Ani se mi enchce na tebe reagovat, ale co už, spamovat budeš asi už na věky. Co už...
Jen an okraj..
Vůbec není samozřejmé, že auto co dobře obstálo na amerických testech musí dobře obstát v Evropě. Jak napsali v článku Freemontu se to po úpravách pod Fiatem povedlo a já sem jen rád...
P.S. F 500 dopadlo výborně v amerických testech (to jen tak na okraj).... :yes:
Jo ty úravy znameající jiný motor, a znáčky byly vcelku raznatní a rozhodně navýšili bezpečnost. Zejména ty znáčky >:-[]
zbytek je produkt Chrysler LLC, ještě před příchodem fiatu vč. interiéru.
Smůla co. Tak nelži že na tom Fiat něco vyvinul, my víme jak to bylo!!!!
Fiat nedal do chrysleru kačku, krom těch pár směšnejch šušnů co zaplatil us a kanadský vládě a který už se mu díky zisku skoro vrátili, takže Chrysler zaplatil vládní dluhy vlastně ze svýho.
A my si to pamatujeme...
Ty skvělé měkčené plasty všude kde se člověk podíval, spolehlivé a úsporné motory a bezpečnost na výbornou... No prostě všechno bylo tak super...
(jen jaksi furt nechápu proč to krachovalo a proč to nikdo nechtěl)
ALE CO CHÁPU NAPROSTO PŘESNĚ JE TO, že nám to teď opět a znovu a naprosto přesně vysvětlíš, objasníš a doplníš...
...tak šup šup... >:-[]
A stejně tak si všichni pamatujeme, že než to měl Fiat..., tak nejenže Chrysler nezískával těch hvězd 5, ale on jich měl vždy rovnou 50 >:-[] , jako každej správnej Američan.
Ty Pentastary vyvinul Fiat vid, divný je - oni už byly hotový a GrandCherokee se s nima prohánělo na jaře 2009 po usa ještě s kamufláží, někde mam ještě dobový spy shots, hehehe.
A zbylý motory který současný, súpěšný Chrysler používá sou ještě z taky z toho období před fiatem, jak HEMi, tak 4válce GEMA 1,8 - 2,4. A motor 1,6 byl společný vývoj s BMW a ten motor byl v Mini. Úsporo.
A o Pentastrech se psalo už v roce 2007 že se chystaj....
Krachovalo to vinou ekonomické krize a působení Mercedesu, který šetřil kde mohl. Proto plastový inteiréry. Zlepšení nastalo už od konce roku 2008, kdy přišla nová Ramka s novými interiéry, zejména verze Laramie. to taky dělal fiat vid, škoda že an to najmuli německého designéra.
Co sem cpeš EURONCAP u starýho Voyageru? To víme že to neměli špatný hodnocení, ale ty auta už se pár let nedělaj, pokud ti to neuniklo...
Zbytek nebyl nikdy testován. A merický testy někdy od roku 2008 maj skoro u všech modelů plný počet hvězdiček.
veď interiér zdielajú spoločný aj Fiat Freemont či Dodge Journey...len čo som predtým čítal, tak došlo k jeho zmene po praktickom prevzatí Chrysleru Fiatom ..čo sa týka materiálov a vzhľadu mi dosť pripomína Bravo... tak neviem..v podstate je to asi jedno
Nevím, proč neustále dokola pomlouváte fiat za to, že do chrysleru nevrazil ani korunu, pak že pouze přelepil znáčky a nebýt chyrysleru, tak by fiat nevidělal nic...Chlapi, zkuste zapřemýšlet, co zde píšete, protože je to k pláči číst tyto žvásty. Nebýt fiatu, tak by žádný chyrsler dávno neexistoval a psát, že jej koupil za pár šušňů je též scestné. Dále píšete, že fiat pouze přelepil znáčky. Jistě, přelepil znáčky, trošku pozměnil nárazníky a další detaily, ale hlavně přidal odhlučňovací izolaci, komfortnější tlumiče, lepší materiály v kabině. Na tom snad není nic špatného přece. Fiat si koupil chyrsler za účelem, aby mu vydělával prachy a dostal se tak na Americký kontinent a taky, že se tyto kroky fiatu zatím velice daří. Pro příště, když víte kulový o ekonomice či obchodování, tak raději nic nepište, neboť sami sebe zesměšujete.
Fiat žádný nový interiér nepřinesl, ten interiér má Journey po faceliftu a vznikl už dávno před příchodem Fiatu. Pro to Journey, nesmíš tolik žrát tu propagandu.
Tlumící materiály musel přidat do motoru, protože pod kaptou je místo tichého benzínu kadla kadla.
Jinak nevím kam by je přidával, když už muj Sebring měl všechny dutiny vyplněný tlumicí materiály, podběhy zaplastovaný atd.
A to byla 01ka.
To už je 10 let.
Jee, oni dali pro evropu jiný tlumiče, možná i jiný kotouče a destičky. Juuuva, zatlekskáme. Chrysler v minulosti žádný úpravy pro modely prodávaný v evropě asi nedělal, že.
To si tam můžu dát taky i bez Fiatu, to je spotřebák. Když tam někdo chce Bremba a Koni, tak si je tam může dát.
ano, každý si může dát místo sériových spotřebních dílů jiné, lepší. Jenže když přijdeš do autosalonu, vyzkoušíš auto a zjistíš, že je tvrdé, nebrzdí, tak asi sotva si jej koupíš s tím, když ti prodejce oznámí:"to si tam můžete dokoupit bremba, koni, však je to spotřebák"
No pokud s tím budeš jezdit jako já, tak mě tam klidně stačí co montují v americe sériově.
Pokud s tím budu chít vymetat okresky na dálnici to hnát do omezovače, asi logicky mi dojde, že mi to sériový americký brzdy neubrzděj nebo rychle uvadnou, neb ty brzdy sou stavěný na 120 Km/h cca.
Víc tam nikdo nejezdí, bo by seděl v jailhouse natotata.
Takže pokud budu závodník Venca s kšiltofkou, py*o vo*e, tak si tam koupím ty Bremba a Koni. Je potřeba si rozmyslet před nákupem co člověk vlastně chce a jak s tím chce jezdit.
Není problém si tam koupit cokoliv.
Jo a btw - chtěl bych vidět někoho kdo tě nechá s předváděčkou jet 200 a brzdit třeba ze 180ti na 40. Takovýho zákazníka bych hnal popř. mu doporčuil aby si koupil místo Journey něco ve stylu Jeepu GrandCherokee SRT8, že to je kategorie auta na toto stavěná.
Tys nepochopil ale, co jsem napsal. Většině lidí jde o to,aby bylo auto pohodlné a bezpečné, takže s tím souvisí jak tlumiče, tak hlavně brzdy. Amíci silné brzdy nijak nepotřebují, neboť mají rovné a široké cesty. Já mám jinak americká auta velice rád, aby sis o mě nemyslel něco špatného
zkus pochopit, že i MPV typu Freemont jezdí v Evropě běžně 140kmh a často i více.... A právě proto jaksi nemohl Freemont jen přeznačkovat americký Dodge, který je asi teda fakt stavěný na max 120kmh....
Ono holt postoj "koupím si V8 a budu jezdit 120" je v Evropě spíš výjimečný, víš....
Přesně tak. V Americe je V8 naprosto běžná věc, bo si ji v USA můžeš pořídit už od nějakého půl mega+/-. Amíkům vyhovuje pomalu se loudat s brumlajícím motorem, koukat na holky s loktem v oknu, takže silnější brzdy a pod. nepotřebují tolik, jako v Evropě
Vyměnit na tom kotouče a destičky trvá i Vencovi z dolní lhoty v zapdlý dílně 35 minut.
To je zásadní změna jiný kotouče a tlumiče, s tím když přijedu ke známýmu tak za hodinu a půl odjíždíma to si stihnu poklásobit a vypít kafe....
Za to je potřeba Fiat poplácat po zádech, protože tohle je skutečně rdikální vylepšení. Skoro se divím že si na to nenajmuli Neweyho z Redbullu F1, aby jim udělal tak zásadní konstrukční změnu >:D >:D >:D >:D >:D >:D
.... proč Barika oslovuješ v množném čísle? Nikdo další tady takové chrysler-orgie nepředvádí, to je výsostně jeho parketa. A je dokonale splachovací, 10x za týden se mu defacto celé ACZ vysměje (a nejde vůbec o Fiat fans, jeho průjem pod testem GC s V8 z nedávné doby je vskutku mistrovské dílo) a na druhý den je tu zas v plné parádě :yes:
Nezbývá než si na něj zvyknou, co už.... Taky mě irituje, ale bavit se s ním racionálně je naprostá ztráta času....
Taky nevím >:D Barik, je ještě docela normální, ikdyž mu to občas teda ujede, jako v případě GC, ale nechápu, proč pořád plodí pláčky o tom, jak fiat znetvořil jeho oblíbený chyrsler svými znáčky...nebýt fiatu, tak chrysler by byl už dávno pouze vzpomínkou
Mohli to prodat komukoliv jinýmu a ten by tak dokázal tohle levou zadní.
nebo tam stačilo dosadit pár schopný manažerů jako byl Lee Iaccoca.
Fiat tam opravdu nedal dolar, až tam proinvestuje 100 miliard USD ve vývoji nových modelů, v dealerské síti a zázemí můžem se bavit o přínosu Fiatu pro Chrysler.
Za záchranu nelze připisovat žádný zásluhy, když si dluhy Chrysler splatil sám + úspěch přišel s vlastními modely, motory atd. prostě všechno vyvinutý před příchodem fiatu. Chrysler v USA neprodává jediný model, který by přišel od Fiatu, měl motor fiatu nebo platformu. NULA.
Uvědomte si to, vy záchranáři!!!!!!!!!!!!
Jenže znáš to:"kdyby byly v ř*ti ryby". Nikdo jiný si netroufl odkoupit chyrsler, bo jej viděli jako značku nemožnou již zachránit. Tak buď rád, že ten fiat tvůj oblíbený chrysler koupil a měl by si fiatu líbat ruce
Nikdo jiný nepotřeboval vstupovat na americký trh, protože už tam bud byl, anebo tam ani neplánuje vstupovat.
Jak se říká dvakrát do jedné řeky, že...
Asi proto Renault a spol. kteří tam už slavné období, stejně jako Fiat zažili se tam znovu nehrnou....
Navíc ten má na to Nissan, že.
.... no a když byl Fiat jediný zájemce, tož mu to prodali.... Kdyby neměl zájem ani Fiat, tak už je to třeba dávno komplet zavřené, že....
Jo vlastně, stačilo sehnat DNA Iacoccy, nechat ho naklonovat (ideálně přidat nějaké buňky Steeva Jobse), nějakých pár let to z peněz amerických daňových poplatníků dotovat a vono by to třeba pak šlo, co? ;-)
.... aby každá diskuse o čemkoliv americko-italském byla zaprasená blbostma? Fakt musíme klesnout tak nízko? ;-)
REÁLNÉ zákazníky (čili ne plakátovce, bazarové kovboje, případně internetové grafomany) původ Freemontu absolutně nezajímá....
Mimochodem, za poslední kvartál se Freemontů prodalo v Evropě 6.400, což je velmi solidní číslo na to, že prodeje teprv nabíhaly a ještě není k dispozici verze 4x4....
Je to nutný. Dokud to mít místo nálepek Dodge v Evropě nálepky Fiat, tak to nutný je.
Protože tohle není produkt fiat S.p.a Turín, to je produkt vyvinutý DaimlerChrysler LLC (a facelift produkt Chrysler LLC by Cerberus).
Nějn někdo vyždímal kozu, která mu spadla zadarmo do klína.
>:D >:D >:D
Můj dotaz: "je nutné, aby byly diskuse o Fiat-Chrysler zaprasené blbostma"?
