Testy
0
Urcite si ju chcem vyskusat.Presne o tyzden to mam dohodnute. >😒] Nezavidte mi,prosim.Pekny den.
Přejít do diskuze
Podle mě jde o to, co si člověk pod pojem "sportovní jízda" představí.
Já si pod pojmem "užít si sportovní jízdu" představuji například toto: švihnout ten "prťavý" kruhový objezd (udělaný z klasické křižovatky) v padesáti na tempomat třikrát kolem dokola, aniž by si gumy kvikly.
Chcete to jedním slovem? quattro.
Doporučuji vyzkoušet se zadokolkou😄
Já si pod pojmem "užít si sportovní jízdu" představuji například toto: švihnout ten "prťavý" kruhový objezd (udělaný z klasické křižovatky) v padesáti na tempomat třikrát kolem dokola, aniž by si gumy kvikly.
Chcete to jedním slovem? quattro.
Doporučuji vyzkoušet se zadokolkou😄
Proč vedle sebe stavíte Audi, Octavii RS a Clio jako rovnocenné?
Doporučuji se nejdřív se všemi třemi projet 😉
Doporučuji se nejdřív se všemi třemi projet 😉
130 je pěkná, ale ...
Narozdíl od Audi BMW použilo pro svůj nejmenší model laciné plasty.
Mě se líbí, ale od mích známích (BMW srdcařů) sklící 130 opovržení - možná silný slovo, ale všichni na ni nadávaj. To se objevuje i v recenzích.
P.S.: Do mě se nepouštějte, já v ní neseděl.
Narozdíl od Audi BMW použilo pro svůj nejmenší model laciné plasty.
Mě se líbí, ale od mích známích (BMW srdcařů) sklící 130 opovržení - možná silný slovo, ale všichni na ni nadávaj. To se objevuje i v recenzích.
P.S.: Do mě se nepouštějte, já v ní neseděl.
Pravě naopak, AUDI jsou maximálně krásné vozi. Ve kterých se snoubí elegance, jednoduchost i dravost!!! :yes: :yes: :yes:
A3 i S3 za design u mě 1*!
A3 i S3 za design u mě 1*!
S3 bude k mání i s DSG, to je snad jasné všem. Takže se zkus rozmyslet podle jiných parametrů 😉
Špatně čteš, v článku se píše, že turbo efekt je znatelný pouze v nižších otáčkách od středních pak motor táhne lineárně
Na denní ježdění CLS 63 AMG, na svátek Bentley Continental GT, na trošku toho sportovního svezení Porsche 911 Carrera 4S. Nic víc nepotřebuju.
No tak ja se taky pridam - BMW 535d na pracovni cesty (ten twin turbo diesel je motor mych snu mnohem vic, nez nejaky V10 benzin z M5ky), Lotus Elise na okruh, Clio Sport na vikendy a treba Mercedes ML 320 CDI na rodinnou dovolenou.
Pravdu ma Empi - quattro je skutecne jen marketingovy nazev, ktery pouziva Audi pro sve vozy s pohonem vsech kol (at uz prostrednictvim Torsenu ci Haldexu).
Denní provoz:745Ld(kdyby tak byla v L); Sportovní vyžití:F430 Spider; SUV nová X5 iS; Mini auto Daihatsu 1.5 Turbo;
KAŽDÉMU SE LÍBÍ NĚCO JINÉHO, MĚ SE LÍBÍ A3 TAK SI HO KOUPÍM(KDYŽ NA NĚJ MÁM)A CENA POKUD BUDE VYŠŠÍ NEŽ ZDE UVEDENÁ V EUR, KOUPÍM HO V NĚMECKU.BRAVO AUDI
Přestavět lze sice všechno, nicméně takto slabý motor má ke speciálu WRC na míle daleko. Podle technických specifikací dosahuje Audi S3 max. výkon 195kW při 6000ot. a točivý moment 350 Nm od 2500(do 5000)ot/min. Speciál WRC (např.FabiaWRC) dosahuje S OMEZOVAČEM výkonu 223kW při 5500ot/min. ALE PŘEDEVŠÍM kroutícího momentu PŘES 600Nm už od 3500ot/min. To se zde bavíme zatím jen o čistě papírových hodnotách... Speciál WRC totiž není jen o motoru, ale především o transmisích, diferenciálech, podvozku, brzdách, aerodynamice a také o pneumatikách. Ty dnes vyhrávají závody... Jinak zapomeňte na quattro a podobné nesmysly. To, co v S3 stojí řádově stovky tisíc, stojí u WRC v řádech miliónu. Pro zajímavost... polovina přední nápravy na WRC stojí 800tisíc Kč, motor se pohybuje kolem 5ti melounů, o elektronice nemluvě. Když to všechno smontujete, tak vás to bude stát 20mega ani nemrknete. Škodovka odešla, protože na to neměla dost peněz. V