Ekonomika
webpaja
Fabku bysem nechtěl, je pěkně hnusná! Fuuuj, sem hrozně spokojenej s fáčkem a až budu chtít koupim si Imprezu nebo A8. Moch bych si je koupit hned, ale fáčko mi stačí. :yes:
GTI
Tesco, oddělení hraček - modely aut. Vozí ho ve Fabii v odkládací přihrádce... >😁
P.S. Paja, ten mi dá, až to tu přečte... >😁
P.S. Paja, ten mi dá, až to tu přečte... >😁
webpaja
Jezdí v Hyundai Equus a vypadá moc pěkně, u nás se nechytí, ale jinak zajímavý.
webpaja
S XF kolem 4tkm, s XJ 1x 800km. Tvarové řešení je svázáno s časem (proto první je design), to jak jezdí na základě pocitů. Jaguar XF není žádný supersport a XJ prostě jezdí příjemněji a plavněji při překvapivý ovladatelnosti.
V po budu moci porovnat s faceliftovaným XF.
V po budu moci porovnat s faceliftovaným XF.
white label
"A postupem dní a měsíců mi přijde její tvar a vůbec to jak jezdí nadčasovější než první masové po dlouhé době povedené auto od Jagu...XF."
To je docela zásadní tvrzení (k tomu. jak jezdí), kolik km si najel se současnými XF a XJ?
To je docela zásadní tvrzení (k tomu. jak jezdí), kolik km si najel se současnými XF a XJ?
webpaja
Zvnějšku je Phaeton jednou z nejvyváženějších limuzín desetiletí. Zevnitř pompézně zastaral a pokud řešíš cenu ani do něj nelez. Můj příbuzný neodolal a věř, že dnes již běžné věci v kdysi premiérovém Phaetonu skomírají i přes od počátku tovární servis 😉
webpaja
Dnes se dá srovnávat kabina XJ jedině s A8 nebo BMW 7. Koncept M-B už má nastřádaná léta a je to na něm znát.
Obecně od papíru řešit rozdíly je nesmysl. Naživo pak XJ funguje pro mě lépe než v této generaci detailově nechutná A8 (zejména přední část) nebo Panamera. Tu zmiňuju ze zištného důvodu.
XJ stojí tvarově mezi limuzínou a velkým sportovním sedanem. A postupem dní a měsíců mi přijde její tvar a vůbec to jak jezdí nadčasovější než první masové po dlouhé době povedené auto od Jagu...XF.
Mezi nimi není rozdíl třídy, ale i jedné generace.
Obecně od papíru řešit rozdíly je nesmysl. Naživo pak XJ funguje pro mě lépe než v této generaci detailově nechutná A8 (zejména přední část) nebo Panamera. Tu zmiňuju ze zištného důvodu.
XJ stojí tvarově mezi limuzínou a velkým sportovním sedanem. A postupem dní a měsíců mi přijde její tvar a vůbec to jak jezdí nadčasovější než první masové po dlouhé době povedené auto od Jagu...XF.
Mezi nimi není rozdíl třídy, ale i jedné generace.
webpaja
4hille, tak tento příspěvek je na výstavku. Zase na druhou stranu sto lidí, sto chutí. Ale hlouposti typu "každý ví" bych nechal v Děčíně na nádraží...
positivemind
Jsem rád, že si rozumíme. 10 z 10 to určitě není, svou kvalitu mohou modernizované Jaguary dokázat až během několika příštích let. Hodnot S-class určitě nedosahuje, není to ale jen o použitých materiálech či designu. Silnou nevýhodu vidím třeba i v absenci pohonu 4x4.
Jaguar nabízí příjemnou alternativu k německým limuzínám, své kupce si rozhodně najde. Mohou to být třeba ti, kteří nevidí limuzínu jako limuzínu, ale jako velký sedan, a zde mi mohl hrát prim právě design.
