Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Lancia Voyager: První jízdní dojmy

66 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
nez jsme doufali

hnus co na to povedat, thema voyager a dalsie chryslery s logom lancia dopadnu ako nizsie popisovany P4007 ktory je vlastne outlander s logom peugeota a otrasnou maskou. 😄
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Jsem velice překvapen, tohle je tvůj nejhodnotnější příspěvek všech dob. Lancia by měla problém takové auto prodat i kdyby tohle auto bylo vyvinuté čistě pro Evropu natož přeznačenou ameriku.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
myslim za takychto nazorov na chryslanciu mam viacej staci citat starsie prispevky

ani zadara by som tie americkotalianske sunky nechcel 😉
Schnitzel
Nahodu s Voyagerom sme uplne spokojny, najazdi okolo 700k a potom sa vyhodi, momentalne mame 2x Predokolku, 2x 4x4, a 1x predokolka s zvysenou strechou, znizeni o 10cm na 20" kolesach, s hviezdnym nebom, 17" LCD a asi 5000W audiosystemom s asi 16 alebo 20 repro.

pouzivame ich aj ako taxiky v otcovej firme (v CH) a napriek tomu ze sa jedna o starsi model je to najviac vychvalovani taxik vo firme lebo 😒br /> 1. ma vela miesta
2. dobre sa do neho nastupuje a vystupuje aj pre starsich, pripadne postihnutych ludi
3. je tichy a pohodlny
4. da sa do neho podla urcitej akcie rychlo nieco prirobit, ked v Zurichu bola Streedparade tak sme v nom mali stroboskop >😁

Voyagerov sme mali do roku 97 asi tak 10-15ks a okrem slabeho automatu to auto fakt nema chybu. Ako pracovny stroj dokonala vec, lacne diely, lahka udrza... clovek si nic viac nemoze priat. Dokonaly pracant 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Zjímavý je, že Vyoagerů všech genrací tu jezdí tak obrovské množství, že tomu máloco z kategorie MPV může konkurovat. Snad jen trio Galayx, Sharan a Alhambra, jinak vůbec nic...
Onse tu totiž prodával už v době, kdy ostatní ještě ani neměli na rýsovacích prknech nějaké to MPV...

Na to že to nikdo nechce překpvapivý počet, že - btw ráno sem na úseku 3 km potkal Neon, Caliber, Voyager a 2 Jeepy. Taky slušný na to že tu nikdo amerikama nejezdí >😒]
Avatar - kari.laz
kari.laz
jezdí jich tu tolik, že jsem dokonce jednoho nedávno potkal >😁 V tý záplavě Voyagerů člověk ani nevidí žádné Galaxy, S-Max, Sharan, Alhambra, 807, C6, Ulyse, 5008, Espace... >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Ulysse sem neviděl 3/4 roku; 807 asi 2 roky, C6 sem viděl asi 1x v životě a Espace vídám pořád tři, ale to sou ty samý 3 ks pořád dokola.

Galxy sem zminoval a kdy přišel S-max na trh prosím tě.
Voyager tu byl ke koupi přes ofiko prodejce v roce 1992....

Voygery vídám denně, dokonce tu jezdí jeden nový jako taxík ve žlutých polepech.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Takže jsme zjistili, že jich tu pár jezdí, ty jak na potvoru všechny vídáš a nic jiného se tu kromě pár galaxy a sharanů a alhamber neprodává.

sni dál
Avatar - Anonym
Anonym
Hm, tka sem šel an oběed potkal sem jenu 807ku. Zázrak. Další co sem potkal byly 2 tyhle nový Voyagery (předfaceliftový samo) a 2 starý.
Opravdu tu žádný nejezdí, ameriky taky ne, škoda že sem jich dneska už potkal 9 😄

Příště ti budu opisovat RZ, aby si mi věřil...

Nebo chceš statistiky prodejů?

2011: Voyager: 31
2010: Voyager: 61
2009: Voyager: 49
2008: Voyager: 74
2007: Voyager 58
2006: Voyager 71
2005: Voyager 65
2004: Voyager 41
2003: Voyager 145
2002: Voyager 120

připočti si ještě kždý rok cca 10 aut přes šedý dovoz (Town Country a Caravan).

Opravdu to nikdo nekupoval.....vid

A další spousty aut sou dotáhlý jako ojetiny jak ze zemí EU, tak z USA či kanady....
Avatar - kari.laz
kari.laz
Tak asi máme každý jinou představu, co znamená obrovské množství. Předpokládám, že jezdíš kolem nějakého dealera chrysleru, že jsi potkal dva v jednom dni.

>😁
Avatar - Stefič
Stefič
před barákem na parkovišti parkují pravidelně dvě ameriky. Můj známý si koupil Jeep. Pravidelně vídám po městě jezdit dva Fordy GT a nedávno jsem viděl před Tescem Mustanga. Ojetých Voygeru je dost. A to nemluvím o 300C. Těch jezdí po praze docela dost. Rozhodně tato vídám častějí než trapný P 4007. >😒]
A že to není masovka? No to máš pravdu, není. Ta auta nejsou za hubičku a hodně lidí se bojí velkoobjemových motorů. Jestli masovost porovnáváš s Fábií, tak potom máš asi pravdu :no:
Avatar - kari.laz
kari.laz
Masovku z toho dělá barik. To že jednou za čas potkám nějakou ameriku, neznamená, že jich tu je "obrovské množství"
Avatar - Anonym
Anonym
no já psal Voyagerů a jeho sesterských modelů, těch je tu z "amerik" úplně nejvíc. Spolu s Jeepy.
kyklop
slovo obrovske sa da vysvetlit rozne, ale vzhladom k tomu, ze priamy konkurent v europe neexistuje, tie pocty predanych nie su uplne najnizsie
Avatar - Anonym
Anonym
žádný delar Chrysleru už neexistuje, teda ofiko. Ofiko prodej byl ukončen v červnu.

Šel sem normálně po ulici, jeden stál zaparkovaný, druhý odbočoval zrovna z hlavní.

Hlavně že konkurence se prodalo výrzaně víc, že takový Peugeot nebo Espace, to sou čísla lišící se v řádech, nenech se vysmát....
sam74
Hmm, by mě docela zajímalo, co má Topper za auto. Asi to nejlepší na světě >😁 Anebo jezdí sockou a na ostatní auta kouká akorát z okýnka. Neposuzuj auta podle značky. V dnešní době je vše tolik provázané, že i tebou kritizovaný Chrysler je více Evropský, než si můžeš myslet. Ale to ty jako všeználek určitě víš. >😁
MariAchi
Topper tady neuveritelne ocrkaval na Hyundai/Kia a kdyz uz ho za to zacla hromada diskuteru okrikovat, tak k adoraci pribral potichu jeste VW. No a tudiz zacal plivat na italy a Chrysler 😄
Takove proasijske sebezachovne mimikry 😁
jirin
Každý den jiné, podle toho, jak měl mokrej sen...
sam74
>😁
krultheking
napada me erkovy medved a ...pak uz nic
takze srovnanim vidim docela socialni vuz (vcelku divne s kozenymi kresly, ale fakt na mne tak pusobi), rekneme mozna ne az tak moc levnejsi - od socialniho erka, erko v plne palbe nabidne mnohem lepsi vuz, ovsem za dvojnasobek
no a pak muzeme srovnavat o tridu niz a tam si myslim, ze se sice lancia cenove nepodbizi, ale na druhou stranu priplatek za vetsi auto je unosny
Avatar - Anonym
Anonym
Renaultu Espace.
Komu jinému.
krultheking
no to je prave ta "o tridu niz" kategorie, neb mu chybi pul metru
Cara Binieri
Grand Espace měří 4,85 m... 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Tak a navíc to byl už od roku 1992 hlavní konkurent Voyageru v evropě....
kuko
Grand Espace je skutečně asi nejbližší alternativa, velikostně. Galaxy/Sharan jsou už o fous menší a japonci tu svoje velké MPV nenabízejí. Pak prostorově konkurence už jde jen zhora, od upravených dodávek alá Multivan
Avatar - Anonym
Anonym
Multivan/Caravelle vychází z dodávky Transporter, tudíž to není žádná konkurence.
Voyager je od základu kontruován jako MPV, nemá žádný kontrukční základ v dodávce pro zelináře....

