Hlavni smysl(y) hybridu zhruba spociva v tom, ze😒br />
1) Namisto spickoveho vykonu (predjizdeni) staci spalovacim motorem pokryt stredni vykon. Diky tomu lze pouzit mensi, jednodussi motor, ktery se driv zahreje. Vysledkem je uspora paliva.
2) Spalovaci motor muze pracovat v uzsim rozsahu otacek/momentu, kde je efektivnejsi. Dalsi uspora.
3) Potrebujete navic elektromotor(y) a baterie nebo kapacitory, ale zase nepotrebujete prevodovku (staci misto ni treba diferencial jako u HSD), rozvodovku, extremne snadno dostanete pohon 4x4 jako to dela PSA u e-HDI. Vysledek je jednodussi a spolehlivejsi a dokonalejsi pohon.
4) regenerativni brzdeni: dalsi uspora paliva.
Nevim, co sleduje AUDI tim, ze k 155kW prida 33kW elektromotor, ale obavam se, ze jen lepsi akceleraci a moznost nalepit na auto nalepku hybrid (cti: uz umime to, co toyota a honda). Takze za me :no:
Když "nevíš, co tím Audi sleduje", jak jsi zcela správně vystihl svůj obzor, tak si svůj palec strč... a nevynášej soudy >😒] ...případně si jdi "regenerativně" naplnit hlavu...čímkoliv 😄
2) Spalovaci motor muze pracovat v uzsim rozsahu otacek/momentu, kde je efektivnejsi. Dalsi uspora.
3) Potrebujete navic elektromotor(y) a baterie nebo kapacitory, ale zase nepotrebujete prevodovku (staci misto ni treba diferencial jako u HSD), rozvodovku, extremne snadno dostanete pohon 4x4 jako to dela PSA u e-HDI. Vysledek je jednodussi a spolehlivejsi a dokonalejsi pohon.
4) regenerativni brzdeni: dalsi uspora paliva.
Nevim, co sleduje AUDI tim, ze k 155kW prida 33kW elektromotor, ale obavam se, ze jen lepsi akceleraci a moznost nalepit na auto nalepku hybrid (cti: uz umime to, co toyota a honda). Takze za me :no: