Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Pekelná Micinka
Myslím, že zásadním problémem z hlediska designu byla ta stoupající střecha [odkaz] a původní provedení masky. Změnu by snesla i optika světel. Třeba tahle konkrétní kombinace není zlá. [odkaz]
Good news,Chrysler PT Cruiser is finally dead!!! >😁
aj britský humor, a už niekoľko rokov
btw "píťák" mi príde ako zaujímavé auto, normálne som nad ním uvažoval..v nafte zohnateľný za fajn peniaze a keď zastaneš na semaforoch tak nemáš okolo seba 5 rovnakých áut
btw "píťák" mi príde ako zaujímavé auto, normálne som nad ním uvažoval..v nafte zohnateľný za fajn peniaze a keď zastaneš na semaforoch tak nemáš okolo seba 5 rovnakých áut
... Jsem pro každý e😜eriment, alepsoň není na světě nuda. Nebýt originalit podobného ražení, bude naše fantazie upadat bez jakéhokoli rozvinutí... kupříkladu ve formě tradičních tříprostorových sedanů s konzevativními tvary... Bože můj!
gottak
Konec dalšího amerického *, Děkujme Bohu!!!
Dobré auta z USA za posledních 10 let se dají totiž spočítat na prstech jedné ruky
Dobré auta z USA za posledních 10 let se dají totiž spočítat na prstech jedné ruky
HAHAHA.
Tohle uato se udrželo ve výrobě jen s mírnou inovací tak dlouho, jako žádné evropské auto za poslední dekádu.
A rozhodně nelze tvrdit že bylo neúspěšné.
A necpěte sem MB G a Nivu, to jsou poněkud jiné případy.
Tohle uato se udrželo ve výrobě jen s mírnou inovací tak dlouho, jako žádné evropské auto za poslední dekádu.
A rozhodně nelze tvrdit že bylo neúspěšné.
A necpěte sem MB G a Nivu, to jsou poněkud jiné případy.
S těmi americkými auty je to spíš v poslední (dlouhé) době k pláči (až na pár vyjímek v čele s Fordem), než k smíchu, tím nemyslím jen smutný konec Oldsmobilu apod. Že tam postupně až z neuvěřitelné části ovládli trh s automobily Japonci, (kteří mimochodem s USA prohráli válku) taky o něčem svědčí...
No Toytě se nějak moc nedaří poslední dobou že 😄 a kdo je další? Honda, která na GM a Ford nemá a Chrysler na ní naposledy ztratil asi 40 tis aut...(květen)
S vyplazeným jazykem ještě z dálky dýchá Nissan a zbytek je někde hooooodně daleko.
S vyplazeným jazykem ještě z dálky dýchá Nissan a zbytek je někde hooooodně daleko.
Rád bych slyšel alespoň 5 kvalitních amerických aut za poslední dekádu. Evropské a bohužel ani japonské konkurenci momentálně nešahají ani po kotníky. Sám bych zařadil mustang, challenger a charger. Ale to je odkaz minulosti a světlou budoucnost jim vzhledem ke spotřebě nevěštím.
To že se PTéčko dobře prodávalo spíš svědčí o americkém (NE)vkusu!!!
To že se PTéčko dobře prodávalo spíš svědčí o americkém (NE)vkusu!!!
Co tady motáš americkej vkus a kvalitu?Já jezdil s PTC v americe měsíc každej den a netvrdil bych že to byl křáp,příjemně mě překvapily i jídní vlastnosti,ten automat trochu historie,pravda ale s tou 2,5 to jelo pěkně.Spotřebu vzhledem k ceně phm neřešíš,ale žádná tragédie to nebyla.
Chevrolet Malibu, Cadillac CTS, Jeep Wrangler, Corvette, nový Mustang, nové Camaro, nový Jeep GrandCherokee 2011, Buick LaCrosse, Ford Taurus jen tak namátkou.
Třeba o Malibu i řada amerických novánářů tvrdí, že oprti toytoě rozhodně nic neztrácí....
Ono se slušně svého času prodával i v EU, Mexiku, Kanadě, JIžní africe atd..
Stejně jako Caliber.
Charger právě přichází jako 2011 model s novými úpravami a novými V6 motory Pentastar 3,6 DOHC - které jsou úspornější a výkonější než předchozí 3,5 SOHC.
Mustang má stejnou spotřebu jako Porsche Panamera 3,6 V6 a to samé i nové Camaro.
Časy se mění a třeba na fordí motory Ecoboost ani některé evropské značky nemaj....
Třeba o Malibu i řada amerických novánářů tvrdí, že oprti toytoě rozhodně nic neztrácí....
Ono se slušně svého času prodával i v EU, Mexiku, Kanadě, JIžní africe atd..
Stejně jako Caliber.
Charger právě přichází jako 2011 model s novými úpravami a novými V6 motory Pentastar 3,6 DOHC - které jsou úspornější a výkonější než předchozí 3,5 SOHC.
Mustang má stejnou spotřebu jako Porsche Panamera 3,6 V6 a to samé i nové Camaro.
Časy se mění a třeba na fordí motory Ecoboost ani některé evropské značky nemaj....
No vlezl ses do desítky...
Cherokee už dlouho není zázrak, vždycky nastartu kariéry vypadá dobře, do doby než prohraje první srov. test s německou konkurencí...
LaCrosse, Malibu ani Taurus bys asi za passat,superb nebo mondeo taky nestřelil. Už jen kvůli nabídce dieselu... To ani nebudem rozmazávat interiéry,jízdní vlastnosti a spolehlivost jednotlivých kusů.
Prostě zlatá éra amerického automobilového průmyslu je pryč a další šanci možná dostane pokud si nepokazí nástup elektromobilů šmejdy!
I pacifisti tohle musí uznat... 😉
Cherokee už dlouho není zázrak, vždycky nastartu kariéry vypadá dobře, do doby než prohraje první srov. test s německou konkurencí...
LaCrosse, Malibu ani Taurus bys asi za passat,superb nebo mondeo taky nestřelil. Už jen kvůli nabídce dieselu... To ani nebudem rozmazávat interiéry,jízdní vlastnosti a spolehlivost jednotlivých kusů.
Prostě zlatá éra amerického automobilového průmyslu je pryč a další šanci možná dostane pokud si nepokazí nástup elektromobilů šmejdy!
I pacifisti tohle musí uznat... 😉
To je zase srovnání... Mustang a Panamera!!! 8-s
Doufán, že máš aspoň ("věkově") dost času, dostat ještě trochu víc rozumu... 😉
Doufán, že máš aspoň ("věkově") dost času, dostat ještě trochu víc rozumu... 😉
Pokud odhlídneš od stylu jízdy daného rozdílem mezi 4dv. CC a 2dv. Coupé. Rozdílů v hmotnosti, v Cx, v připojené převodovce, atd. tak je spotřeba plně srovnatelná. 😉 >😁
No jo no....
Víš co porovnej si výkon těch motorů - obsah je na chlup stejný a u výkonu je fuk, jestli jde o motor v limuzce, kupé nebo třeba obracečce sena.
Kde je ten špatný litrový výkon, hm?
Další oblibený kec odpůrců amerik, který už dávno, dávno neplatí....
Víš co porovnej si výkon těch motorů - obsah je na chlup stejný a u výkonu je fuk, jestli jde o motor v limuzce, kupé nebo třeba obracečce sena.
Kde je ten špatný litrový výkon, hm?
Další oblibený kec odpůrců amerik, který už dávno, dávno neplatí....
Odkdy je samotný litrový výkon obecným měřítkem celkové kvality motoru???
Nevidím důvod k tomu, aby Porsche u Panamery tahalo vyšší výkon zrovna z šestiválce, když mají v nabídce i podstatně výkonější osmiválce (navíc i včetně přeplňování)... 😉
Nevidím důvod k tomu, aby Porsche u Panamery tahalo vyšší výkon zrovna z šestiválce, když mají v nabídce i podstatně výkonější osmiválce (navíc i včetně přeplňování)... 😉
To je zas argument teda, doslova perlíš.
