Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
To je ale hnus ...
Obzvláště škaredá je tato studie zboku - viz foto. Kde jsou krásné linie současných BMW?
Na současných BMW. Tato studie, stejně jako jiné, je právě od toho, aby se daly zjistit a vyhonotit názory veřejnosti na nové stylistické pojetí designu, detailů, atd. - to ani nemusím psát. Takže - podle tebe hnus podle mě povedená záležitost. Pokud by se všichni u každé studie pozastavovaly nad tím, kde jsou "současné krásné linie" té či oné značky, tak bychom asi pořád jezdil v jedněn a těch stejnej kárách... 😄
Nevím jestli se dá hovořit o novém designu, v 90-tých letech se začala auta kulatit a už se zase hranatí. Co bude za 10 let? Na můj vkus je těch hran až příliš za cenu co největší originality.
sance ze se tohle bude vyrabet sou dosti male; kdyby bylo po mem, tak bych vyvoj designu zastavil uz pred takymy 2 lety 😄
Další kus skvělé práce od BMW. Kdokoliv se pokusí kritizovat produkty tak suverénních značek jako jsou BMW, popř. AUDI, atd., by měl nejprve zvážit fakt, že váha pověsti a zodpovědnost vůči zákazníkům nedovolují schválit automobil, který by nebyl dobrý. To se prostě nemůže stát. Nový design BMW, který velká část odborníků i veřejnosti kritizuje, je právě důkazem toho, že takovéto automobilky jsou schopny bezchybně spojit tradiční ověřené hodnoty s novými tendencemi, s inovací. Nový roadster, ať už se bude vyrábět nebo ne, je toho jednoznačně relevantním důkazem. Samozřejmě názor každého jedince je jiný, ale logicky vzato, je to pouze ta tenká vrstva subjektivní nespokojenosti, způsobené možná náhlou změnou v jistém aspektu produktu (např. právě design), která nám vsugeruje primární negativní reakci. Pod povrchem naší názorové sféry se však formuje neodvolatelný pocit blaha a spokojenosti, způsobený právě těmi neotřesitelnými kvalitami, vyházejícími s konstantních technických i emocionálních hodnot, které si značky jako BMW, AUDI a jiné stále zachovávají.
nejmensi rady BMW.