
Co dělat, když se v garáži sejdou dvě Toyoty C-HR? To, co v Česku skoro nikdo nedělá
Každý týden se v naší redakční garáži protočí spousty aut. Kolikrát se nemusíme ani moc snažit a malé srovnání v rámci jednoho modelu je na světě.
Jak jistě víte, redakce Auto.cz je součástí mediálního domu Czech News Center, pod jehož novou střechou (nedávno jsme se přestěhovali z pražských Holešovic do Strašnic) se rodí celá řada motoristických titulů. V redakční garáži se proto tu a tam zcela neplánovaně sejdou dva na pohled prakticky stejné vozy, jenom s jiným motorem, a vyvstává otázka, jak s nimi nejlépe naložit. Tak jako v případě nové Toyoty C-HR.
Osobně mám tento městský crossover rád a těší mě, že ho máme v Auto.cz na dlouhodobý test. Jde o hybridní dvoulitr s pohonem všech kol, výkonem skoro 200 koní a reálnou spotřebou okolo pěti litrů na sto kilometrů. Je to skvělé auto, ale ve vyšších výbavách se cenově moc nepodbízí a to vás pak napadne, jestli je ten dvoulitr opravdu potřeba. V tu chvíli přichází na scénu hybridní jedna-osmička…
Společně s Markem Bednářem jsme obě Toyoty vytáhli z garáže a vyrazili s nimi na letiště do Panenského Týnce. S pomocí telemetrie Racelogic, bez které by se neobešel žádný pořádný srovnávací test a z českých motoristických redakcí ji pravidelně používá prakticky pouze Svět motorů, jsme provedli dynamické měření a snažili se obě auta rozsoudit. Jak to dopadlo? To se samozřejmě dozvíte v přiloženém videu.