Netrénované oko si druhou generaci BMW X6 F16 snadno splete s předcházející E71 z let 2008 – 2014. Boční silueta i vnější rozměry jsou téměř stejné, rozvor náprav 2933 mm dokonce identický. Na snímku vrcholná X6 M s brutálními 423 kW, která se papírově prezentuje jako samostatná řada F86. • Zdroj: Svět motorů
Netrénované oko si druhou generaci BMW X6 F16 snadno splete s předcházející E71 z let 2008 – 2014. Boční silueta i vnější rozměry jsou téměř stejné, rozvor náprav 2933 mm dokonce identický. Na snímku vrcholná X6 M s brutálními 423 kW, která se papírově prezentuje jako samostatná řada F86. • Zdroj: Svět motorů
Netrénované oko si druhou generaci BMW X6 F16 snadno splete s předcházející E71 z let 2008 – 2014. Boční silueta i vnější rozměry jsou téměř stejné, rozvor náprav 2933 mm dokonce identický. Na snímku vrcholná X6 M s brutálními 423 kW, která se papírově prezentuje jako samostatná řada F86. • Zdroj: Svět motorů
Netrénované oko si druhou generaci BMW X6 F16 snadno splete s předcházející E71 z let 2008 – 2014. Boční silueta i vnější rozměry jsou téměř stejné, rozvor náprav 2933 mm dokonce identický. Na snímku vrcholná X6 M s brutálními 423 kW, která se papírově prezentuje jako samostatná řada F86. • Zdroj: Svět motorů
Netrénované oko si druhou generaci BMW X6 F16 snadno splete s předcházející E71 z let 2008 – 2014. Boční silueta i vnější rozměry jsou téměř stejné, rozvor náprav 2933 mm dokonce identický. Na snímku vrcholná X6 M s brutálními 423 kW, která se papírově prezentuje jako samostatná řada F86. • Zdroj: Svět motorů
Netrénované oko si druhou generaci BMW X6 F16 snadno splete s předcházející E71 z let 2008 – 2014. Boční silueta i vnější rozměry jsou téměř stejné, rozvor náprav 2933 mm dokonce identický. Na snímku vrcholná X6 M s brutálními 423 kW, která se papírově prezentuje jako samostatná řada F86. • Zdroj: Svět motorů
Netrénované oko si druhou generaci BMW X6 F16 snadno splete s předcházející E71 z let 2008 – 2014. Boční silueta i vnější rozměry jsou téměř stejné, rozvor náprav 2933 mm dokonce identický. Na snímku vrcholná X6 M s brutálními 423 kW, která se papírově prezentuje jako samostatná řada F86. • Zdroj: Svět motorů
Netrénované oko si druhou generaci BMW X6 F16 snadno splete s předcházející E71 z let 2008 – 2014. Boční silueta i vnější rozměry jsou téměř stejné, rozvor náprav 2933 mm dokonce identický. Na snímku vrcholná X6 M s brutálními 423 kW, která se papírově prezentuje jako samostatná řada F86. • Zdroj: Svět motorů
Netrénované oko si druhou generaci BMW X6 F16 snadno splete s předcházející E71 z let 2008 – 2014. Boční silueta i vnější rozměry jsou téměř stejné, rozvor náprav 2933 mm dokonce identický. Na snímku vrcholná X6 M s brutálními 423 kW, která se papírově prezentuje jako samostatná řada F86. • Zdroj: Svět motorů
Netrénované oko si druhou generaci BMW X6 F16 snadno splete s předcházející E71 z let 2008 – 2014. Boční silueta i vnější rozměry jsou téměř stejné, rozvor náprav 2933 mm dokonce identický. Na snímku vrcholná X6 M s brutálními 423 kW, která se papírově prezentuje jako samostatná řada F86. • Zdroj: Svět motorů
Netrénované oko si druhou generaci BMW X6 F16 snadno splete s předcházející E71 z let 2008 – 2014. Boční silueta i vnější rozměry jsou téměř stejné, rozvor náprav 2933 mm dokonce identický. Na snímku vrcholná X6 M s brutálními 423 kW, která se papírově prezentuje jako samostatná řada F86. • Zdroj: Svět motorů
