Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
0
Oki, docela fajn že zvýší výkon, to nikdy neublíží, ale s tím designem by měli něco udělat, ne že neni líbivý, ale všechny audiny jsou uplně stejné jen se liší ve velikosti. Kam se ztrail ten smysl pro detail ktrý byl zodpovědný za to, že si nepletete A3, A4 a A6 při pohledu ze předu???
No napr v A4 se ve faceliftu uz nedela do kufru druha lampicka pro osvetleni rezervy pri zdvihnutem viku rezervy, nad zadnimi sedadly uz neni v zakladu cteci lampicka, svetla bez xenonu jiz nemaji cocku jako drive. No proste i Audi setri kde se da. No ten motor 2.7 je super pro SRN - tam se povinne ruceni ridi vykonem (132kW), u nas se zaraduji pojistovny. Ovsem ze audi zavedlo po roce od faceliftu konecne 2.0TDI Quattro je obdivuhodne. To zas nejakej chamtivec vymyslel ze se Quattro bude davat jen do 3.0TDI. Taky zadny nejezdi. Jsou to koumesove - fakt bych ty pitomce z marketingu v Ingolsadtu vyhazel dojednoho. No a ty TFSI - to je taky porod. V dnesi dobe delat auta na 98oktanu. Strategii tam vedou asi Izmirove z Turecka.
videli jste uz tu novou karu od Fiatu, nasel jsem ji na www.motorcar.cz!!! parada, fiat kombinovanej s hummerem
Jediné co mě mrzí, je že tyto motory nezařadili už před rokem... ;-\
Mám půl roku 2,0T FSI quattro, chtěl jsem 2,0 TDI Quattro, ale
Audi politika to neumožňovala. Tak se konečně umoudřili.
Uvidíme jakým směrem se vydají dále.
Mám půl roku 2,0T FSI quattro, chtěl jsem 2,0 TDI Quattro, ale
Audi politika to neumožňovala. Tak se konečně umoudřili.
Uvidíme jakým směrem se vydají dále.
Buď rád. Určitě nelituješ,2.0T je velmi silný soupeř. Kolik to auto s tímhle motorem stálo? A s kůží,navigací,quattrem,vyhř.sedačky,rádi… s CD,aut.klimoška....kolik to stojí?
Mam A4 2004 1.8T Quattro 120kw 6kvalt. Jak ti jezdi ta 2.0TSFI, jakou mas spotrebu. Kupoval si ji novou. Spokojenost? Mas Q? Lejes tam predepsanou 98ku?
facelift ? - zepředu to je jak dva roky starý korejský auto . snad to příště bude lepší
Srovnavat design Audi s korejci muze jen slepec a to je take duvod, proc se na tebe nezlobim. 😄 Z tohoto faceliftu mam sice take smisene pocity, ale mam na pameti, ze facelift nas pouze pripravuje na novou generaci, myslim designem, a ta bude jiste velmi zajimava. 😉
Kdyz nove auto, tak v premiovou znacku. 😉
Kdyz nove auto premiove znacky, tak ctyrkolku. 😉
Kdyz novou premiovou ctyrkolku, tak AUDI! 😉 :yes:
(kdyz chce nekdo nahodou novou premiovou ctyrkolku a jeste navic SUV, tak samozrejme na ovalnem podnose se zelenou vystylkou servirujeme nalesteny, vzduchove odpruzeny, distinguovany RangeRoverSport) :yes:
Kdyz nove auto premiove znacky, tak ctyrkolku. 😉
Kdyz novou premiovou ctyrkolku, tak AUDI! 😉 :yes:
(kdyz chce nekdo nahodou novou premiovou ctyrkolku a jeste navic SUV, tak samozrejme na ovalnem podnose se zelenou vystylkou servirujeme nalesteny, vzduchove odpruzeny, distinguovany RangeRoverSport) :yes:
Proc ne BMW?
No prece, protoze tenhle clanek je o AUDI >😁
Ne vazne, uz jsem tady jednou psal o tom, co pro mne symbolizuji ridici BMW 😒 Proti te znacce nic nemam, technicky vyborne, soucasny design se mi, mozna narozdil od vetsiny, take libi a velmi, dokonce mne nalomil, ALE ja si asi BMW nikdy nekoupim, protoze v jinych znackach se vidim vic, nejsem silnicni zavodnik, rychlost si uzivam jinde 😉
Ne vazne, uz jsem tady jednou psal o tom, co pro mne symbolizuji ridici BMW 😒 Proti te znacce nic nemam, technicky vyborne, soucasny design se mi, mozna narozdil od vetsiny, take libi a velmi, dokonce mne nalomil, ALE ja si asi BMW nikdy nekoupim, protoze v jinych znackach se vidim vic, nejsem silnicni zavodnik, rychlost si uzivam jinde 😉
Radsi se neptam, kde si uzivas rychlost😉 Ale k veci, tak jak jsi to vysvetlil, tak tomu rozumim. BMW je vazne skvele, nehezke (pro me), ale pro nektere z nas nekoupitelne. Ale OOOO me teda ridiccky nijak neuchvatilo😒
To ja spis chapu lidi, kterym nesedi jednotny design temer vsech modelovych rad. Jiste, pro majitele A3 je to prijemne, kdyz si ho zdalky spletes s A6, ale naopak? ;-\ Na druhou stranu, tahle znacka opravdu nedrazdi okoli tak jako nektere jine 😉 No a ja hledam u auta, spis nez sportovni zazitky, pohodli a bezpeci. No a Audi bezpecne je a nabizi adaptivni tlumeni :yes: Navic servis je za babku. 😉
Servis za babku? Co je tam tak levny, dily nebo prace? Ja to moc nesleduju(krome razantniho zdrazeni dilu u Jagu), ale tak nejak mam zafixovany, ze premiovy znacky jsou na tom +- stejne s cenama servisu.
No tak treba Volvo je levnejsi, to jo, BMW tak srovnatelny, aspon co ja vim, ale o Jaguaru jsem slysel, ze je hodne drahej 😄 a u MB si taky nejsem moc jisty, podle mne spis drazsi. Ono to bude dano take poctem prodanych aut a dealeru, kteri tak maji vetsi konkurenci. 😉
Ale to samozrejme mluvime o "masovych" premiovkach, netusim jak je na tom Ferrari, Lamborghini atp. Jo Porsche, to je narez. 😉
Ale to samozrejme mluvime o "masovych" premiovkach, netusim jak je na tom Ferrari, Lamborghini atp. Jo Porsche, to je narez. 😉
Tak asi jediny co muzeme porovnat je hodinovka servisu. Jaguar 1000,- (Brno, Ostrava) a 950,-(AMT). Kolik to mas u Audi? Jinak Volvo ja nechapu jako cistou premiovku i kdyz maji ty auta docela drahy. Dily u Jaguaru staly rozumny penize, ale ted s novym importerem to zdrazili. I tak to docela jde. Ted jsem si nechaval opravit neco na prednim narazniku (lak, stribrna ochranna lista, mlhovka, nejaky uchyty, kus plastovyho podbehu) a cena 29500,-, takze nic tak dramatickyho.
Tak to je bomba! V Praze levnejsi nez na Morave!To je mi nejake podezrele, jak si to vysvetlujes? 😲
Protoze u AUDI platis v Praze rozhodne vic nez treba na Morave!
(napr.1.400,- u I.S.R. a 1.000,- Heller(Ostrava),zaokrouhluji).
Ale ono jde taky o to jak ten cas "vyuziji", maji sice nejake ty normovane jednotky, ale nevim, nevim. To treba u BMW se dusuji, ze presne dodrzuji casove limity odpovidajici jednotkam a zakaznik predem relativne presne vi, kolik zaplati. Ja osobne nemam rad takove to😒br /> otazka:Kolik mne bude stat garancka po 60tis.? odpove😜 no...nejakych 10...15 tis.Kc. To je prece rozptyl 50% z te zakladni castky! ;-\
Ja si penez vazim, za pet tisic mohu udelat radost nekomu jinemu nez majiteli autosalonu, ze >😒] No a u BMW mne s timhle "presnym" sazbovanim seznamili uz pred nejakymi 5-6 lety. Rekl bych, ze tehdy byli prvni, kdo podle toho opravdu pracoval. :yes:
Ceny dilu neznam vubec, protoze bud to resi pojistovna anebo jde tak max. o desticky 😉
Protoze u AUDI platis v Praze rozhodne vic nez treba na Morave!
(napr.1.400,- u I.S.R. a 1.000,- Heller(Ostrava),zaokrouhluji).
Ale ono jde taky o to jak ten cas "vyuziji", maji sice nejake ty normovane jednotky, ale nevim, nevim. To treba u BMW se dusuji, ze presne dodrzuji casove limity odpovidajici jednotkam a zakaznik predem relativne presne vi, kolik zaplati. Ja osobne nemam rad takove to😒br /> otazka:Kolik mne bude stat garancka po 60tis.? odpove😜 no...nejakych 10...15 tis.Kc. To je prece rozptyl 50% z te zakladni castky! ;-\
Ja si penez vazim, za pet tisic mohu udelat radost nekomu jinemu nez majiteli autosalonu, ze >😒] No a u BMW mne s timhle "presnym" sazbovanim seznamili uz pred nejakymi 5-6 lety. Rekl bych, ze tehdy byli prvni, kdo podle toho opravdu pracoval. :yes:
Ceny dilu neznam vubec, protoze bud to resi pojistovna anebo jde tak max. o desticky 😉
:yes:
Jo, to je dobrý, bolševický prasata to dostali.
*** komunistycký...kdyby tu ty prasata nebyly,tak si tu jezdíme jako Němci v nějakých nadupaných osmiválcových škodovkách nebo bavorech,mercedesech......Já vždy brečím,jak si vzpomenu jak to mohlo být bez těch zločinců.JE TO ZLOČINECKÁ ORGANIZACE.
Pro redakci😜rosím,nemažte to,jsem vlastenec a tato historie mě velmi zajímá,neboť se jedná o blaho a ekonomiku státu.Jistě i vy to tak cítěte.Za první republiky se na Jawy jezdily dívat Japonci,na jaké skvělé tech.úrovni je - světové.To samé i s auty...A kde jsme teď?! 😒
Pro redakci😜rosím,nemažte to,jsem vlastenec a tato historie mě velmi zajímá,neboť se jedná o blaho a ekonomiku státu.Jistě i vy to tak cítěte.Za první republiky se na Jawy jezdily dívat Japonci,na jaké skvělé tech.úrovni je - světové.To samé i s auty...A kde jsme teď?! 😒
Filterpevnych castic za priplatek.....Picnajdr se vazne zblaznil
proč by se zbláznil, jednak to ubírá výkon a i bez něj ty motory plní současný emisní limity, takže když ho nechceš tak ho nemáš a máš levnější auto o cca 50 tis.
Ad. filtry: Naftáci, prosím,prosím,dávejte si je tam. Dík! Ad. Mates: já samozřejmě odpověď vím, čteš ve mě jak v knize >😁 . Jen chci, aby z toho vyplynulo tak nějak přirozeně,co je lepší,kde neplatíš tolik za image... :-! 😉
Ano ano,tohle vždy rád slyším.Nejvíc mě ale potěšil ten vznětový třílitr,to je bomba výkon.Řídil jsem A6 s tímto motorem ještě vyladěným na 165KW s quattrem a s tiptronicem a jelo to uplně skvěle,perfektně táhlo,a hlavně super spotřeba,ikdyž jsem to vůbec nešetřil.A to jsme jeli plní.Jsem MOC spokojen,vážně.Jo a kdyby si někdo chtěl koupit tohle autko,tak berte jedině diesel s Tiptronicem,je to úžasné.....No a samozřejmě že tohle Audi muselo udělat,aby nějak dotáhlo krále nejlepších evropských (a vlastně světových) motorů - BMW. :yes:
Az na to dotahovani... :yes: :yes:
Audi nikdy nebude mít naftové motory jako BMW a benzínové už vůbec ne 😉 Vždyť oni ani neumí udělat slušnej atmosférickej motor, oni vlastně nemají na BMW ani s turbem >😁
:yes: Máš pravdu,já si to taky myslím.Ale nezapomínej na 5.0TFSI,to je šupa.Pro Audi R8.Ale jinak s tebou vcelku souhlasím.Jednou si koupím BMW sedmičku 745Ld...My dream car...ach :yes: