Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Audi A6 allroad quattro přichází do ČR: ceny od 1,5 milionu výše

38 komentářů

Neboj, to viem a v tomto zmatok nie je, no to A6/allroad, to je ine kafe...
Volvo V70 XC se tak jmenovalo pouze do te doby, nez prisel XC90, s nastupem XC90 proslo V70 faceliftem a prejmenovalo se na XC70 - aby v tom nebyl zmatek.
Něco pro intelektuály ty lýzačko?
sikmooky
medo, to opravdu zapotrebi nemam. S nejvetsi pravdepodobnosti na rozdil od tebe ja si koupil soukrome auto bez lizacky za mega, takze zavidet opravdu nemusim :no:
...ale jeden takyto slusny kovboj zastavil s allroadom (v kozi) mojmu bratovi, ked sa z kamosom nie najcistejsi vracali z hudobneho festivalu. Ze kedysi tiez stopoval. To asi nebol ten namysleny magor...
allroad má pneumatický odpružení podvozku, když není v nejnižší poloze tak víc tlumí, plus tím že má navíc odolnější podvozek nemusíš tak kličkovat na silnici mezi dírama.
Ale ja se bavil o bezne silnici, ze kolikrat mi lidi argumentuji ze na diry je to lepsi.....a podle me neni, to je jedno uz toho necham...
Tož to je ze současné produkce oooo asi jediné auto keré se mi líbí :yes:
Jo, tak já mám taky podobný zkušenosti s majiteli těhto vozů potažmo motorizací, obzváště pak jedu-li ve služební fábiji, to mne pak tito koncernoví bratříčkové předjíždějí i kde se nedá (nebo snad hlavně tam kde se nedá) - zajímavé že řidičové např. BMW či MB se chovají jináč/slušněji.
A to tvoje okolí vnímá pozitivně jaká auta?
Zesílený podvozek víc vydrží ty rázy z průjezdů děr, ano profil pneumatik hraje také pozitivní roli. I to oplastování je velmi praktickou ochranou proti kamínkům. Asi to znáš sím, v běžném sedanu to valíš po silnici a když jedeš po polní někam na chalupu, jedeš velmi opatrně. No a tohle lehké SUV tě sveze po té polní cestě rychleji a bez následků... pro tahle vozidla nahrává životní styl... sporty, návrat k přírodě... je to myslím dobře vymyšleno.
tyto auta mají podvozek přizpůsobený jízdě mimo silnice, je trochu odolnější, vlastní zkušennost.
jasně, ale peněz dost - kecáš a závidíš!
Tak me napada jedina vyhoda ze treba to SUV bude mit vetsi pneumatiky, myslim vetsi profil. No ale to u Allroadu pochybuju 😄 .....no nic. Ale netvrim ze SUV ci Allroad je nanic, jen nevim vyhodu lepsiho pojezdeni po nasich silnicich oproti klasickym koncepcim 😄
v mem okoli povazuji skoro vsichni majitele VW Passat, Skoda Octavia a Audi v TDi verzi za nebezpecne magory a grazly silnic. A tech par co znam osobne to vetsinove potvrzuji. A rpiznam se, ze to je asi ten hlavni duvod, proc bych si ani jedno nekoupil.
To jo !! Ale ja se ptal na ty nase deravy silnice ! Kolikrat mi lidi rikaji ze chteji SUV kuli nasim strasnym silnicim a jim rikam ze je to uplne jedno ze pres ty nase silnice pojedou uplne stejne jako se sedanem treba (nemluvim o zime a vyhode 4x4). Pres diry se budou kodrcat uplne stejne pomalu a SUV budou nicit uplne stejne. Aspon si to myslim. Jo jinak kuli snehu a pod. si muzu koupit klasicke A6 quattro...
😄 :yes:
Vypiš si pod sebe do dvou sloupečků finesy A6 a ALL, tam pak poznáš jisté rozdíly... no, a ty rozdíly, to jsou rozdíly, které z ALL dělaj auto, co projede ják déjedna, tak i horskou cestu, až pojedeš na lyže na Šumavu, a to s větší jistotou než třeba v klasické A6. Jinak, tohle znaj i majitelé Subaru a Volva, třeba. Tam máš také možnost vybírat z klasicky silničních verzí, či upravených verzí vhodných i pro složitejší jízdní terén... třeba zvýšený podvozek oceníš při sněhu...
To je nic, ale americke auta do 60-tych rokov...to je potom fakt problem.. Tam ani nevies, kedy skoncila jedna generacia a zacala druha. Z roka na rok sa to auto meni, clovek by to nazval facelift, ale za 10 rokov je to uplne ine auto s uplne inymi rozmermi, konstrukciou... A to clovek, ktory zbiera prospekty, chce si ich nejako potriedit a robi vlastny katalog, povazuje za dovod na samovrazdu... 😄
Tvoje starosti bych chtel mit 😄 😄
A co to dalo prace, nez som sa zmieril s tym, ze Allroad je len allroad. Esteze som neprestal verit ze Outback je Legacy Outback...
