Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
toominoo
Kdo s tím nejel a fyzicky neviděl, tak by měl pomlčet. A že zrovna kus, který měli půjčený si někde vrzl? Která značka si u nějakýho kusu nevrzne? A co se týče té turbo díry? Při 1500ot, se nenechte vysmát. Být to u VW group, tak to zas takový problém není.
presne kdo s tim nejel nemuze hodnotit, ja s tim taky nejel, ale mam doma dve astry h a g, obe s motorem 1,7 (c)dti, coz bude podobný motor, ale zejmena ten strasi ma jistou turbo diru pod 1400 ot, ten novejsi uz ani ne jen to chce citlivejsi praci s plynem ne na to hamtat jak na traktor.. nicmenre bych k tomu morotu rekl neco jineho, jakmile jedu na nejvyssi stupen, coz je u me 5 kolem nebo pod 1400ot (takze cca 5- 100km) tak ten motor skoro vubec nežere, mam dlouhodobou spotrebu s obema auty pod 5litr, s tou starsi kolem 4,6 a s novou 4,8 😄 a to nejsem nejaky eko-rally-zavodnik, naopak dost casto tomu na dalnici nalozim 😄 ... jezdim casto praha -ostrava a muzu jet tam i zpet na jednu nadrz nebo taky jenom tam.
ps. neni nahodou daewo ktere je ted chevrolet puvodne licencovany opel 😄 (daewo race = opel kadett ) a neni to take tak ze tyto dve znacky pouzivaji temre identickou techniku 😄
ps. neni nahodou daewo ktere je ted chevrolet puvodne licencovany opel 😄 (daewo race = opel kadett ) a neni to take tak ze tyto dve znacky pouzivaji temre identickou techniku 😄
Chevrolet vůbec nemá nic společnýho s Daewoom.Jen to, že ho GM koupilo a loni zrušilo. Od modelu Cruze je to čistej Chevrolet (GM). Společný s Daewem je tak leda fabrika, toť vše.
To je ovšem jenom Tvá naivní představa nebo spíš zbožné přání. >😒] To, že se v rámci globalní unifikace se přelepila značka aut na Chevrolet i v Jižní Koreji (ne v loni, jak si také vymýšlíš, ale letos v prvním čtvrtletí) je jediné, co se změnilo. Vše ostatní zůstalo při starém, tj. v Koreji je nejen montážní fabrika, ale i vývojové centrum atd. atd. Captiva je ještě dílem Daewa před definitivním převzetím pod křídla Chevroletu (jako vůbec poslední Daewoo model). V USA se to maximálně montuje a prodává, jinak na to amíci ani nesáhli. To samé třeba Cruze, vývoj probíhal kompletně v Koreji pod taktovkou Korejce (Taewan Kim). Cruze se v Koreji prodával o více jak rok dříve, než jinde (např. v Evropě) a o 2 roky dříve, než se začal prodávat také v USA. To samé nové Malibu, nejdřív se bude prodávat v Koreji a pak teprve v ostatních zemích. Prostě postavení korejského GM (pro Tebe bude jistě překvapením, že GM Korea existoval už v roce 1972, kdy v něm měli amíci 50% a od tohoto roku tam byla nepřetržitá úzká vazba na GM, i když se to určitou dobu jmenovalo Daewoo) je nadále specifické a jejich produkce je stále dobře odlišitelná od té mateřské americké...
Aby jsi se ne po, jestli první čtvrtletí, nebo konec loňského roku. Captiva přišla na trh 2006, ale GM mělo Daewoo pod palcem od 2002, kdy Daewoo zkrachovala. Ikdyž je v Korei fabrika a vývoj, ale mají to pod dohledem amíci, takže hlavní slovo mají asi oni, nebo se pletu? Máš pravdu, že se Cruze v koreji prodával pod značkou Daewoo Lacetti, ale jen proto, že na to byli korejci zvyklí. Od roku 72 tam sice byli, ale nemohli do toho nějak extra zasahovat. Ty chytrolíne. A GM Korea se odlišovat vždy bude o tom žádná.
Já se nepo, to ty se tady rozčiluješ. Kdy přišla Captiva na trh, je celkem irelevantní, její koncept S3X měl premiéru v roce 2004 a kompletně vznikl v Bupyeong-gu (Incheon), což opravdu není v USA. GM mělo většinový podíl v GM Daewoo již v roce 2001. Ale musím Tě pochválit, ve tvém druhém příspěvku vlastně popíráš svůj první, kde se snažíš tvrdit, že v Koreji je akorát jakási zrušená motážní hala a jinak nic, tudíž jsi prozřel, dal mi za pravdu a ani tě to moc nebolelo. 😉 PS: GM Korea není ani omylem "čistej Chevrolet". Nadále totiž vyrábí mj. separátní značky jako Damas a Labo kontinuálně už od roku 1991 (původem od Suzuki) nebo nově ještě značku Alpheon (původem Buick, předchůdci byly od Holdenu). GM Korea tedy zahrnuje a obnáší podstatně více, než si sám sobě snažíš namluvit... Jo a v roce 1972 koupil GM 50% podílu, takže jako majoritní vlastník si v pohodě sám určoval, co a jak a nemusel se ani nikoho ptát, ty chytrolíne. :-!
Pekelná Micinka
Ten volant vypadá děsně (a) lacině a ještě tak o třídu, možná o dvě hůř než ostatní interier.
igor77ba
Škoda,že sa neinšpirovali pri veľkosti nádrže Orlandom....ak som to správne v teste vyčítal, to malo dokonca 93l nádrž. Takémuto mini-SUV by sa možno hodila ešte viac. Podľa mňa sú súčasné nádrže v SUVéčkach trošku malé.
Centur
Pekná recenzia. Je trochu škoda, že keď už sa testuje SUV, nie je testované aj mimo asfalt. Schpnosť pohybovať sa aj v ľahšom teréne by mala byť predsa jedna z ich vlastností.
GM = talent na neúspěch :yes:
Že jedna z největších automobilek světa je talent na neúspěch? Jak si představuješ úspěch?
Z toho jde vyčíst, že mluvíš o celém koncernu, nikoliv pouze o evropských značkách.
A v naftovych motorech proti jejich 6.6 duramaxu o vykonu 397 ps a tocivem momentu 1037 nm nema evropa absolutne zadnou odpoved >😁
to vse pri chodu na bionaftu a zaruce 5 let 100 000 mil.
Coz ehm skoda s tou svou dvouletou zarukou si muze jit leda tak prodavat do indie.
Jinak to co kritizujes neni zadny chevrolet ale prekapotovane daewoo a to same opel neni zadny chev. to same saab.
Stejne jako skoda je jen VW s odznackem skoda na kapote..
A mimochodem jestli nekdy bude levny produkt postkomunisticke znacky ktera je image na urovni v zahraničí luxusnejsi Dacia na urovni chevroletu po cele planete tak o tom si v skodovce muzou tak nechat zdat dalsich 50 let.
Pojdte to zkusit do usa prodat skodu misto do indie >😁
Vsichni na celem svete jsou nateseni na ty vase 1.4tsi a 2.0 pardon vlastne uz 1.6tdi.zachranujete planetu pred emisemi ze.
>😒]
2. muj prispevek se tyka Evropy. v USA maji jiste kvalitni silna auta, ale tady bohuzel ne.
Navíc si není schopen uvědomit, že evropská produkce se bez úprav dokáže prodat na celém světě, kdežto americká jen v US. Čím to asi bude? 😉
Stejně tak nevysvětlí, čím může US konkurovat evropské prémii a ba dokonce ani mainstreamu. Život na záchodcích v McDonaldu vypadá nesmírně jednoduše.
[odkaz]