Ojetiny
Přihlásit pro přidání komentáře
webpaja
0
[odkaz]
Emel
0
Jojo, Japonsko je jedinečné, tohle je další potvrzení spolehlivosti japonských aut - v TOP 30 je 20 japonců, v TOP 10 jich je 8....
hihihi
0
..to je az neuveritelne, poslals to na Skansku >😁 >😁 >😁
Hamunasakra
0
:yes: 😄
Andromeda
0
:yes:
vosovčelák
konečně seriózní a objektivní žebříček spolehlivosti, bez groteskní německé propagandy. mimochodem s podobnými výsledky se ztotožní i většina českých servisů, samozřejmě off - record! >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Konečně je zase vidět jak je v tomto ohledu důležité vybrat si "bezporuchovou" značku, "menším" problémem ovšem může být fakt, že stejná značka je jak na prvním, tak na předposledním místě...
todle je sto nejlepsich. absolutni prumer vsech aut je 100, pricemz auta na konci maji reliability index pres 250.
tady je TOP 100 modelu😒br /> [odkaz]
a tady zebricek jednotlivych znacek😒br /> [odkaz]
tady je TOP 100 modelu😒br /> [odkaz]
a tady zebricek jednotlivych znacek😒br /> [odkaz]
To nějak nepochopil, tam je 100 nespolehlivějších, ty nespolehlivý v té tabulce nejsou >😁
Jenom mi teda na prvním místě chybí RR 02-05 se skvěle nekazitelným diferenciálem >😁
V grotesknej nemeckej propagande TUV su na tom Japonske znacky vyrazne lepsie ako nemecke.
Tento prieskum je navyse dost skresleny - ide len o auta poistene v tejto konkretnej firme.
Tento prieskum je navyse dost skresleny - ide len o auta poistene v tejto konkretnej firme.
xpaja
U octavie a ani zadneho dalsiho auta ve vice generacich nejde o souhrn vsech generaci. Ale vzdy je model auta hodnocen podle te nejlepsi generace.
Zatimco prvni generace octavie ma Reliability Index 43, druha 86.
Corolla 97-02 ma index 4, ale generace 01-07 jiz index 22 (Coz je porad dobre).
Zatimco prvni generace octavie ma Reliability Index 43, druha 86.
Corolla 97-02 ma index 4, ale generace 01-07 jiz index 22 (Coz je porad dobre).
hedvin
Tak s corollou musím souhlasit. Za dobu co jsme ji měli doma neměla jedinou stávku. Jen přestalo fungovat vyhřívání sedadla řidiče, jinak žádný problém :yes:
MAP2009
Také záleží na tom kdo a jak hodnotí. Když jsem měl třeba Peugeota určitě jsem byl k autu daleko schovívavější než teď u BMW, Audi mebo Mercedesu na kterých najdu spoustu much.
majk162
Chybí ve 100 apoštol? >😁 To tady někdo nevydýchá a pak nám dá milion argumentů, že to je o ničem nevypovídající :-!
flipmode
Tento zebricek je velmi neobjektivni. Vysoko v zebricku se umistila predevsim auta, ktera nejsou technologicky na vysi, maji malo elektroniky a nejsou vybavena modernimi systemy.
V BMW / Audi / MB vyssich rad je 10x vice prvku, ktere se mohou pokazit, zatimco napr. Peugeot 207 v 90% nebude jezdit ani s navigaci...el. sedadla, napojeni na net, night vision, hlidani pruhu, head-up display, bezp. systemy, zabavne systemy a dalsi veci jsou temto kategoriim zapovezeny.
Takze srovnavat poruchovost techto aut lze jen pokud budu srovnavat take to co mi nabizi (pomer) nebo napr. srovnavat jen poruchy mechanicke.
Stejne tak majitele mensich auta casto vyhledavaji levne, neznackove servisy, takze spousta poruch "unikne".
Mozna se Japonci umistili vepredu, ale porad maji strasne nudna a oskliva auta, naprosto bez emoci (az na vyjimky) a bez stylu. Ja beru jen Nemce a kvalitni Anglii, Japonci ci Francouzi me nechavaji chladnym, o Korei ci USA se vubec nema smysl bavit. A klidne me za muj nazor ukamenujte, ale to jsou zivotni zkusenosti a pres 500.000 km za volantem nemeckych aut bez jedine zavady mimo servisni prohlidky.
Kdyby nebylo Nemcu, mame auta, ktera budou technologicky a technicky na urovni 90. let....sorry a howgh.
V BMW / Audi / MB vyssich rad je 10x vice prvku, ktere se mohou pokazit, zatimco napr. Peugeot 207 v 90% nebude jezdit ani s navigaci...el. sedadla, napojeni na net, night vision, hlidani pruhu, head-up display, bezp. systemy, zabavne systemy a dalsi veci jsou temto kategoriim zapovezeny.
Takze srovnavat poruchovost techto aut lze jen pokud budu srovnavat take to co mi nabizi (pomer) nebo napr. srovnavat jen poruchy mechanicke.
Stejne tak majitele mensich auta casto vyhledavaji levne, neznackove servisy, takze spousta poruch "unikne".
Mozna se Japonci umistili vepredu, ale porad maji strasne nudna a oskliva auta, naprosto bez emoci (az na vyjimky) a bez stylu. Ja beru jen Nemce a kvalitni Anglii, Japonci ci Francouzi me nechavaji chladnym, o Korei ci USA se vubec nema smysl bavit. A klidne me za muj nazor ukamenujte, ale to jsou zivotni zkusenosti a pres 500.000 km za volantem nemeckych aut bez jedine zavady mimo servisni prohlidky.
Kdyby nebylo Nemcu, mame auta, ktera budou technologicky a technicky na urovni 90. let....sorry a howgh.
Jasne, kdyby kdyby... 😉
přes 500 tisíc s německými vozy??? No vidíš ja jsem těch skoro 500 udělal s jedním Japoncem :-! a bez poruchy.jen běžné spotřební materialy a servis.
Já vím že ti Japonci museli dotahnout do konce technologie které nebyla německá preciznost schopná pochopit jako například Wankel,že!
Já vím že ti Japonci museli dotahnout do konce technologie které nebyla německá preciznost schopná pochopit jako například Wankel,že!
Nesmyslny neni. A jednoznacne lze rict, ze ze vsech tech ruznych zebricku spolehlivosti (jd power, tüv, pripadne i dlouhodobe testy autobildu) ma tento zcela nejvyssi vypovidaci hodnotu.
Samozrejme ze technicky jednodusi auta budou nahore, ale sou tam i takova (lexus is, legacy, accord, s40) ktera jednoducha nejsou a presto maji vynikajici spolehlivost. A kazdy kdo chce auto technicky na vyssi si muze porovnat auta ruznych znacek v ramci te kategorie kterou chce. Kde je treba bmw 3 nebo audi a4 vuci lexusu IS. Totez plati treba pro RX, X5 a Q7.
Vzhledem k podstate tohoto zebricku je vyhledavani levnych a neznackovych servisu a unikani spousty poruch u malych aut zcela mimo misu.
Toto je totiz statistika pojistovny, ktera prodluzuje zaruku. Tudiz nikdo kdo si u nich pojisti auto nema duvod vyhledavat neznackovy servis nebo neresit nektere zavady. Pojistovna to zatahne za nej.
O tom jestli jsou bez emoci japonci, nemci, francouzi nebo treba italove se nema cenu bavit. To je zcela subjektivni zalezitost a kazdemu sedne neco jineho. Nemluve o tom , ze bez nejakeho kategorijniho zarazeni to rozhodne nelze (tezko lze postavit mpv proti sportovnimu kupe 😄 ).
Pozn. na okraj: Nemyslim si ze je mozne rict, ze levnejsi neznackove servisy znamenaji automaticky nizsi kvalitu odvedene prace a vetsi sanci, ze nejaka zavada "unikne". V ceskych podminkach je naopak prave u autorizovanych servisu bezne, ze na garancce jen zvednou auto a pak na nem nedelaji s tim ze ze nakonec vyinkasuji za praci, kterou neprovedli.
Kdyz vezmu obdobi od 2. s😱. tak nemce nelze jednoznacne oznacit za nositele technologickeho pokroku. Do tech zminenych 90tych let to tahli spise jini (i kdyz nelze opomenout NSU a Mercedes). Ted jsou sice nemci na cele, ale rozhodne nejsou sami.
Samozrejme ze technicky jednodusi auta budou nahore, ale sou tam i takova (lexus is, legacy, accord, s40) ktera jednoducha nejsou a presto maji vynikajici spolehlivost. A kazdy kdo chce auto technicky na vyssi si muze porovnat auta ruznych znacek v ramci te kategorie kterou chce. Kde je treba bmw 3 nebo audi a4 vuci lexusu IS. Totez plati treba pro RX, X5 a Q7.
Vzhledem k podstate tohoto zebricku je vyhledavani levnych a neznackovych servisu a unikani spousty poruch u malych aut zcela mimo misu.
Toto je totiz statistika pojistovny, ktera prodluzuje zaruku. Tudiz nikdo kdo si u nich pojisti auto nema duvod vyhledavat neznackovy servis nebo neresit nektere zavady. Pojistovna to zatahne za nej.
O tom jestli jsou bez emoci japonci, nemci, francouzi nebo treba italove se nema cenu bavit. To je zcela subjektivni zalezitost a kazdemu sedne neco jineho. Nemluve o tom , ze bez nejakeho kategorijniho zarazeni to rozhodne nelze (tezko lze postavit mpv proti sportovnimu kupe 😄 ).
Pozn. na okraj: Nemyslim si ze je mozne rict, ze levnejsi neznackove servisy znamenaji automaticky nizsi kvalitu odvedene prace a vetsi sanci, ze nejaka zavada "unikne". V ceskych podminkach je naopak prave u autorizovanych servisu bezne, ze na garancce jen zvednou auto a pak na nem nedelaji s tim ze ze nakonec vyinkasuji za praci, kterou neprovedli.
Kdyz vezmu obdobi od 2. s😱. tak nemce nelze jednoznacne oznacit za nositele technologickeho pokroku. Do tech zminenych 90tych let to tahli spise jini (i kdyz nelze opomenout NSU a Mercedes). Ted jsou sice nemci na cele, ale rozhodne nejsou sami.
Souhlasim! Němci nedělají špatná auta, ale nechají si za ně pořádně zaplatit. Technologie mají, ale japonci jsou na tom stejně dobře. Ve spolehlivosti si japonci zatím drží svojí pověst ale u těch němců je to objektivně jen průměr nic víc. Němci přece nedělají jen luxusní auta ale taky auta typu Golf která jsou v základu stejně "jednoduchá" jako konkurence takže to klidně mohlo vyhrát nějaké německé lidové auto, kdyby bylo tak spolehlivé jak se všude tvrdí...
Jirik_H
stále vidět v čele spolehlivosti Hondu a Toyotu (+ nějakou jinou značku na zpestření).
V čem dělají soudruzi v Evropě chybu?
V čem dělají soudruzi v Evropě chybu?