Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Subaru Legacy + Outback: První jízdní dojmy

42 komentářů

luzeus
nooo dizajn stoji za H.... .Máloktoré nové auto má pekny dizajn.A subaru ma sklamalo.Je to spleť chevroletu či suzuki kizashi?????V dnešnej dobe sa auta nedaju identifikovať pretože sa podobaju jak vajce vajcu :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: >😁
Na Subaru mne nezajima jak vypada, ale jestli s nim bezpecne dojedu tam, kam jsem si naplanoval. Za sve penize se chci vozit beze strachu, ze nekde v desti vyletim ze zatacky, anebo ze v zime zustanu viset s rodinou nekde v zaveji. A to mi dosud Subaru zabezpecuje. Jezdim se Subaru ted uz skoru osm roku, momentalne s Outback 3.0, a na pristi rok planuji 'generacni obmenu', na 80% to bude novy Outback. Na trhu existuje jedine auto, ktere by ho mohlo ohrozit - RX450h full hybrid, v jehoz prospechu by mohlo zabodovat ekologickeho mysleni a podpora novych technologii. Podle diskusi zasvecenych take zadny krasavec, ale uz jsem asi naznacil, ze nejsem vysazeny na design 😄
esenbe
Tak ty to rozsekl 😁😁😁
Avatar - Slavek-TDM
Slavek-TDM
Ja jsem s boxer dieselem jel v novy Impreze. Mel jsem moznost svest se i s benzinem, ale oba motory byly syrovy a nezajety. Popravde, uchvacen jsem nebyl. Benzin mi vyhovoval vic, podvozek byl mekkej v obou stejne, protoze mam dve starsi imprezy, muzu zodpovedne rict, ze ani jedna se tolik nenaklani. Pravda, stopa se drzela dobre, ale to naklaneni me trochu desilo, bylo to skoro jak ve Foresteru pred faceliftem.
Ale zpet k motoru. Diesel byl za studena docela hlucnej. Prekvapilo me, ze nad 4 tisice prestal motor tahnout. Prechod z nizkych do vysokych otacek byl dobrej, ale ruce z volantu mi nerval. Ale asi jsem od toho motoru ocekaval moc, protoze ho vsichni tolik chvalili - nicmene ja nejsem fanda naftovych motoru, takze mozna ze je lepsi nez tady pisu...
Moik
To s tou CVT nečtěte, redaktor v tom zjevně nejel... Už z principu fungování tato převodovka neřadí! Jen mění převod, takže ano, změna převodu trvá 100ms, ale tah se nemění, převod se mění plynule za plného přenosu TM na kola! Znám tuto převodovku z Focuse, je to také CVT, počítačem řízená a využívá (u Fordu) 7 přednastavených stupňů, na které v 90% případů i jede, takže zbytečně netočí motor po i sebemenším přidání plynu. Komfort jízdy je podstatně lepší jak u DSG, hlavně rozjezdy a popojíždění, o které se stará hydrodynamický měnič a o "řazení" ani nemluvě. DSG je vyloženě sportovní převodovka a kdo s ní jezdil a přesedl do klasickýho automatu, ten si chrochtal.. řadí rychle, ale o komfortu se mluvit nedá.

Navíc o tlačném řemenu jsem neslyšel, jak by se pružným řemenem dalo tlačit??? Obvykle CVT používají tlačný řetěz, kde se články řetězu do sebe opřou a umožní přenést více TM... Lexus používá pro přenos vysokých hodnot TM dvě spřažené CVT
Kvasoň
... svojí škaredostí ... 😒

Když zvládli najmout dobré motoráře, podvozkáře a techniky, tak proč proboha konečně neobsadí post designera.. už roky je u Subaru tento post neobsazený a přechodně ho zastupuje uklízečka a vrátný! Škoda... :no:
marcvs
Ako sa vezme. Zo zaciatku som mal problem predychat, ale zvykol som si a akosi sa mi dokonca zacina pacit.

Pockame ako dopadnu testy s automatom pre 2.5i a uvidime...
Avatar - Dinar
Dinar
Ale poctivě, Alessio, musíš být velmi shovívavý a kompromisní, aby sis ten design obhájil. Jo, ouback s 3,6 a automatem by byl jistě skvělé auto, ale kdo se na to má dívat. Sedan je vůbec neřešitelný, do těch šílených lemů blatníků bys musel nacpat nějaké dvacítky s malým ET, aby to vypadalo trochu jako auto. 😉
Už je to tak. 😉
Proti gustu...

