Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Icescent
Já nevím... mně to připomíná jaksi poněkud designově Fiat Bravo trochu jinak: [odkaz] ... a ten se mi taky jaksi moc nelíbí... takže asi tak...
Takú fantáziu aby som tam videl Bravo nemám, ale vidím tam pokus o taliansky ladený design. Predná maska úplne zlá. Zlá ako agresávna ale aj ako nepodarená. Presunutie znaku do nárazníku sa mi na nových Chevroletoch všeobecne nepáči, maska vyzerá ako po zásahu tunera, ktorý vybral tú pôvodnú, aby si tam natiahol krásnu sieťovinu. Optika svetiel á la Alfa 159 mi príde dosť nepraktická. Čistiť tie záhyby od hmyzu by som teda nechcel, ale ok, to je len taký detail. No a celkovo ten zlostný výraz pripomína Mitsubishi.
K bočnému profilu nemám výhrady, aj keď tú alfoidnú kľučku zadných bočných dverí si mohli odpustiť.
No a zadné partie opäť zlé. Čierny plast okolo svetiel u hatch verzie pôsobí lacným dojmom, ako od dákeho úpravcu, ktorý takto nahradil veľkoplošné svetlá. Sedan verzia ako už bolo v článku spomenuté si pri porovnaní predku a zadných partií akosi dizajnovo odporuje, ale celkovo pôsobí aspoň robustnejšie ako prvá generácia Avea.
Takže aby som to zhrnul, dizajn má akýsi športový taliansky nádych, ale od štúdia Italdesign to už očividne nie je. Pri prvom facelifte prerobiť masku, odstrániť tunerské prvky a bude to vyzerať celkom fajn. Zatiaľ ale by som dal 3- .
K bočnému profilu nemám výhrady, aj keď tú alfoidnú kľučku zadných bočných dverí si mohli odpustiť.
No a zadné partie opäť zlé. Čierny plast okolo svetiel u hatch verzie pôsobí lacným dojmom, ako od dákeho úpravcu, ktorý takto nahradil veľkoplošné svetlá. Sedan verzia ako už bolo v článku spomenuté si pri porovnaní predku a zadných partií akosi dizajnovo odporuje, ale celkovo pôsobí aspoň robustnejšie ako prvá generácia Avea.
Takže aby som to zhrnul, dizajn má akýsi športový taliansky nádych, ale od štúdia Italdesign to už očividne nie je. Pri prvom facelifte prerobiť masku, odstrániť tunerské prvky a bude to vyzerať celkom fajn. Zatiaľ ale by som dal 3- .
Přední část vypadá moc povedeně. Má takovej dravej výraz, který se bohužel vzadu úplně vytratil. Pohled na zadní část u mě budí dojem nudy a prázdna jako u Thalie. Navíc i ten vnitřek se podlě mě moc nepovedl.
Guttalax
Velmi zajímavé ceny. :yes: :yes: :yes😡píš ale ten sedan.kdybych měl jít do CHevroletu -tož asi by to v sedanu vyhrál Cruze. Ten se mi je sice dražší ,ale za to líp lahodí mému oku. :-!
ManInBlack
Já se omlouvám redakci, že jim teď trochu polezu do zelí, ale dovolím si tu udělat jen pro svoji zvědavost malou anketku😒br />
Kdo z vás sleduje aktuální spotřebu? Protože v testu je její absence udána jako zápor. Děkuji za odpovědi a redakci se ještě jednou omlouvám.
Spotřebu prakticky nesleduju vůbec a když tak předpokládaný dojezd. Pamatuju jen jednou kdy jsem sledoval aktuální spotřebu a to když jsem zkoušel na jakou nejvyšší spotřebu se dostanu... nic čím bych se chtěl chlubit. Tedy absence tohoto údaje mě nevadí stejně jako dojezd oken.
V tomhle stojím za redakcí a také považují absenci ukazatele aktuální spotřeby za zápor. Ve svém autě to docela často sleduji a myslím, že to pomáhá k menší spotřebě. V autě by mi to hodně chybělo.
Já radši koukám na silnici a provoz před sebou, což taky pomáhá k nižší spotřebě...
geniálně jednoduše to měly vyřešený starý toyoty - corolla, carina. normálně na přístrojovce svítí zelená a když na to víc šlapeš, tak oranžová LEDka. podle to se dá dobře orientovat .. ukazatel okamžitý spotřeby je akorát k vzteku 😄
Ja napríklad sledujem spotrebu. Koľkokrát sa mi stalo, že na udržanie rýchlosti stačil menej stlačený pedál plynu a spotreba šla dolu skoro o pol litra...
kedysi sa tomu hovorilo ekonomer a je to celkom dobrá vec.
kedysi sa tomu hovorilo ekonomer a je to celkom dobrá vec.
Přesně tak. Já dřív aktuální spotřebu moc nesledoval až do doby co jsem zjistil, že se podle toho dá ušetřit nemalé množství paliva. A to přitom nemusí hned znamenat, že jsem brzda provozu.
ericn
Tak nám přišlo nové Aveo a vypadá k světu, výbava se taktéž zdá slušná, motory osvědčená atmosféra. Slovo turbo je u Chevroletu sprosté 😉 Je pravda, že i základní motor bude spoustě lidí stačit.
Pevně doufám, že i crash testy (veliká slabina Avea I.) proběhnou alespoň na 4 hvězdy ke spokojenosti všech.
Pokud bych se měl rozhodovat o koupi malého auta, nevím jestli by mě zrovna Aveo přesvědčilo. C3, Clio, Fabia, Fiesta, i20, Ibiza, P207, Corsa, Polo jsou pořád ještě o kus dál... No snad jen ta cena, ale to si musí každý zvážit sám 😄
Jinak za mě Chevrolet se fakt snaží :yes:
Pevně doufám, že i crash testy (veliká slabina Avea I.) proběhnou alespoň na 4 hvězdy ke spokojenosti všech.
Pokud bych se měl rozhodovat o koupi malého auta, nevím jestli by mě zrovna Aveo přesvědčilo. C3, Clio, Fabia, Fiesta, i20, Ibiza, P207, Corsa, Polo jsou pořád ještě o kus dál... No snad jen ta cena, ale to si musí každý zvážit sám 😄
Jinak za mě Chevrolet se fakt snaží :yes:
kachta
Tak zrovna na toto auto jsem byl hodně zvědavý, tak jsem šel na autosalon do Brna, ale kde nic tu nic 8-s Chevrolet se nezúčastnil... :no:
Nojo, měl jsi být v Ženevě na autosalonu, tam byl hatchback i tento sedan, je to pěkný autíčko i nazvyklí interiér je super. A co tu píšou lidi o stísněnosti je blbost, stísněnější prostor je spíš v chevroletu cruze než v tomhle. Mě se tohle auto líbí :yes:
Michal Stehnij
Nejsem žádný koncernový fanda, ale myslím, že třeba Fabia (a ostatní konkurenti) se nemají čeho bát. Snaha o agresivitu (maska vozu) je až přílišná a kdo už sakra lidem v Chevroletu vysvětlí, že logo automobilky patří na mřížku chladiče a NE na nárazník. Navíc "motocyklová" kaplička přístrojů mi jaksi nesedí. Je to škoda, motory vypadají více než slušně a řidičsky to asi bude zábavné auto, ale proti modelu Cruze je podle mně Aveo tak trochu "šlápnutím" vedle.
No, myslím, že je právě dobře, že ne všechny auta vypadají nevýrazně jako hrouda bláta. Proč ne trochu agresivity do výrazu auta? Nemusí se to každému líbit, ale přesně to se děje např. i s unylými vw - taky se zdaleka nelíbí každému. Třeba se právě tímto Chevrolet odliší a vyplní mezeru na trhu ...
A znak automobilky na mřížce chladiče např. jako BMW ???
>😒]
A znak automobilky na mřížce chladiče např. jako BMW ???
>😒]
BMW má samozřejmě jako jedno z mála, vrtulku na kapotě, faktem ale je, že většina aut má logo značky na mřížce chladiče, některá lehce nad ní, (nová Optima).
Chm, kde je psáno, že logo MUSÍ být na masce? Není snad na každé značce, kam si ho dá? Někdo na masku, někdo na kapotu a někomu se líbí uprostřed nárazníku...
Aveo je designově odlišné, ale aspoň bude nepřehlédnutelné.
Aveo je designově odlišné, ale aspoň bude nepřehlédnutelné.
Designově Aveo originální je, to bezesporu, nicméně umístění loga automobilky mi přijde jako kdyby si šéfdesignér dal pět piv a vydal se k rýsovacímu prknu, můj názor.
zino
Na prvý pohľad sa mi to jednoducho nepáčilo ani trochu! Ale potom sa našli zábery a farba, kde to začalo ladiť môjmu oku: [odkaz]
Takže za mňa😒br /> - Predok sa vydaril! Vyzerá to mlado, moderne, dravo (pripomína Mitsu), no jednoducho sa mi predok páči.
- Zadok je dokonalá katastrofa! Otrasné svetlá. Miestami mám pocit, že je to hračka z Dráčika!
- Interiér by aj ušiel, ale tú prístrojovku jednoducho neprekúsnem. Prečo sa neinšpirovali v Cruze?? Tam je interiér super!
Neviem či by som Aveo kúpil ak by som lovil v týchto vodách. Pravdepodobne by som ale vyberal medzi Fiestou, Corsou, Polom a možno F500.
Takže za mňa😒br /> - Predok sa vydaril! Vyzerá to mlado, moderne, dravo (pripomína Mitsu), no jednoducho sa mi predok páči.
- Zadok je dokonalá katastrofa! Otrasné svetlá. Miestami mám pocit, že je to hračka z Dráčika!
- Interiér by aj ušiel, ale tú prístrojovku jednoducho neprekúsnem. Prečo sa neinšpirovali v Cruze?? Tam je interiér super!
Neviem či by som Aveo kúpil ak by som lovil v týchto vodách. Pravdepodobne by som ale vyberal medzi Fiestou, Corsou, Polom a možno F500.
gld
..where the aveo is green and girls are pretty
No neviem páni ale mne sa to nepáči ani náhodou. Interiér- dobre, 80. roky a trošku futurizmu, môže byť. Ale zvyšok?
Zadok vyzerá ako mokrý sen tunera v polovici 90. rokov. Wtf? Predná časť sa neúspešne snaží napodobiť "nahnevaný" kukuč mitsubishi coltu po FL. A estetično hodné šrotovacej prémie doráža geniálne umiestnený znak chevroletu- absolútne disproporčne nízko.
Keď k tomu sedan vyrábaný niekde v tralalabáde pridá tradičné 2 a pol hviezdičky z NCAP testu tak je vymaľované.
No neviem páni ale mne sa to nepáči ani náhodou. Interiér- dobre, 80. roky a trošku futurizmu, môže byť. Ale zvyšok?
Zadok vyzerá ako mokrý sen tunera v polovici 90. rokov. Wtf? Predná časť sa neúspešne snaží napodobiť "nahnevaný" kukuč mitsubishi coltu po FL. A estetično hodné šrotovacej prémie doráža geniálne umiestnený znak chevroletu- absolútne disproporčne nízko.
Keď k tomu sedan vyrábaný niekde v tralalabáde pridá tradičné 2 a pol hviezdičky z NCAP testu tak je vymaľované.
Je pravda, že skutečně nevypadá jako hrouda beztvarého bláta od folxfágnu a moc bych se divil, kdyby dostal méně než čtyři hvězdy od NCAP 😉
VW je pre mňa modla dizajnu, to sa už tu v domácich kruhoch vie.
Ale neodbiehajme od témy, ja porovnávam úroveň bezpečnosti s minulou generáciou avea sedan. Niečo si o tej kauze naštuduj a potom príď s argumentmi na trh.
Ale neodbiehajme od témy, ja porovnávam úroveň bezpečnosti s minulou generáciou avea sedan. Niečo si o tej kauze naštuduj a potom príď s argumentmi na trh.
Proč by mělo dostat stejně jako minulá generace? Proč to srovnávat s minulou generací? Toto je od základu jiné auto, to je snad jasné, ne? Ale to si povíme po testech.
Každopádně první věta mě hóóódně pobavila, víc takových vtípků, smích prý prodlužuje život - vw a modla designu >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Každopádně první věta mě hóóódně pobavila, víc takových vtípků, smích prý prodlužuje život - vw a modla designu >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Banjo
Pravda, neseděl jsem v tom. Vypadá celkem levně - aspoň interiér. Exteriér celkem v normě na Asiata. Umístění loga by se mi víc líbilo na haubně, řekněme 10-15 cm nad hranou - klidně na ležato... Ale to je fakt detail, byť si ho všimne každý.
Údaj o aktuální spotřebě je zajímavý, ale pokud tam není, dá se jet i bez toho.
Co se týká vizáže - jsou to svébytné modely. Ale i tak se člověk neubrání srovnání s Hyundai Getz a Accent, které se nabízí. Také sedan z profilu trochu připomíná Toyotu a předek je takový trochu agresivnější - jako Micubiši - ovšem tím se od Hyundaie trochu liší...
Ovšem co taky vymýšlet v téhle kategorii úplně nového, že? Prostě základní tvary jsou dané a víceméně se jen uvažuje, kterého vlivu o fous míň a kterého o fous víc. Systém NCAP testů, který je pro automobilky klíčový, velké tvarové e😜erimenty nedovoluje.
Podotýkám, tohle celé píšu hlavně kvůli těm přečteným úvahám o italském designu a podobným věcem, které jdou mimo. Je to Korejec jako vyšitý (a nic proti tomu, to je snad v pořádku).
Údaj o aktuální spotřebě je zajímavý, ale pokud tam není, dá se jet i bez toho.
Co se týká vizáže - jsou to svébytné modely. Ale i tak se člověk neubrání srovnání s Hyundai Getz a Accent, které se nabízí. Také sedan z profilu trochu připomíná Toyotu a předek je takový trochu agresivnější - jako Micubiši - ovšem tím se od Hyundaie trochu liší...
Ovšem co taky vymýšlet v téhle kategorii úplně nového, že? Prostě základní tvary jsou dané a víceméně se jen uvažuje, kterého vlivu o fous míň a kterého o fous víc. Systém NCAP testů, který je pro automobilky klíčový, velké tvarové e😜erimenty nedovoluje.
Podotýkám, tohle celé píšu hlavně kvůli těm přečteným úvahám o italském designu a podobným věcem, které jdou mimo. Je to Korejec jako vyšitý (a nic proti tomu, to je snad v pořádku).
drzim chevimu palce
v malich autach by bolo moje poradie nasledovne
1.500
2.Mini
3.Aveo
vyzera to celkom cool, aspon ako hatch. ale sedan je divny