Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Pekelná Micinka
0
Hubu to má jak ječící parchant, ale celkový dojem je kladný. Cenovka (u testované verze) je bohužel o takových 20% vyšší než bych si představoval jako strop pro takovýhle AQauto. Ať žije Troja!
Klaudius
0
Vzal si mi to zklávesnice... 😉 :yes:
Pekelná Micinka
0
Jak píši, ale celkový dojem je kladný.
swifter
světlá výška na houby, přístrojovka nepraktická a nepřehledná, cena neskutečná, opravdu nevím pro koho to bude přitažlivé. Zlatá praktická SX4 za poloviční cenu!
kuko
Osobně se mi to nelíbí, a interiér je jen poslední ránou...
Ale v Mnichově zjevně nesedí ***i a mají určitě sakra dobře spočítáno, že je na trhu místo pro tuhle příšerku. Image BMW dělá divy. Tak good luck
Ale v Mnichově zjevně nesedí ***i a mají určitě sakra dobře spočítáno, že je na trhu místo pro tuhle příšerku. Image BMW dělá divy. Tak good luck
zlysoused
Takhle špatnou známku tu už dlouho žádné auto nedostalo.
dicky
Toto bude kusova zalezitost v prodeji moc jich clovek nepotka..
Cenu vzhled a prakticnost nechavam bez komentare a motor?Co cekat o turba pojedeto dobre vetsi atmo motor by se tam pocitam ani nevesel..
Auto trochu bez napadu a snad i smyslu..
Cenu vzhled a prakticnost nechavam bez komentare a motor?Co cekat o turba pojedeto dobre vetsi atmo motor by se tam pocitam ani nevesel..
Auto trochu bez napadu a snad i smyslu..
acALIEN
Tak a jestli mamaca nebude do Vanoc hodna, tak ji to koupim za trest. :-!
kari.laz
Tohle už nemá s Mini nic společného, kromě několika designových prvků a interieru. Klasický mini je bomba. Interier mi u nich moc nesedí, ale odkazují se na retro, takže to museli nějak podobě udělat. Tahle obluda nemá s mini nic společného. Mám pocit, že záliba v traktorech u BMW (X1, X3, X5, X6 a prý se připravuje X4 a snad i X2) se přenesla i na mini. Škoda.
manitou
nešvarem dovozce je, že všechny recenze se snad dělaly jen s jedním autem ... přitom v jiných barvách, na jiných kolech, je to par excellence. prostě další přesná rána v modelové řadě, o prodeje strach nemám. jako každá automobilka myslí na zisk a tím pádem na přežití, proto cabrio, clubman, countryman ... coupé, roadster :-! tak držím palce 😉 :yes:
GTI
O úchvatnéí kráse a stylu MINI jaksi...malého, o tom jistě netřeba psát. Psát ovšem je potřeba o MINi jaksi... velkém. Bez mučení přiznávám, že tomu, kdo dokázal vykouzlit na světlo světa takovou designovou parádičku jakým countryman bezpochyb je, bych nechal pozlatit ruce.
S nebývale lehkou elegancí se totiž tvůrci velkého miníka dokázali vypořádat s neřešitelným problémem - stvořit v jednom krásku a zvíře do gaáže.
Pokud tu píšeme o kráse aut, povětšinou máme na mysli (vyjma Mercedesu) jednorozměrové hodnocení, tedy jaksi zcela přímé zadání, zcela adekvátně ztvárněné v dané karoserii.
Zde ovšem máme jiného pacienta. Tohle je mistrovské skloubení přímého stylu, s nekonečnou hloubkou designové avantgardy. Tohle je dokonalá sbíječka pro ty správný drzky od přírody, pro drzky, co si nemusí nikdy nikde na nic hrát, Koženýho bombera po dědovi hoď na zadní lavici, seřiď ray-bany, nakopni motor a jeď. Tohle auto nemá stylistickou chybu, nejhorším čláínkem řetězu budeš ty sám...
MINI? Jedna z největších karosářských událostí roku.
VELMI ZŘETELNÉ - BRAVO :yes: :yes:
S nebývale lehkou elegancí se totiž tvůrci velkého miníka dokázali vypořádat s neřešitelným problémem - stvořit v jednom krásku a zvíře do gaáže.
Pokud tu píšeme o kráse aut, povětšinou máme na mysli (vyjma Mercedesu) jednorozměrové hodnocení, tedy jaksi zcela přímé zadání, zcela adekvátně ztvárněné v dané karoserii.
Zde ovšem máme jiného pacienta. Tohle je mistrovské skloubení přímého stylu, s nekonečnou hloubkou designové avantgardy. Tohle je dokonalá sbíječka pro ty správný drzky od přírody, pro drzky, co si nemusí nikdy nikde na nic hrát, Koženýho bombera po dědovi hoď na zadní lavici, seřiď ray-bany, nakopni motor a jeď. Tohle auto nemá stylistickou chybu, nejhorším čláínkem řetězu budeš ty sám...
MINI? Jedna z největších karosářských událostí roku.
VELMI ZŘETELNÉ - BRAVO :yes: :yes:
Ty si dnes priveľa pil...
zaujímalo by ma, čo by písal, keby na kapote bola značka nejakého "nepriatelského" výrobcu >😒]
No celkem souhlas. Ale ty obruče místo budíkůůůůůůů ..... neeeeeeeeeeeeeee :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: 😒
No vidíš,ty bys jim nechal zlatit ruce a já bych jim na ně spíš nechal na*at a nepustil je týden k vodě >😁 dnes jsem si dle tebe,tuhle parádičku prohlížel a chtělo se mi no plakat 😢
Na design máme všichni holt jiný názor :-! za mě :no:
Na design máme všichni holt jiný názor :-! za mě :no:
Moje představa o distribuci síly na kola je trochu jiná😒br />
1) 100% dozadu za normálních podmínek
2) 50:50% na ledu, sněhu či igelitu
3) 100% dopředu za extrémní situace, kdy zadní kola visí v příkopu 10 cm nad zemí
1) 100% dozadu za normálních podmínek
2) 50:50% na ledu, sněhu či igelitu
3) 100% dopředu za extrémní situace, kdy zadní kola visí v příkopu 10 cm nad zemí
Docela často slýchám (a čtu) mnoho prohlášení, že Countryman, jakožto auto čtyřmetrové délky, schopné převézt pohodlně čtyři lidi a nějakou tu bagáž, není pravé MINI a že to s MINI nemá nic společného. Myslím, že ti, kdož tohle prohlašují, by si měli uvědomit, že MINI je automobilka jako každá jiná. Chce-li růst, nemůže vše stavět na jednom modelu. Countryman je podle mě přirozeným a promyšleným krokem vpřed na cestě ke zvýšení prodejů. Ano, není to to původní malinkaté MINI, ale to ani nemá být.
Já dávám automobilce za tenhle model :yes:
Já dávám automobilce za tenhle model :yes: