BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5 • Zdroj: acz
BMW se rozhoduje o konečném zařazení i5
BMW i5 patří v poslední době k nejsledovanějším projektům mnichovské značky a jen za poslední rok se objevila celá řada více či méně ověřených informací o vzhledu i technice.
Nyní Ian Robertson, vedoucí prodeje a marketingu v BMW, vnesl do zpráv ohledně modelu i5 trochu světla, i když informace, které poskytl magazínu Autocar zároveň vytvářejí další prostor pro spekulace.
Podle slov Iana Robertsona se v současnosti německá automobilka soustřeďuje na zásadní rozhodnutí v tom, jakým typem vozu má i5 nakonec být. Aktuálně mají být ve hře dvě varianty a o vítězi má být rozhodnuto nejpozději v příštím roce.
První z nich je v podstatě prodloužená verze BMW i3 se svébytným designem. V této podobě má i5 představovat kompaktní MPV. Druhou variantou je čtyřdveřový sedan, který se má stát ideální konkurencí pro připravovaný Tesla Model 3.
Spekulace ohledně pohonu Roberston nepotvrdil a ani nevyvrátil. Nejčastěji se v současnosti zmiňuje plug-in hybrid nebo elektromobil, jestliže dojde k uvedení BMW i5 před koncem této dekády.
Některé zdroje uvádějí i palivové články, ale zároveň dodávají, že v takovém případě dodávají, že uvedení vozu s tímto pohonným systémem můžeme očekávat až po roce 2020.
Poměrně pravděpodobné se v současnosti jeví neoficiální zprávy o uvedení BMW i5 s čistě elektrickým pohonným systémem, který bude moci podobně jako u modelu i3 doplnit o prodlužovač dojezdu v podobě spalovacího motoru.