V prvom rade ma zaujima, ako to ma poskladane prevody - ci Dusteru 1.2 TCE 130 4x4 zostala ta ultrakratka jednotka. A v druhom rade - bude pripajanie pohonu zadnej napravy prediktivne, resp. LOCK zabezpeci rozbeh s pohonom oboch naprav ? Pretoze vo vsetkych videotestoch vzdy trvalo dlho, kym zabrali zadne kolesa, takze to defacto LOCK ani nebol. Rovnaky LOCK malo aj Korando (aj Tivoli, aj Torres), dokonca to je aj popisane v servisnej dokumentacii, ze LOCK funguje ako NORMAL, rozdiel je iba v tom, ze LOCK pusta na vinutie elektromagnetu spojky vyssi prud (2.8A vs 1.4A v NORMAL). Vzdy musia najprv preklznut predne kolesa, aby sa pripojil zadok. Samozrejme nejake to oneskorenie tam bude, je to dane tym, ze spojka je dvojstupnova, elektromagnet stlaci pilotne lamely, nasledne potom kotuc s drazkami s variabilnou hlbkou svojim pootocenim proti vystupnemu hriadelu stlaci hlavnu spojku.
...proč už nový Duster nedostane skvělý motor 1.5 dCi? Všechny současně platné emisní limity přece plnil bez problémů a pro Duster to byla ideální motorizace! :-O
Takze mam motor certifikovany ako Euro VI, bez problemov teda mozem povedat, ze to je Euro VII ? Nejako sa mi to nezda...
Viem ze sedmicka bola povodne likvidacna, tak ju trochu uvolnili, no uplne rovnake to nie je. Vies to svoje tvrdenie niecim dolozit ?
1. Spotreba testovaného auta
2. Výkony prázdne/naložené auto
3. Pohodlie/nepohodlie otvárania zadných dverí
4. Nastupovanie dopredu/dozadu - výška a šírka prahov
5. Šírka kabíny, traja dospelí vzadu, priestor na nohy
6. Kufor, veľkosť, využiteľnosť, sklápanie zadných operadiel
7. Konektivita, párovanie s telefónom, premietanie navigácie z telefónu
8. Výhľady z auta, cúvanie
9. Komfort v kabíne, pruženie, tlmiče, pohodlnosť sedadiel
10. Hluk v kabíne, od motora, aerodynamický hluk
11. Palubní asistenti - vypínanie, miera otravnosti/užitočnosti
... zdravím, skoro vše již bylo vzneseno. Mě by zajímaly ještě 3 nezmíněné věci.
1. zda jdou sklopit sedačky do roviny resp. použitelné spací polohy, tj. bez hrblin.
2. zda jsou vzadu pevná, nejl. ocelová kotevní oka.
3. ještě dotaz trochu mimo.
Zda již víte, zda ona avizovaná, nekřesťanská zelená daň chystaná na fosilní paliva dopadne i na LPG, event. Cng.
Pokud ne, pak nebylo od věci uvažovat o Dusteru s Lpg. Díky....
Rád bych se na něco zeptal, ale na auto.cz to považuji za zbytečné. Stačí se podívat na komentáře "Novou Škodu Kodiaq čekají první jízdy. Ptejte se, co vás zajímá" a poté na "První jízda s novou Škodou Kodiaq: Rodinný ideál se zázračným podvozkem" a zjistíte, že ani jedna otázka nebyla zodpovězena. Mám pocit, že si na auto.cz neváží svých zákazníků (čtenářů), pak to v diskuzích vypadá tak jak to tady vypadá. Diskutují se tu blbosti, protože ti co by se na něco opravdu chtěli zeptat tak to neudělají, protože je to zbytečné. Je to smutný pohled. Články jsou jen přepis reklamních materiálů na úrovni ChatGPT-3,5 takový auto bulvár.
Ked chces zaposobit na babenky, kup si Korando. Na zadnych sedadlach je spusta miesta k predavaniu genetickych informacii a mozes si k tomu zapnut premenlive ambientne osvetlenie. To dievcata ocenia viac ako Vmax a hrabanie kolesami. Ale Rexton je este lepsi, tam s nimi mozes ficat aj na konicka, tolko miesta je vzadu.
1) Jak jsou dostupné na výměnu žárovky ve světlech, když nejsou full led?
2) Jaká je tloušťka laku, kde je pozink a jak je ošetřena karoserie proti korozi (nástřik dutin, tmel proti kamínkúm...) a jsou zadní podběhy už konečně celé ochráněné plastovým nadkolím?
3) Jak jdou stáhnout zadní okna? Jaký je výhled pro menší děti skrze stoupající linii a zmenšené okno, jak dostanou děti na kliku v zadním okně?
4) Kdy LPG potřebuje benzín?
5) Jaké jsou intervaly rozvodů? Platí to co dříve že Renault má vyšší "kvalitu" použitých dílů a tím i delší intervaly nebo už je to jedno? Renault měl ELF olej, Dacia má vlastní značku, která je levnější? Proč bych pak do Relaultu lil dráhy ELF?
6) Opěrka levé nohy řidiče a plast kolem prahu dveří - už se koná neno stále jen koberec?
7) výfuk je stále blbě vedený pod zadní nápravou? Nebo končí ještě před ní?
Dobrý den, zajímá mne verze 1.0 tce lpg zajímá mne zda je motor k váze nového vozu adekvátní. Dále mne zajímají celkové jízdní vlastnosti v porovnání s předchozí verzí, hluk ve vozidle a jízdní komfort. Také mne zajímá zda se pozitivně projevila nová podvozková platforma. A výhled z vozidla. A provedení antikorozní ochrany.