Testy
to bych te příteli rád opravil mercedes uz hezkych par let není to co kdisi býval,ve svete aut, uz prodejními čísly anebo kvalitou za bmw vyrazne pokulhava,ono stačí se do toho sveta kouknout a míti moznost se jak v bmw tak v mercedesu svezti, totiz kdo autum rozumí jasne kupuje bmw z jakehokoli hlediska auta kvalitnejsí a imigove např v usa uz o stupínek vyse,o radosti z jízdy ani nemluvim.
K tomu len tolko, že každy je frajer ked výkon musí nahánat kompresorom , alebo turbom. Nech Mercedes konecne skusi vyrobit atmosfericky motor aspon s takym vykonom ,aby sa priblizil k BMW.Zivotnost kompresora u AMG je priblizne 60 000 km a potom co .No novy za 140 000 Sk .Takze len tak dalej AMG
no neviem ale to auto chcem.musim ho mat.ak nie potom M6 alebo M3.hehe.proste niejake M-ko.za tu cenu je technika aka ma byt...neviem preco tu porovnavate AMG a ste akosi zabudli na RS6 nie?a je to 4x4.
darmo M5-cool...spotreba okolo 11l...pohoda ale chcel by som vidiet cloveka co by sa tak na M vozil...
darmo M5-cool...spotreba okolo 11l...pohoda ale chcel by som vidiet cloveka co by sa tak na M vozil...
uplne s tebou suhlasim, ale to nic nemeni na veci, ze jazda v BMW je ovela zabavnejsia ako v mercedese
jo, a slyseli jste nekdy o Subaru Impreza takove neco jako WRX STi nebo dalsi omezene serie ??? myslim, ze by se nikdo z vasich favoritu ani nechytali...
Neměli by začít vyrábět něco rozumnějšího? Třeba žehličky? Za 3 milióny by jich vyrobili celkem dost...
m5 je super ale myslim ze preplnovane motory jsou mnohem praktictejsi... nemusite cekat az se vam vytoci motor aby ste dosahli maxima... to je kouzlo turba nebo kompresoru... ten byci kroutak mate kdykoliv k dispozici a to je velika vyhoda oproti atmosferam... protoze nez vytocite atmosferu tak to chvilku trva a navic tim stoupa a to dost vyrazne spotreba... turbo lip tahne tahne kdykoliv min zere a motor je daleko efektivnejsi... over..
at us si tyhle nablejskany limusky strci do pr...ja chci zpatky cobru.nebo aspon noble, ci wiessmana . m5 nejni spatna, ale komu se z ni postavi.....????????????????
Uvedomujete si, co bude zac dalsia generacia M5 za par rokov? ked toto je raketa na kolesach
Tak už se nehádejte kluci,každýmu se prostě líbí něco jinýho,jinak by mohli dělat jedno auto.Já se samozřejmě přikláním k BMW,přijde mi,že MB si kupujou lidi co chtěj ukázat,že na to maj.toť můj názor.BMW má prostě duši... M5 je pecka
A nechceš mi prodat tu starou? Předpokládám že to je E39.Je to momentálně můj sen..
To je teda super nadupaná kára.To je něco. Mít na tuhle káru prachy, tak už jí mám v garáži. Proč všechno stojí takový prachy...
Musim souhlasit s tim,ze se tu porovnava neporovnatelne.Musim se smat,asi nikdo se v techto vozech nesvezl a brani svuj nazor zuby nechty.. Chtel bych vas videt po projizdce v takovem silnem voze.S kamaradem sme postavili Ford Capri V6 3.0 Cosworth,1050 kg,230 koni,zatim,reknu vam...tohle je adrenalin,ma to takovy tah,ze spolujezdec nedosahl na radio a je jedno co je tam za rychlostni stupen...Poprvni projizdce se mi klepali kolena,vlastne i po druhe i treti.. a to jezdim denne limuzinou s 200 konma... nepotrebujete miliony a kdyz sem predjizdel A6ku,tak tomu chlapci spadla celist..... Fandim M5ce,ale ty ceny....
neviem ci je alpina dvorny ladic BMW ale...
1.Alpina pouziva aj kompresor i turbo
2.dostat z 3 litra diesel biturbo 245 koni je ...
3.vykony ktere alpina dosahuje bez preplnovani turbom nejsou AZ TAKE REKORDNE napr. B3 S 3.3 liter 305 koni 362 Nm
4.preplnovani kompresorom u alpiny : B7 4.4 kompresor 499koni 5,4 0-100km/h
takze neodsudzujte AMG jen tak...
PS: AMG i M maji inu fylozofiu:AMG "rychle svezeni"
M "sportove svezeni"
remember!!!!!!!!
1.Alpina pouziva aj kompresor i turbo
2.dostat z 3 litra diesel biturbo 245 koni je ...
3.vykony ktere alpina dosahuje bez preplnovani turbom nejsou AZ TAKE REKORDNE napr. B3 S 3.3 liter 305 koni 362 Nm
4.preplnovani kompresorom u alpiny : B7 4.4 kompresor 499koni 5,4 0-100km/h
takze neodsudzujte AMG jen tak...
PS: AMG i M maji inu fylozofiu:AMG "rychle svezeni"
M "sportove svezeni"
remember!!!!!!!!
musis sa zaregistrovat,je to zadarmo,ale pre neplatiacich je to obmedzene rychlostou mne to islo okolo 2 kb/s a mam rychle pripojenie,
ale ma to iba 12 mb
[odkaz]
ale ma to iba 12 mb
[odkaz]
ja si myslim že to až take hrozne nebude,keby oba boli manual ,tak to už je potreba fakt množstvo skusenosti,ale v pripade automatu to nie je až take hrozne, su rozne režimy, myslim že zvladnut sa to da,ale na limite ,tam sa odváži malokto, myslim že v SL65 mas pravdu, supersilny na rovinkach, superslaby v zakrutach, a toto tvrdenie mozem dosvedcit, staci vidiet trst sl65 amg v top gear, ten cas nebol bohvieaky,
Souhlacím. Podle mě je už těch 500 koní taková porce výkonu,že těžko už někdo může chtít víc a těžko to někdy využije. Víc záleží na požitku a ten podle mě z atmosférického vysokootáčkového motoru s lineárním zátahem bude vždycky lepší než z přeplňovaného s nějakým, byť sebemenším turbo efektem. Možná na okruhu nebo na okreskách bude M5 díky svým super jízdním vlastnostem stejně rychlejší. Taky by si měl každý uvědomit, že porovnává neporovnatelné, protože pět litrů a deset válců je něco jinýho než šest litrů, dvanáct válců a biturbo v případě SL 65 AMG. A už vůbec nemluvim o ceně, protože SL stojí 6,7 milionu, takže je to taky o dost dražší záležitost, typuju že M5 bude o třetinu levnější. Počkejte si na úpravu M5 třeba od Alpine pak si klidně porovnávejte. Uzavřel bych to tím, že komu nestačí 500 koní a prahne po těch 612 koních a 1000 Nm to už je pro mě s prominutím úchyl. Většina z nás nejela s ničím tak silným jako je M5 a myslím, že by nám to pěkně zamotalo hlavu a Vy tady trumfujete AMGčkama. Jako malý kluci.
Neco na tom bude, ale myslim, ze nemas uplne pravdu. Ten motor o kterem mluvis by byl neskutecne technologicky narocny, protoze dat do vysokootackoveho petilitru poradny turbo nevim nevim. Kazdopadne jak uz tady nekdo psal. Porovnavat BMW M5 a Mercedes E55AMG je jako porovnavat BATMANA se SUPERMANEM. Zkratka kazdy ma neco do sebe a to je asi nejlepsi nazor, ktery sem v teto dizkusi slysel.
Ta prima umera by snad fungovala, kdyby oba ty motory pri tech 2000 ot/min bezely na plny vykon a mely by dokonale plneni a vyplachovani valcu stechiometrickou smesi paliva a vzduchu, kdyby jsi zanedbal rozdilne stervacne hmoty rozdilne velkych pohyblivych casti a mnoho dalsich faktoru...proste veci, ktere se u skutecneho motoru zanedbat nedaji.
Jano - "Ked je tato vacsia, podari sa to vacsinou lepsie - to znamena, ze pri rovnakej zatazi by mal mat vacsi motor spotrebu mensiu (pracuje efektivnejsie)" - to by znamenalo, ze motory s vetsim objemem by meli mensi spotrebu, to snad neplati. Nejefektivnejsi velikost valce pro automobilove motory je cca 500cm krychlovych.
Jano - "Ked je tato vacsia, podari sa to vacsinou lepsie - to znamena, ze pri rovnakej zatazi by mal mat vacsi motor spotrebu mensiu (pracuje efektivnejsie)" - to by znamenalo, ze motory s vetsim objemem by meli mensi spotrebu, to snad neplati. Nejefektivnejsi velikost valce pro automobilove motory je cca 500cm krychlovych.
20.07.2004 - München "Es ist Rückruf", betont BMW. Aber doch ein Signal, das rund 30.000 M3!!!
Nevím o čem se hádáte? Myslíte si, že kdyby BMW chtělo udělat supervýkonný motor, že už by to dávno neudělalo? Když dokázali z 3,5 litrového šestiválce vydolovat 850 koní tak to je teprve něco. Jo, kdyby mercedes udělal 612 koňový motor bez přeplňování tak by se dalo uvažovat! Ale merco-benz motory nezvládá a bylo to vidět. Bez AMG jsou ty motory slabé a zdechlé. AMG motory natuninguje a teprve to pořádně jede, ale s přeplňováním. Zkuste narvat biturbo nebo kompresor do motoru M5 a bude po debatě! Krouťák by lezl až k 800N.m a výkon přes 600 koníků, k tomu ty skvělé jízdní vlastnosti a sedmistupňová SMG3 převodovka! A najednou už by měl konkurenta i SL 65 AMG. Teprv pak můžete porovnávat!
Jo a slyšeli jste někdy o BMW M1? Říkáte, že merco-benz-AMG je lepší? Tak si představte AMG bez kompresorů a turbodmychadel!!! Byly by daleko slabší! Nemůžete porovnávat přeplňovaný motor s nepřeplňovaným! To prostě nejde! Jestli chcete porovnávat tak je tady motor z M1! 3,5litru, řadový šestiválec, nepřeplňovaný sériově 277koní, ale s kompresorem a nějakýmy úpravama měl ten motor 850k/625kW!!! A to byl 3,5litr!!! Kam se hrabe AMG!
ty nebo vi pane jste to moc nepochopil co??? když řešíte takou kravinu jako je předjíždění asi jste jeden z těch co brzděj v levim pruhu ne??
jinak nic proti vám.
jinak nic proti vám.
No a ta prima umera musi byt taky narusena nelinearnim narustem odporu vzduchu pri jizde dvojnasobnou rychlosti (na dany rychlostni stupen).
s trakarem souhlasim; mozna, ze ne za 33%, ale za 50% jiste (wrc sti, 6kvalt, 256hp=35000€, +cca 5000€ za prodrive pp=305hp/6000rpm a 405Nm/4500rpm. a to se vyplati...!
smula !!!Ale v jednom renomovanem anglickem casopise uz ten test udelali!!! Verdikt:M5 zadupne E55 do zeme!!!!!!Tak co k tomu dodat!!!
odkedy predava bmw viac ako mercedes?keby sa minuly rok nepredalo tolko mini ktore sa spocitavaju v predajnosti s bmw tak by mali poriadny pokles. mercedes rocne preda asi o 60perc vaic aut
Novy dizajn 5 sa mi celkom pozdava, aj ten interier, moze byt aj ked som skor konzervativny. Dlho som nesuhlasil (a s dizajnom rady 7 sa dodnes neviem skamaratit) ale v sucasnosti predava BMW viac ako Mercedes, co znamena ze vkus ludi sa zacina menit, a pri pohlade na pripravovane medaky sa danemu trendu prispôsobuju aj v stuttgarte. Dizajn ako taky je vecou vkusu a v tomto smere BMW nechyba originalita. To ze madak pouziva kompresor a BMW nie vyplyva z filozofie i ked jeden z legendarnych BMW mal prave turbo BMW 2002 ti.
Hm nebo 75km/h v trabantu. To musi byt jeste vetsi odvaz.
Clanek se mi libil, obsahuje spoustu hodnotnych informaci, vcetne subjektivniho hodnoceni. Bohuzel jsem se podival i do diskuze.
Zajimalo by mne kolik hrdinu co tady vykrikuje ve voze teto kategorie aspon jelo, natoz ho ridilo, nebo vlastni.
Clanek se mi libil, obsahuje spoustu hodnotnych informaci, vcetne subjektivniho hodnoceni. Bohuzel jsem se podival i do diskuze.
Zajimalo by mne kolik hrdinu co tady vykrikuje ve voze teto kategorie aspon jelo, natoz ho ridilo, nebo vlastni.
Celkem souhlasím, jen bych dodal, že MB používá ve svých motorech kompresor od roku 1923
no jo ale v sti by si sedel jak v trakari kdezto ty dva za tebou by si uzivali pohodli )) (subaru forever, ale je to jina trida)
no nechci brat nikomu iluzi, ale v zatackach na okreskach by amg&m melo co delat, aby stacilo wrc sti prodrive pp 2004 edition, ktera je za tretinu ceny...
Mylne predpokladas, ze cely objem sa plni benzinom - v tom pripade ale pocitaj poriadne... V skutocnosti by taky motor moc netocil. Finta je v tom, rozptylit benzin co najlepsie do palovacej komory. Ked je tato vacsia, podari sa to vacsinou lepsie - to znamena, ze pri rovnakej zatazi by mal mat vacsi motor spotrebu mensiu (pracuje efektivnejsie), hraju tam ale ulohu aj dalsie veci ako samotna rezia motora atd.
když se M-B a BMW perou....Audi se směje
(p.s.: nejsem audinář a byl to jen vtip)
(p.s.: nejsem audinář a byl to jen vtip)
ja bych hlavne nesrovnaval AMG a eMko. eMko tady bylo driv a AMG od MB se vzdycky snazilo eMko dohonit. no a posledni dobou se jim to povedlo - - - - ale jen diky preplnovani. MB mel vzdycky slabsi motory nez BMW, tak do toho zacal cpat turba a kompressory. starej luxusni medved a jakykoliv bmw bylo vzdycky neco uplne jinyho.
___________ Rika se prece "AMG - dvorni ladic Mercedesu" - ne? A vite kdo je dvorni ladic BMW? Alpina ze Swaizu z Buchloe. eMko bylo vzdycky soucasti BMW. Tak ted srovnavejte Alpinu a AMG. Mercedes nema sanci. V podstate nikdy nemel. Pro mne je turbo nebo kompresor trochu podraz. Skoda.
_____________ Jinak nova M5 - - - to je bomba. Uz se moc tesim, az se svezu. Jel jsem v M5tkach a vzdycky to byl brutalni zazitek, ale 10ti valec v 9000 ot.min-1 je proste neco sileneho. je to uzasny auto.
Ale stejne bych radsi M3 CSL. je uzasna....
___________ Rika se prece "AMG - dvorni ladic Mercedesu" - ne? A vite kdo je dvorni ladic BMW? Alpina ze Swaizu z Buchloe. eMko bylo vzdycky soucasti BMW. Tak ted srovnavejte Alpinu a AMG. Mercedes nema sanci. V podstate nikdy nemel. Pro mne je turbo nebo kompresor trochu podraz. Skoda.
_____________ Jinak nova M5 - - - to je bomba. Uz se moc tesim, az se svezu. Jel jsem v M5tkach a vzdycky to byl brutalni zazitek, ale 10ti valec v 9000 ot.min-1 je proste neco sileneho. je to uzasny auto.
Ale stejne bych radsi M3 CSL. je uzasna....
Ne, ne, ne!
Je potreba jednou provzdy rozhodnout, zda je lepsi BMW nebo MB, aby si to ty druhy konecne zapamatovali!
Pravda vyjde najevo vsichni prozri a auta od porazeneho vyrobce budou potupne sesrotovana.
Je potreba jednou provzdy rozhodnout, zda je lepsi BMW nebo MB, aby si to ty druhy konecne zapamatovali!
Pravda vyjde najevo vsichni prozri a auta od porazeneho vyrobce budou potupne sesrotovana.
Dík za reakciu - si jediný
Ohľadne toho prepočtu tej spotreby - som väčšia Lama, ako som si myslel...
Ale ohľadom toho --Ta prima umernost mezi objemem a spotrebou neplatí--
Prečo neplatí ?
Dík
maj sa
Ohľadne toho prepočtu tej spotreby - som väčšia Lama, ako som si myslel...
Ale ohľadom toho --Ta prima umernost mezi objemem a spotrebou neplatí--
Prečo neplatí ?
Dík
maj sa
Myslim, ze okamzita spotreba se meri podle doby otevreni vstrikovacich ventilu -> pocitac vi, kolik se vstriklo paliva (tlak je konstantni) -> pak za kratky casovy usek pocita prumernou spotrebu (mnozstvi vstriknuteho paliva zna, zna i rychlost).
Driv se merila napriklad pomoci podtlaku v sacim potrubi, ale to bylo casto dost nepresne.
Ta prima umernost mezi objemem a spotrebou neplati.
Driv se merila napriklad pomoci podtlaku v sacim potrubi, ale to bylo casto dost nepresne.
Ta prima umernost mezi objemem a spotrebou neplati.