Netrénované oko si druhou generaci BMW X6 F16 snadno splete s předcházející E71 z let 2008 – 2014. Boční silueta i vnější rozměry jsou téměř stejné, rozvor náprav 2933 mm dokonce identický. Na snímku vrcholná X6 M s brutálními 423 kW, která se papírově prezentuje jako samostatná řada F86. • Zdroj: Svět motorů
Netrénované oko si druhou generaci BMW X6 F16 snadno splete s předcházející E71 z let 2008 – 2014. Boční silueta i vnější rozměry jsou téměř stejné, rozvor náprav 2933 mm dokonce identický. Na snímku vrcholná X6 M s brutálními 423 kW, která se papírově prezentuje jako samostatná řada F86. • Zdroj: Svět motorů
Netrénované oko si druhou generaci BMW X6 F16 snadno splete s předcházející E71 z let 2008 – 2014. Boční silueta i vnější rozměry jsou téměř stejné, rozvor náprav 2933 mm dokonce identický. Na snímku vrcholná X6 M s brutálními 423 kW, která se papírově prezentuje jako samostatná řada F86. • Zdroj: Svět motorů
Netrénované oko si druhou generaci BMW X6 F16 snadno splete s předcházející E71 z let 2008 – 2014. Boční silueta i vnější rozměry jsou téměř stejné, rozvor náprav 2933 mm dokonce identický. Na snímku vrcholná X6 M s brutálními 423 kW, která se papírově prezentuje jako samostatná řada F86. • Zdroj: Svět motorů
Netrénované oko si druhou generaci BMW X6 F16 snadno splete s předcházející E71 z let 2008 – 2014. Boční silueta i vnější rozměry jsou téměř stejné, rozvor náprav 2933 mm dokonce identický. Na snímku vrcholná X6 M s brutálními 423 kW, která se papírově prezentuje jako samostatná řada F86. • Zdroj: Svět motorů
Netrénované oko si druhou generaci BMW X6 F16 snadno splete s předcházející E71 z let 2008 – 2014. Boční silueta i vnější rozměry jsou téměř stejné, rozvor náprav 2933 mm dokonce identický. Na snímku vrcholná X6 M s brutálními 423 kW, která se papírově prezentuje jako samostatná řada F86. • Zdroj: Svět motorů
Netrénované oko si druhou generaci BMW X6 F16 snadno splete s předcházející E71 z let 2008 – 2014. Boční silueta i vnější rozměry jsou téměř stejné, rozvor náprav 2933 mm dokonce identický. Na snímku vrcholná X6 M s brutálními 423 kW, která se papírově prezentuje jako samostatná řada F86. • Zdroj: Svět motorů
Netrénované oko si druhou generaci BMW X6 F16 snadno splete s předcházející E71 z let 2008 – 2014. Boční silueta i vnější rozměry jsou téměř stejné, rozvor náprav 2933 mm dokonce identický. Na snímku vrcholná X6 M s brutálními 423 kW, která se papírově prezentuje jako samostatná řada F86. • Zdroj: Svět motorů
Netrénované oko si druhou generaci BMW X6 F16 snadno splete s předcházející E71 z let 2008 – 2014. Boční silueta i vnější rozměry jsou téměř stejné, rozvor náprav 2933 mm dokonce identický. Na snímku vrcholná X6 M s brutálními 423 kW, která se papírově prezentuje jako samostatná řada F86. • Zdroj: Svět motorů
Netrénované oko si druhou generaci BMW X6 F16 snadno splete s předcházející E71 z let 2008 – 2014. Boční silueta i vnější rozměry jsou téměř stejné, rozvor náprav 2933 mm dokonce identický. Na snímku vrcholná X6 M s brutálními 423 kW, která se papírově prezentuje jako samostatná řada F86. • Zdroj: Svět motorů
Netrénované oko si druhou generaci BMW X6 F16 snadno splete s předcházející E71 z let 2008 – 2014. Boční silueta i vnější rozměry jsou téměř stejné, rozvor náprav 2933 mm dokonce identický. Na snímku vrcholná X6 M s brutálními 423 kW, která se papírově prezentuje jako samostatná řada F86. • Zdroj: Svět motorů
Netrénované oko si druhou generaci BMW X6 F16 snadno splete s předcházející E71 z let 2008 – 2014. Boční silueta i vnější rozměry jsou téměř stejné, rozvor náprav 2933 mm dokonce identický. Na snímku vrcholná X6 M s brutálními 423 kW, která se papírově prezentuje jako samostatná řada F86. • Zdroj: Svět motorů
Netrénované oko si druhou generaci BMW X6 F16 snadno splete s předcházející E71 z let 2008 – 2014. Boční silueta i vnější rozměry jsou téměř stejné, rozvor náprav 2933 mm dokonce identický. Na snímku vrcholná X6 M s brutálními 423 kW, která se papírově prezentuje jako samostatná řada F86. • Zdroj: Svět motorů
Netrénované oko si druhou generaci BMW X6 F16 snadno splete s předcházející E71 z let 2008 – 2014. Boční silueta i vnější rozměry jsou téměř stejné, rozvor náprav 2933 mm dokonce identický. Na snímku vrcholná X6 M s brutálními 423 kW, která se papírově prezentuje jako samostatná řada F86. • Zdroj: Svět motorů
Netrénované oko si druhou generaci BMW X6 F16 snadno splete s předcházející E71 z let 2008 – 2014. Boční silueta i vnější rozměry jsou téměř stejné, rozvor náprav 2933 mm dokonce identický. Na snímku vrcholná X6 M s brutálními 423 kW, která se papírově prezentuje jako samostatná řada F86. • Zdroj: Svět motorů
Netrénované oko si druhou generaci BMW X6 F16 snadno splete s předcházející E71 z let 2008 – 2014. Boční silueta i vnější rozměry jsou téměř stejné, rozvor náprav 2933 mm dokonce identický. Na snímku vrcholná X6 M s brutálními 423 kW, která se papírově prezentuje jako samostatná řada F86. • Zdroj: Svět motorů
Netrénované oko si druhou generaci BMW X6 F16 snadno splete s předcházející E71 z let 2008 – 2014. Boční silueta i vnější rozměry jsou téměř stejné, rozvor náprav 2933 mm dokonce identický. Na snímku vrcholná X6 M s brutálními 423 kW, která se papírově prezentuje jako samostatná řada F86. • Zdroj: Svět motorů
Netrénované oko si druhou generaci BMW X6 F16 snadno splete s předcházející E71 z let 2008 – 2014. Boční silueta i vnější rozměry jsou téměř stejné, rozvor náprav 2933 mm dokonce identický. Na snímku vrcholná X6 M s brutálními 423 kW, která se papírově prezentuje jako samostatná řada F86. • Zdroj: Svět motorů
Netrénované oko si druhou generaci BMW X6 F16 snadno splete s předcházející E71 z let 2008 – 2014. Boční silueta i vnější rozměry jsou téměř stejné, rozvor náprav 2933 mm dokonce identický. Na snímku vrcholná X6 M s brutálními 423 kW, která se papírově prezentuje jako samostatná řada F86. • Zdroj: Svět motorů
BMW X6 II (F16/F86): Velké zvíře
V průměru váží 2,2 tuny, pod kapotou má přinejmenším třílitrový šestiválec a k otočení mu leckdy nestačí ani tříproudá silnice. Kdo takovou potvoru potřebuje? Určitě každý, kdo chce na silnici budit respekt nebo jemuž imponují velké stroje.
BMW X6 zpopularizovalo segment SUV-kupé, který se zpočátku jevil jako ten nejzbytečnější na světě. Tradičním škatulkářům přišlo nesmyslné, aby se auto s vysokým podvozkem záměrně připravilo o kus praktičnosti, a zároveň křečovitě nutilo do sportovní pózy. Rozmarní boháči ale byli jiného názoru, a tak se z bizarního mezidruhového křížence brzy stal kultovní model, z kterého dnes čerpá inspiraci kdekdo.
Z dosud existujících tří generací X6 tu bude řeč o té druhé, označované jako F16 (či F86 v případě vrcholné verze X6 M) a vyráběné v letech 2014 – 2019.
Zdánlivě na dosah
Nejlevnější kusy generace F16 pořídíte od půl milionu, slušněji vybavené exempláře s nájezdem pod 200.000 km spíš od 700.000 Kč výše. Tolik dáte za leckterou Škodu Kodiaq, která coby funglovka nestála ani polovinu toho co X6.
Tento článek je součástí balíčku AUTO+
Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!