Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
webpaja
Ne všem a přiznám i mě samotnému připadala nová generace na prvních obrázcích jako revoluční, ovšem naživo je to úplně jiná káva. Nevtíravá a místy až příliš jemná elegance předchozího modelu je ta tam. CLS ukázalo vyrýsované svaly, které budou podle mě postupem času jen zrát. Stejně jako BMW u řady 5 a 7 dokáže M-B nádherně pracovat s boky a na rozdíl od Audi umí i obutí o rozměru 18" působit naprosto dospělým dojmem. Za to určitě palec nahoru.
Interiér je natolik odlišný od třídy E, jakoby sama automobilka uznala místy až nevzhlednou hranatost "éčka". Pro někoho nepřekousnutelná pozice voliče jízdních režimů je reálně výborně dostupná a ještě dlouho po přesednutí do vozů jiných značek se snažíte mačkat páčku stěračů ve snaze zařadit nebo parkovat. Jak snadné Watsone (o mechanických voličích ani nemluvě).
Poslední věcí je motor...po zkoušce jednotky 350CGI v zásadě padá i poslední argument "nás" naftařů. Pánové, při zkušební jízdě (občas svižně, občas klídek) jsem měl po 40km průměr 8,5l/100km. určitě nepůjde jezdit za 6 litrů, ale to stejně většina nebude ani u modelu s přídomkem CDI.
Závěr tedy...zatímco A7 vypadá jako liftback modelu A6, CLS zůstává rádoby samostatným modelem s puncí exkluzivity.
Interiér je natolik odlišný od třídy E, jakoby sama automobilka uznala místy až nevzhlednou hranatost "éčka". Pro někoho nepřekousnutelná pozice voliče jízdních režimů je reálně výborně dostupná a ještě dlouho po přesednutí do vozů jiných značek se snažíte mačkat páčku stěračů ve snaze zařadit nebo parkovat. Jak snadné Watsone (o mechanických voličích ani nemluvě).
Poslední věcí je motor...po zkoušce jednotky 350CGI v zásadě padá i poslední argument "nás" naftařů. Pánové, při zkušební jízdě (občas svižně, občas klídek) jsem měl po 40km průměr 8,5l/100km. určitě nepůjde jezdit za 6 litrů, ale to stejně většina nebude ani u modelu s přídomkem CDI.
Závěr tedy...zatímco A7 vypadá jako liftback modelu A6, CLS zůstává rádoby samostatným modelem s puncí exkluzivity.
Jezdil jsem den s éčkem 350cgi a nemít to auto ten taxikářský interier, nemělo by chybu. Sice s amg paketem tvrdší než pětka, ale ve světle modré metle vypadalo velmi velmi. 😄 Ideální kombinace by byla tenhle motor s bavoráckým osmikvaltem, přece jen ta mercedesí převodovka je horší. Ale kolem a kolem, CLS s tímhle motorem se musí hodně blížit ideálu cestovního auta. 😉
Ta převodovka je tak trochu vořech, ale je cítit že úpravou poršla. V eRku mi třeba nešlo při sešlápnutém plynu (i trochu) řadit manuálně nahoru, tady v pohodě. Celkově jsou reakce o něco málo pomalejší, ale... 😉
Jinak CGI je vážně klenot!
Jinak CGI je vážně klenot!
hmm ani ma nenapadlo si odsledovat ci mi moze radit hore/dole pod plynom... ale je pravda, ze v Mercedesoch nie som doma...
