Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Zdravím redakci,
proč je v názvu hodně rychle a hodně bokem, ale na fotkách přitom nevidím jediný drift, jízdu smykem, tak jak o tom mluvíte, že to jde snadno?
Karel
proč je v názvu hodně rychle a hodně bokem, ale na fotkách přitom nevidím jediný drift, jízdu smykem, tak jak o tom mluvíte, že to jde snadno?
Karel
Clarkson natocil zaujimavy test a jeho, autami rozmaznaneho zurnalistu, auto bavilo😒br />
[odkaz]
Vzhladovo trochu rozpacite auto co je samozrejme velmi subjektivne,ale osobne jedine v ciernej, ktoru avsak neponukaju, ale v bielej by sa dalo. Zadna cast je skvela, vytiahnute blatniky, prikrcene k asfaltu s tymi 4 koncovkami, no parada ! Spredu a zboku :no: Ako so zenami, aj tie sa niektore, daju iba zo zadu.
Osobne, by som isiel do v8 v M3 kvoli atmosfere a lepsej odozve na plyn. Za tych 45k co pytaju za 1M by sa 2-3 rocna nasla.
Vzhladovo trochu rozpacite auto co je samozrejme velmi subjektivne,ale osobne jedine v ciernej, ktoru avsak neponukaju, ale v bielej by sa dalo. Zadna cast je skvela, vytiahnute blatniky, prikrcene k asfaltu s tymi 4 koncovkami, no parada ! Spredu a zboku :no: Ako so zenami, aj tie sa niektore, daju iba zo zadu.
Osobne, by som isiel do v8 v M3 kvoli atmosfere a lepsej odozve na plyn. Za tych 45k co pytaju za 1M by sa 2-3 rocna nasla.
JanPribik
Ahoj,
jako byvaly zakaznik divize M jsem uz mel tu cestcs timhle prckem. A porad si nemuzu udelat jasny nazor. Jasne, bude se to prodavat, Mko za neco malo pres mega, super. Ale stejne mi pada na mysl Cayman komplex. Zde tedy ne k 911, ale k m3. M3 e92 jsem dva roky mel. Musim rict, ze na beznou jizdu je 1m s turby peijemnejsi. Preci jen nechat se vezt na vlne kroutaku skoro od volnobehu je uzivatelksy prijemnejsi nez honit koniky ve vyskach. Ale... Podle me trpi 1m nedostatkem charakteru. Na bezne jezdeni neni moc pohodlna a poddajna, trosku vic hlucna a mozna pro nekoho-zvlast v oranzove- moc napadna. A na sportovni jizdu je zase m3 mnohem lepsi a to ve vsem. Interier u 1m nebudu zminovat, to je hruza a krize. Za me ji chybi X faktor a je spis pripominkou toho, ze majitel usetril a nekoupil to nejspravnejsi mko. Je to jen muj skromny nazor, ale v mych ocich je tento prcek hned po X5/X6 M dalsim pokusem vytriskat co nejvic penez na znacku M. Zvlast kdyz je tohle auto vlastne delane ze zbytku. Tahle filozofie se mi nelibi
jako byvaly zakaznik divize M jsem uz mel tu cestcs timhle prckem. A porad si nemuzu udelat jasny nazor. Jasne, bude se to prodavat, Mko za neco malo pres mega, super. Ale stejne mi pada na mysl Cayman komplex. Zde tedy ne k 911, ale k m3. M3 e92 jsem dva roky mel. Musim rict, ze na beznou jizdu je 1m s turby peijemnejsi. Preci jen nechat se vezt na vlne kroutaku skoro od volnobehu je uzivatelksy prijemnejsi nez honit koniky ve vyskach. Ale... Podle me trpi 1m nedostatkem charakteru. Na bezne jezdeni neni moc pohodlna a poddajna, trosku vic hlucna a mozna pro nekoho-zvlast v oranzove- moc napadna. A na sportovni jizdu je zase m3 mnohem lepsi a to ve vsem. Interier u 1m nebudu zminovat, to je hruza a krize. Za me ji chybi X faktor a je spis pripominkou toho, ze majitel usetril a nekoupil to nejspravnejsi mko. Je to jen muj skromny nazor, ale v mych ocich je tento prcek hned po X5/X6 M dalsim pokusem vytriskat co nejvic penez na znacku M. Zvlast kdyz je tohle auto vlastne delane ze zbytku. Tahle filozofie se mi nelibi
S 1M jsem zatím nejel, ale to co píšeš, má logiku...
Vizuální "sportovnost" i "hodnotnost" této současné eMkové palubky je fakt špatný vtip...
Vizuální "sportovnost" i "hodnotnost" této současné eMkové palubky je fakt špatný vtip...
Chtěl bych reagovat na téma "moc vyměklá, M3 na sportovní jízdu lepší". Ač to přiznávám nerad, je tento kompromis třeba. Pro mě znamená jízda se sportovním autem okresky, kruháče, nájezdy na dálnici a starty na semaforech - prostě bežná místa kde si můžu auto užít. Díky tomu krouťáku a tedy pružnému zrychlení je vše kromě okruhu podle mě zábavnější s turbem. Na okruh se dostanu max 3x do roka a myslím, že bych tu prodlevu překousnul. S M3 mi stačí rychlost na vytočenou dvojku.... 😄
Ale máš recht, že Cayman komplex tam pořád je. Ale přesto je 1M moje Nr. 1!
Ale máš recht, že Cayman komplex tam pořád je. Ale přesto je 1M moje Nr. 1!
ryccardo
No že do toho necpou automat ani za příplatek se divím. Přeci jen to asi považují za sportovní auto a uvědomují si, že automat by jízdní projev auta dost kazil.
To je blbost, to má jinej důvod....asi technickej, možná o to nebyl zájem atd,.
Marketingove to BMW tlaci jako puristickou zalezitost pro "modre, kteri vedi".. je to jen hra, ktera ma ospravedlnit setreni viditelne zejmena v interieru a moznostech konfigurace, jako napr. nemoznost volby automatu. Kombinace prodejnich vysledku (klesajicich v case v zavislosti miry uspokojeni "modrych") a tlaku konkurence zrejme casem zpusobi v tomto smeru urcite zmeny. Myslim, ze v tomto pripade bude platit, ze kdo si pocka, docka se 😉
Jinak nazivo vypada lepe nez na fotkach a ac bilou barvu moc nemusim, 1M slusi.
Jinak nazivo vypada lepe nez na fotkach a ac bilou barvu moc nemusim, 1M slusi.
1) pohon spravne napravy + dostatek vykonu (podle nekterych testu jde az 330k na zadni kola(!) coz by znamenalo ze BMW motor dost podhodnocuje a ve skutecnosti muze mit vic jak 370k (jedina vada na krase je turbolag ktery tam oproti atmosfere proste vzdy bude, na druhou stranu ma ale clovek auto uzivatelsky pouzitelne vyrazne lepe nez tocivou atmosferu) :yes:
2) diky podvozku je to pravoverne ///M :yes:
3) hmotnost je jedine kde si nejsem 100% jist, ale pod 1,5t za ty penize na trhu stejne nic jine neni takze asi taky :yes:
4) na okruhu bude rychlejsi nez Audi RS3
5) auto se casto srovnava s Caymanem R coz je pro BMW docela pocta, uz jen kvuli rozdilu v cene a taky proto ze s Caymanem v jistych oblastech drzi krok a nekde je i lepsi (na okruhu bych stale vsadil na Cayman)
Docela me potesi i moznost konfigurace tohoto vozu, kde vlastne vsechno potrebne je (a to u BMW neni zvykem) uz v zakladu a ani dovybavenim se clovek nedostane nad 1,5 mega. Uz se vtom jen projet, doufam ze budu mit prilezitost >😒]
Zde je: [odkaz]