
Cadillac má novou strategii pro Evropu
Cadillac na ženevském autosalonu odhalil první kroky své nové strategie pro Evropu. Ta stojí na třech základních pilířích. Těmi budou kompletní a stále se rozšiřující nabídka prémiových modelů, špičkové služby zákazníkům a tým, který se zaměří na využívání nejnovějších postupů v marketingu a prodeji.
Mezi první příklady nových možností Cadillacu v získávání evropských zákazníků může patřit úspěšně se rozšiřující služba Uber. Ta dorazila do Evropy ze Spojených států a umožňuje objednat si vůz s řidičem prostřednictvím aplikace v telefonu. Další novinkou v přístupu k zákazníkům byl Cadillac Test Drive pořádaný během tiskových dnů ženevského autosalonu.
Hlavní pozornost nejen v rámci nové strategie je ovšem věnována nabídce modelů na evropském trhu. Prodejci Cadillacu zde v letošním roce nabídnou zákazníkům sedan i kupé ATS, nový sedan CTS, crossover SRX a novou generaci Escalade. Začátkem příštího roku se má Evropa dočkat i kupé ELR.
Vedle samotných modelů mají do showroomů přitahovat nové klienty i některé z jejich prvků výbavy. Cadillac v tomto ohledu vyzdvihuje palubní systém CUE a potvrzuje, že v nepříliš vzdálené budoucnosti nabídne v Evropě telematické služby OnStar.
S koncem Chevroletu na evropském trhu v roce 2015 převezme evropská divize Cadillacu prodej a servis kupé a kabrioletů Camaro i nové Corvette Stingray ve všech jejích verzích včetně Z06, jejíž prodej v Evropě se má rozběhnout jaře příštího roku.
Cadillac v současnosti patří mezi jednu z nejrychleji rostoucích prémiových značek. Na severoamerickém trhu jeho prodeje meziročně vzrostly o 22 % a mimo USA se zvýšily dokonce o 30 %. V Číně se v loňském roce prodalo více než 50.000 Cadillaců, což je oproti roku 2012 nárůst o 66 %.