Lancia Delta HF Integrale 16V do posledního detailu: Světový rekordman
1
/
68
Prohlédnout znovu
Lancia Delta HF Integrale 16V do posledního detailu: Světový rekordman
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Přístrojový štít obsahuje také ukazatel tlaku turbodmychadla a stavu napětí baterie. Tlakoměr a teploměr oleje byly umístěny v domečku vedle na středovém panelu spolu s heck control (autíčko z půdorysu).
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Delta vyráběná od roku 1986 coby Nuova Delta dostala zcela novou palubní desku
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Delta HF Integrale je na první pohled rozeznatelná podle rozšířených blatníků
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
16ventilové Delty HF Integrale byl snížen o 20 mm v porovnání s s osmiventilovou verzí
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Pokud byste náhodou nevěděli, s čím máte tu čest
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
15palcová kola nahradila u 16ventilové verze čtrnáctky
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
HF je údajně zkratkou High Fidelity nebo také Horizont Full. Literatura není v tomhle jednotná,
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Oboustranný klíček ovládal centrální zamykání dveří. Všimněte si stylového přívěsku HF.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Kromě 16ventilové hlavy spočívala hlavní inovace motoru v uplatnění menšího turba s pokročilou regulací otáček
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
S Deltou HF Integrale 16V přijel do standardní výbavy také problokovací brzdový systém ABS
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Recenzovaná delta je z doby, kdy měla každá italská značka vlastní techniku. To platilo zejména o podvozku.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Diferenciál zadní nápravy (vlevo), mezinápravový diferenciál s viskózní spojkou (vpravo)
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Alfa Romeo Canguro slaví 60 let: Bourala při testování, pak zářila na výstavě
Hyundai Tucson po faceliftu má české ceny. Pod kapotu vrací diesel a rozšiřuje výbavu
I krásné Ferrari 12cilindri může vypadat nevkusně. Podívejte se
9 automobilek ochotně poskytuje data o historii polohy aut
50 milionů GM: Chevy Bel Air ukradli pro zlato, připomíná ho replika
Alpine chystá nové SUV a dvoumístný sporťák. Už jen na elektřinu