Bezpečnost
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeEuro NCAP 2009: Toyota Urban Cruiser má jen tři hvězdy, hlavový airbag nefungoval korektně
43 komentářů
krysa23
0
No u auta za takové prachy to není nejlepší vizitka :😉
ZocelenyDrapalik
0
Bezpecnost trihvezdickova, cena desetihvezdickova. Muze si takovato znacka dovolit takovou ostudu?
krysa23
0
Podle mě to dotáhnou a daj do testu znova, ale jde vidět, jak šíleně se změnily pravidla. Když před 2 lety(?) měl číňan stejný výsledek a vypadal hůř jak zkorodovaná 120, dnes stačí špatně naplněný airbag a 2 hvězdy jsou v pr..
ZocelenyDrapalik
0
Coz je dobre. Pri letni serii vysledku dosahly snad vsechny auta na 5* a v mistni diskuzi se vyrojila hromada e😜ertu, kteri hned vedeli, ze nova metodika je nanic, protoze produkuje sama 5ti* auta. Jak je videt, mylili se.
pelikoš
0
hopla,malé fau😜as... >😁 >😒]
jossalito
Asi jim nestačí, že musí stahovat statisíce automobilů kvůli skrytým vážným závadám, oni už jdou po hlavě i do crash testů. >😒]
Statisíce? Kvůli vážným závadám? Nepřeháněj.
Mimo Japonsko má pak být staženo 830 000 vozů subkompaktu Vitz, které jsou na mnoha světových trzích, včetně toho českého, prodávány pod názvem Yaris. Zveřejněno 28.1.2009
Aha, a pročpak? Nechce se mně to gůglovat.
Co vím, ta jde o konstrukční vadu, která by měla být v servisu do hodiny opravena. Ani vlastník Yarisu, kterého znám, nevěděl co na autě dělali a trvalo to den.
Pokud vim, jde o tesnici penu u predpinacu pasu, kde pri nehode a aktivaci predpinacu pasu muze teoreticky - v praxi se to pokud vim nestalo - dojit ke vzplanuti teto tesnici peny od pyrotechnicke naloze predpinacu. I proto se mi pristup Toyoty libi - radsi to preventivne stahneme a opravime.
Bohužel je to tak... Toyota patří mezi automobilky, které svolávají nejvíce aut. Kdosi tu nedávno přilepil onen žebříček.
Otázka je, jestli je to dobře, či špatně.
Mnozí odpůrci koncernu zde při každé svolávačce vykřikují, jaké jsou to šmejdy, a že toto potvrzuje jejich pravdu.
Já jsem v tomto ohledu poměrně zdrženlivý, protože to považuji za projev zájmu na vyřešení možných problémů.
Otázka je, jestli je to dobře, či špatně.
Mnozí odpůrci koncernu zde při každé svolávačce vykřikují, jaké jsou to šmejdy, a že toto potvrzuje jejich pravdu.
Já jsem v tomto ohledu poměrně zdrženlivý, protože to považuji za projev zájmu na vyřešení možných problémů.
To, že konzern nesvolává je občas spíš na škodu. Čekat na servisní prohlídku je občas dost "o hubu".
Nevím, nesoudím. Jde o typ závady, jestli je vážná, tak určitě nebudou otálet, jestli je to nějaký drobek ovlivňující max tak "dojivost jedné krávy v JZD Horní Dolní" tak se vlažnému přístupu nedivím.
Jestli máš jiné zkušenosti, klidně se poděl.
Jestli máš jiné zkušenosti, klidně se poděl.
Třeba konstrukční závada vystřelovače airbagu u Roomstera...
Vlnící se přední kotouče u čtyřkovýho Golfu.
To jen pro zajímavost.
Vlnící se přední kotouče u čtyřkovýho Golfu.
To jen pro zajímavost.
Tak Roomstera nezpochybňuju. A vlnící se kotouče... no, s tímto problémem se nepotýká jen tvůj Golf, ale poměrně více aut a co vím, tak třeba u Opelu o tom něchtěli ani slyšet. :-!
U Fábie šlo o kabel v motoru, který měl špatnou ilozaci. Žádné svolávání neproběhlo a dělalo se to až při pravidelné prohlídce. U Berlinga výměna krytu světlometu - kupodivu jen pravého - taky až při prohlídce. Jumper r.v.2006 ve 20000 km, výměna hadice vzduchu k turbu a nové upevnění, protože se prodřela o část karoserie - oprava provedena a do měsíce přišla svolávačka.
Jde o to, zdali tahle závada může ohrozit životy lidí v autě. Takovej airbag, kterej zůstane ve volantu je docela zbýtečnej.
Koncern občas nezvoláva, ani keď je to treba. Asi spolieha na loajalitu svojich zákazníkov, alebo si proste verí, že sa daná chyba prejaví iba zriedka...
Tady máš statistiku vyšetřování NHTSA a statistiku recallů.[odkaz]
No tak pro koncern VW to nevypadá moc dobře,vzhledem k počtům prodávaných aut i počtu modelů.Těch vyšetřování má koncern na triku více než Toyota.I podle tohoto raději Toyotu než koncern.
No tak pro koncern VW to nevypadá moc dobře,vzhledem k počtům prodávaných aut i počtu modelů.Těch vyšetřování má koncern na triku více než Toyota.I podle tohoto raději Toyotu než koncern.
kdyz jsme u bezpecnosti...Kvůli volným podlahovým krytinám, které mohou zablokovat plynový pedál, bude v USA staženo na 3,8 miliónu vozů...
ER
Problémy s Priusem v Americe, svolávání Yarisu po celém světě a teď tohle.
Co se v Toyotě stalo?! Kde je ta japonská kvalita!?
Co se v Toyotě stalo?! Kde je ta japonská kvalita!?
hyrysysy
Tak tohle je průs.er. Tohle Toyotě snad nikdo nepřeje. Kluci to ale daj dokupy. Auťák jinak pěknej.
skodov-kar
komentare ake to je zle auto.A VW sciroco ci ako sa pise dostal 5 hviedz a nefungoval mu pri teste tiez airbag a hrozilo vazne opskodenie hlavy vodica.Skratka Euro Ncap-u ide len o to kto si vysledky predom zaplati.
Zaujimave ako ste sa do Toyoty hned pustili a na auto.cz som clanok o crash teste toho sciroca nenasiel.
Zaujimave ako ste sa do Toyoty hned pustili a na auto.cz som clanok o crash teste toho sciroca nenasiel.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nemáš to jedno :-! 😉 , prostě nakupují auta napříč celou evropou-Ta dvojka byla z VB.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak v tomhle nemůžu sloužit, ale budou to podle mně zanedbatelné věci.To by v tom případě museli každé auto testovat dvakrát.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
gld
Teda takto nie toyota :no😒br />
výsledok ospravedlniteľný možno u dácie alebo potešujúci u čínskych áut ale vozík b segmentu za cenu 20 000€ + to je urážka
výsledok ospravedlniteľný možno u dácie alebo potešujúci u čínskych áut ale vozík b segmentu za cenu 20 000€ + to je urážka
Tak jednoduchý to není. On ten UrbanCruiser je vlasně Scion 😁. Auto, který stojí cca 15000$, takže nějakejch 10500€. Cenově je to tomu Loganu dost podobný.
Nevim. Mozna v USA. Na ceskem trhu urcite ne. Projdi si ceniky. Nicmene to je ta myslenka - vezmeme levne auto v USA, trochu ho posolichame, prejmenujeme a v Evrope ho prodame za dvojnasobek. Marketingove to jde, ale objektivni technicka mereni prozradi tu habaduru. A to je taky jedna z pricin, proc jich v CR prodavaji 5 do mesice.
přesně,taky myslím,že je tohle auto předražený,ale až vyjede příští rok nová konkurence,třeba nissan qazana...
Nechci omlouvat problémy které nastali při testu jednoho vozu, ale pokud jde snížené hodnocení na vrub né zcela funkčnímu komponentu (zde Airbag), nebudu tady vykřikovat, že to auto je špatný. Konstrukvce vozu je pokud jsem vyrozuměl z článku v pořádku, a nefunkční komponent se bohužel může objevit v kterémkoliv voze. Co se týče svolávacích akcí, tak tady si všechny velké automobilky mohou podat ruce, protože skutečně veškeré problémy spočívají ve vadných komponentech, které dodávají subdodavatelé a to vesměs ti samí ... Takže je zajímavé např. sledovat, jak se vyvíjí kvality vozů, vybavených komponenty od evropských dodavatelů (viz pokles kvality u vozů Toyota a Honda, vyráběných v evropě a z evropských komponentů). Mimochodem zrovna nedávno byl zajímavý článek o problémech s motory Mercedes kvůli vadním vstřikům od nejmenovaného výrobce. Znamená to sna, že Mercedes jsou špatná auta?
zvláštne je že sa nepokúsili o opakované testy...škodovka by mohla rozprávať..takto má človek pocit že sa chybu nesnažia napraviť..tak neviem