho, kdo ví a má."
[odkaz]
Jestli se ti líbí nebo nelíbí je vcelku jedno, hlavní je ale držet fazónu. 😄
Neboť ještě v zimě jsi Ypsilonku obdivoval...
Cituji😒br /> "Verdikt - jedna z nepovedenějších malých karoserií, kterou za posledních deset let bylo lze spatřit u italské produkce. Mám-li to nyní vrátit na začátek svého příspěvku, pak snad jen sloganem - Můžeš se plakátem udávit, můžeš si lepidlem svět z papíru lepit, málo platné, jsi než to, co tvůj vůz. A bude-li tvým vozem LANCIA YPSILON, pak tvůj garážový status získá nádech toho, kdo ví a má."
[odkaz]
Jestli se ti líbí nebo nelíbí je vcelku jedno, hlavní je ale držet fazónu. 😄
Korouhvička korouhev nebo jen Aldzheimer? >😒] >😁 :yes:
Asi tě zklamu, i já jsem pouhý člověk, který se může, řekněme tak jednou dvakrát za deset let splést, no a to se mi přihodilo právě v tomto případě. Obdobně jsem v minulosti neodhadl zase nástup Touarega, za který jsem VW zkritizoval, a pak se tu veřejně kál, ne tedy že bych se pokálel, kál jsem se, upřímně a... vlastně obdivně, neb ten Touareg byl a je velkou trefou.
No já bych na Ypsilonku nebyl tak zlý, tedy spíše ty sám na sebe.
1. Mě osobně se od počátku nelíbí, hlavně příď. Předešla Y byla hezčí, mnohem. To, co z mého pohledu funguje na Deltě, to tady podstatně méně.
2. Tahle kombinace barev se vyloženě k Y nehodí. Y sedí spíše krémové barvy, stříbrné a šedé odstíny, ale ne tahle vyřvaná červená.
1. Mě osobně se od počátku nelíbí, hlavně příď. Předešla Y byla hezčí, mnohem. To, co z mého pohledu funguje na Deltě, to tady podstatně méně.
2. Tahle kombinace barev se vyloženě k Y nehodí. Y sedí spíše krémové barvy, stříbrné a šedé odstíny, ale ne tahle vyřvaná červená.
Mě jen zajímalo, jak to tedy je...ne v rovině líbí-nelíbí, ale v rovině celkového hodnocení.
Zpočátku se mi taky Ypsilonka líbila, po osobním setkání právě s tím konkrétním kusem nahoře jsem chtě nechtě musel svůj názor poopravit.
Takže Take it easy a dík za vysvětlení 😉
Zpočátku se mi taky Ypsilonka líbila, po osobním setkání právě s tím konkrétním kusem nahoře jsem chtě nechtě musel svůj názor poopravit.
Takže Take it easy a dík za vysvětlení 😉
A kdo jako tu fazonu nedrzi?
Ty ji nedrzis, nebot vytrhavas odstavce z textu (kontextu).
Precti si tam ten koment cely a uvidis, ze tam GTI radi Y designove nekam k Mitu a potazmo vzdaleneji k Yarisu. Ostatne verdikt o "jedne z nejpovedenejsich italskych karoserii poslednich let" by mel italofily spis rozplakat, nez donutit k aplausu.
Pro srovnani: Je to neco jako byt 99. ze 100 - a slavit, ze nejsi posledni.
Ty ji nedrzis, nebot vytrhavas odstavce z textu (kontextu).
Precti si tam ten koment cely a uvidis, ze tam GTI radi Y designove nekam k Mitu a potazmo vzdaleneji k Yarisu. Ostatne verdikt o "jedne z nejpovedenejsich italskych karoserii poslednich let" by mel italofily spis rozplakat, nez donutit k aplausu.
Pro srovnani: Je to neco jako byt 99. ze 100 - a slavit, ze nejsi posledni.
Ale houno paní Müllerová.
To shrnutí, to je vyloženej vodstřel. Může to znít jako nadsázka, ale když si přečteš příspěvek z 22:18, autor to vážně myslel vážně. 😉
To shrnutí, to je vyloženej vodstřel. Může to znít jako nadsázka, ale když si přečteš příspěvek z 22:18, autor to vážně myslel vážně. 😉
...si užij vejlet a šup zpátky.... jednoho spereš za "jdu blejt velebnosti" až si ze vzteku podupáváš nožkou a tohle je to samé, ne-li horší.
V těch Strašnicích by mohla být tryzna hlavně za tebe...... PS-VBáku....
V těch Strašnicích by mohla být tryzna hlavně za tebe...... PS-VBáku....
gld
Test NOVEJ lancie, ktorá zároveň nie je chrysler (buick, dodge, oldsmobile, plymouth, cord..), páni to chce potlesk už len kvôli tej udalosti.
A navyše sa z testu dozvieme, že to dobre jazdí, no to už je takto navečer moc. Najviac ma prekvapilo, že je ypsilonka aj ľahká. Žeby konečne nové desaťročie automobilizmu dorazilo aj do talianska? Mizerný robot-automat nepoteší, ale už kvôli názvu tomu odpúšťam. Sladké ničnerobenie..to v pole by som sa na prevodovku "süße Nichtstun" načakal, že? 😉 Alebo je to kódové označenie pre rýchlosť práce tejto prevodovky, ťažko povedať.
Každopádne, pre paničku do mesta, ktorá s X6-tkou alebo ML-kom nedokáže zaparkovať ani na mieste pre invalidov je ypsilonka ideál. Je načančaná, dobre jazdí a zaujme detailami. Za mňa :yes:
A navyše sa z testu dozvieme, že to dobre jazdí, no to už je takto navečer moc. Najviac ma prekvapilo, že je ypsilonka aj ľahká. Žeby konečne nové desaťročie automobilizmu dorazilo aj do talianska? Mizerný robot-automat nepoteší, ale už kvôli názvu tomu odpúšťam. Sladké ničnerobenie..to v pole by som sa na prevodovku "süße Nichtstun" načakal, že? 😉 Alebo je to kódové označenie pre rýchlosť práce tejto prevodovky, ťažko povedať.
Každopádne, pre paničku do mesta, ktorá s X6-tkou alebo ML-kom nedokáže zaparkovať ani na mieste pre invalidov je ypsilonka ideál. Je načančaná, dobre jazdí a zaujme detailami. Za mňa :yes:
... font písma jakoby evokoval oděvní módu. Sic detail, ale velmi příjemný :yes😒br />
Představa kavárny v secesním domě, ze kterého bude krásný výhled na zaparkovanou Ypsilon v bi-colore (zvláště v krémových variacích), má něco do sebe.
Představa kavárny v secesním domě, ze kterého bude krásný výhled na zaparkovanou Ypsilon v bi-colore (zvláště v krémových variacích), má něco do sebe.
Koukni sem [odkaz] jak ji to sluší. :yes:
:yes: I když, stříbrná mi tam moc nesedí. Řekl bych, že Ypsilon radši teplejší barevné odstíny.
Úzké a vysoké, mně se tedy nijak zvlášť nelíbí. Ani ten retro nádech ve stylu PT Cruiser.
Co člověk může čekat od podržtašky GTIho...
A tohle jsem už dal výše jako vrchol designu s nominací na Nobelovku. [odkaz] >😁
A tohle jsem už dal výše jako vrchol designu s nominací na Nobelovku. [odkaz] >😁
Co čekat od někoho, kdo sortuje lidi dle velikosti auta. :-! :no😒br />
PS: Nobelova cena se za design neuděluje. Rozume.
PS: Nobelova cena se za design neuděluje. Rozume.
K první větě - to jsi významně nedomyslel. :no: :no: :no:
Magistr
Prakticky všechno, co je Lancii v testu vytýkáno, souvisí s konfigurací konkrétního kusu😒br />
- Málo místa na hlavu vzadu? No ano, protože má otevírací střešní okno. Bez něj by to bylo v rámci třídy v pořádku (zkoušel jsem). U malého auta prostě ten odsouvací díl zajede (logicky) až nad hlavy pasažérů vzadu.
- Řazení? Převodovka DFN není nic moc, to se musí uznat, ostatně který robotizovaný manuál je, že... Takže pokud kupující zvolí manuál, je všechno v pořádku.
