
BMW v Brně: Čtyři české premiéry
Stánek s modrobílou vrtulí představí inovované zážehové hořčíkové šestiválce pro řady 1, 3, 5, 6 a 7, novou generaci stabilizačního systému DSC s přidanými funkcionalitami, jako samočinné osušování brzdových kotoučů, hill holder, soft stop, či stabilizace taženého přívěsu. Veřejnosti se také představí již osvědčené technologie jako adaptivní tempomat ACC či aktivní řízení.
BMW 3
Mnichovská superambiciózní novinka pro střední třídu se konečně oficiálně představí v České Republice, a to se všemi čtyřmi prozatím dostupnými motorizacemi a šestistupňovými převodovkami - manuálními i samočinnými s možností sekvenčního řazení Steptronic. Vedle hitového čtyřválcového dieselu 2,0 L common rail II 120 kW pro 320d se tedy představí i tři zážehové motory Valvetronic, počínaje dvoulitrovým čtyřválcem 320i (110 kW) a konče dvěma novými hořčíkovými šestiválci 325i a 330i (160 a 190 kW).
BMW 5
se představí s novými hořčíkovými šestiválci - dvaapůllitrem pro 523i (130 kW) a 525i (160 kW) a třílitrem 530i 190 kW. Pětka také uvede na náš trh elektronický pohon všech kol xDrive, již osvědčený v řadách X3 a X5 a doplněný novou generací DSC.
BMW M6
ustaví i v České Republice nový vrchol firemní nabídky. Ušlechtilé kupé s pětilitrovým desetiválcem o výkonu 373 kW, spolu se sedmistupňovou sekvenční převodovkou SMG III převzatým ze sedanu M5, se stává nejvýkonnějším sériovým Bavorem díky celé řadě technických inovací, z nichž ta nejviditelnější je střešní panel z karbonu.
BMW 7
mnichovská top-class prošla omlazením, které kromě zjemnění kontroverzních obou konců zahrnuje i takřka kompletně obnovenou motorovou paletu. S výjimkou vrcholného šestilitrového dvanáctiválce totiž všechny motory dostaly důkladnou modernizaci a vznětový osmiválec 4,4 L je zcela nový.