Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Emel
Tohle je pro mě plnohodnotná náhrada sedanu A6 😄.
Dovolím si nesúhlasit. A6 je limuzína vyssej strednej triedy so vsetkým, co k tomu patrí: reprezentatívny vzhlad, posobivé rozmery, slusný vnútorný priestor aj vzadu. Podla mojho úsudku dokonca odlákala cast klientely A8cke, pretoze ponúka skoro rovnaký priestor a techniku a berie vietor z plachiet A8cke (teda doterajsej generácii, novinka to asi zmení). V týchto parametroch Sportback nemoze (a ani nechce) konkurovat.
Kazdopádne i ja povazujem Sportback za nádherné a vydarené auto a viem si ho predstavit ako jediné auto v rodine, reprezentatívne a pritom dostatocne praktické.
Kazdopádne i ja povazujem Sportback za nádherné a vydarené auto a viem si ho predstavit ako jediné auto v rodine, reprezentatívne a pritom dostatocne praktické.
No, důležité je, jestli jako ten reprezentovaný člověk sedíš vpředu nebo vzadu. Pokud bych si měl tu A6 řídit sám, pak si myslím, že A5 v této variantě dokáže nabídnout rovnocennou porci image, pohodlí i techniky.
Samozřejmě, je to celé ovlivněno tím, že se mi A6 nelíbí a A5 ano.
Samozřejmě, je to celé ovlivněno tím, že se mi A6 nelíbí a A5 ano.
A6 poskytuje o tolik více pohodlí, že je neměřitelné. A5 je samozřejmě zase na druhou stranu podstatně agilnější. Překvapením je, že A5 Sportback dostaneš za ceny srovnatelné s A6...
Cena je samozrejme aj pri prémiovke podstatný argument. A6 ako auto na konci zivotnosti sa moze predávat so slusnou zlavou, Sportback ako novinka moc s cenou dolu nepojde. A ako píses, ked mám A6 za cenu A5 Sportback, je to celkom dilema. Ja by som napriek tomu uprednostnil Sportback.
Emel, toyota
To snad nemyslíte vážně, buď jste v obou autech nikdy ani neseděli, nebo měříte max. tak 17O cm...
Co se vám líbí, nebo nelíbí je vaše věc, ale nesrovnávejte nesrovnatelné. A5 sp.b. je celkovým vnitřním prostorem téměř srovnatelná s A3 sp.b. a pocitově dokonce menší, než Golf6..., za to A6 je prostorem a komfortem téměř srovnatelná s (neprodlouženou) A8. A5 vs A6 je prostorvě jako dětské a dospělé auto a to není žádná velká nadsázka a týká se to jak prostoru vzadu, tak i vepředu... 😉
P.S. Naprosto v tomto ohledu souhlasím s Iudexem a webpajou...
To je minimálně stejné, jako kdyby někdo tvrdil, že trojkové BMW (kupé, nebo sedan) může zcela nahradit pětku..., nebo Céčko, Ečko...
To snad nemyslíte vážně, buď jste v obou autech nikdy ani neseděli, nebo měříte max. tak 17O cm...
Co se vám líbí, nebo nelíbí je vaše věc, ale nesrovnávejte nesrovnatelné. A5 sp.b. je celkovým vnitřním prostorem téměř srovnatelná s A3 sp.b. a pocitově dokonce menší, než Golf6..., za to A6 je prostorem a komfortem téměř srovnatelná s (neprodlouženou) A8. A5 vs A6 je prostorvě jako dětské a dospělé auto a to není žádná velká nadsázka a týká se to jak prostoru vzadu, tak i vepředu... 😉
P.S. Naprosto v tomto ohledu souhlasím s Iudexem a webpajou...
To je minimálně stejné, jako kdyby někdo tvrdil, že trojkové BMW (kupé, nebo sedan) může zcela nahradit pětku..., nebo Céčko, Ečko...
Vasut74
Spolu s Q5 jedine Audi, ktere neni prehnane opulentne kolotocarske, ale skutecne pekne auto 😄
Jirik_H
to bude mít stejný sračkoidní pohon kol, jako [odkaz] , tak nevím...
>😁 tak to je dost bída, Q7 nemá uzávěrku?
Quattro s torsenem přímo uzávěrku dif. nemá, jen EDS, myslel jsem že to víš... 😉
Stačí se podívat na Q7. Copak takhle nějak vypadá auto do "terénu"...? 😄
Stačí se podívat na Q7. Copak takhle nějak vypadá auto do "terénu"...? 😄
Tak toto je opravdu hodně vypovídající video. Bych se divil, kdyby se Honda nesnažila ve svém vlastním videu svou úhlavní konkurenci znemožnit. >😁
A to jde?
Já myslel, že hlavní konkurenci pro SH-AWD je 😁rive a ne to, co má mezi koly audi nebo lexus... 😄
Já myslel, že hlavní konkurenci pro SH-AWD je 😁rive a ne to, co má mezi koly audi nebo lexus... 😄
To je pěkně podpásový video. Lexus i Audi mají Torsen, který přenáší poměr točivého momentu. A když jsou obě kola na ledu, není co přenášet na další dvě kola. To jsou jenom auta na upravený dálnice.
On by tak krátký "kopec" s patřičným rozjezdem (pomocí setrvačností) zvládl i torsen s EDS na obou nápravách (to ale autoři videa nechtěli), ale v případě, že s autem v takové stoupání jedeš takto pomalu až vlastně úplně zastavíš, není schopno EDS s otevředým dif. dodat (pouhým bržděním druhého kola bez adheze) potřepnou sílu k rozjezdu...
GTI
Jo, jo, na silnicích můžeš za volantem potkat různé kreatury. Jsou jezdci malých či středních MPV, údajně se prý jedná o auta, no, na tohle mám už dlouho a pěvně ustálený názor. Názor mám i na sportack od AUDI.
Vnímejme tyto karosářské aktivity (A5SB, Apoštol CC, CLS) jako dokonalé protipóly malých MPV segmentů. Nahoře je diskuze o tom, zda se jedná o rodinný vůz či ne. Záleží na tom, co si kdo představujeme pod pojmem rodina. A pokud bys s tímhle měl problém, podívej se, čemu říkali na přelomu 50/60 let rodinný vůz v Itálii. F500. Měl rozměry takřka poloviční než jeho retronástupce...
Takže pojem rodinný vůz sem netahejme, všichni víme, co je tím rodinným ideálem, a co je (většinou) životním rodinným kompromisem.
AUDI A5 sportback je přece o něčem úplně jiném. Je to auto o životní nadstavbě. Pro toho, kdo si tu nadstavbu může elegantně dovolit, kdo má současně velmi vyvinuté estetické cítění, pro toho, kdo má rád věci, které tvoří styl. A to je vše.
Co na sebe do světa křičí řidič v týdě či řidič v AUDI A5 sportback, to víš přece moc dobře sám...
BRAVO S5SB :yes:
Vnímejme tyto karosářské aktivity (A5SB, Apoštol CC, CLS) jako dokonalé protipóly malých MPV segmentů. Nahoře je diskuze o tom, zda se jedná o rodinný vůz či ne. Záleží na tom, co si kdo představujeme pod pojmem rodina. A pokud bys s tímhle měl problém, podívej se, čemu říkali na přelomu 50/60 let rodinný vůz v Itálii. F500. Měl rozměry takřka poloviční než jeho retronástupce...
Takže pojem rodinný vůz sem netahejme, všichni víme, co je tím rodinným ideálem, a co je (většinou) životním rodinným kompromisem.
AUDI A5 sportback je přece o něčem úplně jiném. Je to auto o životní nadstavbě. Pro toho, kdo si tu nadstavbu může elegantně dovolit, kdo má současně velmi vyvinuté estetické cítění, pro toho, kdo má rád věci, které tvoří styl. A to je vše.
Co na sebe do světa křičí řidič v týdě či řidič v AUDI A5 sportback, to víš přece moc dobře sám...
BRAVO S5SB :yes:
At uz konecne sesrotuji A6, ktera se mi nikdy nelibyla.
Kazdopádne súhlasím s tým, ze Sportback je nádherné a aj primerane praktické auto, podla mna momentálne to najlepsie z portfólia Audi.