No minule som zistol ze Mehari sa v niektorych prospektoch vola 2CV Mehari a mam dilemu...
Tohle jsem nikdy nepochopil jak se mi budou s A6 Allroad budou prekonavat lepe nase silnice nez z "klasickou" A6 !! Dekuji za vysvetleni .....
Chceš ho naskenovat? Tuto připomínku jsem měl k redaktorům, kteří tu minule psali, že je nový i název. Prostě se jmenuje Audi A6 Allroad, 4B znamená zřejmě označení motoru. Zavolej na tu bezplatnou linku, tedy nevím jak na Slovensku.
Fakt je to tak v technicaku? Ale nastopro? Pozri, nebudem klamat, technicak z allroadu som este nemal v ruke. Akosi som nestihol 😄
...skor Calverovia ciest. Isiel som v kolone do kopca, vsetci pekne za sebou (vpredu traktor alebo Avia), oproti kombajn a ten kovboj v allroade, co ma zacal predbehovat, si snad myslel ze na kohosi s tou svetlou vyskou vyleze...
z malého a velkého techničáku, nebo si zavolej na bezplatnou linku audi a tam ti dají informaci - předešlý model název stejný jako nastupující, Audi A6 Allroad 4B (označení 4B bude určitě jiné)
...chcel som povedat 1 model v takychto dvoch prevedeniach. A mimochodom: Ani v navode k allroadu sa oznacenie "A6" nespominalo. Tak teda kde a preco plati prave to?
Odkial to mas? Na aute, v prospektoch, na audickom www, este ani v casopisoch (co by aj tak bolo treba brat s rezerou)....nikde sa to tak nevyskytovalo! Absolutne nikde! Je to dokonca bezne, ze 2 modely sa volaju rozne (z tejto kategorie napr.: Volvo V70 a XC70).
tak třeba allroad má přímo pneu podvozek u q7 připlácíš tuším necelých 80 tis. atd. mám allroada, testoval jsem q7 a za rok, za dva skončím nejspíš u nového allroada
Hloupost, předcházející model se jmenoval Audi A6 Allroad - úplně stejně!!!
ze by jezdili po tech samych silnicich jako zeleni kovbojove? >😁
bravo GTI :yes: :yes:
Konečně je tu auto. Všichni víme, že Quasimodo je tu proto, aby šly ve Státech prodeje AUDI nahoru :yes: Na pohled sice Q7 nepůsobí takovým zastrašujícím dojmem, jako na fotografiích, leč kdo nemá početnou rodinu... nemusí se ausgerechnet do Q7 nutit. Z hlediska využitelnosti Q7 bude spíše převládat zájem využít jakousi umidž "obrovského" auta... Zato ALLROAD :yes: to je miláček akorát do stáje. Jako by znali u AUDI stav našich silnic... ALL je ideální na zdejší tratě. Já bych se i vsadil s Pajou, že nejen že nový ALL dosáhne úspěchu předchozího, ale že jej i překoná... osobně vnímám ALLROAD jako aktuální dokonalost... aktuální stylovou káru... Dokonce prezentuji myšlénku, že nemít ALLROAD snad ani dost dobře není možné. A pokud někdo nehodlá utratit 1,5 mega za AUDI, na přelomu roku můžeme čekat českého allroada... jo, OCTAVIA na 4M v oplastovaném balení... a tohle tu teda zabere rozhodně. Ovšem, co je důležité, pozvolna končí doba, kdy vedle sporťáků byly mezi toužené ikony řazeny i limuzíny... jo, zůstávají sporťáky a na místo limuzín nastupují tahle lehká esuvéčka... Zelenej kovboj v tom může vidět návrat k přírodě, racionálně uvažující sem míří kvůlivá stavu silnic, a tak ty pětimetrové limuzíny přenechme dokonalejm manažerům... kteří tedy, aby bylo jasno, už dnes šilhají... tu po Q7... tu po Allroadu... pročpak asi?
lidi co kupujou tyhle auta na sousedy prdej....spise to bude zaviset na tom jak ktery model budou marketingove prosazovat
Je to zrejme problem uz tak dost drahych vstupu zakladni A6 Avant Quattro Tiptronic, ktera vyjde na cca 1,45 mil, takze za par plastu se vyhoupnes pres 1,5. Smula je, ze za stejne penize dostanes poradny kus auta navic, plus silnejsi motor. Neuveritelne! Osobne se mi libi vice Allroad a vzal bych si ho radsi nez Q7 a la buldozer, nicmene uspech prvni rady se zrejme konat nebude (snad jen kvuli sousedum par lidi zvoli mensi rozmer 😉 )
Viete, co mi je divne? Predchadzajuci model sa volal cisto "allroad" a teraz A6 allroad. Nie len v tomto clanku. Aj v prospekte sa to tak uvadza...ale na aute len "allroad".
Ako to teda je?
A6 Allroad v 3.0 TDI je dražší než Q7 se stejným motorem. Tak tomu se říká zajímavá nabídka >😒] .