Nic nevybuchuje, ale poškozené články při nabíjení můžou ( zdůrazňuji můžou ) začít hořet. Poškozené můžou být nevhodným nabíjem nebo vybíjením, což si elektronika v autě už pohlídá.
Nebo také pádem modelu, což je ale zase jiný příběh ...
Nemám dôvod si nič vymýšľať..li-po baterky sú aj výrobcom odporúčané na skladovanie v ochranných obaloch (už spomínané e😜losion packet)..nie je to zas e😜lózia ako dynamit ale keď 11 voltová baterôčka na airsoft dokáže roztrhať batoh, čo dokáže taká v aute :-!
Pravda je, že v aute bude asi lepšie vyriešený nabíjací cyklus
Kdo ví kolika převzetími tento článek utrpěl na informační roztříštěnosti (viz 605km při 90km/h za 4h). Třeba to není Li-Pol baterie, ale LiFePO4 baterie, která zmíněným e😜losivním efektem netrpí.
V modelárčine na to stačí tzv. e😜losive pocket- vrecko ktoré zmierni e😜lóziu a zabráni požiaru, ako to bude vyriešené u áut som zvedavý >😁
Nebo také pádem modelu, což je ale zase jiný příběh ...
Pravda je, že v aute bude asi lepšie vyriešený nabíjací cyklus