Bavite sa tu o cisto teoretických blbostiach ako je imidž, výkon, zrýchlenie. Vedzte, že ak by ste sa zviezli v E55 AMG tak sa vystrieka aj bavormacher, rovnako aj M3 a M5 sú pekelne stroje (M3 som jazdil). Mimochodom ja som sa uplne idelane vyblaznil aj so smartom roadster a to ma uplne neimidzovu 0,7 cku. Pekne foto o blazneni najdes tu [odkaz] Nehovorim ze je to maximálna slast, ale ta jazda stoji za to.
Kdo máte rádi Mercedes, nebo rychlost tak se mrkněte na www.carlsson.de , sekce video. Jsou tam tři, nejlepší je to třetí, tak si ho nechte na konec.První je o SLK, ale je pomalé.Obě další jsou už fakt Super ! Jenom škoda, že nejdou stáhnout. Takové SL by chtěl i fynoušek BMW.
ja myslim ze AMG a M divize maji uplne rozdilnou filozofii... AMG jde o super vykonny ale komfortni automobil kdezto u M divize je to spis o velice sportovni jizde... proto si take myslim ze M5 bude na kterekoli silnici vyjma dalnice rychlejsi nez jakekoli AMG
Jasně!Podívejte se na Porsche, to se všem BMW, Mercedesum a Audinám směje, těží totiž z jedinečné image a jeho flair je bezkonkurenční.Nikdy bych si nekoupil sedan za víc jak 3 miliony, to radši nojnelvera (čti 911) a nebudu si muset nic dokazovat na dálnici a za deset let v tom nebude jezdit nějakej primitivní autobazarista či majitel autovrakoviště s tunama zlata kolem krku...Pojedu totiž v Porsche!
Jen bych ještě rád dodal, že to stejně všechno záleží na schopnostech řidiče.
Když nekdo neumí pořádně řídit a vydá se na okruh s 500K dělem tak to nemusí dopadnout dobře a o řízení plynem si může nechat zdát, páč vyletí v první zatáčce, protože si do ni špatně najel a brzdil moc brzy
Když nekdo neumí pořádně řídit a vydá se na okruh s 500K dělem tak to nemusí dopadnout dobře a o řízení plynem si může nechat zdát, páč vyletí v první zatáčce, protože si do ni špatně najel a brzdil moc brzy
Jsme jediný, komu se zdá že do internetových diskuzí přispívají z 90% šaškové, kteří nechápou rozdílnost lidkých povah a pořád se do někoho navážej. M5 je zaručeně rychlejší než AMG E-klasse, ale stejně bych si koupil Mercedes. Ne proto že by byl lepší, ale protože se MI víc líbí. hotovodvacet
chcel by som sa spytat (redakcie) ako sa vam podarilo ze vas pozvali na tuto prezentaciu? boli tam este aj niake ine media zo SK/CZ??? Ja som este donedavna povazoval za nemozne aby na prezentaciu auta ako M5 pozvali cesky casopis, a uz vonkoncom nie internetovy! Fakt super clanok, tymto ste u mna ziskali obrovske +
Der E 55 AMG V8 Kompressor
Die Daten:
Anordnung/Zylinderzahl
V8
Hubraum (cm³
5439
Leistung
476 PS
Höchstdrehzahl (1/min)
6500
Drehmoment (Nm bei 1/min)
700/2650-4500
0-100 km/h
4,7 s
Höchstgeschwindigkeit in km/h
250 (abgeregelt)
Durchschnittverbrauch auf 100 km
12,9 l
Preis
91.000 €
Die Daten:
Anordnung/Zylinderzahl
V8
Hubraum (cm³
5439
Leistung
476 PS
Höchstdrehzahl (1/min)
6500
Drehmoment (Nm bei 1/min)
700/2650-4500
0-100 km/h
4,7 s
Höchstgeschwindigkeit in km/h
250 (abgeregelt)
Durchschnittverbrauch auf 100 km
12,9 l
Preis
91.000 €
Motor V
Zylinder 10
Hubraum 4999 cmł
Leistung 373 kW (507 PS)
Drehmoment
(bei 1/min) 520
6100
Leergewicht 1830 kg
0-100 km/h 4,7 s
Vmax 250 km/h
Verbrauch 14,8 L/100 km
Kraftstoff Super Plus
Grundpreis 86.200,- €
Zylinder 10
Hubraum 4999 cmł
Leistung 373 kW (507 PS)
Drehmoment
(bei 1/min) 520
6100
Leergewicht 1830 kg
0-100 km/h 4,7 s
Vmax 250 km/h
Verbrauch 14,8 L/100 km
Kraftstoff Super Plus
Grundpreis 86.200,- €
dekuji predevsim bmw za takovy kousek a hlavne autorovi clanku za priblizeni meho nesplneneho snu.pri cteni tohoto clanku jsem mel adrenalin na nejvyssi urovni,(nedovedu si ani predstavit co by se semnou delo kdybych do skvostu M5 sedl.)
aby bolo jasne...su ludia ktory si kupuju mercedes aby vyzerali ako napr."gangstri" alebo maju komplexy a liecia si ich tym ze si kupia drahy MB.na druhej strane su ludia ktory si kupia MB lebo maju radi znacku,lebo sa im paci, proste aby mali z toho auta radost...
a tak isto je to aj s BMW...tvrdit ze taky retiazkovi "machry" jazdia IBA v MB nie je na mieste...
PS nenasiel som v clanku zrychlenie na 100km/h...dost by ma to zaujimalo
a tak isto je to aj s BMW...tvrdit ze taky retiazkovi "machry" jazdia IBA v MB nie je na mieste...
PS nenasiel som v clanku zrychlenie na 100km/h...dost by ma to zaujimalo
fakt odbornmy nazor. BMW sa na nic nehraje a ani to nepotrebuje. Proste je inak zamerane ako MB. BMW ja zamerane na ridica a jazdne vlastnosti, MB na komfort a luxus. Reci ako " Mercedes má daleko větší zvuk a image ve Světě aut " su uplne nezmysly. Praveze medzi ludmi ktory beru jazdenie ako zabavu a nielen ako povinnost je to naopak. a to ze ma auto tvrdsi podvozok neznamena ze je zle.
KONECNE NIEKTO KTO CHAPE ZE VYKONNOST NIEJE TO ISTE AKO SPORTOVE SPRAVANIE: ide predsa o naladenie podvozku, odozva riadenia, riaditelnost auta plynom.... V tomto moze byt ako E55 lepsi aj P 407 2,2 16V...
Video chybí, protože při relativně nedlouhém čase, který míváme k dispozici vůz během prvních jízdních dojmů, nebývá k jeho vytvoření moc prostoru. Nicméně vzhledem k velkému zájmu se pokusíme na příští akci podobného druhu nějaké natočit.
Můžu Vám slíbit, že pokud dá importér k dispozici M5 českým novinářům, dočkáte se nejen videa, ale i obvyklých měření spotřeby a dalších náležitostí.
Můžu Vám slíbit, že pokud dá importér k dispozici M5 českým novinářům, dočkáte se nejen videa, ale i obvyklých měření spotřeby a dalších náležitostí.
nevím proč všichni říkaj že bmw je sportovní?je to jen rychlá limuzka nic víc!!Mercedes má daleko větší zvuk a image ve Světě aut,je to prostě luxus,bmw nato nemá tak si hraje na sport=KOSTITŘAS
Tak tak... tady se vpodtatě všichni přehání čí oblíbené auto je lepší a rychlejší atd... )
No koneckonců proč neporovnat auta jako E55 AMG a M5
Příjde mi jen divné srovnávat holé zrychlení, vždyt motorsport není jen o zrychlení a tyhle dvě auta by měly být tak napůl mezi závodákama a obyčejnýma silničníma autama
Chtěl bych tím říct, že je přece důležitá i mechanická přilnavost, naladění podvozku, aerodynamika, váha auta atd...
Když budete mít cestovní sedan a dáte do něj turbo motor s 500K ještě to neznamená, že na okruhu bude rychlejší než lehoučké kupé s dejme tomu 350konmi a vyladěným podvozkem.
Pokud tedy někdo chce srovnávat zrychlení a potom říkat, že tohle auto je lepší, protože zrychluje na 100vku o 0,3 sekundy rychleji necht to říká, jeho věc. Jedno je ale jasné, kdo se chce za volantem opravdu bavit tak ho zajímá co se děje za volantem a ne papírový údaj
No koneckonců proč neporovnat auta jako E55 AMG a M5
Příjde mi jen divné srovnávat holé zrychlení, vždyt motorsport není jen o zrychlení a tyhle dvě auta by měly být tak napůl mezi závodákama a obyčejnýma silničníma autama
Chtěl bych tím říct, že je přece důležitá i mechanická přilnavost, naladění podvozku, aerodynamika, váha auta atd...
Když budete mít cestovní sedan a dáte do něj turbo motor s 500K ještě to neznamená, že na okruhu bude rychlejší než lehoučké kupé s dejme tomu 350konmi a vyladěným podvozkem.
Pokud tedy někdo chce srovnávat zrychlení a potom říkat, že tohle auto je lepší, protože zrychluje na 100vku o 0,3 sekundy rychleji necht to říká, jeho věc. Jedno je ale jasné, kdo se chce za volantem opravdu bavit tak ho zajímá co se děje za volantem a ne papírový údaj
Ve zrychlení z 0-100-200 asi trochu jo, ale v pružném zrychlení už ne. Navíc, v Mercedesu si stačí trošku pohrát s řídící jednotkou a hned je tam cca. 500 - 540 k ( samozřejmně i víc, když se sáhne do motoru )a točák cca. 740 - 780 Nm. A to je, už trošku o něčem jiném ! Nebude to, ani moc drahé a životnost se taky, o moc nesníží. Nebo taky VÄTH V58k ,620 k, 840 Nm.
Je zajímavé, že naprostá většina tzv. machýrků se zlatýma řetízkama, jezdí právě v BMW. Jen se pořádně dívej.
podla mna je lepsi bmw ako amg, lebo aj superman je lepsi ako batman !!!
...deti...
...deti...
co je to za sportove auto ked si to prdis 270 a mas pocit ze stojis a len z okna vidis rozmazane... ani necitis ze ides na takom tazkotonaznom bmw... nepoviem, urcite je to fajn pocit, ale skus ist 220 na cliu sport a zistis co je adrenalin !!!!!!!
tak to asi nie, pozri si testy zahraničných časopisov, jasne vedie bmw,
a v zakrutach je to ešte vacsi rozdiel, e55 je len silný sedan
a v zakrutach je to ešte vacsi rozdiel, e55 je len silný sedan
Ahojky,
moc sa tomu nerozumiem, ale zaujímalo by ma, akú má spotrebu pri 200km/h,250 km/h a maximálnej rýchlosti?
palubný počítač vyhodnocuje spotrebu na základe priemerných otáčok//ktoré neustále prepočítava?//? Alebo je nejaký senzor a meria prietok paliva do motoru/a/? Som úplny laik, tak sa neurážajte OKI?
A ešte čosik...
Myslím si správne?...
1500cm3 2000 otáčok 6 l/100km
3000cm3 2000 otáčok 12 l/100km
uvažujme rovnakú kompresiu...
Díky všetkým za odpoveď
P.S.: ja viem, som LAMA,ale čo už..tak mi to pomôžte objasniť...
P.S.2 trochu mimo... Videá z testovania nebudú? - ako sme na to zvyknutí z normálnych testov? K tým videám - trošku ma mrzí zvuková kvalita - otvoríte kapotu, naštartujete a motor povytáčate - je to super //school of DSF-Motorvision //,ale vždycky to začne chrapčať a aj celkovo tá kulisa je veľmi zkreslená. Navyše som postrehol problém s vetrom - je veľmi počuť - pripadá mi to, akoby ste používali obyčajnú DV kameru... A posledné čo chcem - vždy v testoch je pri jazde úsek cesty, ktorý ide do svahu+z hľadiska vodiča lavo-točivá zákruta - veľmi pekne tam pískajú gumu - zvlášť dolu - akými rýchlosťami tadiaľ chodíte? -nie som od fízlov,ale MB E500 si to dolu pekne SRAL - ale nemám predstavu o rýchlosti - ak by sa dalo, informujte Dík moc krát- A, skoro bych zabudol - ste super WEB!
PeeT
moc sa tomu nerozumiem, ale zaujímalo by ma, akú má spotrebu pri 200km/h,250 km/h a maximálnej rýchlosti?
palubný počítač vyhodnocuje spotrebu na základe priemerných otáčok//ktoré neustále prepočítava?//? Alebo je nejaký senzor a meria prietok paliva do motoru/a/? Som úplny laik, tak sa neurážajte OKI?
A ešte čosik...
Myslím si správne?...
1500cm3 2000 otáčok 6 l/100km
3000cm3 2000 otáčok 12 l/100km
uvažujme rovnakú kompresiu...
Díky všetkým za odpoveď
P.S.: ja viem, som LAMA,ale čo už..tak mi to pomôžte objasniť...