mistrovství světa v rally se jede 16 soutěží po celém světě(s vyjímkou sev.Ameriky). Řádově pak celý rok tovární stáj stojí stovky miliónů korun. Zdá se vám to málo? Mně ne. Zde AUDI investovat nebude. Nechci to tu zbytečně natahovat, tak ve zkratce: AUDI speciál WRC nepostaví mimojiné proto, že se účastní prestižního seriálu DTM. Místo AUDI je jinde (vedle MB, atd.) Marketingově by to byl krok zpět. Další info se týká pohonu všech kol, který není odvozen z koncernového quattra, ale počátky je třeba hledat u firmy Prodrive, která připravuje tovární Subaru... Když totiž Škodovka do WRC vstupovala, tak převzala od Prodrive systém pohonu všech kol do tehdejší Octavie WRC a mechanici byli rádi, že se jim vůbec roztočila kola. Tak složitý elektronicko-hydraulický systém si laik může jen ztěží představit. Navíc stavba takového speciálu trvá minimálně jeden rok... Mohl bych tu napsat ještě něco k těm pneumatikám, ale nechci tu zabírat tolik místa. S pozdravem RALLyFan
3dverova verzia uz mala byt davno v predaji, potom to nejak okolo nej utichlo ... naposledy som pocul o pripravovanom kabiolete s platenou strechou, takze neviem ci sa vobec s 3dverovou verziou pocita
Dobře si přečti znovu příspěvek...Kritizuji ho? Kaj jsi to vyčmuchal ty mamlasi? Pořád asi špatně vidíš z toho, jak jste dostali nářez od Čechů...mamlasi. Jedzím s autem s turbem, benzinem, tak se opaměntej a dej se konečně do kupy...trosko.
Nejkrásnější hatchback co může být. Kde se hrabe vzhledem MB C, Compact nebo žabák 130. o astře ani nemluvě. Ovšem za krásu se připlácí. I klasická A3 v S-linu 3.2q., 18-19kola 1,2mil.
Parametry vozu mě přivádějí k následující myšlence: Jestliže motor pro sériovou civilní výrobu dosahuje takových parametrů, možná nebude až takový problém přesvědčit ho o ještě lepších parametrech. Těch pár kilowatů ke specifikaci WRC už by někde technici mohli najít. Auto je to velmi kompaktní, asi má moc dobrý podvozek-řekl bych, že by mohlo posloužit jako základ pro WRC. Když jezdila fabie wrc, spekulovalo se o tom, že by mělo audi dodat motor, to se ale nestalo, když škoda motorsport končil, proslýchalo se, že musí, aby mohlo audi uchystat speciál. No a tohle mi připadá jako slušný základ, dvoulitr to je, výkonu má dost, náhon na všechna kola taky. Nemáte někdo informace o něčem podobném? Já jen uvažuji, nic oficiálního (bohužel) nevím, to bych to asi okamžitě vykecal tady na fóru.
Zpráva pro GTI.
Máš pravdu parťáku. Průjem skutečně mám. dokonce trvalej. A k tomu se přidalo zvracení. Ovšem to vše zapříčil pouhý pohled na německej paskvilní nevkus zvaný honosně audi A3.AŤ žije a skvétá blamáž.
Lež a nenávist přeci musí zvítězit nad pravdou a lásku že. :no: :no: :no:
Máš pravdu parťáku. Průjem skutečně mám. dokonce trvalej. A k tomu se přidalo zvracení. Ovšem to vše zapříčil pouhý pohled na německej paskvilní nevkus zvaný honosně audi A3.AŤ žije a skvétá blamáž.
Lež a nenávist přeci musí zvítězit nad pravdou a lásku že. :no: :no: :no:
Kdes byl celou tu dobu DCI? A NEPTA? To je zástava na 5 minut a pak tep 220/100. :yes: :yes:
Ve snech jsem jasný bazarkovboj. Obdenní ježdění: Renault Safrane Biturbo a SAAB 9000 Aero. Rychlé přesuny: Maserati Bora a Lotus Esprit Essex. Mačismus po bulvárech: Aston Martin DB7 a Citroen DS 21. A v obýváku studie Renault Talisman (ačkoliv ta Nepta, chlapi, pořád se k těm fotkám vracím, nemůžu dýchat...) :-!
takze AR 159sw, 8c Competizione, AR SZ nebo RZ a 156 GTA...a byl bych spokojenej 😄
Prave jsem se rozhodoval mezi R32 a S3... vetsi nevyhoda nez cena je ta ze S3 nema DSG..a ten zvuk,ten je pekelnej!!!!! 😉 takze R32...
Take si hladam aj ja.Pridem nadhodim Du jú spík ingliš? >😒] a idem na jazykové cvičenie. 😉
Tak moje ideální čtyřka: Největší sen (už sem se dneska zmínil pod pozvánkou do Mostu) je MB SLR, to je prostě srdcovka. Na ježdění v létě a pro radost na parkoviště Nissan 350Z, možná v roadsteru. Na něm bych se vyřádil i tuningově. >😒] Na zimu a naše horší silnice bych si koupil Evu, pardon Evo IX. A poslední auto by bylo pro případnou manželku. Volvo XC90 je pro mě jasná volba :yes: To je vše.
Za trest 20tis km v apostolovi >😒] potom pochopis o com to je etalon triedy. A aj tie jazyky ti pojdu lepsie.
ak máš dajaků pohodovů kamarátku bez frajera, daj vedieť že by som u něj zobral zopár sůkromných jazykových cvičení >😒]
hambím sa ako to len idě. ale kdě indě se mám učiť tie jazyky a makať na sebe?? >😒]
souhlas! Clio Sport je nepřekonatelný hot hatch! :yes: :yes: (vzhledem k ceně) 😉
Nie si sam, ono to tak byva, cim je chlap starsi tym vecsi pohodak...Na zrazoch rapidne pribuda pohodakov, v novinach pisu ze narod starne
ANO, je to tu, konecne ten pravy spravny kritik turbomotoru, ktory urcite nic nevydrzi, rozpadne sa po 50 tis. km a nad 6000rpm odleti klukovka do kukurice!!! Konecne som sa dockal... >😒]
POLONEZ, pánové, řídili jste někdy někdo POLONEZ?? to je teprv to správný rodeo >😒] 😉
pako jedno, viem po slovensky lepšie ako ty, len písať ma volajako něnaučili 😉 >😁
ale nie je to zle..😉 vsimol som si ze sa snazis pisat po slovensky:yes:.no nemusis mi ti rozumieme.Ty bramboro >😁
Kurňa inženýrko vy jste ale vostrá ženská... moje inženýrka sedlá: 1) mě, 2) hondu CRX. Přítele zaplaťpánbů nemám a z motorek preferuji pohodu. Virago 1100 v garáži to jistí bejby. 😉
Po souboji v těchhle zběsilostech bych byl rád, kdyby mě vůbec ještě někdo viděl "naživo"... 😉 :yes:
1. Subaru Legacy Blitzen -- pro denni provoz
2. Subaru Impreza P22B -- pro me na hrani
3. Ford Mustang V8 Cabrio -- na leto
4. Subaru Tribeca -- pro pritelkyni a vylety
2. Subaru Impreza P22B -- pro me na hrani
3. Ford Mustang V8 Cabrio -- na leto
4. Subaru Tribeca -- pro pritelkyni a vylety
Ožužlanou pralinkou.. >😁 Nevím co sedlá vaše paní inženýrka, ale já sedlám často svého přítele, pak CB900F, volvo XC70 D5 nebo přítelův range-rover hse 4,4 v8
...997 GT3...Carrera GT...Audi RS4 Avant...A na závěr - nééé, nedokážu to čtvrté vybrat... To prostě nejde, jakmile jsem pravačkou napsal nějakou káru na papír, hned jsem si musel dát levačkou facku, jak jsem mohl zapomenout na nějaké jiné, neméně dokonalé auto... 😉
a uz sem odhalenej. >😒] ja ze ma tu kluci nespoznaji.Ale slovenstinu mam dobrou coo? >😁 >😁
ach jo, vy taky umíte člověka potěšit.. 😒 já se tu platonicky snažím zamilovat a vy na mě takhle... 😒
teda pani plecitá, to chce aplaus >😒] mojí audinu nazvat vocucanym bombónem. tak zeptám se jinak, co sedlá naše pani inženýrka?? 😉
:yes: Tipnem si : ta R32 bude strieborna. 😉 A si zo Ziliny. Alebo teda firma je zilinska. 😉 Testik a hodnotenie samozrejme napis. :yes:
Myslím si že buděš nadšený. R32 som mal tů česť povodiť a poviem ti je to píla. Len trošku ťažká na predok. Ale na rovinách němá konkurenta. Možno len to BMW 130 a Audinu S3. Uvidíš sám 😉
...squle...do tohoto som sa kcel vzdy zapojit...tak na blbnutie urcite Lotus Elise...na lestenie Marcos TSO GT...na bezne jazdenie asi BMW 130i...a ked uz nie je ten cash limit tak ako 4x4 Lambo LM002 >😒]
Dnes 16.00 si idem prevziať r tridsaťdvojku,budem ho používať na bežné jazdenie, po pár tisíc kilometroch napíšem ako sa mi pozdáva.