Tímhle boxerem jsem nikdy nejel, ale nevěřím, že bude natolik odlišný od normálních moderních R4 dieselů, aby mě přesvědčil. Navíc najedu ročně poměrně málo, takže rozdíl ve spotřebě pro mě je vzhledem k celkovým nákladům zanedbatelný.
David Silver
větší hnus jsem od subaru ještě neviděl od r.2000
tomikadze
tak auto to bude urcite vyborne, o tom diskutovat nemusime ale ten dizajn je odporny, totalne lacna cina... skoda
megacruiser
To je samozřejmě tragédie, ale popravdě, je trochu nesmysl abysme kvůli pár hlupákům co skáčou autům pod kola všichni na autech vozili vpředu takovou hrůzu. To potom budou chodci lézt před auta ještě víc když začnou mít pocit že ty auta už dneska vlastně mají ty předky jako peřinu 😄 Btw. v Brně na kolišti jsem už mockrát viděl jak nějaký důchodce kličkuje na 4 proudovce mezi auty, v rukách 2 hole a už si to štráduje v plném provozu přes cestu. Že má 20 metrů od sebe přechod naprosto ignoruje... A já kvůli těmto sebevrahům mám jezdit v hnusném autě s plastovou boulí na předku? Asi ano... ;-\
Avatar - iudex
iudex
normálne hnusné Subaru... >😁 nestotoznujem sa, ale beriem. BTW pre niekoho moze byt hnusné nparíklad neforemné obtlstlé kombiesúvé R-klasse. 😉
Pokud má ten hnusnej předek zachránitn život chodci budiž. Pak mě je to nepohoršuje a chápu cokoli. V roce 1990 jsem přejel chodce a je to pěknej humus. Když koukáš, jak ti hlava rozbíjí přední sklo... Fujtajbl.
Navtech
klídek, nic zvláštního se nekoná... stále hnusné auto s kvalitní technikou a život jde dál... Pro mě normální hnusný Subaru, jak má být. 😉 :yes: Ale ta modrá je dobrá, ne?
megacruiser
Souhlasím. Předchozí generace měla ještě poměrně klínovitý profil a nízký předek, tady se klínovitost úplně vytratila, přední převis se prodloužil a zvýšil. Tohle se teda nepovedlo, auto vypadá hrozně tupě a těžkopádně. Ani nechci vědět jak budou vypadat auta za 10 let, to už přes ty šílené předky nebude ani vidět a do zatáčky budeme najíždět jak s autobusem abysme dvoumetrovým převisem za něco nechytli. ;-\
vrkuboy
Taky bych se rad projel s tím dieselem. Měl jsem možnost absolvovat cestu Brno-Vídeň-Brno se starší generací Legacy s benzínovým motorem a musím říct, že je to dobré svezení. Subaru mě nikdy nelákalo, no snad jen WRX STI >😁 ale po svezení s Legacy jsem změnil názor.
Avatar - white label
white label
Technicky to bude dost slušné auto, ale proč musí být tak... (ehm) nehezké..., zvlášť v kombíku? 8-s ;-\
Avatar - Emel
Emel
Jasně, pak do jisté míry pomůže, pokud jsou kola hodně vpředu, kde je ještě profil nižší. Každopádně, i to GT působí v těchto partiích dost těžkopádně, a to tipuju nějaké 18". Nepochybuju o dobrých jízdních vlastnostech, ale design mě příliš neuchvátil.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Nejlepší volba bude boxer diesel. Sám uvažuji o Outbacku. Benzín dobrý, ale já to nehodlám krmit. Škoda že k boxeru dieselu není automat.
Avatar - gld
gld
tvrdenie príliš e😜resívne 😄