Před chvíli jsem ho viděl poprvé na živo, přesně v tomto barevném provedení, jak je zde v testu... A nezbývá mi ještě stále opakovat slovo MERCEDES, MERCEDES, MERCEDES... Nádherný kus auta :yes:
Mercedes, Mercedéés, Mercedééééés, jsi ta nejjasnější hvězda, co září hvězdně už 125 let! :yes:
Xawier
Jsem srdcem baworář, ale tohle auto má pro Mercedes charakteristický a nenapodobytelný charakter a proto Stuttgartu tleskám a dávám :yes:
Cara Binieri
Krásné. :yes:
Jen se znovu ptám, proč ty ohavné LEDky? To nedokáže nikdo vystoupit z davu a začít používat neonové trubice jako mělo BMW Z8 a "částečně" mají nová Audi? Vždyť tohle je absolutně neestetické. 😢
Jen se znovu ptám, proč ty ohavné LEDky? To nedokáže nikdo vystoupit z davu a začít používat neonové trubice jako mělo BMW Z8 a "částečně" mají nová Audi? Vždyť tohle je absolutně neestetické. 😢
Bodové diody jsou efektní, moderní a pro automobilky je snadné takto ukázat, ža tam LED opravdu jsou - ať je to Mercedes, Audi nebo třeba Land Rover. BMW dnes používá vpředu i vzadu trubicové diody a právě proto, že nejsou bodové, je mnoho lidí schopných se hádat, že BMW diody nemá...
To asi ano, ale jen kvůli tomu si mi líbit nezačnou... 😢
Jak jsem koukal třeba na A7, ta má diody skryté pod mléčně zabarveným krytem, což hned vypadá snesitelněji. 😄
Jak jsem koukal třeba na A7, ta má diody skryté pod mléčně zabarveným krytem, což hned vypadá snesitelněji. 😄
Taky se mi ty "tečkované" didodové proužky moc nelíbí, poslední audi to mají ještě docela o.k., světlo se slévá a dělá dojem celistvého pruhu, bmw řešení je asi nejlepší, hrůza jsou naopak RR po faceliftu, zepředu vypadají jak domek před vánoci. 😉
a kolko koni tie super diody pridavaju? Lebo tu sa prave stretava myslienka, preco si ludia kupuju BMW a preco audi..
Živě vypadají ledky výborně. Ale hlavně jsou perfektně vidět a špičkově svítí. Svítí podstatně lépe než xenony. Používám od té doby co mám CLS ledky i na motorce. :yes:
Johny.Rico
Znamená tato věta "Na dálnici je pak z ekonomického hlediska rozumné držet se do 200 km/h, vyšší rychlost už automaticky znamená dvoucifernou spotřebu" to, že i ve 199km/h to žere nejvýše 9,9 litrů? Jinými slovy že až nad 200km/h to začne žrát 10? Asi překlep, ne? Nebo ten motor je tak úsporný? Nějak mi to nesedí.
A pak by mě zajímala svítivost těch LED v noci. Jde jimi opravdu osvětlit prostor tak, jako s xen. výbojkami? U audi A6 tomu zatím tak není, xenony jsou lepší. Jak je tomu zde prosím?
A pak by mě zajímala svítivost těch LED v noci. Jde jimi opravdu osvětlit prostor tak, jako s xen. výbojkami? U audi A6 tomu zatím tak není, xenony jsou lepší. Jak je tomu zde prosím?
Jel jsem s CLS 350CDI předváděčku v podvečer, a diodová světla mi přišla přibližně stejně výkonná jako adaptivní bixenony na otcově E 320 CDI w211.
Jen mám pocit že diody jsou barvou ještě víc do modra než xenony a moc mě nenadchly.
Co se týká spotřeby, tak to bude asi podobné jako na éčku, kde se do cca 180-190 dá jet za spotřebu úměrnou rychlosti. Potom už spotřeba roste e😜onencielně. Dá se to tedy vysvětlit tak, že při 130 má CLS zde psanou spotřebu 6.4, při 180 to bude třeba něco přes 8. Při rychlostech nad 200 už ale hraje obrovskou roli odpor vzduchu. Například rozdíl ve spotřebě mezi 220 a 230 bude mnohonásobně větší než rozdíl mezi 160 a 170.
Jen mám pocit že diody jsou barvou ještě víc do modra než xenony a moc mě nenadchly.
Co se týká spotřeby, tak to bude asi podobné jako na éčku, kde se do cca 180-190 dá jet za spotřebu úměrnou rychlosti. Potom už spotřeba roste e😜onencielně. Dá se to tedy vysvětlit tak, že při 130 má CLS zde psanou spotřebu 6.4, při 180 to bude třeba něco přes 8. Při rychlostech nad 200 už ale hraje obrovskou roli odpor vzduchu. Například rozdíl ve spotřebě mezi 220 a 230 bude mnohonásobně větší než rozdíl mezi 160 a 170.
Spotřeba roste e😜onenciálně pořád, stejně jako čelní odpor vzduchu a výkon potřebný k jeho překonání. Jen v malých rychlostech se to tak neprojevuje, protože se přidávají i jiné faktory (třecí ztráty apod.). Ale nárůst 110-130 je taky mnohem menší než 160-180.
Takto exaktně vám to říct nedovedu, při rychlosti 200 km/h se ale průměrná spotřeba na palubním počítači pohybovala mezi 10 až 11 l/100 km.
Světla srovnávat s xenony nemůžu, protože je to první CLS, jaké se nám dostalo do redakce. Nicméně v rovině absolutního srovnání jsou perfektní - jak intenzitou světla, tak dosahem a opravdu propracovaným nastavení adaptivních funkcí.
Světla srovnávat s xenony nemůžu, protože je to první CLS, jaké se nám dostalo do redakce. Nicméně v rovině absolutního srovnání jsou perfektní - jak intenzitou světla, tak dosahem a opravdu propracovaným nastavení adaptivních funkcí.
Najel jsem s éčkem s tímto motorem necelých 500km v mixu dálnice (150 - 200km/h s jedním dvěma Vmax) a města zhruba 30km. Spotřeba 10,3 s 535i bych tipnul na chlup stejně, s S80 2,5t je to za min. o litr více při horší dynamice. Tohle je opravdu vydařený motor, naprosto bez problémů se s ním dlouhodobě dá jezdit do deseti litrů. 😉
No mě to v mém BMW 325d žere např. při rychlosti cca 160-190 v průměru 7,5 nafty, takže 200 do 10l bude s 3litrem reálné.
Nejaky link? Videl som par testov novej A6 - vsetky mali pozitivne reakcie na LED vpredu a v jednom dokonca odznelo nadsene "lepsie svetlomety zatial v seriovej automobilovej produkcii neexistuju"
deolator
Mně tedy připadá úplně katastrofální slícování jednotlivých dílů karosérie! Přední pravé světlo má oproti levému neuvěřitelné "fuky" a zadní levé společně s víkem zavazadlového prostoru taky. No za dvě mega, nevím... Pokud ovšem u zkoušeného exepláře už nedošlo k někému ťukanci.
Mě to příjde, že je to jen hra stínů a slícování bude OK, ale to jsem fotky jen tak rychle projel.
Presne toho jsem si vsiml pri testu tohoto auta v Autosalonu na Prime v sobotu 18.6. Jsem myslel ze maji spatne zavrenou kapotu, protoze na jedne strane byla mezera o hodne vetsi nez na druhe. Tu na fotce to neni tak kriticke ale rozdil tam vidim taky. Schvalne se na ten test na webu primy podivejte😒br />
[odkaz]
v case od 13:40 je to videt nejvic
v case od 13:40 je to videt nejvic
kuncik
Nevím ale nejsem nadšen z nového CLS, to staré to je jiné kafé nevím čím to je ale není to taková senzace jako když přišla první generace to byla bomba když jsem to vídal na silnicích a nové A7 teda nic moc v katalogu vypadá pěkně ale naživo nic moc to bude asi barvou a kolama přece jen ty R20 dělaj svoje a bílá ta už je dávno aut :no:
Já vím čí mto je. Předešlé CLS přece bylo první svého druhu. Vzpomeneš si na svou první holku? Asi jo ne? A na holku číslo 23? Hm? 😉
Mig_35
ale dá se to objednat bez toho starožitného dřeva? Asik nééé, co?
Dixik2
Co jsem se díval,tak 350 CDI má standartně 80 litrů.Těch 59 je u nižších motorizací.Viz ceník: [odkaz]
jinak prvni generece se mi liby proste vic 😒