A zkus si vnydat ven lavici z Multivanu a pak Voye.
První je práce na půl hodiny a drobná dívka to neuzvende, druhý je otázka 3 minut. A porovnej si ceny a výbavu, pak se zasmejeme.
krultheking
espace ma 4,65 😉
Cara Binieri
Vidíš tam to slovo Grand? To přidává dvacet centimetrů. Oceňuje devět z deseti dotazovaných žen. 😉
pandan
Po úspěšně dokončeném parkovacím manévru? 😄
krultheking
vidis snad, ze by to slovo grand pouzil nekdo pred tebou v prispevku, na ktery si reagoval? doporucuji se drzet tematu, nez ze sebe zacnes delat chytraka 😉
Cara Binieri
Co má tahle debilita společného s tím, že GE má 485 centimetrů?
Nebo snad i tak spadá do třídy pod Voyager?
Krysso
Ty hodiny jsou pecka >😁
Avatar - Anonym
Anonym
To má snad každá amerika někdy od roku 2004....
Krysso
Aha, nevěděl jsem, jen mne to v celkem vydařeném interiéru vyděsilo
Avatar - Anonym
Anonym
No jen tady maj divný tvar no.
ttoomm
Pre viac clenne rodiny je to super voz, aj v pripade ak si zakupia starsie auto. Sharan Galaxy niesu jeho konkurenti, len alternativa. Len kazdy to kritizuje, ze sa im vzdy nieco kazi.
sam74
Přesně tak. Před 12 lety jsem vlastnil Opel Sintra (převlečený Chevrolet, vyrábělo se to v USA) a tak spokojený jako s tímhle autem jsem s jiným MPV již nebyl. Neberu srovnávání interierů a jeho materiálů, to byla katastrofa. Beru to z pohledu rodiny s dětmi. Široké, pohodlné nastupování a hodně místa pro všechno. Taková jsou prostě US auta. Koho zajímá podvozek a motor na úrovni supersportu. Kdo chce vozit rodinu, hledá prostor a tady ho je až až.
Avatar - Anonym
Anonym
Taky proto jsou tu Vyoagery tak oblíbené, zejména jako jeté nemaj díky dobré ceně, prostoru a výbavě konkurenci.

Vše ostatní je menší, nebo to nemá psouvný dveře, natož v elektrice nebo to stojí 2-3x tolik
sam74
Přesně tak. Kdyby to mělo v evropě stejné ceny, jako ve státech, tak by se asi každý divil, kolik by jich tady jezdilo.
krultheking
:yes:
Avatar - Slavek-TDM
Slavek-TDM
Ptal jsem se te minule, neodepsal jsi. Kterej motor do starsiho GV bys vybral jako nejlepsi? 3.0, 3.3. nebo 3.8? Myslenku na AWD v GV jsem uz opustil, ale cervik na nakup velkeho MPV stale hloda... Diky.
Avatar - Anonym
Anonym
3,3 pokud ccheš E85.
Poku tě E85 nezajímá, tak 3,8 nebo 3,0.

Záleží na tobě, ale nejvíc maj lidi 3,8ky a 3,3.
Avatar - Slavek-TDM
Slavek-TDM
Diky, pokud to uskutecnim, urcite bych sel zase do LPG. Takze asi plati, ze vetsi je lepsi.
Avatar - Anonym
Anonym
LPG tam má většina, daj se montovat nádrže pod vůz....
Takže ti nic nepřekáží v interiéru.
italio
Jsou to výborná auta, co mají smysl
JayDeeSq
další ukázka jak zabít prodeje dalšího auta..diesel slabej a benzín pro evropany žravej.. :no:
italio
Nevím,proč by se měly zabít prodeje. Zkus najít za tyto prachy větší a pohodlnější automobil a pak piš něco o zabíjení. Za 1mega takové auto je pecka a že motor zrychluje do 130ti je poslední věc, co rodinu s dětmi u tohoto vozu zajímá. MPv se nekupuje pro závodění na dálnici, ale pro to, aby bezpečně a v tomto případě velmi pohodlně odvezlo rodinu s dětmi nebo člověka, co žije aktivní život a potřebuje k tomu velký vůz.
jossalito
Za ty prachy bych vzal raději Mercedes Viano. :-!
italio
To je taky zajímavá možnost, ale řekl bych, že voyager na tom bude s komfortem o něco lépe.
italio
A za ty prachy takto vybavené viano nekoupíš. Můj známý si jej pořídil a co si pamatuji, tak dal za něj 1,3mega, s podobnou výbavou(nevím, co vše přesně si nakonfiguroval)
jossalito
Každého volba, mě osobně se ten Voyager nelíbí.
kyklop
kolko ludi, tolko chuti
italio
:yes:
italio
Však já ti ho nenutím, jen říkám, že tento druh vozů má smysl
Avatar - Anonym
Anonym
Si tam dej LPG, jako ti co to maj už léta a chrochtaj si vlahem, neb jezdí za 13 litrů LPG = 6,5 litru benálu na sto.Cenově.
Tomu žádná nafta nikdy nemůže konkurovat, navíc ti to bude i zrychlovat ve 130ti😄

