Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ojetiny

Zpět na článek

NHTSA vyšetřuje požáry VW Passat

45 komentářů

bordeaux
Ako je to mozne ze Apostol tvejch snu a superhypermegabobmadelomainstream hori???

GTI co ty na to?????
hihihi
Tady ho nepotkas 😉
hihihi
Tak uz ti to dole vysvetlil >😁 >😁 >😁
webpaja
...má prsty všude, capo di tutti capi 😄
Nery
Konkurenční boj USA a ostatních světových automobilek sílí. Toyotě již udělali obrovkou reklamu s Priusem a pokutou, teď je na řadě další automobilka. Nejsem příznivcem značky VW, ale tohle trochu smrdí... 😄
Avatar - jazva
jazva
Je dosť logické, že keď auto horí, tak z toho býva dosť veľký smrad. Čiže áno, máš pravdu. Toto dosť smrdí... >😁
hihihi
A ja jsem rad, posledni dobou sla kvalita Toyot trosku dolu...ted si to podle mne jeste vice pohlidaji a svolavacka bude na vse a zdarma i 10 let zpet. Opravdu si myslite, ze by tohle Skoda nekdy udelala ??? Vymenila vam 10 let stary dil ???
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak 10 let starý díl nevím, ale svolávačky Škoda dělá. Sice ne veřejně, ale dělá.
A tak starý díl nevím, ale na naší Octavii II měnili v rámci svolávačky světlomety a ještě něco dalšího. A to máme rok výroby 2005.
Jo a třeba na Yetiho svolávačka už byla taky. Měnili na něm 3 věci. Jedno se týkalo FW radia, jedno upevnění a přeizolování nějakých kabelů pod palubní deskou a jedno parkovacích senzorů.
Takže bych neviděl problém v tom, že Škoda nedělá svolávačky, dělá, ale novináři o tom nepíší. 😉
hihihi
Novinari o tom nepisi nebo to Skoda oficialne nezverejnuje ? 😉
xpaja
nezverejnuje, dela se to v ramci beznych garancek. u prvni fabie se taky par veci menilo. Ale novinari o tom moc nepisi sami o sobe, je pro ne lepsi nejit proti nejdulezitejsi znacce na nasem trhu. Staci si vzpomenout na euroncap roomsteru a problemy s predpinaci a airbagem, o tom se taky nijak zvlast nepsalo, a to byl v podstate celkem prusvih. Da se rict, ze toyota je jedna z mala ktera se ke svym prusvihum verejne hlasi a pak z toho je marketingovy prusvih. I kdyz me je to daleko sympatictejsi nez tutlani jako u vetsiny ostatnich koncernu.
I kdyz prihlasti se k vine za zrychlovani aut byla od toyoty blbost, i za zaseklym plynem jde kazde auto v klidu zastavit a beztak to byla jen marketingova kampan na podporu domacich znacek.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
no já bych to s tou pravdomluvnou a obětavou toyotou nepřeháněl...vždyť pokutu dostala právě proto, že o závadách včas neinformovala
Hendly
Ono je něco jiného svolávací akce, a něco jiného servisní zásahy při prohlídkách. Nové SW a případné záměny dílů jsou při servisních prohlídkách běžné snad u všech značek.
kyklop
neviem sice ako je to u ktorej znacky, ale nam dosla do firmy od importera opel pozvnka na bezplatnu opravu 7 rokov stareho vozidla
_MT_
Mě by hlavně zajímalo, jak mohou nejdřív dát autu homologaci, a pak chtít po automobilce uhradit pokutu za konstrukční vady/ odškodné rodinám obětí. To mě na tom americkém systému opravdu fascinuje.
Avatar - Ondore
Ondore
V tomto prípade sa treba zastať koncernu, ono to nie je tak, že by celé tie roky zatĺkal, ignoroval povinnosť okamžite informovať o závade a vec riešil. V skutočnosti sa vedenie VW rozhodlo, že vzhľadom na chudú základnú výbavu týchto vozidiel v porovnaní s domácimi autami v rovnakej cenovej kategórie budú americkí zákazníci dostávať nezávislé topení zdarma 😉
hihihi
No tak nekopej zas tak do nich, VW je znacka jako kazda jina, vys kolik shorelo BMW, znam minimalne 5 lidi s X5...a tesne po zaruce...a nedostali od BMW ani kacku....hodne preslo k Audi, ale ja si myslim, ze je to z blata do louze 😉
Nejlepsi bylo, kdyz kamos byl v autosalonu Ford, Audi nekde v Ostrave a pry tam prisel rozzureny chlap hodil jim klice od nove A6 a at si to "priblizovadlo" strci do p...ze chce ten svuj stary Ford Mondeo 😉 Za 3 mesice, stal 3x u skarpy a motor ani tuk...Samozrejme je to kus od kusu, tedy snad >😁
Avatar - Ondore
Ondore
Neuveríš, ale značku VW mám v podstate rád a nebyť trojpísmenkového kecov, takúto poznámku by som z huby nevypustil 😉
_MT_
Už jsem taky viděl vyhořelé BMW. A fakt, že nejsou ochotni platit, je vlastní i Audi (s MB nemám zkušenost). Audi většinou nabídne solidní spoluúčast, když jim pohrozíš soudem. Ale ze zkušeností z okolí u BMW mají silnější žaludek. Mainstreamová značka se v těhle ohledech o tebe většinou postará líp. Je to asi dáno tím, že takových případů není zase tolik a nedokážou jim poškodit nějak výrazně pověst. Osobně bych na spolehlivost u německé prémiové trojky vůbec nekoukal při výběru auta. Je to tam vždy spíš kus od kusu, spálit se můžeš všude.

(Bavím se samozřejmě o závažnějších konstrukčních vadách, nikoli o nefunkčním tlačítku na volantu...)
Avatar - Andromeda
Andromeda
I Ty žertéři >😒] ,zdravím Tě.Poslední dobou to tu trošku zanedbáváš parde,tak se polepši 😉 !
Avatar - Ondore
Ondore
Poznáš to, klasické nestíhačky, nedá sa súčasne klaňať kráľovnej aj reagovať na supermainstreamové bláboly 😉 Ale už sa snažím, jeden balíček máš v maili 😉
Avatar - Andromeda
Andromeda
Jsi v jednom kole?Tak ať se daří 😉 - s tím klaněním -> šetři záda,mírný úklon bontonu postačí >😁 .Mailík jsem dlooouho nenavštívil,omluva.Vidíš,Tobě vyčiním za "ticho" a sám se držím zpátky...
wolff
No jo, joooo, ale.., aleeee.....Ferrari taky hořelooooóóó.... >😒] >😒]
Avatar - T613
T613
[odkaz]
kyklop
hodnotny prispevok
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
I tohle tě vydráždilo? Přitom ten přilepený štít je typická ukázka italského přístupu k práci. Něco přilepit do blízkosti výfuku by nenapadlo v Česku ani toho největšího lempla, ale v Itálii to udělají na svůj klenot.
wolff
Mě nic nevydráždilo...
jen mě pobavila ta "nenucená" zmínka v článku o F errari.

Mimoto ad lepení.
Ty oborníku (na klauna nereaguju, to nemá cenu), zjisti si než reaguješ, například to, co vše se lepí například u BMW (ti jsou lepeníám průkopníky). Tam se lepení (samozřejmě speciálními epoxidy) používá už dlouhou dobu místo většiny svárů napříkald i v oblastech kompletace karosářských dílů.

Lepený tepelný štít je v tomto ohledu běžná věc (v oblasti hi-tech). Bohužel hold za některých provozních podmínek docházelo k zvětšení teploty nad mez vzplanutí toho epoxidu. Byla to chyba, která byla napravena. Takže se zklidni...
GTI
Koukám, že koudel už nehoří se Státech jen mistru Obamovi... U těch Ferrari je to teda nepříjemná věc. Lepidlem přilepený tepelný šťít výfuku, to snad neměl ani legendární Oltcit...

Ovšem co mě dostalo dokonale do kolen, to jsou počty prodaných Passatů v USA. Já myslel, že se tam na silnicích pohybují v postavení takřka ilegálů a nebudeme nakonec daleko od pravdy, když si tu napíšeme, že máme co dělat, abysme tu Ameriku v těch Apoštolech alespoň dohnali...

Jinak jasně, americká krása, klasika - červená kontrolka na přístrojovce signalisující potřebnou servisní kontrolu se tam vydává za požár savany.

Tak mě napadá, nepopletla amíky u 458 Italia ta sytá červeň Ferrari?

BRAVO FERRARI-PASSAT :yes: (svůj k svému...)
Avatar - 4hill
4hill
Mohou za to všichni..jen ne VW...U Ferrari je lepení chyba..jak je možné že u Passatu ne?Hodnotný příspěvek který však ukazuje jen tvůj charakteristický přístup v hodnocení koncernu vs.zbytek světa.Za nadsázku :yes: Za objektivitu :no:
GTI
Velmi oceňuji tvé auto snů... 😉 avšak na diskuzi je to padni komu padni, tedy hille, život není peříčko, život je ostrej boj, zejména v autobranži. Máme-li to vzít trochu objektivnějí, tak i přesto je to selhání Ferari fatální ostudou. Problém s cívkou u Passatu nestojí za řeč, běžná silniční bolístka, však vzpomeň, co humbuku se událo kolem Toyoty a toho, že měl nějakej texaskej kovboj s příliš zarudlým krkem, příliš vysokej podpatek na kopytech...
cuoresportivo
Správně je "abychom tu Ameriku". Koukám, že tvá čeština je tak vybroušená jako hořící Apoštol. 😄
GTI
Co je správně u vás na základce je mi v podstatě tak nějak šumafuk. Myslím, že mi rozumíš...

P.S. Nikoliv "tvá" nýbrž - "tvoje". Koukám, že tvoje čeština se červená jako to ferrari... 😄
Avatar - Ronault.
Ronault.
Abysme je nepřijatelná hrubka, tvá/tvoje je jen otázkou volby, dokonce zní lépe tvá. Tak se tu nečil, když tě někdo nachytá na chybě.
Jirik_H
Nevím, kdo tady nepíše spisovně nějakou čecháčkovinou...
Ale vidět hořící VW, to je zážitek... 😄 😄
Pepis
Ještě, že ten štít tím lepidlem nenýtují...
hihihi
Proste priznej, ze ani ten tvuj dokonaly Apostol neni dokonaly. KONEC.
100oktanu
...že pro trhy v U.S. byly původně používány jiné cívky, než v motorech pro EU. Konkrétně u B5.5 bylo dodavatelem cívek pro motory určené do USA Magneti Marelli. (Obdobný typ se pak jednu dobu dával v EU do 1.8T 20V.)
Cara Binieri
HA! Italska sabotaz.
chester
Renault ide dodavat Mercedesu motory...
Apostolovia horia po USA ako fakle...
gti, to je na maslu >😒]
shark11
V práci sa stalo, že začala horieť nová Fábia I (pár rokov dozadu). Na diaľnici stačil vodič akurát zastať a zachrániť notebook. Drahý oblek vzadu už nestihol zachrániť ...

Vcelku sme sa na tom smiali, ale keď si predstavím mať vzadu dve malé deti v detských sedačkách ...
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dan0044
Dan0044
Skoro sem nechtěl věřit svým vlastním očím, skoro sem si řikal "sem já opravdu v České republice"? Oni si opravdu DOVOLILI napsat něco proti vw? Co já vim, tak se až donedávna všechny svolávačky a podobně hroooozně tutlalo. Dovolili si to napsat tak maximálně novináři z méně známých serverů, občas ani ti ne.

Nicméně aspoň ta připomínka k Ferrari se tam objevila, když už to napsali. Aby ten Passat byl aspoň trochu ospravedlněnej. Nemyslím si, že by to bylo vhodné příliš zlehčovat, že ano, GTI?

Zase na druhou stranu, v USA se vede poměrně krutý boj a těžko říct, jestli za to opravdu může VW. Už dlouho se tam kope proti zahraničním automobilkám a může (ale také nemusí) to být částečně vina někoho jiného. Také další pravda je, že i kdyby se to stávalo vinou VW, tak chybu občas udělá každá automobilka. Nikdo není bezchybný, ani VW a neštěstí akorát je, že je to chyba zrovna takovéhleho formátu.

Nicméně stejně sem připojím své oblíbené ironické BRAVWO!
Jirik_H
Však to redakce odskáče, neboj. Nadlouho si nic nepřečteme o problémech VW všeho druhu... Btw, psali tady někdy o problémech 1.4 TSI s dvojitým přeplňováním a ukončením výroby. A přitom šlo o pý vynikající motor i podle (odborných >😒]) novinářů.
marianek
Kdyz ty auta se neprodavaji a neprodavaji. Vsechno uz panove Wolf(s) a Burg vyzkouseli a stejne jim ty "drahokamy" nikdo koupit nechce.
Posledni moznost, zrychlit recyklaci. A v cene budou mit i efektni ohnostroj. Takhle jeste jedno desetileti a dalsi pojizdne VW Comet a mozna se jich toho pulmilionu v USA dockame (samozrejme jich bude vetsina uz vyhorelych).
Reklamni slogan: Za jednu vyhorelou kometu dostanes hned dve. Cim vic si jich koupis, tim vic jich dostanes zdarma. Bezkonkurencni zaruka po dobu horeni. VOLKSWAGEN COMET.
A my v Evrope se musime spokojit jen s teplym, vlhkym vetrem. Jeste, ze mame moznost individualniho dovozu. 😄
frk
Nevím čím to je,ale během posledních deseti dnů,jsem potkal(postupně a pokaždé jiného-pro rýpaly)na laně se vezoucí čtyři Passaty,že by je zaskočil mrazíček >😁
Ale uznávám,že je to mimo článek,v USA je zaskočilo pro změnu osobní teplíčko >😁
hihihi
...spis to bude tim, ze to tady uz ma kdejaky trouba z vesnice a leje do toho kdo vi co 😉