Barik: "Je to nutný"
>:D >:D >:D
Takže to tady máme černé na bílém a dál není co řešit >:D
Že se kluci hádáte, přeznačené Chryslery v Evropě terno neudělají a na vlastní modely nad Punto už Fiat rezignuje. Je to jen otázka času, kdy se to v Evropě potopí. Ve světě to vidím naopak.
Mimochodem, než se tady zase začnou řešit žvásty typu čí je které auto zásluha. Já osobně jsem daleko radši, že celý Chrysler spadl do klína Fiatu (mimochodem podívejte se do některých německých časopisů jak to leží VW v žaludku), než aby Chrysler úplně skončil anebo skončil v rukou nějaké čínské korporace, což by tak nejspíš byly jediné dvě další alternativy. Němci do toho jít nechtěli - ostatně ukázka, že ani Mercedes to neustál odradila všechny ostatní a hlavně německé myšlení nedovoluje kdovíjaké riziko, všechno musí být propočítané, vyzkoušené, schválené a než něco riskovat, tak radši nic... Francouzi mají jiné starosti, Japonci taky a Fiat byl jediný "střelec" který měl tu odvahu. A je mi to moc sympatické! Pokusit se prostřednictvím Chryslera zachránit vlastní značku Lancia - proč ne. Ostatně poslední opravdická Lancie byla Gamma někdy v 70. letech, takže pláč nad ztrátou identity není na místě. Jestli to vyjde, tak by budoucnost mohla přinést hodně zajímavých aut, jak pro Evropu tak USA i zbytek Světa. Ostatně i Dodge v USA už prodával leccos - přeznačkovaná Mitsubishi, dokonce i Hyundaie a v Mexiku je pod značkou Dodge k mání i Nissan Tiida, takže když teď bude malý Dodge Fiat...
Jen jsem se chtěl zeptat, jestli už jset se někdo byl Freemontem svézt? Já ano a musím říct, že je to rozhodně za peníze hodně muziky. Moc sympatické auto. Blábolení nejnovějšího vydání Autokatalogu o amerických jízdních vlastnostech je nesmysl a živení klišé. Nevědět odkud to auto je, tak by to člověka vůbec nenapadlo. Jinak solidní interiér, slušný prostor, super jednoduše udělané sklápění sedaček, příjemný posez. Ani v designu bych neviděl problém, prý je hodně americký nevím Dodge Ram snad ano tohle mi přijde normální. A vlastně přesně takové auto od Fiata čekám - vcelku pohledné, velmi praktické a za nižší cenu než konkurence. A v neposlední řadě je výhoda, že je servis v každém okresním městě s velmi solidní hodinovou sazbou.
Jo a páteční Auto Bild napsal, že Chrysler 300C je nejlepší limuzína od Lancie všech dob - jestli tohle není pochvala!
V srpnu jsem vezl s verzí Urban s tím slabším dieslem 103 KW.Souhlasím s tvojím hodnocením.S těmi servisy to chce vybírat dobře,navíc platí bloková vyjímka,takže nemusíš jezdit na výměnu oleje a filtru do aut.servisu.
Tak jsem dnes složil zálohu... Samozřejmě na 4x4 3,6 benzin. Už se moc těším. Sice to nebude tak velké, jako můj současný GVoyager, ale už má přes 200 tis. a nadešel čas pro změnu. Kamarád si koupil nějakou koncernovou hrůzu za dva míče a kromě vzduch. pérování a xenonů tam budu mít vše co on a to za třetinovou cenu ... :-)
Metalíza, paket s navigací repro TV a kamerou, vyhř. sedačky. Po slevě 670 bez DPH. Co je v základu se podívej na stránky fiatu. Zde se za volant opravdu neplatí příplatek ... :-):-)
Měl bych ho mít do 4 měsíců. Rezervu nechci, přijde tam nádrž na plyn. Samozřejmě pak budu referovat. Doufám, že kvalita bude jako u Voyagera, kde dosud ( 12 let )jezdím téměř bez poruch.