Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Jak jsem byl skeptický, tak sedánek v modré barvě s 2,5GT (no...možná bude i u nás...) je teda můj favorit. Nebo výborný 3,6 do outbacku, to bude panečku zvuk a zátah - s Tribecou se trošku pral, ale tady ukáževšechny svoje přednosti a snad ani ta spotřeba nebude velký problém. Jo...těším se :yes:
Ale poctivě, Alessio, musíš být velmi shovívavý a kompromisní, aby sis ten design obhájil. Jo, ouback s 3,6 a automatem by byl jistě skvělé auto, ale kdo se na to má dívat. Sedan je vůbec neřešitelný, do těch šílených lemů blatníků bys musel nacpat nějaké dvacítky s malým ET, aby to vypadalo trochu jako auto. 😉
Emel
Subaru se mi jako značka dost líbí a naftový boxer vypadá sympaticky, stejně jako benzínové turbo. Kombinovaná spotřeba 8.5 u dvoulitru je přece jen poněkud vysoká, vzhledem k nepříliš přesvědčivým dynamickým parametrům.
Co mi ale trošku vadí je design přední části auta z profilu - Subaru sice stále mluví o nízkém motoru boxer, i velké kolo ale vypadá v blatníku dost utopené. Částečně za to asi může i velký přední převis.
Co mi ale trošku vadí je design přední části auta z profilu - Subaru sice stále mluví o nízkém motoru boxer, i velké kolo ale vypadá v blatníku dost utopené. Částečně za to asi může i velký přední převis.
Všimni si predky nových áut - stále vyššie. Nie je to kvôli stavebnej výške motoru, ale kvôli bezpečnosti chodcov pri prípadnej kolízii.
Presne. Akurát estetika dost trpí (Corvette so svojím krásnym sípovitým predkom dlho neprezije 😒 )
To bylo teď někdy ve zprávách, že auta přejela asi 80 chodců nebo co. Přijde mi to asi jako balit ke každé žárovce Panthenol pro případ, že se o ni někdo popálí. Místo aby se chodci "levně" učili přecházet, stavěly se obchvaty či podchody, tak se "draze" preventivně dělají chodecfriendly auta - tradiční blbost imho.
Prežije, ten predok má zase dlhý. Ide najmä o to, zabrániť stretu hlavy chodca s čelným sklom. Navyše u týchto vozov nie je 5 hviezd najdôležitejším kritériom.
Jasně, pak do jisté míry pomůže, pokud jsou kola hodně vpředu, kde je ještě profil nižší. Každopádně, i to GT působí v těchto partiích dost těžkopádně, a to tipuju nějaké 18". Nepochybuju o dobrých jízdních vlastnostech, ale design mě příliš neuchvátil.
ROBERTOO
Toto je vyššia forma Chevroletu?Aspoň čo sa týka exteriérového dizajnu.Neviem,či som jediný,ale vyzerá to ako mierne preštylizovaný Cruez.Vždy sa mi Legacy páčilo,ale toto ma sklamalo 😒 😒 :-!
Mal si zrejme na mysli CRUZE, ze? 😉
Inak isté zhodné prvky s Cruze tu sú. Na rozdiel od Chevy ale Legacy bude jazdit o dve triedy lepsie.
Inak isté zhodné prvky s Cruze tu sú. Na rozdiel od Chevy ale Legacy bude jazdit o dve triedy lepsie.
No taky bude o to dražší...jinak se cruzem projed. nejezdí vůbec špatně.
white label
Technicky to bude dost slušné auto, ale proč musí být tak... (ehm) nehezké..., zvlášť v kombíku? 8-s ;-\
Souhlasím. Předchozí generace měla ještě poměrně klínovitý profil a nízký předek, tady se klínovitost úplně vytratila, přední převis se prodloužil a zvýšil. Tohle se teda nepovedlo, auto vypadá hrozně tupě a těžkopádně. Ani nechci vědět jak budou vypadat auta za 10 let, to už přes ty šílené předky nebude ani vidět a do zatáčky budeme najíždět jak s autobusem abysme dvoumetrovým převisem za něco nechytli. ;-\
Pokud má ten hnusnej předek zachránitn život chodci budiž. Pak mě je to nepohoršuje a chápu cokoli. V roce 1990 jsem přejel chodce a je to pěknej humus. Když koukáš, jak ti hlava rozbíjí přední sklo... Fujtajbl.
To je samozřejmě tragédie, ale popravdě, je trochu nesmysl abysme kvůli pár hlupákům co skáčou autům pod kola všichni na autech vozili vpředu takovou hrůzu. To potom budou chodci lézt před auta ještě víc když začnou mít pocit že ty auta už dneska vlastně mají ty předky jako peřinu 😄 Btw. v Brně na kolišti jsem už mockrát viděl jak nějaký důchodce kličkuje na 4 proudovce mezi auty, v rukách 2 hole a už si to štráduje v plném provozu přes cestu. Že má 20 metrů od sebe přechod naprosto ignoruje... A já kvůli těmto sebevrahům mám jezdit v hnusném autě s plastovou boulí na předku? Asi ano... ;-\
Navtech
klídek, nic zvláštního se nekoná... stále hnusné auto s kvalitní technikou a život jde dál... Pro mě normální hnusný Subaru, jak má být. 😉 :yes: Ale ta modrá je dobrá, ne?
normálne hnusné Subaru... >😁 nestotoznujem sa, ale beriem. BTW pre niekoho moze byt hnusné nparíklad neforemné obtlstlé kombiesúvé R-klasse. 😉
Ako sa vezme. Zo zaciatku som mal problem predychat, ale zvykol som si a akosi sa mi dokonca zacina pacit.
