Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ženeva živě: 240 koní pro Seat Ibiza Vaillante

26 komentářů

Tibby, Autobianchi A112 a Fiat 127 naozaj sú blízki príbuzní (motor, prevodovka, podvozok), ale v opačnom slede - Fiat 127 (1971)vychádzal z modelu A112 (1969)
IBIZA je nejhezčí Seat dneška.Třikrát klonovaný stejný auto to je ostuda!!!!Jak to mohli nechat projít???? Kdyby radši pustili IBIZU s motorem 1,4TFSI z golfu gt.
Proc by nemoh?
To rozhodne ano....to Toledo. Najplepsie by bolo vratit sa ku klasickemu sedanu 😄
To by Ibiza nikdy nepřenesla..240 mustangů...žádná šance..ale jinak pěkný pokus :yes: . Ale stejně by to na Clio Trophy nestačilo. >😒] Taková zábava a takové vtažení do děje, jako v Cliu by to nebylo... :yes:
No, to nemůže. Může být jen "malý HH".
Pre boha! Len to Toledo by mali celé volajako prerobiť. Staršie generácie sa predávaly výborně, táto nová je prepadák. A nězachráni ju ani kombík. Takže nová generácia Toleda by sa zišla... 😉
Sorry za dezinformaciu. Nebolo to tuto sobotu, ale pod Touranom (21.2.´) Takze tu je cast mojho prispevku o buducnosti Seatu este raz: ".......Ako dalej? Seat si podla VW ponecha stredomorsky flair, ale vrati sa ku konceptom, ktore boli predajne uspesne. Aj za cenu toho, ze nebude doraznejsie budovat imidz znacky. Proste sa obmedzi iba na to, co sa predava. Nijake myslienky, iba obchod. Sucastou tohto planu je nahradit Alhambru novou generaciou (ako dvojnik buduceho Sharanu - 200😄. Od buduceho roku pride ideovy nastupca uzitkovej Incy - co bude de facto prerobeny VW Caddy Life (co je de facto prerobeny Touran). V 2008 pride nastupca Ibizy, a rok po nom - pri modernizacii Foxu - znackova verzia Seatu, ako nastupca Arosy. Podla mna sice obchodne pragmaticke rozhodnutie, ale pre znacku Seat to bude mat znicujuce dosledky...." V povodnom texte som este zabudol dodat, ze na buduci rok pride kombi od Toleda.... 😉
:yes: D obre auto na pohlad aj z vnutra aj z vonka,no ale radsej by som chcel vidiet co to da. >😒] >😁 😄
Podla mňa, ak sa ukáže záujem verejnosti, malá séria nie je vylúčená. Možno nie presne v tejto podobe, ale aspon približne... ostatne, nebolo by to prvý raz.
A toto by teda bolo super auto! :yes:
Marko tak prosím eště raz - čo budě v budůcnu so Seatom?
Tak to jo,ja tu tvoji prvni reakci pochopil tak,jakoze punto nikdy nemuze byt hot hatch..
Kdyby jen to Punto, ale Abarth udělal hot-hatch i ze Seicenta 😄 Nebo třeba Autobianchi A112 Abarth..ten vycházel z Fiatu 127. A tohle byli fakt mrňousové 😄 Byli mini, ale hot 😉
..akurat, ze Seat uz svoj manazment nema...do chvile kym nebude znacka stabilizovana spada pod manazment Audi. A Audi uz rozhodlo, co so Seatom dalej. Pisal som to tusim v sobotu pod clankom k Audine 😉
Jo dyt v pohode,ja jen,ze novy punto je zhruba stejne velky jak ibiza.. 😉
Chce to klid, nadhled a smysl pro humor, ixcksi 😉
hot mini,co to je?hot hatch,je od slova hatch back a to punto je,tak nevim,kam miris?
Hot-Mini, nikoliv Hot-Hatch 😉
Hmm a co třeba Punto Abarth 😄 Ten se narozdíl od tohodle do výroby dostane to bude teprve správnej Hot-Hatch 😉
No situace v Seatu opravdu není zrovna růžová. Nastoupená cesta zepředu identických aut se jaksi netrefila do vkusu zákaznické veřejnosti. Obludné Toledo je toho neklamným důkazem. A řeči o jeho praktičnosti to nezachrání. Je na trhu dost konkurentů, kteří na rozdíl od Seatu (Toleda) nabídnou k té praktičnosti i líbivý zevnějšek. Takže obecně vzato - Leon a Ibiza jsou krásná auta. Cordoba je bezpochyb jediný opravdu krásný malý sedan, který nemá co do vzhledu konkurenta. Altea je sportovnější varianta Golfu+ a mezi MPV své třídy se rozhodně neztratí. Je hezká, ale trochu ji deklasuje uplně stejná maska jako u Leona. Tatáž maska však nezachrání jedno z nejošklivějších aut evropské produkce - tj. Toleda. To je hnusné až běda. A tenhle koncept?? Jednoznačně pravověrný Hot-Hatch jak má být. Škoda že ho španěláci nevyrobí ani v menší sérii. Byla by to bomba. Na tohodle prcka by neměl z jeho konkurentů ani jediný. 😉
Jsou na nejlepsi ceste se vratit do starych koleji, uz jen z duvodu sice dementovane, ale presto informace o moznem prodeji teto spanelske akvizice, at je to jak chce, tak se mi zda, ze tim progresivnejsim ditetem VW je skodovka...kde jsou doby, kdy Seat na kazdem vetsim autosalonu predstavoval jednu studii za druhou. Presne jak pise Tibby, spanelsky management se musi vzeprit a neco s modelovou politikou udelat. Image vyrobce sportovnich modelu vzala za sve a Cupra verze s tim nic nenadelaji, to driv bude svet brat skodovku jako levnejsi alternativu Svedu, nez ze je Seat konkurenci Alfe.
Samozřejmě musím uznat, že jediné, na co se momentálně z produkce Seatu "dá koukat" je Ibiza (zatím) a León. Ale ať už vwykořisťovatel sype španělské vládě jakoukoliv částku do rozpočtu, věřím v jistou národní hrdost španělů. A také v to, že si včas uvědomí, že na té větvě, co jí aktuálním designovým směřováním pilujou, sami sedí..
No asi by ses měl podívat co kdy Seat vyrobil a pak zjístíš, že ta "tasemnice" byla jeho nejlepší období. Myslím že je lepší vyrábět auta, než být montážní linkou jako tomu bylo do příchodu VW.
...cerne uplne ne, ale s nastoupenym design trendem cernosede! Seat nepotrebuje podobne vystrelky, Seat potrebuje lepsi produkcni management. Jakym uspechem byla druha Ibiza a prvni dve generace Toleda a v jakem stavu je modelova politika nyni?
Neviděl bych to tak černě.
Seat vydechl naposledy... S tasemnicí jménem VW byl odsouzen do role položky v historických encyklopediích :no: Tento křeč rádoby sportovní Ibizy už běh dějin nezvrátí