- Dvouválec je věc vkusu. Někomu jeho projev vyhovuje, koupí si ho. Komu ne, má na výběr dva další motory, oba výrazně "konvenčnější". Podle mého se TwinAir motor perfektně hodí do F500, kde se přidává k retro obrazu a nadchne dynamikou, ale do luxusní Lancie bych určitě volil čtyřválec s kultivovanějším chodem a naprosto dostačující dynamikou.
- Cena: co dodat, ta samozřejmě na zvolené konfiguraci záleží nejvíc, viz výše (nejsilnější motor, převodovka DFN, drahá prosklená střecha a další...).
Jinak toho test Lancii mnoho nevytýká, svoje pozice (zejména v Itálii) si myslím bez problémů udrží a získá i nové kupující díky pětidveřovému uspořádání.
- Řazení? Převodovka DFN není nic moc, to se musí uznat, ostatně který robotizovaný manuál je, že... Takže pokud kupující zvolí manuál, je všechno v pořádku.
- Dvouválec je věc vkusu. Někomu jeho projev vyhovuje, koupí si ho. Komu ne, má na výběr dva další motory, oba výrazně "konvenčnější". Podle mého se TwinAir motor perfektně hodí do F500, kde se přidává k retro obrazu a nadchne dynamikou, ale do luxusní Lancie bych určitě volil čtyřválec s kultivovanějším chodem a naprosto dostačující dynamikou.
- Cena: co dodat, ta samozřejmě na zvolené konfiguraci záleží nejvíc, viz výše (nejsilnější motor, převodovka DFN, drahá prosklená střecha a další...).
Jinak toho test Lancii mnoho nevytýká, svoje pozice (zejména v Itálii) si myslím bez problémů udrží a získá i nové kupující díky pětidveřovému uspořádání.
prodejů se Y zatím bát nemusí (a realisticky, o nic jiného v té branži ani nejde). V Itálii v klídku druhý nejprodávanější subkompakt, hned po Puntu. Oproti minulé generaci meziročně tak 40% nahoru, prodeje 5.000ks měsíčně....
Nějakých 80-100 tisíc kusů ročně udělá, za což by mimochodem Audi A1 byla asi docela ráda....
Nějakých 80-100 tisíc kusů ročně udělá, za což by mimochodem Audi A1 byla asi docela ráda....
MattDiamond
Mě se to teda líbí a to si nemyslím, že nemám vkus. /Moje auta Fiat Barchetta a 2007 Dodge Charger 2.7L/ ..takže nejsem jen nějakej internetovej nadávač.. >😁 ale prostě mi přijde že tohle auto má něco do sebe, samo že to neni taková paráda jako starší delta ale pořád je to neobvyklý auto co ve městě zaujme. Ono se ne nadarmo o lanciích řiká že jsou 'tak ošklivý až jsou vlastně hezký' a tohle je jeden z těch případů si myslím... Dokonce po zimě uvažuju o deltě 1.8L DI 😉
Delta :yes: Krásná stylovka, uvnitř úžasná atmosféra.
Chápu správně 1,8 T benzín? Se skvělým automatem Aisin!
Chápu správně 1,8 T benzín? Se skvělým automatem Aisin!
Jj, rozhodně benzín. Automat bohužel...ale chci to jako auto do města a tam nějak ten automat vyhrává. O tom jaká je převodovka zatím moc nevím-měl jsem to na zkoušku jen asi na hodinku a nestihl moc vyzkoušet. Tak snad to bude správná volba.. 😉
Delta je jedno z nejkrásnějších čtyř-/pětidveřových aut, co se dá jako nové koupit :yes: :yes: :yes😒br />
Pro moje potřeby má bohužel malý kufr (prostě to není kombi, no), jinak bych už ji měl doma.
Lonestarstate
Šel jsem si nakapat do očí borovou vodu, takže hodnotím se zpožděním. Ale pořád to čtu stejně. 2 válce? A opravdu se nejedná o kapotovanou motorku? Jdu si lehnout do toho krematoria, na GTIho tryznu, abych mohl už zaživa rotovat v hrobě. Tohle je totiž horší jak dluhová krize. Tohle je italské harakiri v přímém přenosu. :no:
igor77
spíš pytlík antikoncepce. dyzajnový knedlík s buřtem, triumf nad opely a konkurent nesmyslných ds3. že se lancia nestydí. italové jsou v pasti.