cruze možno jazdí dobre ale subaru pravdepodobne jazdí o tie dve triedy lepšie 😉
Avatar - kolmar
kolmar
[odkaz]
Jo, nepochybuji, že atmosféricky dvoulitr bude výborná, možná nejlepší volba. :yes:
Avatar - kolmar
kolmar
Chod vyskusat :yes: tie chvalospevy uz aj mna dostali a mam dohodnuteho Forestera... len skoda, ze uz 2x som bol a auto mali prec (nezavolal som mu) a cakat sa mi nechcelo... tak do tetice to snad vyjde.
Co sa tyka Legacy, tak tie svetla mi trosku nerezu ale uvidim az nazivo... a inak :yes:
Klaudius
Prežije, ten predok má zase dlhý. Ide najmä o to, zabrániť stretu hlavy chodca s čelným sklom. Navyše u týchto vozov nie je 5 hviezd najdôležitejším kritériom.
Klaudius
To je trochu pritiahnuté za vlasy, ale vpodstate to tak nejak je.
oIoo
To bylo teď někdy ve zprávách, že auta přejela asi 80 chodců nebo co. Přijde mi to asi jako balit ke každé žárovce Panthenol pro případ, že se o ni někdo popálí. Místo aby se chodci "levně" učili přecházet, stavěly se obchvaty či podchody, tak se "draze" preventivně dělají chodecfriendly auta - tradiční blbost imho.
Avatar - iudex
iudex
Presne. Akurát estetika dost trpí (Corvette so svojím krásnym sípovitým predkom dlho neprezije 😒 )
Avatar - iudex
iudex
Mozná ze krysa z kanálu chutná jako jahody, ale nikdy to nezjistím, protoze ji zrát nebudu... >😒]
File12
No taky bude o to dražší...jinak se cruzem projed. nejezdí vůbec špatně.
Klaudius
Všimni si predky nových áut - stále vyššie. Nie je to kvôli stavebnej výške motoru, ale kvôli bezpečnosti chodcov pri prípadnej kolízii.
Avatar - iudex
iudex
Mal si zrejme na mysli CRUZE, ze? 😉
Inak isté zhodné prvky s Cruze tu sú. Na rozdiel od Chevy ale Legacy bude jazdit o dve triedy lepsie.
Avatar - ROBERTOO
ROBERTOO
Toto je vyššia forma Chevroletu?Aspoň čo sa týka exteriérového dizajnu.Neviem,či som jediný,ale vyzerá to ako mierne preštylizovaný Cruez.Vždy sa mi Legacy páčilo,ale toto ma sklamalo 😒 😒 :-!
coolio
Kamarád ho má v nyní minulém Outbacku. Nemám jiné srovnání s novými diesely než s Passatem, no tak samozřejmě relativní ticho, mohutný zátah od nízkých otáček na 2. a 3. stupeň. Absolvoval jsem v něm asi 3000km na zadním sedadle, bylo to bez vibrací a brumu ve velkých rychlostech, po německých dálnicích. Rozdíl od benzínu je už prostě pro normálního člověka minimální. Spotřeba prý dlouhodobě 6-7l.
Avatar - Emel
Emel
Subaru se mi jako značka dost líbí a naftový boxer vypadá sympaticky, stejně jako benzínové turbo. Kombinovaná spotřeba 8.5 u dvoulitru je přece jen poněkud vysoká, vzhledem k nepříliš přesvědčivým dynamickým parametrům.

Co mi ale trošku vadí je design přední části auta z profilu - Subaru sice stále mluví o nízkém motoru boxer, i velké kolo ale vypadá v blatníku dost utopené. Částečně za to asi může i velký přední převis.
Avatar - jnkd
jnkd
Věřil bych i tomu, že atmosférický dvoulitr bude fajn navíc u nás jsou lidi zvyklí že auta nad dva litry jsou zbytečné ... Jinak naftu jsem taky zkusil a v Impreze je naprosto brutální ...
Jak jsem byl skeptický, tak sedánek v modré barvě s 2,5GT (no...možná bude i u nás...) je teda můj favorit. Nebo výborný 3,6 do outbacku, to bude panečku zvuk a zátah - s Tribecou se trošku pral, ale tady ukáževšechny svoje přednosti a snad ani ta spotřeba nebude velký problém. Jo...těším se :yes:
Avatar - dochtor
dochtor
Ja by som neskúšal, rovno by som si ho nechal 😄.
Avatar - iudex
iudex
Áno, Subaru nikdy neprekvapovalo dizajnovými lákadlami (teraz nemyslím excentrickú Tribecu), o to viac sa odvdacilo tomu, kto nedal na prvý dojem a previezol sa. Jediná skoda, ze Legacy nemá i mensie benzínové turbo ako 2,5l, pre Subaru to nemoze byt problém. A rovnako ako Ty, i ja by som celkom rád skúsil naftového boxera.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Vyzkoušej, já jsem zkoušel teď už minulou generaci Legacy a Forestera a DOST dobrý, jenže teď mají ještě motory uložené v kapalině... :yes:
Klaudius
trošku exot na našich cestách ale ten naftový boxer - ten by som si chcel niekedy vyskúšať, na jeho adresu sú len samé chválospevy. 😉
Inak voz vyzerá vcelku sympaticky, ale nie je nijak výrazný a myslím, že dizajnovo docela zapadne a nebude trčať z davu. Zaujímavý zástupca triedy. :yes: