Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
McLaren Senna
McLaren Senna
McLaren Senna
McLaren Senna
23 Fotogalerie

Další McLaren Senna v plamenech? Tentokrát se vznítil přímo na závodní trati

Na sociálních sítích se objevily fotografie a videa z dalšího požáru McLarenu Senna, jednoho z nejúchvatnějších hypersportovních automobilů současnosti. Jeho majitel měl však štěstí v neštěstí.

K incidentu došlo tento víkend, na rakouském okruhu Red Bull Ring, kde se právě jela Velká Cena Rakouska. Úchvatný hypersport se na trati objevil během nazvaného „přehlídkového“ kola, jeho jízdu však přerušily plameny, které se objevily v jeho zadní části.

Za volantem ale naštěstí seděl zkušený jezdec Gerhard Berger, bývalý jezdec Formule 1 za tým McLaren, který s vozem bezpečně zastavil u kraje trati a i se spolujezdcem se jim podařilo rychle uniknout do bezpečí. O plameny se pak postarali traťoví komisaři, díky kterým jsou škody minimální, jak na uvedl majitel vozu.

Tím je německý influencer a sběratel automobilů Gercollector, který na svém Instagramu zveřejnil fotku vozu i s popisem události. Podle jeho slov se díky rychlému zásahu traťových komisařů podařilo minimalizovat škody a nejhůř nakonec dopadla pravá zadní část vozu. Ten bude nyní transportován zpět do automobilky, kde budou technici zjišťovat příčinu požáru.

Automobilka v reakci na dotaz webu TheDrive potvrdila, že již o incidentu ví a bere ho vážně. „McLaren bere všechny problémy se svými vozy vážně. O dané problematice komunikujeme přímo se zákazníkem, a dokud nebudeme mít více informací, nemůžeme incident komentovat ani o něm spekulovat.“

Fanoušci rychlých vozů už přitom nejspíš vědí, že se nejedná o první McLaren Senna, který se během jízdy vzňal. První incident se odehrál již v prosinci minulého roku, kdy došlo k požáru McLarenu Senna vlastněného YouTuberem s přezdívkou Salomondrin. Jeho vůz začal hořet během projížďky po Los Angeles a do příjezdu hasičů byl vůz zcela zničen.

Gercollector tak měl skutečně velké štěstí, že k požáru došlo právě na závodní trati, kde jsou traťoví komisaři s hasicími přístroji prakticky na každém rohu. V opačném případě by nejspíš z pouhých 500 vyrobených hypersportů Senna zbývalo už jen 488.