Jaguar nabízí příjemnou alternativu k německým limuzínám, své kupce si rozhodně najde. Mohou to být třeba ti, kteří nevidí limuzínu jako limuzínu, ale jako velký sedan, a zde mi mohl hrát prim právě design.
mobilcarl
Co proti tomu autu pořád všichni máte? Je luxusní? Ano. Má dobré a silné motory? Ano. Jde designově s dobou? Ano. Tak co do pr... pořád máte. Nikdo tady nikomu necpe, že S-klasse není špička, že BMW7 má z nich nejlepší jízdní vlastnosti. Já bych si třeba staršího Phaetona koupil hned (kdybych na něj měl), protože jsem v něm seděl a je to krásný kus auta.
GTI
Ano, na Phaetonu je znát čas, což ovšem zrovna v této třídě hraje zanedbatelnou roli. Nazíráme na věc svejma vočima, no, jakkoli se jaguar asi snaží zaujmout částečně sportovní kabinou, viz. ty kulaté výstupy vzduchu, v komplexu to na deset z deseti rozhodně není. Srovnej si to taktéž s letitou S-klasse. Pokud byl záměr opravdu tam vtělit ten sportovní šmrnc, pak ten výsledek zůstal někde na pověstné půli cesty. Osobně mě ale víc než kabina zklamává design karoserie. Taková ta jiskrnnost menšího modelu se zde tak nějak podivně rozmazává do příliš velkých ploch bez hran. Záď je pak přesmutná.
Xylo
Minuly ctvrtek jsem tohle auto videl a priznam se, ze jsem byl trochu zmaten - predek stare ecko a zadek ala buick ..... musel jsem se jit kouknout, co je na tom napsane 😄
positivemind
Ptám se: seděl jsi v Jaguaru i v Phaetonu? Já v obou. Jakkoliv se může interiér Jaguaru na fotkách zdát špatný, opak je pravdou. Na Phaetonu je znát jeho stáří, Jaguar je svěží, moderní a luxusnější.
white label
Co je, sis představil, že si ten Honecker...? >😁
Někdy to byla i docela pr.del (nebo spíš vlezdo**😉, ten reálný socialismus...
8-s
Někdy to byla i docela pr.del (nebo spíš vlezdo**😉, ten reálný socialismus...
8-s
white label
Mezi tím "si" a "VW" ti chybí: "je", soudruhu Leonide Iljiči... >😒]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
jossalito
Vždy mají největší sedan ze svého portfolia a vždy černý. V korejcích se nevyznám, takže nevím co to je, ale v cizích autech nejezdí.
Guttalax
😉 Škoda ,že corea si tady ani nevzrzne. Mohlo by to tu být zajímavé.Managament H/K jezdí v A 8 >😁
4hill
Ačkoliv bych si přál opak tak tady fotek netřeba.Každý kdo ví jak oba soupeři vypadají musí uznat že Jaguár je v porovnání s Phaetonem zklamáním.Ten interiér působí opravdu obludně..Je to škoda protože jinak Jaguaru fandím.Jenže tohle mi v hodně detailech jak z venku tak uvnitř připomíná asii...Což je určitě v pořádku u Kii a jiných..ale u angličana?
kosmonaut
no jasně a tvoje sierra je tisíckrát lepší jak pětkový bavorák, takže nemusíš kupovat vůbec nic :-!
3_diamanty
presne tak a este k tomu je kazda fotka z ineho uhla fotena, ja chcem studiove foto jaguaru zozadu priamo 😉 ale toho sa nedockame
3_diamanty
skus hodit foto jaguara zozadu rovno, nie z hora zo sikma ako ti vyhovuje 😉
skus pohlad na jaguar rovno zozadu ako na phaeton
skus pohlad na jaguar rovno zozadu ako na phaeton
vrkuboy
Takto sem to nemyslel. Všechny vozy v tabulce se v davu neztratí.... snad jen Phaeton který pro svoji designovou čstotu zaujme nejprve svoji velikostí narozdíl od Panamery která práskne do očí svojí odporností, která je svým způsobem krásná. Myšleno to bylo tak že v záplavě masovek tenhle anglán zaujme tím, že je jiný a to platí i pro Panameru. Ostatní jsou tak trochu uniformní. Tím nechci říct nudné nebo škaredé... to rozhodně ne! Jsou to elegáni! Ale XJ je tak trochu jiný 😄 :yes:
GTI
Už jsi snad zažil, že by nějaké auto z horní třídy splývalo s nějakým davem? >😁 Tohle nejsou auta o splývání čí nesplývání, tohle je velkosériový světový vrchol. Možná, ale, že to splývání na místě je, avšak asociačně a ne zrovna v oslavném významu, protože pokud jsi už v provozu zaregistroval XJ, potom sis jistě všiml té nečekaně překvapivé unylosti, to auto je ospalé, nemá jiskru... splývá. Ne s davem, ale tak nějak ani nezapadá do téhle exklusivní třídy.
Z pohledu čistoty designu, z pohledu jakéhosi vizuálního třídního sdělení je nejharmoničtějším (klasickým) vozem VOLKSWAGEN PHAETON, tomu nemůžeme na pohled v podstatě vytknout vůbec nic. S-klasse je reprezentant třídy ve všem, co má tato třída poskytovat, a jeho vizáž tenhle status bezvýhradně naplňuje. BMW7, tam už se může i dostavovat jistý pohledový problémek, zejména z některých úhlů, mám-li sdělit osobní pohled, pak do mne esteticky sedma dodnes nezapadla, zejména zezadu. A8 je klasik, avšak boduje překvapivě nejen v dobře známém módu, nýbrž právě ve svých vizuálních dílčích překvapeních, je to auto, které má po eSku nejjiskřivější design. Je tu Panamera, kterou ne každý zkousne na první vizuální hostinu, ale ať je to jak je to, za posledních padesát let nikdo s koupí Porsche zatím neudělal chybu...
Závěr - král je tu jenom jeden... S-Klasse. Gratulovat ixjéčkařům a nestát v pozoru u "S", tomu se říká syndrom vystřelené malorážky.
[odkaz] 8-s
[odkaz] :yes: :-!
Z pohledu čistoty designu, z pohledu jakéhosi vizuálního třídního sdělení je nejharmoničtějším (klasickým) vozem VOLKSWAGEN PHAETON, tomu nemůžeme na pohled v podstatě vytknout vůbec nic. S-klasse je reprezentant třídy ve všem, co má tato třída poskytovat, a jeho vizáž tenhle status bezvýhradně naplňuje. BMW7, tam už se může i dostavovat jistý pohledový problémek, zejména z některých úhlů, mám-li sdělit osobní pohled, pak do mne esteticky sedma dodnes nezapadla, zejména zezadu. A8 je klasik, avšak boduje překvapivě nejen v dobře známém módu, nýbrž právě ve svých vizuálních dílčích překvapeních, je to auto, které má po eSku nejjiskřivější design. Je tu Panamera, kterou ne každý zkousne na první vizuální hostinu, ale ať je to jak je to, za posledních padesát let nikdo s koupí Porsche zatím neudělal chybu...
Závěr - král je tu jenom jeden... S-Klasse. Gratulovat ixjéčkařům a nestát v pozoru u "S", tomu se říká syndrom vystřelené malorážky.
[odkaz] 8-s
[odkaz] :yes: :-!
white label
Tak zrovna od tebe, s vyhlášenou úrovní "akademických" příspěvků, ta kritika fakt sedí (viz tvůj úvodní "filosofický" příspěvek i reakce na něj) ... >😁
3_diamanty
niekedy byt za kazdu cenu vtipny posobi dost smiesne a uboho 😉
ale pokus o vtip to bol slusny :yes:
ale pokus o vtip to bol slusny :yes:
white label
To je jako kdybys pod 5er napsal, že si raději koupíš A4ku, nebo C-klasu..., výpovědní hodnota - nula, a to neřeším, jestli vůbec na tu 5er máš, nebo "aspoň" na (novou) 3er...
"Brňák"
Tys v té nové A8 nejel , že? BMW 5 - kvalita jistá. Ale A8? To je ten luxus. :yes:
3_diamanty
ale stejne je 100 krat lepsi ako vw phaeton 😄
kto tie nepodarene vw kupuje tazko povedat, mozno zberatelia :yes:
kto tie nepodarene vw kupuje tazko povedat, mozno zberatelia :yes:
S myšlenkou na XJ?