P.S.2 trochu mimo... Videá z testovania nebudú? - ako sme na to zvyknutí z normálnych testov? K tým videám - trošku ma mrzí zvuková kvalita - otvoríte kapotu, naštartujete a motor povytáčate - je to super //school of DSF-Motorvision //,ale vždycky to začne chrapčať a aj celkovo tá kulisa je veľmi zkreslená. Navyše som postrehol problém s vetrom - je veľmi počuť - pripadá mi to, akoby ste používali obyčajnú DV kameru... A posledné čo chcem - vždy v testoch je pri jazde úsek cesty, ktorý ide do svahu+z hľadiska vodiča lavo-točivá zákruta - veľmi pekne tam pískajú gumu - zvlášť dolu - akými rýchlosťami tadiaľ chodíte? -nie som od fízlov,ale MB E500 si to dolu pekne SRAL - ale nemám predstavu o rýchlosti - ak by sa dalo, informujte Dík moc krát- A, skoro bych zabudol - ste super WEB!
PeeT
AMG = Mercedes = páprdové + machýrci se zlatýma řetízkama
BMW = OPRAVDU sportovní (nejen výkonné) náčiní pro chlapy
jediná výjimka (vnímáno subjektivně) = SL 55 AMG
papa
BMW = OPRAVDU sportovní (nejen výkonné) náčiní pro chlapy
jediná výjimka (vnímáno subjektivně) = SL 55 AMG
papa
ani bych nerek. M5 to natre i E55 AMG, neb ´je lehci, vic toci a je tam 7 stupnu a ne 5...nehlede na absenci hydrodynamickeho menice. jedine, v cem Benz dominuje, je diky kompresoru tocak.
Ja jsem plne pochopil filosofii BMW M az kdyz jsem se naplno projel v M3. adrenalin vam vybubla uplne vsude..jel jsem taky v 760i, ktera je jakoby stejne rychla, ale byla to jednoduse nuda. a E55 bude pocitam podobna nuda.
Ja jsem plne pochopil filosofii BMW M az kdyz jsem se naplno projel v M3. adrenalin vam vybubla uplne vsude..jel jsem taky v 760i, ktera je jakoby stejne rychla, ale byla to jednoduse nuda. a E55 bude pocitam podobna nuda.
Zadostiučinění plynulo z celého souboru pozitivních dojmů, pocházejících z řízení tohoto vyjímečného automobilu, který byl ostatně přesně k tomuto stvořen. Pocit relativního zrychlení při předjíždění ve vysokých rychlostech byl jedním z nich. Zadostiučinění je trochu zavádějící slovo, to uznávám, nicméně mezi nemnoha novináři, pozvanými z celého světa, nebyl žádný osmnáctiletý "tuzer", ať už jste tím myslel cokoliv.
Hlášky jako "se zadostiučiněním jsme na Autobahnu zmizeli ostatním limuzínám" . To myslíte vážně? Vážně pociťujete zadostiučinění, když někoho předjedete?
Dobrý den, oficiální materiály praví, že na nejnovější generaci Run-flat pneumatiky lze po defektu skutečně jet neomezeně dlouho, ale je nutné každých cca 150 km zastavit a nechat ji vychladnout, proto ta hláška o omezeném dojezdu. Je to poněkud matoucí, ovšem patrně nezbytné vůči řidičům, přehnaně spoléhajícím na techniku.
Ve článku jste napsal, že je možné dojet na píchlé gumě neomezenou vzdálenost rychlostí max. 80 km/h. Přečtěte si sdělení palubního počítače na 6. fotce od konce.
Jinak supr článek.
Jinak supr článek.
Děkuji všem z auto.cz za tuhle nádhernou a obsáhlou prezentaci auta, které je pro mne absolutní ikonou mezi vším, co má čtyři kola. Nenalézám slova, která by dostatečně vyjádřila to, co cítím při pohledu na new M5, doslova to hltám. Jste nejlepší, např. *se vám nevyrovná ani z poloviny, ač se o to úpěnlivě snaží. Ale ne, o to tady nejde, opravdu ještě jednou za vaší kvalitní práci. Až potkám M5 na ulici, asi to nepřežiju. Zdar všem nadšencům a bláznům jako jsem já!
Ale zjistil jsem podrobnosti ohledně servisování, provozních nákladech a nakonec i ceny, bavím se o jetém autě. Rád si zařádím s rychlým autem, M5 je v tomhle ohledu zábavnější. Rychlejší je taky, ale žádný zadupání to není!!!! Takže já beru e55