Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β • Zdroj: Alpine
Alpine A390_β je elektrický sportovní fastback na každý den
Francouzská automobilka představila vizi dynamicky laděného elektromobilu, kterého se v následujících letech dočkáme i v sériové podobě.
Znovuzrozená značka Alpine v rámci Renaultu nahradila zkratku R.S., kterou v posledních desetiletích nosily sportovní renaulty. Ty přitom obvykle patřily mezi to nejlepší ve svém segmentu. Ostatně vzpomeňme například na předposlední generaci Meganu R.S., jednoho z nejrychlejších ostrých hatchbacků na Severní smyčce Nürburgringu.
Po vynikajícím kupé A110 s přeplňovanou čtyřválcovou osmnáctistovkou TCe, které navazuje na stejnojmenného předchůdce ze šedesátých let, Francouzi přišli s tím, že budoucnost je v elektřině. Nedávno proto představili sportovní derivát Renaultu 5 E-Tech, který nese název Alpine A290. Brzy se k němu přidá také fastback vycházející z právě představeného konceptu A390_β.
Elektromobil na každý den slibuje kombinaci rodinného charakteru se sportovním naturelem. Čtyřdveřová karoserie s druhým párem dveří otevírajícím se proti směru dostala fluidní design, delší přední část a kratší zadní převis a viditelné aerodynamické prvky. Uvnitř zaujmou především futuristická přední křesla s výraznými opěrkami hlavy.

Vzhled předních kol o průměru 22 palců a zadních třiadvacítky je inspirován krystalickou strukturou sněhové vločky, na kterou se návrháři značky Alpine rádi odkazují.
Ačkoliv sériová podoba modelu A390 je zatím ve hvězdách, nejedná se o vizi daleké budoucnosti. Přídomek v podobě řeckého písmene beta totiž označuje vývojovou fázi konceptu.