píšete : Osmnáctistovka s sebou totiž přináší šestistupňovou manuální převodovku, bez které jsou delší dálniční přesuny rozhodně o poznání méně pohodlné.
😄 ale tabulka uvádí 5M 😲
Taky mi prislo divne, ze by mel znicehonic 6 stupnu. I na ofiko strankach je porad stupnu 5 a podle me to tak u benzinovych motoru logicky zustane dal, pouze pokud by prisel motor novy.
Kazdopadne 1,7 diesel bude pro mnoho lidi zajimavy, nicmene realita neni jako VW motory, i v testu je to psano, diesel jezdi za 6,5, coz je pouze litr az litr a pul rozdil oproti benzinu. A 1,7 bude mit s takto tezkym autem docela problem, uz i 1,6 benzin jezdi s totoznou spotrebou jako silnejsi 1,8
Těžko říct... To, že by si (opakovaně) spletl automobilový e😜ert počet stupňů na převodovce, se nestává... Ale všechny materiály uvádí 5st. manuál (a to i po nedávno modernizaci motorů Cruze (1.6, 2.0 VCDi))... Každopádně 1.7 (pravděpodobně od Opelu/Fiatu) bude tím optimálním dieslovým základem pro Cruze a pro zákazníka bude i cenově přijatelnější...
1.7 neni fiat ale isuzu byvale a pravda dela ho opel..... myslim si ze problem s cruzem mit nebude protoze ani v zafire B s nim problem nebyl na to auto stacil...
😄 ale tabulka uvádí 5M 😲
Kazdopadne 1,7 diesel bude pro mnoho lidi zajimavy, nicmene realita neni jako VW motory, i v testu je to psano, diesel jezdi za 6,5, coz je pouze litr az litr a pul rozdil oproti benzinu. A 1,7 bude mit s takto tezkym autem docela problem, uz i 1,6 benzin jezdi s totoznou spotrebou jako silnejsi 1,8