Jiní výrobci a zejména ti američtí v nabídce nad V6 už V8 nemaj, vid?
Toč se korouhvičku toč - když se ti to hodí do krámu, tak najendnou němci nepotřebují tahat a to prosím u špičkové značky jako Prosche z motoru velký výkon - ale když jde o ameriky -tak ty motory na EU nemaj že maj malej výkon a moc žerou (což ti právě ukazuju že není pravda).
Tak nádherně si protiřečíš, že to prohlídne i záček mateřinky...
No jono...
hele běž do politiky - nečas,paroubek, topol i kalousek dohromady jsou proti tobě slabej čajík 😄
Jiní výrobci a zejména ti američtí v nabídce nad V6 už V8 nemaj, vid?
Toč se korouhvičku toč - když se ti to hodí do krámu, tak najendnou němci nepotřebují tahat a to prosím u špičkové značky jako Prosche z motoru velký výkon - ale když jde o ameriky -tak ty motory na EU nemaj že maj malej výkon a moc žerou (což ti právě ukazuju že není pravda).
Tak nádherně si protiřečíš, že to prohlídne i záček mateřinky...
No jono...
hele běž do politiky - nečas,paroubek, topol i kalousek dohromady jsou proti tobě slabej čajík 😄
Tak na perlení si tu především ty... a že se tu na tom už pár lidí shodlo...
Naopak, pokud přistoupím na tvou logiku čím větší výkon při stejném, nebo menším objemu tím lépe, jak asi dopadnou americké motory obecně? Takže nevím, kdo tu píše, jak se mu to hodí, viz tvé nedávné výkřiky o supervelkých objemech motoru...
Požadavky na motor do luxusní Panamery jsou logicky (zkus najít význam slova ve slovníku) poněkud odlišné (proti autu jako je Mustang), takže si stále "mimo"..., něco nového nemáš? 😉
Naopak, pokud přistoupím na tvou logiku čím větší výkon při stejném, nebo menším objemu tím lépe, jak asi dopadnou americké motory obecně? Takže nevím, kdo tu píše, jak se mu to hodí, viz tvé nedávné výkřiky o supervelkých objemech motoru...
Požadavky na motor do luxusní Panamery jsou logicky (zkus najít význam slova ve slovníku) poněkud odlišné (proti autu jako je Mustang), takže si stále "mimo"..., něco nového nemáš? 😉
Nové dopadnou velmi dobře - snesou srovnání s evropou a někdy maj i větší výkon.
Bavíme se o V6 zejména a některých V8.
R4 američani zatím moc neumí a i z důvodu, že tam pořád ty motory tak nefrčí, mimo malá auta (malá rozuměj střední a nižší střední v EU).
Na čem se tu kdo shodl je mi upřímně putna a nejsem typ člověka kterýho zajímá co si o něm kdo myslí.
Já si o spoustě lidí myslím svoje a nemam potřebu to nikde ventilovat.
Já kričel co o velkých objemech?
že pokud má daný vůz větší objem, ale stejný výkon a stejnou spotřebu jako konkurence s nižším že to neva?
Jistě, zatím si stojím.
Ano - litrový výkon je pak nižší, jenže EU zas nemá moc V8 s objemem nad 5 litr a atmosférou, takže není moc s čím srovnávat. Proto si můžu dovolit srovnávat to se 4 litry.
A V8 nejde ve všech aspektech srovnávat s V12, to je něco trošku jiného.
Prostě nechme toho - závěr je ža nad Reich uberwageny není no.
Nikdy nebude - je to modla ovcí.
Jednou se řeklo že je to In, tak ovce po tom jde.
Jako je in Fejsbůůk, tak tam každej musí jít. Atd, atd.
Jak málo stačí ke štěstí.
Bavíme se o V6 zejména a některých V8.
R4 američani zatím moc neumí a i z důvodu, že tam pořád ty motory tak nefrčí, mimo malá auta (malá rozuměj střední a nižší střední v EU).
Na čem se tu kdo shodl je mi upřímně putna a nejsem typ člověka kterýho zajímá co si o něm kdo myslí.
Já si o spoustě lidí myslím svoje a nemam potřebu to nikde ventilovat.
Já kričel co o velkých objemech?
že pokud má daný vůz větší objem, ale stejný výkon a stejnou spotřebu jako konkurence s nižším že to neva?
Jistě, zatím si stojím.
Ano - litrový výkon je pak nižší, jenže EU zas nemá moc V8 s objemem nad 5 litr a atmosférou, takže není moc s čím srovnávat. Proto si můžu dovolit srovnávat to se 4 litry.
A V8 nejde ve všech aspektech srovnávat s V12, to je něco trošku jiného.
Prostě nechme toho - závěr je ža nad Reich uberwageny není no.
Nikdy nebude - je to modla ovcí.
Jednou se řeklo že je to In, tak ovce po tom jde.
Jako je in Fejsbůůk, tak tam každej musí jít. Atd, atd.
Jak málo stačí ke štěstí.
Motor se ani zdaleka nerovná celé auto, takže raději neskač z tématu motorů hned na celá auta a jejich majitele...
Takže za každým větším "prodejním" úspěchem je třeba nutně vidět stádovitost!?! >😁
Asi jsem anomální, německé auta sice můžu, ale facebook mě naprosto míjí, ale musím se dobrovolně přiznat, že se občas dívám na NOVU... :😉
Zeptej se některých prachatých amíků, co na těch německých prémiovkách vidí, když můžou mít lepší a levnější auta domácích značek...
😄
Takže za každým větším "prodejním" úspěchem je třeba nutně vidět stádovitost!?! >😁
Asi jsem anomální, německé auta sice můžu, ale facebook mě naprosto míjí, ale musím se dobrovolně přiznat, že se občas dívám na NOVU... :😉
Zeptej se některých prachatých amíků, co na těch německých prémiovkách vidí, když můžou mít lepší a levnější auta domácích značek...
😄
Je to tak, Japonci dělají američtější auta, než sami Američané. Nedávno mě na u Tsc na Zličíně myšlenkově dekapitovalo Infiniti QX56. [odkaz] Chvíli mi trvalo, než jsem "strávil" tak velkou masu kovu.
To jsou japonci pro ameriku.
Zrovna velké SUV, pikapy atd. už dnes tak úplně neletí tkaže trošku cesta mimo v dnešní době.
Doba kdy frčeli suv je fuč a v té děobě na nich GM, Ford i Chrysler vydělali slušný balík za minimální náklady.
Ale jsou stálice co frčí furd třeba jako minivany TownCountry/Caravan, nebo musle cars typu Mustang,Camaro, chally či zas nově crossovery typu Dodge Journey...
Zrovna velké SUV, pikapy atd. už dnes tak úplně neletí tkaže trošku cesta mimo v dnešní době.
Doba kdy frčeli suv je fuč a v té děobě na nich GM, Ford i Chrysler vydělali slušný balík za minimální náklady.
Ale jsou stálice co frčí furd třeba jako minivany TownCountry/Caravan, nebo musle cars typu Mustang,Camaro, chally či zas nově crossovery typu Dodge Journey...
megacruiser
Patřím k lidem kterým se PT Cruiser v první generaci hodně líbí. Povedené retro se slušnou spolehlivostí a trochu vyšší spotřebou danou vysokou stavbou a hmotností. Praktičnost nic moc. Ale stále to bude jedno z nejvýraznějších aut na silnici. Mám ho rád hlavně pro tu jeho odlišnost od dnešních rádoby cool uniformních krabic. Jestli mi jednou bude jedno jak praktický auto mám, asi do nějakýho zachovalýho PT Cruisera půjdu.
No škoda, jeho história končí, pokračovanie by si podľa mňa zaslúžil. Žiadny krásavec, ale štýlovo výnimočné auto.
Ten dvoulitr z neona těžko - časem osvědčený a prověřený motor...
Ale druhá strana pohlaví ho často milovala 😉
PTC asi mít nástupce nebude, ale aspoň, že ho má PCT... 😄
PCT = PorscheCayenneTurbo! >😒]
PTC je mi putna.
Po světě jich jezdí spousta a to i v evropě.