Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
0
Vážená redakce ve druhé části článku se Vám zopakoval úsek o jízdních vlastnostech Captivy... :-! Jinak zajímavé auto za velmi zajímavou cenu... 😄
0
Vážená redakce děkuje váženému čtenáři. Opraveno. 😉
Captiva vypadá po stránce designu celkem obstojně, ale osobně bych dal přednost Santa Fe. To nevypadá tak evropsky, ale dle mých zkušeností jsou Hyundaie mnohem spolehlivější. Viz Aveo, vypadá taky dobře, ale co ta kvalita? To Accent je mnohem lepší.
V čem je Aveo horší? V crashtestu, to ano. Ale rozhodně bych neřekl, že je to méně kvalitní (myslím spolehlivost).
Aha a jak můžeš posuzovat Captivu z nové továrny GM která nyní začala vyrábět Captivu, brzy se připojí Opel, Saab, Holden a Saturn.. Captiva je prvním skutečným Chevroletem pro EU prvním skutečným GM autem, které v sobě nemá nic z Daewoo.... tak si sedni ho Hnůjdaje a mazej. A pokud srovnám design novýho Accenta s Aveem... tak není o čem Aveo zaručeně vyhrává, koukni u SantaFe na palubku s imitací dřeva jak z nábytkové stěny z dob totality.... to se fakt s EU designem Captivy nedá srovnat...
Nazdar hoši,
súhlasím s tou imitáciou dreva z totality >😁
Ale pozor!! Včera som ho bol vyskúšať /Santa Fe/ no a mam vlastne iba jednu vyhradu a to tu imitaciu. Inak moji mili poviem ze mi santa vyrazil poistky. Skusal som aj Rav 4 no a to je nebe a dudy. Rav skakal po ceste jak koza a ked si vezmem tu zaruka oproti Toyote - 3 roky alebo 100 000km, santa 3 roky bez obmedzenia km, tak je santa vytaz. Urcite by som siel don a veu aj pojdem :-!
Fakt som bol velmi prekvapeny, cakal som rozhupany tazky nemotorny kontajner, ktory huci a ma slaby diesel 110kw ktory s nim ani nopohne.
Omyl!!! Vsetko bolo presne naopak ako som si myslel. Santa jazdi omnoho lepsie nez Rav, je podstatne menej hlucny a lepsie sedi na ceste, povedal by som ze az moc dobre!!
súhlasím s tou imitáciou dreva z totality >😁
Ale pozor!! Včera som ho bol vyskúšať /Santa Fe/ no a mam vlastne iba jednu vyhradu a to tu imitaciu. Inak moji mili poviem ze mi santa vyrazil poistky. Skusal som aj Rav 4 no a to je nebe a dudy. Rav skakal po ceste jak koza a ked si vezmem tu zaruka oproti Toyote - 3 roky alebo 100 000km, santa 3 roky bez obmedzenia km, tak je santa vytaz. Urcite by som siel don a veu aj pojdem :-!
Fakt som bol velmi prekvapeny, cakal som rozhupany tazky nemotorny kontajner, ktory huci a ma slaby diesel 110kw ktory s nim ani nopohne.
Omyl!!! Vsetko bolo presne naopak ako som si myslel. Santa jazdi omnoho lepsie nez Rav, je podstatne menej hlucny a lepsie sedi na ceste, povedal by som ze az moc dobre!!
Včera jsem absolvoval zkušební jízdu s Captivou a posléze s novým Santa Fé a musím nezaujatě konstatovat (neboť se mi moc líbí obě) že Santa jednoznačně vyhrál. Jel jsem s 2litrem Cap a 2,2 Santa. Santa měl podstatně tišší chod, pohodlnější sedadla, šel lépe za plynem a příjemně se řídil. U Captivy jsem měl pocit, že řídím dodávku a u Santy, že řídím osobák. Jedině interiér má Captiva líbivější. Laciná imitace dřeva skutečně ruší jinak velmi pěkný dojem ze Santy.
GTI
No, to je ideální auto pro české poměry... Nedostatky na kontě zaplácněš pokud možno co největším autem... Můj tip je, že to tady pofrčí. Vídám tu dost těch rádoby drsnejch kovbojů v Santa Fe a spol... jako by nevěděli, že BMW X5 je BMW X5... někdy mi napadá, že to ani neví... Jak tak koukám, poslední řada sedadel je sice vhodná jen k odvozu popravenejch stětím... ale dneska... když prostě na zahradní párty ledabyle prohodíš, že odvezeš šest hostů, jen to fikne... no, to se počítá... Tedy ale aby bylo jasno... je tahle liga a pak jsou ještě jiný ligy... P.S. Myslím, že Santa dostává těžkej úder... Captiva vypadá jako regulerní auto..., žádnej neumělej pokus o BMW X3... tohle bude tvrdej souboj. A Captiva ho asi vyhraje. Koneckonců... Chevrolet... to zní. :yes:
BMW X5??? ridil si ho??? BMW X5 je past na zoufalce co hledaji drsnou image a tak zahodi prilezitost za stejne penize poridit auto BMW 5 tourning. auto co neni jako koza, tereni vlastnosti jsou na chlup stejne kdyz drhnes spodkem uplne vsude je to fuk. BMW X5 GTI zase nevis jen si myslis a nevis, Chevrolet ti zni lip nez Hyundai? tak nezapomen na Tico, Nexii a spol... :-!
Tož nevím jak vám ostatním, ale mně přijdou ta SUVčka skoro docela dost na jedno kopyt👋brdo (obzvláště z pohledu bočního), každá automobilka je musí dělat aby byla IN neb jináč je OUT, a ty ostaní si tím pádem urafnou z onoho pověstného koláče víc. No nic, jen že už mám těch gaziků tak nějak po krk. Tož tak.
na to nezbývá říct než, vyber si nějakou slušnou značku a zajdi se povozit (doporučuji Discovery 3) je to hodně krabicovité takže tobě by se to nemělo líbit a přijď nám pak povědět donePedro 😉
Tož tos mne ogare neodhad. Mám pravda rád oblé tvary, ale ne zrovna u gaziků - ten má vypadat silně, hranatě, chlapsky, tam žádné velké obliny nepatří. A taky ctím tradice - tudíž ten kdo vyráběl SUVčka tehdy když se tak ani ještě možná nejmenovaly, tak ten ať je dělá dál (a stejně dobře jako doposud): Land Rover a Jeep. A taky v Japonsku má tato kategorie jistou tradici - Nissan a Toyota. Trochen jiná kategorie jsou potom US Trucks (takový Dodge Ram Quad Cab to je pro mne optimální rodínné vozidlo). Jenže dnes dělá SUV každej, dokonce i Porsche, a to už je na mne kapánek dost moc. Je to však jasný, jde o prachy/zisky, takže co vlastně ... Jen aby nám třeba LR či Jeep nezačal dělat supersporty.
SUVcka su SUVcka, a gaziky (po zapadniarsky dzipy) su gaziky. To su dve rozne kategorie. Takze ked sa ti pacia hrusky, kupis si hrusky a nepleties ich s jablkami.
Discem jsem nejel, jen jsem si do něj sedl a vyrazilo mi dech, jak málo místa v něm je. Cítil jsem se jak v ponorce. Slušný kombík ho porazí o třídu.
[odkaz]
Jo jo. Takhle vypadá sedan. Luxusní sedan. Výkonný sedan. Jedinečný sedan. Stylový sedan. Krása. Yaroukh umí.. 😉 :yes: Tohle auto má něco, co ostatní mít nikdy, nikdy nebudou...
XJ je nádherný vůz, ta jeho Daimler verze pak nemá chybu. Nicméně takováto úprava mě nijak ohromná nepřijde. Až nepatřičně velká kola a více než chromované výdechy za předními koly působí jako pěst na oko. ;-\
Souhlasím - standardní XJ na mě působí mnohem vkusnějším dojmem... :yes: Ta kola nemají na takové limuzíně co dělat nejen vzhledově, ale především funkčně - zabijí veškerý cestovní komfort...
??? Nejkrásnější kola co znám... Na XJR jak vyšitý.. Budiž na XJ8(6) pro firemní flotilu, tam asi ne.. Ale na "R" určitě ano.. Jsou to "jen" dvacítky, ano komfort je u této limuzíny, tak nějak vedlejší... Je to auto pro řidiče a ne všude jsou silnice tak špatný jako tady.. Tohle je polykač dálničních kilometrů, takže velký kola mají určitě svoje opodstatnění.
Uznávám, že mé vyjádření "nemají tam co dělat" bylo příliš radikální... 😉 Ale nemohu si pomoci, dvacítky + nízkoprofilové pneumatiky mi k XJ příliš nejdou - domnnívám se, že kdyby ta kola byla trošku menší a pneu malinko vyšší, na sportovnosti by to vůbec nic neubralo... Ale samozřejmě je to jen můj subjektivní dojem... 😉
No já jsem zase ustřelil s tím, že jsou to nejkrásnější kola.. Nejsou, jsou jiná i u Jagu, která mám rád víc. Je možné, že i 19" by stačilo, každopádně já mám tyto pětipaprsková kola v podání Jaguaru a na Jaguaru moc rád.
Ty kola jsou velká patřičně. Po delším pozorování mě ta chromová lišta výdechu také ruší, spíše bych uvítal, kdyby u tohoto XJR portfolia byla v barvě karoseríe a chromová jen u SV8 Portfolia.
Je jasné, že na silnicích v ČR se člověk bude moci bohybovat jedině od SUV výš. Pokud se ěkdo nevzbudí a nezačne se stavem silnic něco dělat jdu do SUV taky. Mám teď MPV a když jedu s autem, kde sedím níž třeba i s MB E 210 necítím se dole nejlíp.
Nikde jsem nenasel zrychleni na 100vku u toho slabsiho dieselu...???
No ale zadny zazrak to asi nebude...O tom motoru uvazuji,4x4 nepotrebuji,jen to pohodlne nasedani a vysedani...a bezpecnost,ktera doufam bude aspon 4 star..
No ale zadny zazrak to asi nebude...O tom motoru uvazuji,4x4 nepotrebuji,jen to pohodlne nasedani a vysedani...a bezpecnost,ktera doufam bude aspon 4 star..
Mila redakcia, co toto ma znamenat? Ci uz nerozumiem dobre po cesky, lebo ked citam clanok "první jízdní dojmy" ocakavam naozaj dojmy z jazdy, nie 6 odstavcov textu - prepisanych marketingovych dristov ktore najdem na kazdom letaku alebo na webe importera, a 1 (slovom jeden, po cesky jeden) odstavec ako sa v tom jazdilo, aj to z neho polovicu viet zase len vseobecnych blabolov. Preboha, to ste kolko v tom jazdili, 10 minut ??? Zase jeden clanok vyzaplatany dristami, informacna hodnota sa blizi k nule.