Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid vs. Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136 – Vzdálení příbuzní
1
/
86
Prohlédnout znovu
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid vs. Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136 – Vzdálení příbuzní
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid vs. Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid vs. Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid vs. Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid vs. Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid vs. Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid vs. Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Palubní deska compassu je navržena konzervativněji než u peugeotu, profituje z toho prostor pro nohy sedících vpředu
|
Svět motorů/Michal Kollert
Převodovka je zajímavým technologickým počinem, shazují ji ale nepříliš plynulé přechody mezi elektrickým a spalovacím motorem. Velká páka dnes navíc působí trochu nesofi stikovaně.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Velká mechanická páka voliče převodovky v jeepu zabírá dost místa, příjemným detailem je indukční nabíječka telefonu
|
Svět motorů/Michal Kollert
Systém UConnect 10.1 v jeepu je rychlejší a hezčí než ten v peugeotu, stále ale máme pár výtek k jeho přehlednosti
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass v podélném směru nabízí jen o trochu méně místa než peugeot. I
|
Svět motorů/Michal Kollert
Interiér se světlým čalouněním stropnice působí vzdušněji, ačkoliv má díky prosklené střeše ve skutečnosti menší rezervu pro hlavy zadních pasažérů.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mezi kužely nás compass opravdu překvapil, a dokonce i trochu pobavil. Do prvního oblouku se z chuti vrhne téměř bez zásahu stabilizačního systému, následně brzdí až po zhoupnutí na opačnou stranu.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Pneumatiky v testu: Pirelli Winter Scorpion 2 235/45 R19
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zavazadelník compassu ztrácí zejména do šířky, která činí pouze 96 cm, výškou a délkou se řadí k průměru. Má dvojitou podlahu, na fotografii ve spodní poloze. V horní dokáže po sklopení zadních opěradel vytvořit rovinu.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Motorizace 1.5 Turbo GSE e-Hybrid dává 96 kW a 240 Nm, pojí se se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou 7HDT300 původem od rakouské Magny
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jeep svými světlomety moc nedává vědět, o koho jde. Již v základu ale nabízí světlomety LED, které jsou ve vyšší specifi kaci Summit projektorové.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Testovaný compass stál na 19“ kolech s pneumatikami 235/45, která jsou standardem v rámci specifikace Summit
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 používá uspořádání s vyvýšeným digitálním přístrojovým panelem, grafi cky už ale jeho prostředí zaostává
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
V testovaném peugeotu bychom přihrádku pro nabíjení chytrého telefonu hledali marně, volič převodovky je mnohem menší
|
Svět motorů/Michal Kollert
Převodovka francouzského vozu pochází od společnosti Punch Powertrain a má šest stupňů s dvěma spojkami
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Palubní systém peugeotu je sice mnohem lepší, než byl při uvedení modelu, svým vzezřením ale patří do minulosti
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot působí s černým stropem dynamičtěji a zároveň útulněji, nabídne více centimetrů k dobru jak vpředu podélně, tak i do všech směrů vzadu.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Situaci zde vylepšuje rovná podlaha, která nezabírá místa pro chodidla zadních cestujících.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 druhé generace to mezi kužely vždycky uměl a s lehkou mild-hybridní motorizací to umí i nadále. Stabilizace u něj zasahuje na jednotlivých kolech již v prvním oblouku, průjezd je přirozeně rychlý.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Pneumatiky v testu: Michelin Pilot Alpin 5 225/55 R18
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot těží z širokého kufru mezi podběhy a nadprůměrné výšky, kterou umožnil vysoký ponton karoserie. Podlaha je i zde dvojitá, v uspořádání na fotografi i je v horní poloze a po sklopení zadních opěradel umožňuje vytvořit rovinu.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mild-hybridní motorizace peugeotu vychází z dvanáctistovky PureTech. Dává 100 kW, 230 Nm a choulostivý řemen máčený v olejové lázni vyměnila za řetěz.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
|
Svět motorů/Michal Kollert
Světelný podpis 3008 si s ničím jiným nespletete, maximálně jen s větším modelem 5008. Je efektní již v základní výbavě.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot stál na mnohem konzervativnějším rozměru 225/55 R18, testovaný vůz byl vybaven koly s designem Detroit
|
Svět motorů/Michal Kollert
Proč vyměnit zimní směs do ostřikovačů za letní? A jak se to dělá?
Renovace po 100 letech: Mercedes oživil svůj úspěšný červený závoďák z Targa Florio
Luxusní Renault Safrane je krásný i dnes. Našli jsme kus s unikátní historií
Smart Fortwo je pro značku důležitý. Vrátí se v nové podobě