Další výhoda: pentastar je z fabriky Flexfuel, takže E85 rulezz.....
kyklop
benzin je v danej kategorii okrajova zalezitost, takze tym ho nezabiju. vzhlaom k velkosti vozidla by sa silnejsia nafta hodila, ale zasadnym sposobom nevybocuje z radu vzhladom k motorom, ktore ponuka konkurencia
Avatar - Anonym
Anonym
2010: Delaři chrysleru a ofiko servisy: 11
2011 lancia - delaři a servisy: 5

Tomu říkám zlepšení prodejního a servisního zázemí pro zákzníka, to je přechod z louže pod okap tovární haly za velmi silného deště.

Cenovkou si taky jistě velmi silně pomůže, tak z pohledu potencionálního zákazníka si lze pouze znechuceně odplivnout a ještě se modlit, že servis který doted neviděli ameriku ani z pendolína budou schopni kvlaifikovaně něco opravit.....

Nebo jít někam jinam (k prodejcům a servisu chryslera) kde tomu rozumí a servisují to už léta. Kde je grance že vám to opravuje kvalifikovaný člověk co má letité zkušenosti s danými vozy.
Avatar - Andromeda
Andromeda
Co se týče personální reality v mnoha autorizovaných servisech, tak fluktuace je tam dost velká ( otázka mezd ) a jen co se ti kluci rozkoukají, většinou utíkají do vlastní "garáže".
Pak se na porouchaném voze střídají nezkušení či začínající jedinci. Letitý odborný růst je spíše zbožným předpokladem zákazníka 😉 .
Ostatně to není žádná novinka .
jossalito
Svatá pravda. :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Tady jede o to, že servisy jako Imfoa tohle nikdy neservisovali a ted začly mávnutím kouzelnýho proutku. Nulové zkušenosti.

Oproti tomu firmy jako (nechci dělat reklamu) [odkaz] servisují tyhle vozy 15-20 let a někdy i po telefonu vědí, kde je problém.
Takže trošku rozdíl, že😒br />
Takže v tom si zákazník pomohl - méně prodejců, méně serivsů a ještě nulové zkušenosti.
ljube
kam ten automobilovej svět spěje.
pořídit si americký auto s italským odznáčkem je asi tak zoufalý, jako koupit samsunga s kosočtvercem 8-s 8-s . jestli by nebylo lepší to rovnou zabalit..
Cara Binieri
A co, americký auto s motykama ve znaku nevadí?
ericn
... uživatel už druhého středního MPV?

Pro😒br />
1.) nevadí mi logo Lancia na legendárním Voyageru, byla by škoda o něj přijít, tak ať je raději na trhu než ne... 😉 Což o 300M říct nemůžu..

2.) Je to alternativa a koupím si jej raději, než Multivan nebo Viano, nezapomeňte, že oba zmiňovaný jsou výrazně dražší a aby měli podobnou výbavu a slušný motor musíte jít do autosalonu minimálně s 1,25 mega... 😒 a co si budeme povídat, ten kdo má 3 a více dětí a nevlastní fabriku na peníze ví, o čem mluvím, ušetřený peníze se vždy hodí. Sharan/Alhambra je o dost menší, lepší je pak varianta Galaxy a Grand Espace což je 850tis - 1mega.

Proti😒br /> 1.) Americké rozložení sedadel - 2 řada jen dvě sedačky, to je např pro 5-členou rodinu hloupost, raději 3 sedačky v druhé řadě a větší kufr přes 900litrů, to je bez diskuse, nehledě na to, že vzadu by sedělo jedno dítě samotné na ohromné lavici :no😒br />
2.) pouze jedna varianta dieselu, 2.8l 120kW na 2,3t je málo, chtělo by to jmísto toho 3,0V6 z Themy 142kw a 178kW a byl by klid...

Takže za mě, idkyž má svoje slabiny, je dobře je zpět na trhu :yes:
kyklop
pekne zhrnute :yes: . Tomuto autu sa tazko hlada v europe protivnik vdaka "obludnym" rozmerom
Avatar - Anonym
Anonym
Konkurentem byl vždy Renault GrandEspace a to už do roku 1992 kdy začl ofiko prodej v Evropě...
ovšem Esapce má přítí rok definitivně skončit, takže opravdu pak žádná konkurence nebude.
:yes: tak je to ostatně napsáno i v článku