Tak přesně v tom posledním jsem nechal půl mozku na opěradle. BTW: pokud myslíš profesionálně upravený Nissan, který umí 0-200 za 8,3s tak přesně takový jsem zkoušel (samosebou na sedadle spolujedzce). Jinak, pokud mohu, tak díky Jirko za tu příležitost.. dva dny mě po té jízdě krásně bolela krční páteř... 😉
To bude to nejlepší...to kdybych tak dostal do rukou...hmmm. V kabrošu to bude nice car... :yes:
No halt někdo má "komplex" ze západních sousedů, jiný zase z číňanů, japonců a korejců. A není jich tu málo.
Vidis este sa musim vela ucit aby som bol fest teplakovy kouboj.Trvala na hrudi a sietovane tricko je moja meta. 😉 no v blave apostoly nie su zasa az tak v prevahe 😉
Ono stačí nedívat se na tu hrůzu s tou mříží mezi světlama a je taky dobře 😉 Jinak pane Pierro, ta audina vypadá jak ožužlaná pralinka vyplivnutá mezerou mezi zubama... >😒]
Ano, přesně tak, můj problém je, že čtu první příspěvky a když jsem viděl toto, tak jsem se docela bál, že jsem udělal chybu... Budu v brké době objednávat jeden kus VW GOLF GTI - nesmějte se - v bílé barvě s károvanýma sedadlama, 5 dvěří (manželství je manželství), tempomatem, klimou a hlavně s DSG a pádly na volantu a vešel jsem se do 800k CZK. Takže podle mého lepší volba za takovou kupu zábavy není 😄
Tomu se nic nevyrovná. Menší cena, stejná spotřeba, lepší průběh krouťáku, o DOOOOST větší životnost(prptože takto přeturbený 4válec moc nevydrží v porovnání se 6tiV) a krásnější zvuk při výběru dělají ze stotřicítky jasného favoše. Ale stejně se mi zdá, že tady to bude asi o něčem jiném než jen o výhodách...kdo chce prostě AUDI, tak si jí koupí...já bych volil 130, ani bych se nerozmýšlel...jel jsem v trojce s tímto motorem a připadalo mi to jako baby M3, a to je trojec docela těžší než tento špuntík...No kurňa neber to!
Sakra chlapi, já mám v práci tak krásnou kolegyni... doteď jsem si jí moc nevšim, ale před chvílí jsme byli spolu na cígu a já se červenal jak ta prvnička. 😉 Bože bože, auta a ženy, ženy a auta jak já vás mám rád... 😄
cape zabudol si na naušnicu a nagelovanů trvalů. ja by som si skuor pustil vo volkmeně darinku a jej zvončeky a išiel do blavy strašiť apoštolov 😉 >😒]
No první jsou opravdu auta snů (stejně si nikdy nedovolím ani jedno z nich) a druhá soupravička je z těch reálnějších. Ale toho vejrona, pro toho si dojdu do černý růže, vysázim na dřevo dvě a půl tyčky a odnesu si domů krásnou osmnáctinu, která mi bude v mé ložniční poličkové garáži připomínat, že sny nikdy neumírají 😉 😄
no extrémy to bezpochyby jsou, ale Rapid za to umí taky hezky vzít, výkon sice nic moc, ale má něco málo přes 800 kg a ve spojení s dobrým podvozkem a motorem vzadu na okresce proženeš kde co 😄 je fakt že Turbem jsem se ještě nevezl, tak nevím, ale bude to peklo, říditelný PEKLO :yes:
No,jo,ale když je ten pátek a všichni až na pani inženýrku se tu více méně shodli,že S3 neni vůbec špatný auto,tak proč neodbočit.Jak tady někdo psal,ta Felicia v kabriu,to je opravdu libůstka :yes:
Střídal bych to, když by bylo hezky a měl bych čas, tak rapidem a když bych zaspal tak Turbíčkem 😄 :-! :yes:
Fantastic four😒br />
Takže na běžné použití Volvo XC90, pro přítelkyní BMW 1, na hraní EVO IX a na letní víkendové projížďky dokonale zrestaurovaná červená Felicie cabrio.
Jo,jo, toho jsem poctivě otestoval... a napsal tu dlouhej testík... tak si to případně pod Loganem vyhledej... 😉
Já zatím nepotkal žádnou - ale zato jsem včera viděl parkovat v jedné řadě za sebou 996 Turbo, za ním AM V8 a za nimi jim ještě se***valo červené GTI... Pěkný pohled... 😉 Jinak máš pravdu, že konkurentem je spíše než GTI jednoznačně R32... V souvislosti s jeho 6-válcem mě ovšem došlo, že z nabídky Audi zřejmě vypadne A3 3,2 quattro - v ceníku, který sem linkoval Manitou, už tahle verze chybí... Nebo máte někdo nějaké jiné info?
Ja by som bral tu oranzovu ako Focus ST. >😒] Na ruzove tanga obliekol teplaky adidas nasupol sandale od cinanov.V mp3 prehravaci pustil gangsta raperov a sinul si to potesit GTI-ho , ked uz sa mu ta oranzova na focuse tak nepacila. 😉 >😁 >😁
Jo, jenže co když tu výbavu "navíc" vůbec nepotřebuju a pytle cementu o víkendech na chalupu nepřevážím? Co když bych prostě za tu cenu
chtěl GTI? Ne každý holt má stejné preference... 😉 PS: Mimochodem, já bych 700 za GTI taky nedal - bouchnul bych je totiž na stůl u Renaultu za ještě menší auto... 😄
chtěl GTI? Ne každý holt má stejné preference... 😉 PS: Mimochodem, já bych 700 za GTI taky nedal - bouchnul bych je totiž na stůl u Renaultu za ještě menší auto... 😄
S tím souhlasím, Z8 je taky libovka, která jednou bude mít (vlastně už teď má) velkou hodnotu, ale M3 E30 je zase taková klasika ze zlatých automobilových dob 80. let... A proč pětku s "x"? No přeci pro rodinu je potřeba něnco co nejvíce bezpečného a "x" drží dokonale stopu kdykoliv, kdekoliv a ve všech povětrnostních podmínkách...
já, ještě já 😄 mě by stačily "jen" dvě prosím - jak na vyřádění, tak na cesty i na víkend new 911 Turbo a jako mazla svoje první auto - Škoda 130 Rapid 😄 a na dveře své nové dvougaráže bych napsal "všecno vzadu 4ever" 😄
Pani inženýrko, tůdle se mi stalo, že jsem měl kocovinu a zapíjel ji mlékem. Ono se však ve mě nějak zdrclo a já pak skutečně problémy se stolicí měl >😒] Takže chce to a) ráno chodit pravidelně kakat, b) nechlastat tolik 😉 A audina není ošklivá.
ty jsi můj člověk :yes: :yes: jen já bych tu pětku bral bez toho "x" 😄 A jako vyšperkovanýho mazla bych rozhodně nešáhnul po ničem jiným, než po Z8!!!
Ano, na 130i se tu nějak zapomíná. Mimochodem, mé budoucí a auto snů v jednom, viz. dole. Jenom sakra čekám, kde skončila ta bezmála rok ohlášená 3D verze nebo zda-li vůbec ještě bude? Nevíte prosím někdo? Jinak S3 gut, ale není to srdcovka. Skvěle napsaný článek Ondřeji a pěkné páteční odpoledne všem. 😄 😄
Když to je strašně těžký!! Best of asi BMW M5 (o chlup víc než M6), nové 335 Ci (do doby příchodu new M3), Porsche Cayenne ( nejlépe Gemballa) klidně na střídačku s Audi Q7 a taky se mi moc moc líbí černé Legacy Outback. A taky modrá O2 RS, Focus ST, poslední generace 330i sedan, M-B C 32 AMG (céčko mě po designové stránce pořád dostává a s tímhle motorem je vyváženější než její nástupce 55 AMG), stoprocentně se zamiluju do new Civicu Type-R, láska na věky je asi Mazda MX-5, kterou tady nikdo nezmínil a přitom je tak moc zábavná..
Bral bych taky Caymana S, Audi S8, jakákoliv další současná BMW vyjma 7er, velice pěkný auto je nový A6 Allroad nebo podstatně menší a sportovnější TT, z MPV bych bral jen S-Max atd atd atd.
Pro mě by to bylo asi maxidilema vybrat čtyři auta. Musel bych být limitován cenou, pak by to šlo, ale takhle, když může člověk snít >😁
Bral bych taky Caymana S, Audi S8, jakákoliv další současná BMW vyjma 7er, velice pěkný auto je nový A6 Allroad nebo podstatně menší a sportovnější TT, z MPV bych bral jen S-Max atd atd atd.
Pro mě by to bylo asi maxidilema vybrat čtyři auta. Musel bych být limitován cenou, pak by to šlo, ale takhle, když může člověk snít >😁
A jé, dle slovníku usuzuji na těžký komplex z našich západních sousedů :no: :no:
Pro mě je a zůstane králem hot-hatchů stále BMW 130! Prostě kdybych už byl v takový situaci, že bych dal 1,2 mega za auto, tak to chce už šestiválec. A že bys byl na mokru s toudle čtyřkolkou rychlejší? No a? Já bych si aspoň užil (a možná to i přežil >😒] ) s rozlítanou zádí 😉
Mirku ty jeden charaktere >😒] Řídils někdy AUDINU??? Proboha jen ne bílou. Tou mě povezou lea k chocholouškovi. >😒]
Problém se stolicí opravdu nemám. Ty jo? Už jsi odzkoušel, že to funguje? >😒] Jsi si jistý, že na tvou novou skopčáckou káru nečeká v uvedených zemích řada potenciálních zájemců? Navíc to auto je opravu ošklivý a vyvolává ve mě pocity těžký kocoviny. Na vyblbnutí je mnohem lepší EVO nebo STI...