Pockame ako dopadnu testy s automatom pre 2.5i a uvidime...
Pockame ako dopadnu testy s automatom pre 2.5i a uvidime...
Na Subaru mne nezajima jak vypada, ale jestli s nim bezpecne dojedu tam, kam jsem si naplanoval. Za sve penize se chci vozit beze strachu, ze nekde v desti vyletim ze zatacky, anebo ze v zime zustanu viset s rodinou nekde v zaveji. A to mi dosud Subaru zabezpecuje. Jezdim se Subaru ted uz skoru osm roku, momentalne s Outback 3.0, a na pristi rok planuji 'generacni obmenu', na 80% to bude novy Outback. Na trhu existuje jedine auto, ktere by ho mohlo ohrozit - RX450h full hybrid, v jehoz prospechu by mohlo zabodovat ekologickeho mysleni a podpora novych technologii. Podle diskusi zasvecenych take zadny krasavec, ale uz jsem asi naznacil, ze nejsem vysazeny na design 😄
tomikadze
tak auto to bude urcite vyborne, o tom diskutovat nemusime ale ten dizajn je odporny, totalne lacna cina... skoda
Kvasoň
... svojí škaredostí ... 😒
Když zvládli najmout dobré motoráře, podvozkáře a techniky, tak proč proboha konečně neobsadí post designera.. už roky je u Subaru tento post neobsazený a přechodně ho zastupuje uklízečka a vrátný! Škoda... :no:
Když zvládli najmout dobré motoráře, podvozkáře a techniky, tak proč proboha konečně neobsadí post designera.. už roky je u Subaru tento post neobsazený a přechodně ho zastupuje uklízečka a vrátný! Škoda... :no:
Moik
To s tou CVT nečtěte, redaktor v tom zjevně nejel... Už z principu fungování tato převodovka neřadí! Jen mění převod, takže ano, změna převodu trvá 100ms, ale tah se nemění, převod se mění plynule za plného přenosu TM na kola! Znám tuto převodovku z Focuse, je to také CVT, počítačem řízená a využívá (u Fordu) 7 přednastavených stupňů, na které v 90% případů i jede, takže zbytečně netočí motor po i sebemenším přidání plynu. Komfort jízdy je podstatně lepší jak u DSG, hlavně rozjezdy a popojíždění, o které se stará hydrodynamický měnič a o "řazení" ani nemluvě. DSG je vyloženě sportovní převodovka a kdo s ní jezdil a přesedl do klasickýho automatu, ten si chrochtal.. řadí rychle, ale o komfortu se mluvit nedá.
Navíc o tlačném řemenu jsem neslyšel, jak by se pružným řemenem dalo tlačit??? Obvykle CVT používají tlačný řetěz, kde se články řetězu do sebe opřou a umožní přenést více TM... Lexus používá pro přenos vysokých hodnot TM dvě spřažené CVT
Navíc o tlačném řemenu jsem neslyšel, jak by se pružným řemenem dalo tlačit??? Obvykle CVT používají tlačný řetěz, kde se články řetězu do sebe opřou a umožní přenést více TM... Lexus používá pro přenos vysokých hodnot TM dvě spřažené CVT
luzeus
nooo dizajn stoji za H.... .Máloktoré nové auto má pekny dizajn.A subaru ma sklamalo.Je to spleť chevroletu či suzuki kizashi?????V dnešnej dobe sa auta nedaju identifikovať pretože sa podobaju jak vajce vajcu :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: >😁
Inak voz vyzerá vcelku sympaticky, ale nie je nijak výrazný a myslím, že dizajnovo docela zapadne a nebude trčať z davu. Zaujímavý zástupca triedy. :yes:
Tímhle boxerem jsem nikdy nejel, ale nevěřím, že bude natolik odlišný od normálních moderních R4 dieselů, aby mě přesvědčil. Navíc najedu ročně poměrně málo, takže rozdíl ve spotřebě pro mě je vzhledem k celkovým nákladům zanedbatelný.
Ale zpet k motoru. Diesel byl za studena docela hlucnej. Prekvapilo me, ze nad 4 tisice prestal motor tahnout. Prechod z nizkych do vysokych otacek byl dobrej, ale ruce z volantu mi nerval. Ale asi jsem od toho motoru ocekaval moc, protoze ho vsichni tolik chvalili - nicmene ja nejsem fanda naftovych motoru, takze mozna ze je lepsi nez tady pisu...
Co sa tyka Legacy, tak tie svetla mi trosku nerezu ale uvidim az nazivo... a inak :yes: