Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
BMW M4 CS
BMW M4 CS
BMW M4 CS
BMW M4 CS
41 Fotogalerie

BMW M4 CS: Nový vrchol zrychlí na stovku za méně než 4 sekundy

BMW M4 GTS už se nevyrábí, ale nebuďte smutní, BMW díru zalepilo verzí M4 CS, ta je tím pádem novou nejostřejší čtyřkou v nabídce.

Už jste přemýšleli, jak dokážete žít s pocitem, že nějakých 700 troubů bylo při objednávání BMW M4 GTS rychlejších, než vy? Nebuďte smutní, nějak to půjde. V Šanghaji se totiž představil model M4 CS, jenž za GTS zase tak moc nezaostává. Tedy na Severní smyčce Nürburgringu budete s desetisekundovou ztrátou hnát GTS daleko před sebou, ale čtyřka, co jede stejně rychle jako Porsche 911 Carrera S také není úplně k zahození, nemyslíte?

BMW M4 CS vydolovalo z řadového třílitrového šestiválcového biturba výkon 460 koní (338 kW) a točivý moment 600 N.m, což je oproti dosavadní nejsilnější produkční čtyřce o 10 k a 50 N.m více. Současně CS trošku "vykradlo" sklad u GTS a tak se také odlehčovalo - z CFRP je střecha, spoiler na zádi, difuzor a lip předního nárazníku, lehčí jsou ale také dveřní panely a kapota motoru, celkem bavorák zhubl 32 kg oproti běžné M4 a o 10 kg oproti Competition Package.

Tohle vše má společně se sedmistupňovou dvouspojkou za následek, že auto zrychlí na stovku za 3,9 s, tedy o 0,3 s rychleji než M4 Competition Package a maximálka je omezena na 280 km/h. CS na první pohled poznáte podle zlatých brzdičů karbonkeramických brzd se šesti pístky vpředu a čtyřmi vzadu, auto má také oproti ostatním dostupným verzím tužší podvozek silnější stabilizátory a standardně 19" kola vpředu a 20" vzadu. Koncovky výfuku pochází z balíčku CP.

Na výběr bude z laků Lime Rock Grey metallic, Alpine White, San Marino Blue metallic, Sapphire Black metallic a Frozen Dark Blue II, základní cena startuje na částce 116.900 euro, což je o strašidelných 40 tisíc víc, než stojí klasické M4 Coupe.