Myslim, ze spise nez GTI bude konkurentem R32, takze sikovna cenova politika, chces sestivalec? Bez do GR32, staci ti foukany dvoulitr, ale ctyri kruhy? Mas tu S3! Jinak za posledni dobu jsem potkal tri R32...coz je urcite uspech!
Jo, jenze lid nejsou jen delnici z kolbenky (nic proti nim), mas to trochu popleteny z minula.
Pierro, strašně moc se snažíš psát jako GTI. Já myslím, že jednou to tady v těch diskuzích bohatě stačí. Vykašli se na to a buď sám sebou, piš srdcem a nekopíruj jako korejci, vždyť píšeš o audi 😉
Jinak k S3 nemám absolutně výhrady, jen ten její fádní design nám nějak hodně zestárl a i ta sada decentních spoilerů a dalších sportovních detailů už s tím má co dělat, aby tomu dodala pořádnou šťávu. Naprosto úchvatně na mě působí v té bílé!! Nedá mi to - včera jsem potkal new TT a nevím nevím, pro co bych se rozhodl, jestli S3 nebo TT, ať už 2.0 nebo 3.2 V6
Jinak k S3 nemám absolutně výhrady, jen ten její fádní design nám nějak hodně zestárl a i ta sada decentních spoilerů a dalších sportovních detailů už s tím má co dělat, aby tomu dodala pořádnou šťávu. Naprosto úchvatně na mě působí v té bílé!! Nedá mi to - včera jsem potkal new TT a nevím nevím, pro co bych se rozhodl, jestli S3 nebo TT, ať už 2.0 nebo 3.2 V6
pro rodinu: BMW 535xd
přítelkyně: BMW 130i
víkendy: BMW M6 cabrio
vyšperkovaný mazel: BMW M3 E30 Evo II
přítelkyně: BMW 130i
víkendy: BMW M6 cabrio
vyšperkovaný mazel: BMW M3 E30 Evo II
DREAM TEAM: Aston Martin Vanquish - klasicke GT, sport:luxus=50:50, design snov, V12 sound a vykon, image;
sportova smakovka: Impreza STi Spec C - ked nekompromisne, tak do korenov;
rodinka:napr. Subaru Legacy Outback 3,0 B6
do mesta: Audi A3 2,0 TFSi - obratne, nenapadne, rychle, kvalitne
sportova smakovka: Impreza STi Spec C - ked nekompromisne, tak do korenov;
rodinka:napr. Subaru Legacy Outback 3,0 B6
do mesta: Audi A3 2,0 TFSi - obratne, nenapadne, rychle, kvalitne
Ale na Skylina GT-R bych počkal ještě rok na novou generaci. Ta nám všem vytáhne i nudli z nosu 😉 >😒]
Jinak asi: Clio Sport pro radost, na denní Octávku, na cesty necesty Sorento a na masáž ojetou M3 😉
Tak čtyři jo?? Takže pro radost - Porsche 911 Turbo, pro denní ježdění - Audi RS4, na cesty-necesty Range Rover a na masírování Bugatti Veyron 😉
Nemůžu, než tu napsat tu svou (otřepanou) větu, že totiž není většího kýče, než pást v garáži auto svejch snů... 😄 Pamatuj - to nejlepší auto, co budeš kdy mít, musí být vždy to příští. Ke svému aktuálnímu autu buď vždy trochu sarkastický, lehce arogantní, současně velmi chápavý. Jedno totiž nevylučuje druhé 😄 😉 :yes: P.S. Vím, píšeš o pátečním snění... tak mě by udělalo největší radost... mít v garáži... hergot... sakra... vždyť já to tam mám... 😉 :yes:
Ale ja vim, ze A3 pouziva Haldex, ale taky vim, ze Quattro je v soucasne dobe pouze marketingovy nazev jakehokoli pohonu vsech kol ve vozech Audi - stojim si teda na svem, ze A3 ma quattro. Howgh :-!.
Ještě by sme mohli u toho snění zůstat,když je ten pátek a nese se to tady v takovém optimistickém duchu 😄 .Co by ste chtěli v garáži snů.Žádnej cash limit,max. 4 auta.Já bych začal pro rodinu asi 407SW,s přitelkyní by to bylo těžký,možná Boxster,na víkendy Gallardo,nebo F430 a jako mazla opravdu profesionálně upravit Skyline GT-R34
Pěkný článek, ale nějak si v něm zapomněl na ostatní německou konkurenci... Takže bych to upravil, vyber si, jestli chceš německou kvalitu z Ingolstadtu nebo z Mnichova v podobě 130kové konkurence😄
Hochu, mohl bys to vědět, co je quattro - A3 nikdy neměla systém Quattro, jenom nesla označení Quattro. A3 má motor uložený napříč, tudíž pod označením quattro se skrývá mezinápravová spojka Haldex. Stejný případ je i TT. Od A4 nahoru je motor uložen podél, tzn. quattro=mezinápravový diferenciál Torsen. Haldex 2. generace již nereaguje pouze na ztrátu adheze předních kol, ale jeho funkčnost se odvíjí také podle otáček motoru, rychlosti sešlápnutí akcelerátoru, úhlu natočení volantu atd.. Při pevném startu automaticky přenáší větší procento toč. momentu na zadní kola, aby se předešlo případné ztrátě trakce. Např. Volvo u svých AWD modelů tuto funkci nazývá jako Instant Traction. V tomto se Audi S3 nebude lišit od jiných Haldexových modelů. Stálý pohon všech kol v případě Haldexu znamená, že za normálních adhezních podmínek je výkon rozdělován zhruba v poměru 90:10 ve prospěch předních kol (čili auto má i nadále vlastnosti předokolky), kdežto Torsen je u Audi většinou nastaven tak, aby v základu byl poměr 50:50. (Díky, Richarde
😉 )
😉 )
Ale to vis, ze je to quattro - quattro je totiz pouze marketingovy nazev pro jakykoli pohon vsech kol ve vozech Audi.
Donalde, svatá pravda :yes: :yes: člověk nemůže mít všechno, ale snění, sny, ty jsou zadarmo. Tak si to užívejme a hlavně bacha na ten lavór 😉 😄 >😒]
Rozdíl mezi GOLFEM na základní motorizaci a GTIčkem je asi jako jako mezi Mácháčem a Velkým korálovým útesem v Austrálii... Mácháč tedy znáš... vyraž do Austrálie 😉
Boj se nám přiostřuje,výkonu jdou nahoru,hlavně at nám EU nevydá nějakou stupido direktivu max.200HP.Hlavně,že máš na výběr.Jseš patriot a chceš rychle a pohodlně,OK,je tu Octavia (RS,že).Chceš rychlej kompromis s image nadauta,je tu Golf GTI (nebo R32?).Chceš japonskej blázinec,smrt v očích,červený pole vysoko a pocit jak Jenson,pak jedině Type-R.Nebo je libo italskou atletku napumpovanou steroidama,147GTA už jede.A můžem výš.Je tu S3.Trochu německy chladné,ale pekelně rychlé,perfektně zpracované a když ho poprvé přivezeš domu,tak ani manželka nepozná,že budeš častěji pálit benzín a jezdit k Frantovi do vedlejší vesnice pro kde co.A pak,pak je tu už jen Evo a STI,dražší provoz,nezaplatitelný zážitky a občasný řev spolujezdců.Prostě pánové do 1,25 mega máme tak nádherný výběr a každý si tam najde to svoje.Hned mám hezčí den. 😄
Další bezpohlavní německá plečka, která stejně skončí na Ukrajině nebo v Albánii... :-! :no:
Dvojliter s vykonom 195 kW - BIG RESPECT!!! Je to rovnako ako mala Audi S4 predch. generacie, a to zo sestvalca 2,7 (co je moj doterajsi king sportovych limuzin). K tomu 6-st. M, quattro, skratka blaho. Ja viem, Impreza STi a Lancer maju este vyssi vykon, ale zase su trosku ina liga -nekompromisne polozavodne stroje. Audi je ine, je sportove i pohodlne zaroven.
Inak zatial sa neozval nijaky "odbornik", ktory auto uplne zavrhne s tym, ze 2,0 R4 vyhoneny na 265 k nic nevydrzi, nebude mat dlhu zivotnost.... >😒] No tak, kde ste??? >😁
Inak zatial sa neozval nijaky "odbornik", ktory auto uplne zavrhne s tym, ze 2,0 R4 vyhoneny na 265 k nic nevydrzi, nebude mat dlhu zivotnost.... >😒] No tak, kde ste??? >😁
Zde [odkaz] je uvedena cena 35.150,- Euro. Která cena je správná ? Díky za odpověď 😉
To se uvidí až ho uvedou na trh, já bych teda za auto s názvem LIDOVÝ VÚZ dal nanejvíš 500´000, vím o čem mluvím jeden totiž mám.
Přesně tak, 400 tis. je více než znatelný rozdíl... :yes: Osobně bych GTI volil prakticky v základu, preferoval bych manuál a károvaný křesla - což se dle mého se slevou u dealera dá pořídit lehce nad 700 tis... :yes: No nekup to... 😉
Klid, Pepíno, cena S3 bude tak kolem 1,2... GTIčko koupíš pod 800... tak věz, že rozdíl 400tyček je rozdílem fatálním. Prostě, buďto si koupíš GTIčko a k tomu Fiestu ST do zásoby, nebo jednoho dokonalýho Satana... je to jen na tobě...
pepiku, já myslim, že bychom ho oba brali všema deseti možná i s tím rodinným balením pemprsek 😉
jo a doporučení pro slabší nátury a bázlivé řidiče - pemprsky s sebou, náhradní tanga do kabelky a kakao do lahve s dudlíkem. P.S. klobouky a rádiovky nechte doma. 😉
Tak pánové, co na tohodle drzka říct?? Mám takovej pocit, že nám tu vyrostl novej král hot-hatchů. Takže řečeno jednoduše - tohle není jariš pro slečínky, ani show-car pro technařský ***e, který nosej pod teplákama růžový tanga a v pinďouru piercing. Tahle hračka z ingolstadtu žádá opravdového fajnšmekra, který si umí užívat jízdy a terý hlavně autům rozumí. Tohle není o penězích, tohle je o radosti, chuti do života, o srdci. S3 si už kvůli vysoké ceně teplákovej kovboj nekoupí. Ani panička v leopardí minisukni. Tohle je vlk v rouše beránčím. Auto pro znalce, který ví, že chromovaná zrcátka nejsou od Jardy Bertoňáka. Zavři oči, zasni se a s nohama v lavoru si nech zdát, jak zpívá dvoulitr dopovaný turbíčkem, který ti zprostředkuje jízdu až do nebe. A až budeš na vrcholu, hlavně kolem sebe moc nekopej, abys ten lavór nezvrhnul a nevytopil sousedy... 😉 😉
To auto bude rychlý... Zatraceně rychlý, o tom není sporu... Dovolím si ovšem tipnout, že ta rychost či lépe řečeno její podání bude poněkud sterilní - čístá práce v čistém prostředí, v hlavní roli efektivita... Řidič a jeho subjektivní vnímání uhánění krajinou těmito rychlostmi však bude tak trochu na druhé koleji, největší emoce budou obstarávat zprávy o celé s aktuálními informacemi o dění v politice - neříkám, jestli je to dobře nebo špatně, je to prostě "audi"... 😉 Nepochybuji, že tohle auto si své zákazníky najde a cílová klientela s ním bude navýsost spokojena - :yes: Chce se mi přesto dodat, že u sportovních aut by mělo jít i o trochu víc než jen o samotnou rychlost - to ovšem platí nejen pro Audi... 😉
Po přečtení tohoto článku a zejména ceny stanovené pro německý trh (česká bude určitě velmi podobná, ne-li nižší) mě nenapadá nic jiného než po příchodu AUDI S3 si VW GOLF koupí, leda tak někdo jako GTI a nebo jemu podobný sklalní příznivci VW. Jelikož rozdíl ceny je jen cca 100000 Kč a za to dostanete téměř to samé auto v lepším provedení (výbava, zpracování, ...), 48kW a hlavně punc premiové značky.
S3 bude asi dobrá, ale tenhle článek nějak sklouzl k hranici PR. Člověk má z něj pocit, že nic lepšího než S3 není. Jde o to, že nepůsobí objektivně. Proto mu tak nějak ..ehm.. nevěřím. Skutečně S3 nemá jinou "chybu", než že vypadá jako S3 a příplatkovej volant by měl být silnější? (odpověď od GTI v duchu "etalonu" znám předem 😄 ). Lineární nárůst výkonu? Ve stejném odstavci s turboefektem?
No... tak tohle tu copaři těžko vydejchaj. Premiovka v nižší střední, auto na 265 koních... s nímž je radost jezdit i po městě... Ano, tohle je prostě AUDI. Jízda v extrémních podmínkách, kdybys chtěl bejt hnidopich... je taková jízda, kterou nemůžeš nikdy za volantem se svejma rukama zažít. Vlastně můžeš... ale jenom jednou. Buď rád, že trvalou součástí tvého života je jen extrémní průjem po poledním kung-pau ze stánku u vás na náměstí... Sametovej satan... AUDI opět ukázalo, že umí dělat auta pro lidi, co to umí čas od času v dlouhým táhlým ostře zatnout... ovšem většinou jezdí srdcem a s láskou... tak dnes opravdu velké BRAVO AUDI :yes: P.S. Cena vyšplhá lehce přes milión... a buď rád... staneš se součástí ligy vyvolených, diamantovejch kovbojů... tak šplhej, stojí to za to.