Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Hyundai oficiálně otevřel nošovickou továrnu

7 komentářů

Klaudius
Skôr je problém v tom, že tých odborníkov nezaplatíš, preto ich nezoženieš. Ponúkni im adekvátnejšie ohodnotenie, a nebudú utekať za hranice... 😉
pogo26
Problém je spíš v tom, že Čechy do výzkumu a vývoje neseženeš. Možná tak do nějakého sociologického, tam máme odborníku dost.
Klaudius
šéfov je dosť, len robiť už nebude mať kto... ;-\
Klaudius
Aj to sa môže zmeniť. Nemecké mozgy sú síce z najlepších, ale aj z najdrahších, a napríklad Volkswagen škrtá vývojové kapacity kde sa len dá, a necháva si iba to, čo musí.
Ak jeden týždeň komunikuješ so skupinou konštruktérov z materského závodu, a o ďalších pár dní sa ozve jeden rádoby technik-manažér, že oddelenie rozpustili a problematiku má na starosti on, tak už sa niečo deje. Náklady na vývoj sú hodne vysoké aj kvôli drahým ľuďom (vraj 4-7 tis. Eur mesačne), a tak sa dá predpokladať, že postupne sa aj tieto veci, aspoň čiastočne, presunú do lacnejších regiónov.
Avatar - freeman
freeman
Plný súhlas s tvojim názorom. :yes:
chrudoš
Takove mlade zaby a delaji ve fabrice! Holky, vzpamatujte se a nebudte blbe, bezte studovat a za 5 let tam pujdete sefovat...
BeranK
Dokud nebude v Ostravě výzkumně vyvojové a designové středisko, tak to za českou fabriku pokládat nelze. Fakt, že špičkové profese sedí ve Frankfurtu a dělníci jsou u nás a na Slovensku ukazuje, že tady oproti Škodě MB jistý rozdíl bohužel je. Až bude tisíc až patnácet Čechů dělat ve vyvoji, výzkumu, designu, zkušebnictví a dalších profesích, tak potom mi nebude vadit ani třeba třetinový podíl zahraničních dělníků.

Zajímavé je, jak se bývalý japonský ředitel TPCA divil, že Češi neberou auta z TPCA za "svoje". Plochost jejich myšlení je fascinující a jejich arogantní omezenost nechutná. Na druhou stranu je lepší korejské auto komplet vyrobené v ČR nebo na Slovensku, než bezclení dumpingový dovoz z Číny.