
Chevrolet Captiva dostane v roce 2010 nový turbodiesel 2,2 VCDI
Nový motor 2,2 VCDI bude mít ve srovnání s aktuální turbodieslovým vrcholem 2,0 VCDI (110 kW) o 10 % větší objem i nejvyšší výkon. Dva decilitry objemu navíc znamenají v případě tohoto dieselového agregátu výkon 120 kW a maximum točivého momentu navýšené z 320 na 350 Nm.
Přenos momentu na vozovku dostane na starost manuální převodovka se šesti převodovými stupni, dieselový dvoulitr má jen pětistupňovou převodovku. Ve výrobním programu ale nebude ani ve spojení s tímto motorem chybět automatická převodovka. Podle prvních informací bude mít nová pohonná jednotka kromě standardu Euro 5 i nižší emise CO2, tedy převedeno do běžné řeči nižší kombinovanou spotřebu.
Tak jako 2,0 VCDI je i motor 2,2 VCDI navržen italským specialistou na dieselové agregáty VM Motori. S jeho příchodem dostane Captiva i jemný restyling přední části karoserie, fotografie faceliftu ale zatím nejsou k dispozici. Další informace mají být zveřejněny v lednu a uvedení na evropské trhy se plánuje na polovinu roku 2010.