Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Maďarské Audi: méně TT, více motorů

19 komentářů

Čus Alessio, se Subinou jsem jel, konkr. s STi, dva góda tomu nazád. Pravděpodobně se jednalo zatím o nejzajímavější moje svezení vůbec. Nicméně Impreza je auto o něčem uplně jiném, než R32 a ST. Je to sporťák každym coulem a nejedná se o hot-hatch. 😉
A už jsi někdy jel se Subaru? 😉 PS: hot-hatche ti závidím...příště máš za povinnost kameru!!!! :yes:
GTI
😄 :yes:
Čoveče, Infinita je kámoše. Přezutá samozřejmě je, ale na čem?? Netuším. Apropos, zimáky dodávaný k FX stojej za *??
Jo bráško dík za kompliment. Tohle jsem ale musel napsat. Vážně mě ten bejk s VW na ochromovanym grilu vzal za srdce. Ale u ST rozhodně nečekej suchej popis - jestli je tohle auto super, pak ST nemá mezi současnými hot-hatchi konkurenta. A vím co říkám. 😉 A abych jen nechválil, víš že GTI na mě působilo tak nějak sportovnějc?? S tímhle chlapíkem se dá jezdit i poměrně normálně. GTI tě normálně jezdit nenechá. Stejně jako ST. Ale tak jako tak volám stejně jako ty bráško VIVAT R32 >😁 :yes: :yes: A hošani z klubu ať si to přeberou. Vřele doporučuji pořádnou projížďku. 😉
doufám že tam máš pořádný zimáky a ne ty origoš
Óóóó´, tak to jsi napsal moc krásně... 😉 :yes: Nepochybně úchvatnej zážitek :yes: Nakonec... to ST, to ani už nemusíš popisovat tak sugestivně... postačí jen "suchej" popis 😉 Tenhle tvůj příspěvek o R32... má jen jednu chybu - postrádá nadpis - 32 PLAMENŮ. P.S. BRAVO R32. Snad si tvůj příspěvek přečtou všichni, i hoši z klubu... ti budou valit... tubu 😉 :yes: :yes:
Aha :yes: Tak opatrně. :yes:
Depáák, silvestrovské Alpy. S Infinitou do Alp odjíždím 21.ledna v sobotu na týden, tak potom opět něco napíšu. 😉
Mám teď trochu práci - STéčko bude na pokračování později 😉
Ale brácho, abych tě už nenatahoval - začnu pěkně popořádku. Sobota mě přivítala docela hezkým a kupodivu po ránu i slunečným počasím. Bylo sice pěkně vymrzlo, ale po silnici příjemně sucho. Na smluvené místo jsem dorazil přesně v devět, pln velkého očekávání. Přeparkoval jsem svou Andulu (rozuměj Avanta) a zpoza rohu na mě už vykukovaly oba hotheče. Polpili jsme s kámošem kafčo z termosky a pak Milan povídá - chlape bereš voheň anebo temný nebe?? V první chvilce jsem nechápal co mi ten poeta chce naznačit.. a pak mi docvaklo. Ohnivě oranžová u ST nebo hlubinná modrá u R32... najednou jsem nevěděl kam mě to táhne. Říkám mu - chlape hoď dvackou a uvidíme co vybere náhoda! Volba padla na noční sen. Míla mi hodil klíčky a já nasedl do ještě zahřátého interiéru. Šup s nima do zapalování a zlehka pootočit. V rychlosti jsem nastavil sedačku, která mě svým dokonalým tvarem dokonale pohltila, pošteloval zrcátka a klimatizaci a pak už jen sešlápl spojku a dootočil klíčkem. Motor se ozval nádherně sytým, hlubokým tónem. Vítej příteli, pojď se svézt - vybízí mě lišácky Golfík. Zkouším vytáčet motor a vychutnávám příděl decibelů. Myslím, že dnes rádio ani nepustím.. Řadím za jedna a pomalu pouštím spojkový pedál a Guru se ochotně dává do pohybu. Nechám motor vytočit a řadím za dvě. S přibývajícími otáčkami se z Golfu stává dravec. Vlk v rouše beránčím, kterého zvenčí usvědčí jen obrovská 18 palcová kola. Plnými doušky vychutnávám rychlou jízdu a netrvá dlouho a řadím čtyřku. S poklesem otáček se motor klidní a je až podezřele tichý. Jen sportovní laufy vzadu mě svým zvukem nenechávají na pochybách s kým mám tu čest. Rovná silnice mě pomalu přestává bavit - tohle auto je o zatáčkách, o podvozku. Za nejbližší vesnicí je odbočka. Vím do čeho jdu. Jistota prázdné, i když ne nejkvalitnější silnice, plné zatáček. Jdu s citem na brzdy, podřazuji, stočim volant a pod plynem prolétnu levou. Není ani trochu klopená a pod koly je slyšet šotolina a písek. Tam, kde bych se svým kombíkem již pozdravoval zajíce v poli, tenhle nezmar sedí jak přibitej. Znova řadím a pod plynem vychutnávám krátkou rovinku. Teprve teď si uvědomuju, co za nářadí to vlastně řídím. Zrychlení mě nemilosrdně tlačí do kožený skořepiny. Cítím lehké brnění v prstech na volantě a tepot vlastního srdce. Cítím jak se s tímhle ďáblem sžívám. Následuje delší pasáž plná zatáček a částečně i serpentín. Čím déle vychutnávám tuhle jízdu, tím více cítím, jak mi prostřednictvím pedálů, páky a volantu přechází nezkrotná energie motoru rovnou do těla. Kdesi vzadu, zoufale zvoní mobil. Kašlu na něj a užívám si. Ani nevím jak a půl hodina je v tahu. Nepředpisově proletím vesnicí, na poslední odbočce si couvnu a stejnou cestou se vracím. Znova užívám ten opojný pocit z báječné jízdy. Znova vychutnávám ďábelské zrychlení, znova se mazlím s plynem, spojkou... Snažím se trochu hlídat u brzd, jsou zatraceně jedovatý. S dopoledním sluncem v zádech se teď už pomalu vracím na start, kde už na mě mává kámoš. S posledními metry zkoumám palubní počítač a nějak mimochodem se dostávám k průměrné spotřebě. Každá sranda něco stojí. Mě se tenhle třílitrovej čert odměnil osmnácti a půl litry. Je to hodně? Je to málo?? Za tu radost, rozhodně to stálo! S lehce spocenými zády vystupuju z auta a zálibně pohladím přední, ještě zahřátou kapotu. Vracím klíčky Milanovi a ten se jen směje a říká - nemáš z toho kámo hnědej proužek v gaťkách?? Plácnu ho jen po ramenou a nepřítomně mu odpovídám - ty *Mílo, to byl *mazec! 😉 :yes: :yes: Milan mi strká pod nos termosku a povídá - šetři síly chlape, teď Tě čeká ještě vostřejší břitva. Já jen kývnu, beru druhý klíčky a otvírám si krále plamenů, který si říká ST.
A když jsme u toho, dlužíš ještě ty silvestrovské Alpy s Infiniti FX45... to ti také nemůžem odpustit... sedni a piš... vždyť tu na to čekáme...
My vydržíme 😄 :yes:
Zdar chlapáci, jasně že sleduju, byť tenhle segment mě nechává tak trochu volnym. Momentálně kolínští (neplést s naším kolínem! 😉 ) žádný podobný auto nenabízej a ani neplánujou. Audi mě zajímá jako uživatele. Brácho sobota byla na posrání - jeden z mojich nejpříjemnějších řidičských zážitků. 😄 Článeček pochopitelně bude - jen jsem doposud neměl dost času - to víš spousta práce.. 😉
TT je opravdovy auto :yes:
Uvidíme, Pierro nám to určitě osvětlí... 😄
možná je nesledujou a proto jsou tak dobří... (nebo na dobré cestě - Iosis atd...).. 😄
Všichni tu čekáme na tvou story o R32 a ST... tak kde to vázne? Psal jsi, že v nich budeš přes víkend nocovat. P.S. Tuším jsi psal, že děláš u Forda, tak mi neříkej, že nevíš kdy konkurence vytáhne TT... co tam jinak děláte, když nesledujete svý konkurenční okolí...
Kdy se chystá na své úspěšně tažení nová generace TT coupé/TT roadster?? Můžeme čekat tyhle dva miláčky v novym kabátě ještě letos??