Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
1
/
34
Prohlédnout znovu
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Mazda MX-6
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6
|
auto.cz/David Rajdl
MX-6 kupodivu byla odlišná od výchozího modelu 626. A dalo by se říci, že mnohem atraktivnější. Výbava byla už v základu bohatá.
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6
|
auto.cz/David Rajdl
Bezrámové dveře ještě nepoužívaly systém elektrického stažení/dovírání oken při vzetí za kliku dveří. Vinou toho má těsnost své limity.
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6
|
auto.cz/David Rajdl
Spoiler byl standardem u šestiválce. U čtyřválců jej bylo možné dokoupit za příplatek. Dvojité vyústění výfuku je původní originální.
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6
|
auto.cz/David Rajdl
Šestiválec se jako jediný prodával oficiálně na našem trhu. V MX-6 trůnila největší verze motorů řady K.
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6
|
auto.cz/David Rajdl
Sání s rezonančním efektem coby systém VRIS řídla tato dvojice pneumaticky ovládaných klapek. Obyčejně i po letech fungují bez problémů.
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6
|
auto.cz/David Rajdl
Zadní náprava využívala na každé straně tři ramena. Jde o víceprvkové zavěšení kol, v principu nejjednodušší.
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6
|
auto.cz/David Rajdl
Prahy mohou být napadeny korozí. Jde o jedno z typických míst, kde model reziví.
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6
|
auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6
|
auto.cz/David Rajdl
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing